Hahaha, dan moet je gewoon even laten zien wie de baas is.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee die baas doet al normaal nu, al een poos maar deze nieuwe guy is gewoon strontvervelend.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hahaha, dan moet je gewoon even laten zien wie de baas is.Trek zijn kraag naar voren en giet zijn koffie erin.
wel hard gelachen btwquote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou?
[..]
Mwah ik moet vanmiddag naar school voor Engels examen dus de dag stelt weinig voorWas liever om half 11 wakker geworden
Ja, ik moet dus minimaal 8 uur slapen he. En dan ben ik nog verrot. Ik ben op m'n best als ik 9 uurtjes slaap ofzo
Zeg gewoon dat ie naar natte beer riekt.quote:
Net iets te laat, werkt altijd.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:07 schreef VeerEli het volgende:
Heb twijfels, wat moet ik doen?
2 uur examen.
Trein van kwart voor 1 betekent dat ik half 2 op school ben. Betekent half uur wachten.
Trein van kwart over 1 betekent dat ik waarschijnlijk iets voor 2 op school ben, maar als de bussen ouwehoeren dat ik net op het nippertje op tijd kom of net iets te laat.
Wat te doen, wat te doen?
Ik ben ook écht geen ochtendmens inderdaad. Vind de ochtenden ook zo saai.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]ik ben paar jaren terug geupgrade van 8 naar 7 uur hahaha.
Maar ja, wel herkenbaar.. ochtenden blijven stom.
Examen engelsgaat makkie worden.
JA maar zo ruikt ie dus echt, beetje muffig. Zoals je denkt dat tiny & lau ruiken, zo ruikt hij. Alsof hij alleen maar van die gelakte houten meubeltjes heeft thuis met zo'n gehaakt kleedje erover.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]ik ben paar jaren terug geupgrade van 8 naar 7 uur hahaha.
Maar ja, wel herkenbaar.. ochtenden blijven stom.
Examen engelsgaat makkie worden.
[..]
Zeg gewoon dat ie naar natte beer riekt.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:08 schreef wolvendagen het volgende:
Zoals je denkt dat tiny & lau ruiken, zo ruikt hij.
Geen zenuwenquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik ben ook écht geen ochtendmens inderdaad. Vind de ochtenden ook zo saai.
Oh ja, komt wel goed. Maak ik me ook niet druk om. Gelukkig, een keertje geen zenuwen
Shitquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
JA maar zo ruikt ie dus echt, beetje muffig. Zoals je denkt dat tiny & lau ruiken, zo ruikt hij. Alsof hij alleen maar van die gelakte houten meubeltjes heeft thuis met zo'n gehaakt kleedje erover.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
JA maar zo ruikt ie dus echt, beetje muffig. Zoals je denkt dat tiny & lau ruiken, zo ruikt hij. Alsof hij alleen maar van die gelakte houten meubeltjes heeft thuis met zo'n gehaakt kleedje erover.
Ja ik heb ook een soort van space gemarkeerd, een bij een. Maar hij komt door de barricade heenquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen zenuwen
Half kotsend een examen in gaan
[..]
Shitnou dan... zulke mensen hebben geen recht om in je private space te bivakkeren.
Althans dat zijn regels die ik hanteer. Ik stel voor dat jij hetzelfde doet.
Hahaha, ervaring mee?quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen zenuwen
Half kotsend een examen in gaan
deze is niet eens rotterdams of zo deze komt gwn uit amsterdam. ALLEMAAL GEKKE DAARquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:10 schreef Zosk het volgende:
Echt wd hoe krijg je het toch telkens voor elkaar dat soort figuren.
Jaquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaha, ervaring mee?Al die andere examens waarvoor ik moest lullen was ik wel zenuwachtig, maar voor Engels niet. Stelt toch geen donder voor, dat weet ik nu al
Duw je hand in zijn gezicht en zeg "No."quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja ik heb ook een soort van space gemarkeerd, een bij een. Maar hij komt door de barricade heen
Dat sowieso.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
deze is niet eens rotterdams of zo deze komt gwn uit amsterdam. ALLEMAAL GEKKE DAAR
Moet je vragen of die zichzelf in al die jaren niet of nooit geweest isquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:12 schreef wolvendagen het volgende:
hij praat als Thomas Acda trouwens. zelfde stem
quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jakon echt ziek van zenuwen zjin soms. Soms nam ik valeriaan tegen de zenuwen
!!
Engels is wel een makkie, vaak.. ja.
[..]
Duw je hand in zijn gezicht en zeg "No."
Of je vingers in zijn mond nadat je gepoept hebt zonder je handen te wassen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Duw je hand in zijn gezicht en zeg "No."
quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maak gewoon deze move voor verwarring
quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Of je vingers in zijn mond nadat je gepoept hebt zonder je handen te wassen.
Inderdaad, overdag zijn er alleen maar kantoorgekkies die 9Gagplaatjes postenquote:
Had gisteren precies hetzelfde en ik was uiteindelijk 10 minuten te laat. Doe met deze informatie wat je wiltquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:07 schreef VeerEli het volgende:
Heb twijfels, wat moet ik doen?
2 uur examen.
Trein van kwart voor 1 betekent dat ik half 2 op school ben. Betekent half uur wachten.
Trein van kwart over 1 betekent dat ik waarschijnlijk iets voor 2 op school ben, maar als de bussen ouwehoeren dat ik net op het nippertje op tijd kom of net iets te laat.
Wat te doen, wat te doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |