Ja, echt te ergquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Moet zo hard lachen om dezehet lijkt op een pug maar dan nog lelijker
the best of both worlds
QFT!quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:19 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Over lines gesproken, ik neem er ook maar eens eentje. Moet toch kunnen functioneren in deze maatschappij.
[..]
Nou, dat was een goede les: drugs zijn altijd de juiste oplossing.
http://www.winnipegfreepr(...)p-late-82486792.htmlquote:
quote:Sleep is a fundamental component of animal biology. New evidence confirms that, in humans, its timing reflects intelligence. People with higher IQs (intelligence quotients) tend to be more active nocturnally, going to bed later, whereas those with lower IQs usually retire to bed sooner after nightfall.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Daarom juist. Lekker rustig hierquote:
quote:
jij hebt je mondje toch wel bij je om er wat van te zeggen, wdżquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:24 schreef wolvendagen het volgende:
![]()
![]()
![]()
moet nog een keuken maken voor hem
![]()
![]()
![]()
en dan gaat hij naast me zitten
![]()
![]()
![]()
en de hele tijd irritant wezen met commentaar
![]()
![]()
![]()
ja wat moet ik zeggenquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:25 schreef wise het volgende:
[..]
jij hebt je mondje toch wel bij je om er wat van te zeggen, wdż
''Ik vind het vervelend om te worden afgeleid tijdens mijn bezigheden, hopelijk kunt u hier begrip voor opbrengenquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja wat moet ik zeggennee kom er niet bij zitten het is jouw keuken maar hey dit kan echt niet byeeeee
quote:
Ja maar die lul de behangen weet dus nog niet wat voor kasten er in moeten want dat heeft hij nog niet uitgezocht, dus ik kan niks maken tot hij me codes geeft en die geeft hij me dus pas als ik het in het programma zetquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:27 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
''Ik vind het vervelend om te worden afgeleid tijdens mijn bezigheden, hopelijk kunt u hier begrip voor opbrengen''
Verpest het nou nietquote:
Ja iddquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:31 schreef Zosk het volgende:
Altijd weer hetzelfde he, de meest onflatteuze foto's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |