ik ben ook een slechte mix, maar evengoed een mooie jongen :pquote:Op donderdag 28 maart 2013 11:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
slecht gemixt - kut nr tog ;p
Nee, even kijken hoor.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Deze nummertje erbij. Krijg bijna zin om gewoon niet naar stage te gaan, ben toch al een halve dag te laat.
Jij snapt wel meer nietquote:
Sander van doorn - joyenergizer?quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:44 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
ik ben ook een slechte mix, maar evengoed een mooie jongen :p
Awww onzekerquote:Op donderdag 28 maart 2013 11:43 schreef wolvendagen het volgende:
Heb net van die nieuwe te horen gekregen dat ik een moeilijk en zwaar leven tegemoet ga omdat de cursor van het programma gedraaid stond.had ik natuurlijk gedaan volgens die gast. Dus ik zei nou dan doe je het toch lekker zelf als je het zo goed weet. Nou en ik ga het zwaar krijgen hoor.
lachend weggelopen
Wat jij allemaal meemaakt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:43 schreef wolvendagen het volgende:
Heb net van die nieuwe te horen gekregen dat ik een moeilijk en zwaar leven tegemoet ga omdat de cursor van het programma gedraaid stond.had ik natuurlijk gedaan volgens die gast. Dus ik zei nou dan doe je het toch lekker zelf als je het zo goed weet. Nou en ik ga het zwaar krijgen hoor.
lachend weggelopen
Jy weet ook alles, dankjequote:
Het effect van geen consequenties als je later komt. 23.00 slaapalarm wordt dan:quote:
Ja.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vind dit nummertje wel lekker
Here she comes, walking down the street You know she's walking just like she's walking to come and see Oh she's so young And she's so fine I know what's on your mind, know what you want to doBut if you mess with her, I'm gonna mess with youYou better watch your step, you better stay in line
This little girl is mine, oh ohThis little girl is mine, oh ohThis little girl is mine, this little girl, this little girl is mineOh oh this little girl is mineThis little girl is mine, oh ohThis little girl is mine, this little girl, this little girl is mine
Maakt mij ook zekerder over mijn sexuele voorkeur voor kleine meisjes
u cheeky kuntquote:Op donderdag 28 maart 2013 11:43 schreef wolvendagen het volgende:
lachend weggelopen
Ja moet er gelukkig maar een week meequote:Op donderdag 28 maart 2013 11:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha, klinkt echt als een gezellige vent.
Samen lachen <3quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:54 schreef Panzermaus het volgende:
Haha wolvendagen als wij collega's waren dan wist ik het wel.
Year of summer ook echtquote:Op donderdag 28 maart 2013 11:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
hele dag year of summer op repeat en katteplaatjes kijken XD
quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Year of summer ook echt
Nee chlor, nog een weekje
Gvdquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:03 schreef Chloroform het volgende:
Oh, dat valt wel mee. En ja, de laatste loodjes wegen het zwaarst eh, haha, even volhouden nog he, je kunt het, kom op topper!!1!!
Enigszins? Je doet het of je doet het niet, dit is van het niveau 'hem er lafjes inhangen'quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:04 schreef RickoKun het volgende:
Ik zou wolvendagen enigszins over haar borsten heen masseren
quote:
Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:05 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Enigszins? Je doet het of je doet het niet, dit is van het niveau 'hem er lafjes inhangen'.
Zou mooi zijn als Taylor op die beat raptquote:
Jij kunt natuurlijk niet anders, met dat kleine pieleke van jequote:
De meest dikke kneuzen zijn juist altijd hung like a horse hoorquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:08 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Jij kunt natuurlijk niet anders, met dat kleine pieleke van je.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De meest dikke kneuzen zijn juist altijd hung like a horse hoor
Ron jeremyquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:10 schreef Gorzalka het volgende:
[..].
Maar hij is Asian, dus die vlieger gaat niet op.
Of niet.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als Taylor op die beat rapt![]()
Hoeveel drugs gebruik jij? God damnquote:
Klopt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:08 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Jij kunt natuurlijk niet anders, met dat kleine pieleke van je.
Wat Chris zegt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:10 schreef Gorzalka het volgende:
[..].
Maar hij is Asian, dus die vlieger gaat niet op.
Mehehehequote:Op donderdag 28 maart 2013 12:11 schreef Gorzalka het volgende:
Aan de andere kant schijnt die Tamashi wel een enorme sekspoes te zijn, dus ik weet het niet.
Vergelijk je nu Ron met Bobby?quote:
Pics van je absquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:13 schreef RickoKun het volgende:
Ik ben geen dikke kneus, ben toch echt wel fit
Nee bij dikke kneuzen die hung like a horse zijn denk ik aan Ron Jeremy, ga niet stoken wijffie want ik heb luv voor bobbyquote:
spuitendevleesmansch.jpgquote:
Vaseline heeft een borstverkleining ondergaan, hèquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:15 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Eerst pics van je warme büste gaarne!
Okequote:Op donderdag 28 maart 2013 12:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee bij dikke kneuzen die hung like a horse zijn denk ik aan Ron Jeremy, ga niet stoken wijffie want ik heb luv voor bobby.
Awwwquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee bij dikke kneuzen die hung like a horse zijn denk ik aan Ron Jeremy, ga niet stoken wijffie want ik heb luv voor bobby.
Wist ie al, geloof ik.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:16 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Vaseline heeft een borstverkleining ondergaan, hè?
Klopt maar dan kunnen ze nog wel mooi zijnquote:
terribletaxidermyquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:21 schreef RickoKun het volgende:
Of hebben ze je tieten helemaal afgezet, en ze daarna aan een muur hangen in je kamer/
quote:
quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Klopt maar dan kunnen ze nog wel mooi zijn![]()
Of hebben ze je tieten helemaal afgezet, en ze daarna aan een muur hangen in je kamer/
Ja, ze is nu een man.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Klopt maar dan kunnen ze nog wel mooi zijn![]()
Ik zie alleen maar een lelijk beest.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
[..]Nee. Ben blij met mn tieten
![]()
![]()
Ik wist dat die reactie kwamquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar een lelijk beest.
Nou nou, Vas is best een leuk meisjequote:Op donderdag 28 maart 2013 12:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar een lelijk beest.
Ik heb nog een beforepicca in mijn DM staan van jequote:Op donderdag 28 maart 2013 12:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik wist dat die reactie kwamOk ok laat me vergelijkingsmateriaal zoeken
Hoezo jij wel en ik helemaal nietquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:28 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik heb nog een beforepicca in mijn DM staan van je!
Doe eens DMmen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:28 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ohja?quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:28 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Pannenkoeken.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:29 schreef Allure_ het volgende:
Vas, komt vanavond iemand eten, wat moet ik koken om indruk te makenjij weet wel iets
Coq au vin met dame blanche toe.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:29 schreef Allure_ het volgende:
Vas, komt vanavond iemand eten, wat moet ik koken om indruk te makenjij weet wel iets
quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:29 schreef Allure_ het volgende:
Een speciaal iemandquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:29 schreef Allure_ het volgende:
Cock met vino? Hm, intredasting.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Coq au vin met dame blanche toe.
Welke pannenkoek lust er nou geen pannenkoeken.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Cock met vino? Hm, intredasting.
Maar ik heb wel zin in pannekoeken, weet neit of hij dt wel lust
Ik heb een hekel aan die gast, maar dat zou geniaal zijn.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:30 schreef BobbyB het volgende:
KANYE WEST CONFIRMS HIS NEW SINGLE WITH BE CALLED 'I AM GOD'
http://www.gigwise.com/ne(...)h-be-called-i-am-god
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hij? Komt je boefje eten?quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Cock met vino? Hm, intredasting.
Maar ik heb wel zin in pannekoeken, weet neit of hij dt wel lust
ik word helemaal para van die fluit manquote:
Dat is waar.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Welke pannenkoek lust er nou geen pannenkoeken.
Neequote:
GA ECHT NEIT VOOR HEM KOKEN HALLOquote:
Nee, want toen is de ovenschaal ontploftquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:35 schreef Vaseline_ het volgende:
Maak gewoon die kipfilet met pesto die nootjes toen aan je gaf
quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
ik word helemaal para van die fluit manben je helemaal zen en ineens die fluit er weer doorheen
quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
GA ECHT NEIT VOOR HEM KOKEN HALLO
zou wel romantisch zijndan eet ik zijn piemel or dinner
Deze meidquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan ga je dus voor hem cocken, whahaquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
quote:
das echt lekkerquote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:43 schreef Vaseline_ het volgende:
Liefde van de man gaat door de maag enzo dus beter kook je voor hem en hij blijft forever bij je.
Dat is ook weer niet goed, want dan kan ze niet met andere boys gaanquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:43 schreef Vaseline_ het volgende:
Liefde van de man gaat door de maag enzo dus beter kook je voor hem en hij blijft forever bij je.
Hij zoekt het maar uit, ik kook lekker voor iemand andersquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:43 schreef Vaseline_ het volgende:
wie van de dames heeft hier een sinkhole¿quote:
A_F dusquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij zoekt het maar uit, ik kook lekker voor iemand anders.
Zo kan je het ook zien, fight for yourselfquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij zoekt het maar uit, ik kook lekker voor iemand anders.
echt he, dat die 2 nog geen hotelkamer geboekt hebben.quote:
lekker "independent" bezig zijnquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo kan je het ook zien, fight for yourself
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |