Was jij het niet die mij uitlachte dat ik oxazepam nam voor m'n presentatie van m'n onderzoek?quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jakon echt ziek van zenuwen zjin soms. Soms nam ik valeriaan tegen de zenuwen
!!
Engels is wel een makkie, vaak.. ja.
wat :Squote:Op donderdag 28 maart 2013 10:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Of je vingers in zijn mond nadat je gepoept hebt zonder je handen te wassen.
Kutwijfquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maak gewoon deze move voor verwarring
Hahahahaha.. shitquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:15 schreef Gorzalka het volgende:
Had gisteren precies hetzelfde en ik was uiteindelijk 10 minuten te laat. Doe met deze informatie wat je wilt.
hahahaha yissssquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wat :S
[..]
Kutwijfging lachen door mijn neus
Of stelletjes die inbrekenquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:15 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Inderdaad, overdag zijn er alleen maar kantoorgekkies die 9Gagplaatjes posten.
Nee, dat was Gorzalka. Ik moest wel lachen omdat je het nog nooit gehad had, en je dus niet de uitwerking wist.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Was jij het niet die mij uitlachte dat ik oxazepam nam voor m'n presentatie van m'n onderzoek?
quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maak gewoon deze move voor verwarring
Oh oke hahahaquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, dat was Gorzalka. Ik moest wel lachen omdat je het nog nooit gehad had, en je dus niet de uitwerking wist.
Die zijn echt saai ja.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:15 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Inderdaad, overdag zijn er alleen maar kantoorgekkies die 9Gagplaatjes posten.
Deze beschuldiging is abject en infaam, ik was slechts bezorgd om dat meisjequote:Op donderdag 28 maart 2013 10:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, dat was Gorzalka. Ik moest wel lachen omdat je het nog nooit gehad had, en je dus niet de uitwerking wist.
Hahahaha vastquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:17 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Deze beschuldiging is abject en infaam, ik was slechts bezorgd om dat meisje.
Over lines gesproken, ik neem er ook maar eens eentje. Moet toch kunnen functioneren in deze maatschappijquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zag die line laatst. Moest wel beetje gniffelen
Nou, dat was een goede les: drugs zijn altijd de juiste oplossing.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahaha vastMaar het had me goed geholpen, da drugz
's nachts slaap men meestalquote:
Mijn excuses danquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:17 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Deze beschuldiging is abject en infaam, ik was slechts bezorgd om dat meisje.
cameraquote:
Moet zo hard lachen om dezequote:Op donderdag 28 maart 2013 10:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |