Ohquote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
je zit wel vaak in de #spotlight he, in de trein.. met je gekke eet./drinkgewoontes.
Volgende keer gewoon spareribs eten in de trein.
lol waaromquote:Op donderdag 28 maart 2013 11:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Deze nummertje erbij. Krijg bijna zin om gewoon niet naar stage te gaan, ben toch al een halve dag te laat.
lol, ik zweep je alsof het 1872* is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:42 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
lol, ik zweep je alsof het 1872* is.Moet je proberen, ik heb hier zwepen liggen van paardrijden. Je gaat dood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*nee geen doodsverwensing gr gr
slecht gemixt - kut nr tog ;pquote:Op donderdag 28 maart 2013 11:41 schreef Gorzalka het volgende:
Allure, welk nummer is dat op 50:00 van die mixtape? Hard!
ik ben ook een slechte mix, maar evengoed een mooie jongen :pquote:Op donderdag 28 maart 2013 11:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
slecht gemixt - kut nr tog ;p
Nee, even kijken hoor.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Deze nummertje erbij. Krijg bijna zin om gewoon niet naar stage te gaan, ben toch al een halve dag te laat.
Jij snapt wel meer nietquote:
Sander van doorn - joyenergizer?quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:44 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
ik ben ook een slechte mix, maar evengoed een mooie jongen :p
Awww onzekerquote:Op donderdag 28 maart 2013 11:43 schreef wolvendagen het volgende:
Heb net van die nieuwe te horen gekregen dat ik een moeilijk en zwaar leven tegemoet ga omdat de cursor van het programma gedraaid stond.had ik natuurlijk gedaan volgens die gast. Dus ik zei nou dan doe je het toch lekker zelf als je het zo goed weet. Nou en ik ga het zwaar krijgen hoor.
lachend weggelopen
Wat jij allemaal meemaakt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:43 schreef wolvendagen het volgende:
Heb net van die nieuwe te horen gekregen dat ik een moeilijk en zwaar leven tegemoet ga omdat de cursor van het programma gedraaid stond.had ik natuurlijk gedaan volgens die gast. Dus ik zei nou dan doe je het toch lekker zelf als je het zo goed weet. Nou en ik ga het zwaar krijgen hoor.
lachend weggelopen
Jy weet ook alles, dankjequote:
Het effect van geen consequenties als je later komt. 23.00 slaapalarm wordt dan:quote:
Ja.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vind dit nummertje wel lekker
Here she comes, walking down the street You know she's walking just like she's walking to come and see Oh she's so young And she's so fine I know what's on your mind, know what you want to doBut if you mess with her, I'm gonna mess with youYou better watch your step, you better stay in line
This little girl is mine, oh ohThis little girl is mine, oh ohThis little girl is mine, this little girl, this little girl is mineOh oh this little girl is mineThis little girl is mine, oh ohThis little girl is mine, this little girl, this little girl is mine
Maakt mij ook zekerder over mijn sexuele voorkeur voor kleine meisjes
u cheeky kuntquote:Op donderdag 28 maart 2013 11:43 schreef wolvendagen het volgende:
lachend weggelopen
Ja moet er gelukkig maar een week meequote:Op donderdag 28 maart 2013 11:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha, klinkt echt als een gezellige vent.
Samen lachen <3quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:54 schreef Panzermaus het volgende:
Haha wolvendagen als wij collega's waren dan wist ik het wel.
Year of summer ook echtquote:Op donderdag 28 maart 2013 11:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
hele dag year of summer op repeat en katteplaatjes kijken XD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |