Die Lunchbox met John Lennon (site ligt er hier uit lijkt het wel...)quote:
slechte deal vind ik datquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die Lunchbox met John Lennon (site ligt er hier uit lijkt het wel...)
Hoef je ook geen HJ meer voor me te halen
Pinoquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:22 schreef Pino112 het volgende:
Zo, practicum 1 vd 2 gehad![]()
.
Zometeen nog eentje van 3u
Take it or leave itquote:
nou vooruit dan maarquote:
Kop op, jong!!quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:22 schreef Pino112 het volgende:
Zo, practicum 1 vd 2 gehad![]()
.
Zometeen nog eentje van 3u
In dat geval trek ik m'n knuffel terug, dan kan je het ook wel zonderquote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:31 schreef minthy het volgende:
[..]
In dat geval trek ik m'n knuffel terug, dan kan je het ook wel zonder
Kan per ongeluk zijn, dat is mij ook vaak genoeg gebeurd al klooiend met m'n mobielquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:33 schreef ieniminimuis het volgende:
gaat een jongen die ik helemaal niet ken, mij ten vriend vragen op fb![]()
we hebben maar liefst 1 gemeenschappelijke vriend (iemand die ik ook helemaal niet goed ken)
Verwijder ze weer dan.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:39 schreef ieniminimuis het volgende:
grootste fout uit mijn leven; familie toe voegen op fb.
Mijn moeder spamt me dood op fb in de chat. En maar afvragen wrm ik altijd offline sta.
En dan totaal onnuttige of voor de hand liggende vragen stellen.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Gossie!!![]()
Alsnog een hele dikke pakkerd dan
Gewoon zeggen dat je dat vervelend vindt is geen optie?quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:39 schreef ieniminimuis het volgende:
grootste fout uit mijn leven; familie toe voegen op fb.
Mijn moeder spamt me dood op fb in de chat. En maar afvragen wrm ik altijd offline sta.
En dan totaal onnuttige of voor de hand liggende vragen stellen.
het is meer dat ik ook whatsapp heb en een telefoon. En dan heb je iets het weekend van te voren afgesproken en dan gaat ze nog halverwege de week om bevestiging vragen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je dat vervelend vindt is geen optie?
Het maakt me geen zak uit, er wordt zoveel tegen me aangekletst via chat
Moedersquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
het is meer dat ik ook whatsapp heb en een telefoon. En dan heb je iets het weekend van te voren afgesproken en dan gaat ze nog halverwege de week om bevestiging vragen.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:52 schreef Againzender het volgende:
Mijn moeder volgt mij ook op FB. Had er gisteren aan de telefoon, zij zo van: 'goh, niet zo handig hoor, een collega van zn fiets rijden!'
Krijg je als je dat soort dingen op FB zet
Wil je ook in onze uberhippe FB-groep?quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:52 schreef Againzender het volgende:
Mijn moeder volgt mij ook op FB. Had er gisteren aan de telefoon, zij zo van: 'goh, niet zo handig hoor, een collega van zn fiets rijden!'
Krijg je als je dat soort dingen op FB zet
is 'ie er danquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wil je ook in onze uberhippe FB-groep?
Zeker, speciaal voor dit topic. Moet Minthy dan even regelen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
is 'ie er dan
sorry, beetje een FB n00b
nog cooler dan dit forumquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
is 'ie er dan
sorry, beetje een FB n00b
Heeft dit forum een eigen fb pagina?quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wil je ook in onze uberhippe FB-groep?
Een groep jaquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:56 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Heeft dit forum een eigen fb pagina?
Ik zie de groep gewoon hoor..quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:59 schreef minthy het volgende:
Je mag mij je Facebook dm'en als je bij de groep wil. Je wordt dan vriendjes met mij (oh joy!!), ik sleep je er dan in. De groep is geheim en niet zichtbaar voor anderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |