Geen idee, heb dat programma nog nooit gezien.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:29 schreef marcodej het volgende:
Dat was echt spontaan inderdaad. Totaal niet ingehuurd ofzo.
Tikkeltje naïef misschien maar een goed hart.quote:
Niet als je dus internationale afspraken hierover maakt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:28 schreef Travel. het volgende:
[..]
> hogere belasting>starbucks etc weg> doei miljard euro>moet ergens vandaan komen>bezuinigingen of belasting verhoging
jaquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Was dat de uitzending van vanavond pownews?
Toch wel een prominent figuur in dit programmaquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:33 schreef Sloggi het volgende:
Waarom staat Jeroen Pauw vier keer in de OP?
Gister aan Warchild-trutje uit moeten leggen wat de SHO was toen ze me een lidmaatschapje van die Borsato-club wilde aansmeren.quote:
Yups,quote:
Dennisquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:38 schreef MilaNL het volgende:
Volgens mij was dat die Nederlander die al eerder aan tafel zat.
Zeker weten. Die manier van praten is te overeenkomend.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:38 schreef MilaNL het volgende:
Deze gast is al weg, Dennis is hier nog gewoon.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:39 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Zeker weten. Die manier van praten is te overeenkomend.
Nee.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:38 schreef MilaNL het volgende:
Ah, dat is waar natuurlijk. Het klonk wel erg Nederlands. Valt in dit filmpje ook wel op dat er veel bekeerlingen tussen zitten.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:39 schreef alors het volgende:
[..]
Deze gast is al weg, Dennis is hier nog gewoon.
quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:41 schreef marcodej het volgende:
Die gast naast hem heeft al een bomgordel om, zo te zien.
quote:
Die liefdesbaby van hem en Erica Terpstra.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:42 schreef Martinello het volgende:
Is dat een zoon van Docters van Leeuwen?
Het probleem is een beetje dat ze het wel zien als de moslims redden van de onderdrukker die geen zuivere islam nastreeft. Want zo zien ze de troepen van Assad.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:41 schreef golfer het volgende:
Goede imam.
Overigens is het onzin dat die oproep in de Koran staat want in Syrië vechten moslims tegen andere moslims.
dat!quote:
Dat zeg ik....quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die kerel lijkt net een kraker qua uiterlijk
Met z'n vlassig baardje.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dat lijken me ook de voornaamste kandidaten, van die doorgedraaide extreem linkse multicultiknuffelaars.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Giel Beelen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik verklaar Jihad aan kaas...quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:51 schreef marcodej het volgende:
Snij ik toch bijna mn vinger eraf, bij het snijden van een blok kaas.
Allah achbar.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:51 schreef marcodej het volgende:
Snij ik toch bijna mn vinger eraf, bij het snijden van een blok kaas.
Ja het zijn net pyromaantjesquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:52 schreef MilaNL het volgende:
Ja door al die media-aandacht krijg je natuurlijk copycats.
Splintergroepjes.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ja, wat doen ze daar in godsnaam. Zijn ze georganiseerd? Is er een hierarchie? Welke organisaties zitten er achter?
Sharia4Belgium organiseert wel dingen. De grote baas zit zelf wel veilig in zijn rijtjeshuis natuurlijk. Inshallah he.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ja, wat doen ze daar in godsnaam. Zijn ze georganiseerd? Is er een hierarchie? Welke organisaties zitten er achter?
André van Duinquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:53 schreef Specularium het volgende:
Gezellig, nog meer kinderkanker en morgen Timmermans.
Ik heb een interview met sharia4holland gezien en die gasten waren bepaald niet dom. Idiote ideeën, maar zeker niet dom.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:54 schreef alors het volgende:
[..]
Sharia4Belgium organiseert wel dingen. De grote baas zit zelf wel veilig in zijn rijtjeshuis natuurlijk. Inschallah he.
Doen die bomgordel moslims ook. Mensen brainwashen zich op te blazen, maar zelf wonen ze vaak riant en peinzen er niet over om hun leven in de waagschaal te leggen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:54 schreef alors het volgende:
[..]
Sharia4Belgium organiseert wel dingen. De grote baas zit zelf wel veilig in zijn rijtjeshuis natuurlijk. Inschallah he.
Kan die gast alleen maar op die manier praten ofzoquote:
Dat was gewoon diezelfde meid die ze altijd laten zien.:')quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Was dat de uitzending van vanavond pownews?
Adrianus Marinus Kyvon praat doorgaans normaal en rustig, maar zodra hij een petje en bril op doet schiet hij in de van Duijn modus...quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kan die gast alleen maar op die manier praten ofzo
Wel lekker ding... En de uitzending was wel grappig in de Jumbo...quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat was gewoon diezelfde meid die ze altijd laten zien.:')
Altijd? Die gaat vaker naaktquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat was gewoon diezelfde meid die ze altijd laten zien.:')
Dat is een understatement.quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Altijd? Die gaat vaker naakt
Ze heeft ook de Pussyman gedaan:quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Altijd? Die gaat vaker naakt
quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:35 schreef Eenskijken het volgende:
sterk optreden van klaver trouwens. hij wint op alle punten van die hoogleraar.
Engelen een kwal vindenquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:38 schreef Baszh het volgende:
Deze hoogleraar is een nog grotere kwal dan Engelen
Nog een maandje die kroning-onzin... dan zijn we er weer voor zo'n 20 a 30 jaar van af. Tegen die tijd bestaan DWDD en P&W gelukkig niet meer.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:26 schreef Syntix het volgende:
[..]
[..]
Engelen een kwal vindeneen prima hoogleraar voor op tv
![]()
Daarnaast moet je sowieso blij zijn dat ze hoogleraren uitnodigen ipv die onzin dingen zoals een cadeau voor de koning/koningin
quote:Remco Bleeker
Fossielenhobbyist vond langgezochte zwemmende sauriër.
Alleen knuffelen en daarna liffeltje liffeltje snurken.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:06 schreef Latert het volgende:
Zij slaapt denk ik niet op een woonboot vanavond.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:08 schreef waxmask het volgende:
Je ziet Jeroen denken... "Jij bent van mij???" Dat denk ik elke avond hier aan tafel...
Een beetje een pseudo Fukuyama volgens mij jaquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:09 schreef Knevelt het volgende:
Rutger Bregman. Wat een mongol is dat. Komt hij zeker ook hier zijn sociologisch gezwets uitkramen zonder zich te laten hinderen door enige feitenkennis.
Is er nog iemand die ik kan afzeiken vanavond?quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:10 schreef alors het volgende:
[..]
Een beetje een pseudo Fukuyama volgens mij ja
Ja die blonde man dus.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
Is er nog iemand die ik kan afzeiken vanavond?
Exactly.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:10 schreef alors het volgende:
[..]
Een beetje een pseudo Fukuyama volgens mij ja
Frans Timmeranus.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
Is er nog iemand die ik kan afzeiken vanavond?
Ja, daar ga je mensen mee overtuigen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:15 schreef Specularium het volgende:
We zijn allemaal broeders, ook al zijn jullie het westen.
Goeie binnenkomer.
Sowieso, van die studentjes die denken het beter te weten dan een minister.quote:
Net als de USA gewoon strafbaar stellen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:27 schreef Latert het volgende:
Misschien moet je ze dan gewoon niet laten terugkomen...
quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:32 schreef marcodej het volgende:
De wereld en het leven duiden in statistieken.
En Ben Woldring de minister van Economische Zaken.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:37 schreef DrDentz het volgende:
Shit man over 30 jaar is hij de vicepremier en Sybert onze leider.
Nee joh, dan is Nederland als soevereine staat allang afgeschaft. Ein Reich, Ein Europa!quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:37 schreef DrDentz het volgende:
Shit man over 30 jaar is hij de vicepremier en Sybert onze leider.
En lekker eten...quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:40 schreef alors het volgende:
Het is altijd mooi weer in Indonesië, dan zou ik ook optimistisch zijn.
Tsja, met mooi weer alleen redt je het niet. Kijk maar naar het midden-oosten...quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:40 schreef alors het volgende:
Het is altijd mooi weer in Indonesië, dan zou ik ook optimistisch zijn.
Die klassieker kent hij niet, anders zou hij zichzelf niet zo serieus nemen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:40 schreef DrDentz het volgende:
Deze bestelt vast artisjokkenhartjes pizzas maar dan zonder die artisjokkenhartjes, die moeten er niet op.
Die hebben dan ook weer goor te vreten...quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:40 schreef Latert het volgende:
[..]
Tsja, met mooi weer alleen redt je het niet. Kijk maar naar het midden-oosten...
Die met die rode haren?quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:45 schreef Specularium het volgende:
Jeroen gaat dat skelet vanavond meenemen naar de boot.
quote:
Al die apparatuur zal wel een rib uit zijn lijf zijn.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:44 schreef Latert het volgende:
[..]
Paul gaat het zometeen bot afkappen
Animatie.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:45 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wat was dat dan met die duikende kerelHeb het geluid uitstaan.
Neem aan dat je weet wat de serie "Walking with dinosaurs" inhield? Anders zeker een aanrader die eens te gaan kijken. En nee ze zijn niet echt... maar betere CGI dan Jurrasic Park.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:44 schreef tralalala het volgende:
DamnWist niet eens van het bestaan af
Dit dus, wats er gebeurdquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:46 schreef Specularium het volgende:
Die bril van Jeroen, beyond hipster.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:46 schreef Specularium het volgende:
Die bril van Jeroen, beyond hipster.
Ze doen een wedstrijdje... Wie heeft het dikste montuur...quote:
Hij werkt op mijn lachspieren, volgens mij zit hij in het weekend bij de harde kern van ADOquote:
Maar nu is ie weer afquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:48 schreef Latert het volgende:
[..]
HIj is samen met Jan Kooiemans en Charlie Luske gaan shoppen...
Ja bij die zin moest ik ook lachenquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:49 schreef Latert het volgende:
[..]
"Hij heeft puntige tandjes, spatelige voortanden"
quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:49 schreef Latert het volgende:
[..]
"Hij heeft puntige tandjes, spatelige voortanden"
quote:Bouke Vaatstra, de vader van de vermoorde Marianna Vaatstra, gaat vanavond in Pauw & Witteman in op de tweede dag in het proces tegen de verdachte Jasper S. en de strafeis van het OM.
En natuurlijk:quote:
ik paul jansen. dus ik kijk even.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:34 schreef golfer het volgende:
Bouke Vaatstra wil ik wel zien.
verder ook nog te gast:
Paul Jansen
Politiek commentator over frictie en verhoudingen in huidig kabinet.
Het is verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Naar de hoeren gaan is idd vreselijk.
Dit dus inderdaad.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:13 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Vreselijk wat die man heeft meegemaakt, maar dit is een volstrekt zinloos interview. Die vader is niet voor rede vatbaar.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:13 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Vreselijk wat die man heeft meegemaakt, maar dit is een volstrekt zinloos interview. Die vader is niet voor rede vatbaar.
quote:
Eigenlijk had een advocaat ofzo hem tegen zichzelf in bescherming moeten nemen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:13 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Ja, de details waren behoorlijk heftig.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:14 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Zeker na wat hij die afgelopen 2 dagen heeft gehoord wat er met zijn dochter is gebeurd.
klopt...voegt geen bal toequote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eigenlijk had een advocaat ofzo hem tegen zichzelf in bescherming moeten nemen.
Dat willen mensen toch zien? Zo redeneert Hilversum tenminste.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:13 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Ja , hij zit er nog rustig bijquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:14 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Zeker na wat hij die afgelopen 2 dagen heeft gehoord wat er met zijn dochter is gebeurd.
Gek he?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Hij claimt allerlei zaken te weten over de belevingen van Marianne die zijn woede vergroten, die helemaal niet persé waar hoeven te zijn.
Eigenlijk wel ja.quote:
Dat zit al 13 jaar in zn hoofd, dus ja dat is zijn waarheid. Zo niet vreemd.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja.
Zijn woede is wel begrijpelijk, maar niet de waarheid die hij claimt te weten over de laatste minuten voor haar dood.
Ja, vind ik ook, weinig interessant voor op TV, voor zover het natuurlijk überhaupt al nodig is om van de details op te hoogte te worden gesteld.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Hij claimt allerlei zaken te weten over de belevingen van Marianne die zijn woede vergroten, die helemaal niet persé waar hoeven te zijn.
Ja idd, ik vraag me ook af en wat dan? Hij kan daar niet meer terugkeren lijkt me.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Twintig jaar betekent bij goed gedrag dus 13 en half jaar. Dat lijkt me heel wrang voor de familie.
Nee, dat hele gezin niet meer.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:24 schreef alors het volgende:
Ja idd, ik vraag me ook af en wat dan? Hij kan daar niet meer terugkeren lijkt me.
Ja dat zal helpen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:25 schreef matthijst het volgende:
Jammer dat die pa niet even de kans heeft gekregen die rat af te maken.
Maar goed, over 13.5 jaar doet misschien iemand het alsnog.
En dan in stijl; anaal verkrachten met een honkalknuppel, z'n hoofd eraf snijden en bij z'n familie op de mat leggen.
Niet gek na deze 2 dagen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:24 schreef golfer het volgende:
Hij zit zich helemaal op te vreten en gek te maken.
Begrijpelijk, maar zo zinloos die woede.
Zolderkamer held alert.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:25 schreef matthijst het volgende:
En dan in stijl; anaal verkrachten met een honkalknuppel, z'n hoofd eraf snijden en bij z'n familie op de mat leggen.
Afschuwelijk dat je ook al 13 jaar media aandacht hebt en bent. De zaak laat hem nooit rusten.quote:
Ach een populistje met de stem des volks.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:25 schreef matthijst het volgende:
Hij zoekt het ook wel graag zelf op vind ik.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:27 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Afschuwelijk dat je ook al 13 jaar media aandacht hebt en bent. De zaak laat hem nooit rusten.
"graag"? Lekkere woordkeuze. Hij heeft i.i.g. de dader gevonden door zn vasthoudendheid.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:28 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hij zoekt het ook wel graag zelf op vind ik.
Hij valt hierna in een enorm gat.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:28 schreef Kowloon het volgende:
Hij zoekt het ook wel graag zelf op vind ik.
Hij heeft helemaal niemand gevonden.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:29 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
"graag"? Lekkere woordkeuze. Hij heeft i.i.g. de dader gevonden door zn vasthoudendheid.
oke.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij heeft helemaal niemand gevonden.
Door hem is dat DNA-onderzoek er wel gekomen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij heeft helemaal niemand gevonden.
Precies, dat zal zijn familie leren familie van hem te zijnquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:25 schreef matthijst het volgende:
WTF, dat plan is nog zieker dan de verkrachting en moord of doodslag waarvoor deze man veroordeeld wordt.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:25 schreef matthijst het volgende:
I guess I'm just a sick sick bastard.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
WTF, dat plan is nog zieker dan de verkrachting en moord of doodslag waarvoor deze man veroordeeld wordt.
Op lokaal en provinciaal niveau schijnt het te kunnen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:40 schreef MilaNL het volgende:
SP met de VVD in een kabinet. Dat wil ik zien.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:40 schreef MilaNL het volgende:
SP met de VVD in een kabinet. Dat wil ik zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |