Spinners op zijn dweilmasjienquote:
Geef mij je couch potato moves en ik geef je de wereld.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Deep frozen loempia, goddomme.![]()
Ik doe wel mee hoor, show me je moves.
Die tweede.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:24 schreef Gorzalka het volgende:
FOT / Iemand model geweest voor deze fotografen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
Hoi ik ben george en heb een LOI Cursus photoshop gedaanquote:Op donderdag 28 maart 2013 11:24 schreef Gorzalka het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
Die tweede, wat is zij in godsnaam aan het doen?quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:24 schreef Gorzalka het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
Haha, dit is echt HEEL slecht gemixt. Voel me wel weer 16 :$.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:23 schreef Allure_ het volgende:
https://soundcloud.com/djdyna/dyna-sexedup-the-mixtape-7
C. luister vanaf de 35e minuut. Super harde mash up met adje & cutty ranks![]()
Wat ben JIJ in godsnaam aan het doen?quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die tweede, wat is zij in godsnaam aan het doen?
Zou je de almachtige buiten die opmerking willen laten?quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat ben JIJ in godsnaam aan het doen?
Alsof dat relevant is. Hij gooit gewoon wat hitjes achter elkaarquote:Op donderdag 28 maart 2013 11:27 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Haha, dit is echt HEEL slecht gemixt. Voel me wel weer 16 :$.
En hij zei coeveuse, so so relevant aan deze SC.
Laat me eerst maar eens zien wat jij in huis hebt, semi-Chris Brown, voordat dit gebeurt:quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Geef mij je couch potato moves en ik geef je de wereld.
Die vrouwen die hier op in gaan ookquote:Op donderdag 28 maart 2013 11:24 schreef Gorzalka het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
Volgens mij deed jij dit op feestjes in je 'wilde fase'quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Laat me eerst maar eens zien wat jij in huis hebt, semi-Chris Brown, voordat dit gebeurt:
[ afbeelding ]
En dan ook "OMG IK GA FOTOSJOET DOEN OMG" op Facebook zetten enzo.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die vrouwen die hier op in gaan ooknou, ja... aan de foto's te zien niet de meest snuggeren
Sowieso, gewoon beetje facesitting in de club, spending money like it ain't nothing.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:30 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Volgens mij deed jij dit op feestjes in je 'wilde fase'.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sowieso, gewoon beetje facesitting in de club, spending money like it ain't nothing.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En dan ook "OMG IK GA FOTOSJOET DOEN OMG" op Facebook zetten enzo.
Soso sinos ditquote:Op donderdag 28 maart 2013 11:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sowieso, gewoon beetje facesitting in de club, spending money like it ain't nothing.
Teveel om op te noemen hihi.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat ben JIJ in godsnaam aan het doen?
hou je bek teringboerquote:Op donderdag 28 maart 2013 11:29 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zou je de almachtige buiten die opmerking willen laten?
Ja, echt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
en dan achteraf vragen of dat aanraken erbij hoort
hou toch godverdomme je gristenhondekopquote:Op donderdag 28 maart 2013 11:29 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zou je de almachtige buiten die opmerking willen laten?
de kleur van die muurquote:
Echt hè. :squote:Op donderdag 28 maart 2013 11:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Laat fokkers toch eens met rust, jij 'chat' ook met iedereen slet
Hahahaha gvdquote:Op donderdag 28 maart 2013 11:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, echt.En dan huilen als ze die fotograaf bij Undercover in Nederland zien terwijl die sjappie-presentator vragen stelt als: "Je wist dat ze minderjarig zijn toch? En toch deed je dat he? Waarom deed je dat?"
je zit wel vaak in de #spotlight he, in de trein.. met je gekke eet./drinkgewoontes.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:36 schreef Panzermaus het volgende:
Mensen in de trein die raar kijken wanneer je een pak chocolademelk openkrikt met een ballpoint.Je moet toch iets wanneer je je laptop thuis gelaten hebt.
Moet je in mijn gezicht zeggen.quote:
My name is Gorzalka and I approve of this post.quote:
And this one.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Laat fokkers toch eens met rust, jij 'chat' ook met iedereen slet
quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaha gvdwou Undercover in NL er ook bij slepen
Soort Lindsey Lohan maar dan lekkerquote:
Ohquote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
je zit wel vaak in de #spotlight he, in de trein.. met je gekke eet./drinkgewoontes.
Volgende keer gewoon spareribs eten in de trein.
lol waaromquote:Op donderdag 28 maart 2013 11:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Deze nummertje erbij. Krijg bijna zin om gewoon niet naar stage te gaan, ben toch al een halve dag te laat.
lol, ik zweep je alsof het 1872* is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:42 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
lol, ik zweep je alsof het 1872* is.Moet je proberen, ik heb hier zwepen liggen van paardrijden. Je gaat dood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*nee geen doodsverwensing gr gr
slecht gemixt - kut nr tog ;pquote:Op donderdag 28 maart 2013 11:41 schreef Gorzalka het volgende:
Allure, welk nummer is dat op 50:00 van die mixtape? Hard!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |