Okequote:Op donderdag 28 maart 2013 12:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee bij dikke kneuzen die hung like a horse zijn denk ik aan Ron Jeremy, ga niet stoken wijffie want ik heb luv voor bobby.
Awwwquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee bij dikke kneuzen die hung like a horse zijn denk ik aan Ron Jeremy, ga niet stoken wijffie want ik heb luv voor bobby.
Wist ie al, geloof ik.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:16 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Vaseline heeft een borstverkleining ondergaan, hè?
Klopt maar dan kunnen ze nog wel mooi zijnquote:
terribletaxidermyquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:21 schreef RickoKun het volgende:
Of hebben ze je tieten helemaal afgezet, en ze daarna aan een muur hangen in je kamer/
quote:
quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Klopt maar dan kunnen ze nog wel mooi zijn![]()
Of hebben ze je tieten helemaal afgezet, en ze daarna aan een muur hangen in je kamer/
Ja, ze is nu een man.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Klopt maar dan kunnen ze nog wel mooi zijn![]()
Ik zie alleen maar een lelijk beest.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
[..]Nee. Ben blij met mn tieten
![]()
![]()
Ik wist dat die reactie kwamquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar een lelijk beest.
Nou nou, Vas is best een leuk meisjequote:Op donderdag 28 maart 2013 12:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar een lelijk beest.
Ik heb nog een beforepicca in mijn DM staan van jequote:Op donderdag 28 maart 2013 12:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik wist dat die reactie kwamOk ok laat me vergelijkingsmateriaal zoeken
Hoezo jij wel en ik helemaal nietquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:28 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik heb nog een beforepicca in mijn DM staan van je!
Doe eens DMmen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:28 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ohja?quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:28 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Pannenkoeken.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:29 schreef Allure_ het volgende:
Vas, komt vanavond iemand eten, wat moet ik koken om indruk te makenjij weet wel iets
Coq au vin met dame blanche toe.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:29 schreef Allure_ het volgende:
Vas, komt vanavond iemand eten, wat moet ik koken om indruk te makenjij weet wel iets
quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:29 schreef Allure_ het volgende:
Een speciaal iemandquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:29 schreef Allure_ het volgende:
Cock met vino? Hm, intredasting.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Coq au vin met dame blanche toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |