Daar pluk je alleen maar de vruchten van.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Rihanna lijkt me echt iemand die vroeger de halve school gepijpt heeft.
Dqod naar de 3e plaats? Arme Dqod.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:43 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen mijn top 3 (last updated: 22-03-12).
1. VeerEli
2. wolvendagen
3. Dqod
Ze mag mijn vruchten der lenden wel plukken.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:44 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Daar pluk je alleen maar de vruchten van.
Haat je.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:43 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
1. VeerEli
2. wolvendagen
3. Dqod
VeerEli is gewoon nog even spannend voor me omdat ze relatief nieuw isquote:
Nee, ik dacht dat ik altijd je nummer 1 was maar dit is weer teleurstellend as fuck.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:47 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
VeerEli is gewoon nog even spannend voor me omdat ze relatief nieuw is.
Kunnen we niet gewoon blij zijn dat ze niet is verkrachtquote:Het 14-jarige meisje zit op zondag 3 maart in metro 51 richting het Centraal Station. Ze is dan op weg naar de verjaardag van een vriendin. In de metro ziet ze een groepje jongens zitten die zich nogal opvallend gedragen. Toch zoekt ze hier verder niets achter. Als de metro stopt bij halte Oranjebaan grijpt één van de jongens haar telefoon en rent weg het perron af.
Het meisje achtervolgt de jongen maar tevergeefs. Beneden bij de uitgang van het metrostation staan de andere jongens nogal lacherig te doen over de situatie. Volgens de vader van het slachtoffer heeft de diefstal nog steeds veel impact op haar omdat ze elke dag met de metro naar school moet.
http://www.geenstijl.nl/m(...)beroven_1_meisj.html
Staan ze ook op volgorde van stabielheid?quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:43 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
1. VeerEli
2. wolvendagen
3. Dqod
Ja, zie foboquote:
Dat heeft vrij weinig zin, mijn waarde.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Staan ze ook op volgorde van stabielheid?
Wat heb je nu een aan vrouw die stabiel is? Dat is toch niet spannend.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Staan ze ook op volgorde van stabielheid?
Waarom zo'n convenient obscure foto van de zijkantquote:
Bro's before ho's hequote:
Denk niet dat de rest het daarmee eens is.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:53 schreef Panzermaus het volgende:
Zosk, zet Justin Timberlake - Suit & Tie aan. Het is weer tijd voor Move Like Maus.
Dat was meer een grapje omdat ze liep te zeiken over die andere vrouwen in mijn fobo.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:53 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Waarom zo'n convenient obscure foto van de zijkant?
Je bent opeens wel weer erg vaak op de FOK!s, je hebt zeker veel te doen voor je studiequote:
Ze is het jaloerse type? Succes.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat was meer een grapje omdat ze liep te zeiken over die andere vrouwen in mijn fobo.
JA KKZOOI vandaag tentamen maar ik ga niet. ALLE uren die ik aan fok besteed zou ik eigenlijk moeten studerenquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:55 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Je bent opeens wel weer erg vaak op de FOK!s, je hebt zeker veel te doen voor je studie?
quote:
Hardop gelachenquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
JA KKZOOI vandaag tentamen maar ik ga niet. ALLE uren die ik aan fok besteed zou ik eigenlijk moeten studeren
ga zo maar wodka halen.
Nee ze heeft net als alle anderen in deze SC een hekel aan Taylor Swift. Daar moet je me succes mee wensen. Maar ja. #yoloquote:
Ze staat niet in jouw top 3 :squote:Op donderdag 28 maart 2013 10:56 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Hardop gelachen.
Stiekem blijf ik toch altijd wel van je houden, gekkie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |