zoek, er zijn geen ugly pics van haarquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Er zal er zometeen wel eentje opduiken.
Ik ga niet zoeken, ik geloof je sowieso wel hoor.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
zoek, er zijn geen ugly pics van haar
Net als WD toch?quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:36 schreef Gorzalka het volgende:
Bij Candice zal het inderdaad moeilijk worden, maar modellen uit dat segment zijn in de meeste gevallen ook gewoon natuurlijke schoonheden!
neequote:Op donderdag 28 maart 2013 10:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vind Candice als brunette btw mooier
[ afbeelding ]
OH JA LELIJEK TATTOO DEALBREAKER HAHAquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:38 schreef BobbyB het volgende:
Sowieso heeft Rihanna echt een lelijke tattoo onder d'r tieten.
Vind.. dus jaquote:
Ja hoor, met haar zou ik best willen knuffelen.quote:
Hell no.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja nou ja ik hou gewoon niet zo van tattoos tenzij ze subtiel zijn. Maar niet van die afgrijslijke dingen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
OH JA LELIJEK TATTOO DEALBREAKER HAHA
Ja maar jij wil met iedereen uit de SC knuffelenquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:39 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ja hoor, met haar zou ik best willen knuffelen.
quote:
quote:
Datom komt omdat brunette > blondquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hahahahahahaquote:
quote:
yup.quote:
Nee hoor, alleen mijn top 3 (last updated: 22-03-12)quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar jij wil met iedereen uit de SC knuffelen
Je moet het van de positieve kant zien.. ze heeft dus veel ervaring.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Rihanna lijkt me echt iemand die vroeger de halve school gepijpt heeft.
Je zegt het alsof het iets negatiefs is.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Rihanna lijkt me echt iemand die vroeger de halve school gepijpt heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |