Werkt 2 kanten op, de ander post altijd de meest flatteuze (geshopte, bewerkte) foto's. Dus bek houwequote:Op donderdag 28 maart 2013 10:31 schreef Zosk het volgende:
Altijd weer hetzelfde he, de meest onflatteuze foto's.
Candice heeft die nietquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:31 schreef Zosk het volgende:
Die was niet geshopt, zij is daar puur natuurquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Werkt 2 kanten op, de ander post altijd de meest flatteuze (geshopte, bewerkte) foto's. Dus bek houwe
Hou zelf ekkes oew'n bakkes fredje.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Werkt 2 kanten op, de ander post altijd de meest flatteuze (geshopte, bewerkte) foto's. Dus bek houwe
Neen, gewoon de foto's zonder make-up, zoals de zogenaamd knappe celebrities er in het echt uitzienquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:31 schreef Zosk het volgende:
Uhuhquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die was niet geshopt, zij is daar puur natuur
En niet tegenspreken!
99% oké.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:32 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Neen, gewoon de foto's zonder make-up, zoals de zogenaamd knappe celebrities er in het echt uitzien.
zoek, er zijn geen ugly pics van haarquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Er zal er zometeen wel eentje opduiken.
Ik ga niet zoeken, ik geloof je sowieso wel hoor.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
zoek, er zijn geen ugly pics van haar
Net als WD toch?quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:36 schreef Gorzalka het volgende:
Bij Candice zal het inderdaad moeilijk worden, maar modellen uit dat segment zijn in de meeste gevallen ook gewoon natuurlijke schoonheden!
neequote:Op donderdag 28 maart 2013 10:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vind Candice als brunette btw mooier
[ afbeelding ]
OH JA LELIJEK TATTOO DEALBREAKER HAHAquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:38 schreef BobbyB het volgende:
Sowieso heeft Rihanna echt een lelijke tattoo onder d'r tieten.
Vind.. dus jaquote:
Ja hoor, met haar zou ik best willen knuffelen.quote:
Hell no.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja nou ja ik hou gewoon niet zo van tattoos tenzij ze subtiel zijn. Maar niet van die afgrijslijke dingen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
OH JA LELIJEK TATTOO DEALBREAKER HAHA
Ja maar jij wil met iedereen uit de SC knuffelenquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:39 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ja hoor, met haar zou ik best willen knuffelen.
quote:
quote:
Datom komt omdat brunette > blondquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hahahahahahaquote:
quote:
yup.quote:
Nee hoor, alleen mijn top 3 (last updated: 22-03-12)quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar jij wil met iedereen uit de SC knuffelen
Je moet het van de positieve kant zien.. ze heeft dus veel ervaring.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Rihanna lijkt me echt iemand die vroeger de halve school gepijpt heeft.
Je zegt het alsof het iets negatiefs is.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Daar pluk je alleen maar de vruchten van.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dqod naar de 3e plaats? Arme Dqod.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:43 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen mijn top 3 (last updated: 22-03-12).
1. VeerEli
2. wolvendagen
3. Dqod
Ze mag mijn vruchten der lenden wel plukken.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:44 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Daar pluk je alleen maar de vruchten van.
Haat je.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:43 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
1. VeerEli
2. wolvendagen
3. Dqod
VeerEli is gewoon nog even spannend voor me omdat ze relatief nieuw isquote:
Nee, ik dacht dat ik altijd je nummer 1 was maar dit is weer teleurstellend as fuck.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:47 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
VeerEli is gewoon nog even spannend voor me omdat ze relatief nieuw is.
Kunnen we niet gewoon blij zijn dat ze niet is verkrachtquote:Het 14-jarige meisje zit op zondag 3 maart in metro 51 richting het Centraal Station. Ze is dan op weg naar de verjaardag van een vriendin. In de metro ziet ze een groepje jongens zitten die zich nogal opvallend gedragen. Toch zoekt ze hier verder niets achter. Als de metro stopt bij halte Oranjebaan grijpt één van de jongens haar telefoon en rent weg het perron af.
Het meisje achtervolgt de jongen maar tevergeefs. Beneden bij de uitgang van het metrostation staan de andere jongens nogal lacherig te doen over de situatie. Volgens de vader van het slachtoffer heeft de diefstal nog steeds veel impact op haar omdat ze elke dag met de metro naar school moet.
http://www.geenstijl.nl/m(...)beroven_1_meisj.html
Staan ze ook op volgorde van stabielheid?quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:43 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
1. VeerEli
2. wolvendagen
3. Dqod
Ja, zie foboquote:
Dat heeft vrij weinig zin, mijn waarde.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Staan ze ook op volgorde van stabielheid?
Wat heb je nu een aan vrouw die stabiel is? Dat is toch niet spannend.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Staan ze ook op volgorde van stabielheid?
Waarom zo'n convenient obscure foto van de zijkantquote:
Bro's before ho's hequote:
Denk niet dat de rest het daarmee eens is.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:53 schreef Panzermaus het volgende:
Zosk, zet Justin Timberlake - Suit & Tie aan. Het is weer tijd voor Move Like Maus.
Dat was meer een grapje omdat ze liep te zeiken over die andere vrouwen in mijn fobo.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:53 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Waarom zo'n convenient obscure foto van de zijkant?
Je bent opeens wel weer erg vaak op de FOK!s, je hebt zeker veel te doen voor je studiequote:
Ze is het jaloerse type? Succes.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat was meer een grapje omdat ze liep te zeiken over die andere vrouwen in mijn fobo.
JA KKZOOI vandaag tentamen maar ik ga niet. ALLE uren die ik aan fok besteed zou ik eigenlijk moeten studerenquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:55 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Je bent opeens wel weer erg vaak op de FOK!s, je hebt zeker veel te doen voor je studie?
quote:
Hardop gelachenquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
JA KKZOOI vandaag tentamen maar ik ga niet. ALLE uren die ik aan fok besteed zou ik eigenlijk moeten studeren
ga zo maar wodka halen.
Nee ze heeft net als alle anderen in deze SC een hekel aan Taylor Swift. Daar moet je me succes mee wensen. Maar ja. #yoloquote:
Ze staat niet in jouw top 3 :squote:Op donderdag 28 maart 2013 10:56 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Hardop gelachen.
Stiekem blijf ik toch altijd wel van je houden, gekkie.
Gewoon uit gaan van wel. Kun je inmiddels sidewalken trouwens? Anders gaan we daar vandaag mee verder.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk niet dat de rest het daarmee eens is.
Een vrouw die de hele tijd neurotisch kattenplaatjes loopt te posten wordt ook minder spannend.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat heb je nu een aan vrouw die stabiel is? Dat is toch niet spannend.
Lui kind, je doet er al langer over dan moet en nog ga je zuipenquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
JA KKZOOI vandaag tentamen maar ik ga niet. ALLE uren die ik aan fok besteed zou ik eigenlijk moeten studeren
ga zo maar wodka halen.
Ik niet van jou, aangezien ik niet eens in een top 3 van je sta. Dacht dat wij way back gingen, mja.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:56 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Hardop gelachen.
Stiekem blijf ik toch altijd wel van je houden, gekkie.
Ja, nouja, in principe had ik ook nooit iets tegen dat meisje. Maar ze blijkt toch wel een enorme slet te zijnquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee ze heeft net als alle anderen in deze SC een hekel aan Taylor Swift. Daar moet je me succes mee wensen. Maar ja. #yolo
Je staat nog wel steeds in mijn top 10, mocht dat een geruststelling zijn.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik niet van jou, aangezien ik niet eens in een top 3 van je sta. Dacht dat wij way back gingen, mja.
Lol, kom maar terug als jij überhaupt naar een school gaatquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lui kind, je doet er al langer over dan moet en nog ga je zuipenJunkie
quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:57 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ja, nouja, in principe had ik ook nooit iets tegen dat meisje. Maar ze blijkt toch wel een enorme slet te zijn.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je zegt het alsof het iets negatiefs is.
Haha wowquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lol, kom maar terug als jij überhaupt naar een school gaat.
Nog niet, vertel me alles.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gewoon uit gaan van wel. Kun je inmiddels sidewalken trouwens? Anders gaan we daar vandaag mee verder.
Ja begin september weer hoor lolzzzzzz, ben allang ingeschreven booyaquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lol, kom maar terug als jij überhaupt naar een school gaat.
quote:
jullie begrijpen niet hoe moeilijk het is om op de spot zo'n lijstje op te stellen :Squote:Op donderdag 28 maart 2013 10:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik niet van jou, aangezien ik niet eens in een top 3 van je sta. Dacht dat wij way back gingen, mja.
Jazeker wel, iets langer nadenkenquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:58 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
jullie begrijpen niet hoe moeilijk het is om op de spot zo'n lijstje op te stellen :S
Ow dan, zolang je maar ingeschreven staat he hahah XDquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja begin september weer hoor lolzzzzzz, ben allang ingeschreven booya
Fok jouquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:58 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
jullie begrijpen niet hoe moeilijk het is om op de spot zo'n lijstje op te stellen :S
Heb allang gezien dat je mij hebt geschrapt uit je favo fokkers, alleen omdat je de waarheid niet aan kanquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je staat nog wel steeds in mijn top 10, mocht dat een geruststelling zijn.
Hoezo op de spot? Je hoort ieder moment je top 3 binnen een seconde op te kunnen noemenquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:58 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
Dat is niet waar.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:59 schreef Allure_ het volgende:
Heb allang gezien dat je mij hebt geschrapt uit je favo fokkers, alleen omdat je de waarheid niet aan kan. Maar hey no biggie
![]()
![]()
.
quote:
Ik ben zo wispelturig, kan je niet serieus nemen die impulsieve lijstjes van mequote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:52 schreef Gorzalka het volgende:
Top 3 SC'ers die ik zou geven:
1. VeerEli
2. Vaseline
3. Allure
Ohhhhh hahahaha gekkie idd!quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:00 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
Ik ben zo wispelturig, kan je niet serieus nemen die impulsieve lijstjes van me.
Veer toen ook al op 1.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:00 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
Ik ben zo wispelturig, kan je niet serieus nemen die impulsieve lijstjes van me.
Ik heb leukere 40 seconden gehadquote:Op donderdag 28 maart 2013 11:01 schreef Chloroform het volgende:
Die eerste 40 seconden van Suit & Tie zijn overigens echt de beste 40 seconden van dat an sich al geweldige album.
HAHAquote:Op donderdag 28 maart 2013 11:01 schreef BobbyB het volgende:
Oh je bent er wel uit. Oeps. Zal wel per ongeluk zijn gegaan dan.
Die gekke Veer wel steevast op één, hopelijk is ze dankbaar, als je begrijpt wat ik bedoelquote:
Als dat geen neuken wordtquote:Op donderdag 28 maart 2013 11:02 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
HAHA
[..]
Die gekke Veer wel steevast op één, hopelijk is ze dankbaar, als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik heb zo'n intense haat voor je. Hoe zou ik dat het beste kunnen uiten denk je?quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:00 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
Moest lachenquote:Op donderdag 28 maart 2013 11:01 schreef BobbyB het volgende:
Oh je bent er wel uit. Oeps. Zal wel per ongeluk zijn gegaan dan.
Oh, wat een ordinaire opmerkingquote:
Kan mij niet voorstellen van niet. Wellicht dat je vandaag een DM van haar krijgt met de vraag waar je woont enzo. Snap jequote:Op donderdag 28 maart 2013 11:02 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
HAHA
[..]
Die gekke Veer wel steevast op één, hopelijk is ze dankbaar, als je begrijpt wat ik bedoel.
Gvd, Bobby.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |