Geen idee, heb dat programma nog nooit gezien.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:29 schreef marcodej het volgende:
Dat was echt spontaan inderdaad. Totaal niet ingehuurd ofzo.
Tikkeltje naïef misschien maar een goed hart.quote:
Niet als je dus internationale afspraken hierover maakt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:28 schreef Travel. het volgende:
[..]
> hogere belasting>starbucks etc weg> doei miljard euro>moet ergens vandaan komen>bezuinigingen of belasting verhoging
jaquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Was dat de uitzending van vanavond pownews?
Toch wel een prominent figuur in dit programmaquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:33 schreef Sloggi het volgende:
Waarom staat Jeroen Pauw vier keer in de OP?
Gister aan Warchild-trutje uit moeten leggen wat de SHO was toen ze me een lidmaatschapje van die Borsato-club wilde aansmeren.quote:
Yups,quote:
Dennisquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:38 schreef MilaNL het volgende:
Volgens mij was dat die Nederlander die al eerder aan tafel zat.
Zeker weten. Die manier van praten is te overeenkomend.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:38 schreef MilaNL het volgende:
Deze gast is al weg, Dennis is hier nog gewoon.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:39 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Zeker weten. Die manier van praten is te overeenkomend.
Nee.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:38 schreef MilaNL het volgende:
Ah, dat is waar natuurlijk. Het klonk wel erg Nederlands. Valt in dit filmpje ook wel op dat er veel bekeerlingen tussen zitten.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:39 schreef alors het volgende:
[..]
Deze gast is al weg, Dennis is hier nog gewoon.
quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:41 schreef marcodej het volgende:
Die gast naast hem heeft al een bomgordel om, zo te zien.
quote:
Die liefdesbaby van hem en Erica Terpstra.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:42 schreef Martinello het volgende:
Is dat een zoon van Docters van Leeuwen?
Het probleem is een beetje dat ze het wel zien als de moslims redden van de onderdrukker die geen zuivere islam nastreeft. Want zo zien ze de troepen van Assad.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:41 schreef golfer het volgende:
Goede imam.
Overigens is het onzin dat die oproep in de Koran staat want in Syrië vechten moslims tegen andere moslims.
dat!quote:
Dat zeg ik....quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die kerel lijkt net een kraker qua uiterlijk
Met z'n vlassig baardje.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dat lijken me ook de voornaamste kandidaten, van die doorgedraaide extreem linkse multicultiknuffelaars.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Giel Beelen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik verklaar Jihad aan kaas...quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:51 schreef marcodej het volgende:
Snij ik toch bijna mn vinger eraf, bij het snijden van een blok kaas.
Allah achbar.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:51 schreef marcodej het volgende:
Snij ik toch bijna mn vinger eraf, bij het snijden van een blok kaas.
Ja het zijn net pyromaantjesquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:52 schreef MilaNL het volgende:
Ja door al die media-aandacht krijg je natuurlijk copycats.
Splintergroepjes.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ja, wat doen ze daar in godsnaam. Zijn ze georganiseerd? Is er een hierarchie? Welke organisaties zitten er achter?
Sharia4Belgium organiseert wel dingen. De grote baas zit zelf wel veilig in zijn rijtjeshuis natuurlijk. Inshallah he.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ja, wat doen ze daar in godsnaam. Zijn ze georganiseerd? Is er een hierarchie? Welke organisaties zitten er achter?
André van Duinquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:53 schreef Specularium het volgende:
Gezellig, nog meer kinderkanker en morgen Timmermans.
Ik heb een interview met sharia4holland gezien en die gasten waren bepaald niet dom. Idiote ideeën, maar zeker niet dom.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:54 schreef alors het volgende:
[..]
Sharia4Belgium organiseert wel dingen. De grote baas zit zelf wel veilig in zijn rijtjeshuis natuurlijk. Inschallah he.
Doen die bomgordel moslims ook. Mensen brainwashen zich op te blazen, maar zelf wonen ze vaak riant en peinzen er niet over om hun leven in de waagschaal te leggen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:54 schreef alors het volgende:
[..]
Sharia4Belgium organiseert wel dingen. De grote baas zit zelf wel veilig in zijn rijtjeshuis natuurlijk. Inschallah he.
Kan die gast alleen maar op die manier praten ofzoquote:
Dat was gewoon diezelfde meid die ze altijd laten zien.:')quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Was dat de uitzending van vanavond pownews?
Adrianus Marinus Kyvon praat doorgaans normaal en rustig, maar zodra hij een petje en bril op doet schiet hij in de van Duijn modus...quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kan die gast alleen maar op die manier praten ofzo
Wel lekker ding... En de uitzending was wel grappig in de Jumbo...quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat was gewoon diezelfde meid die ze altijd laten zien.:')
Altijd? Die gaat vaker naaktquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat was gewoon diezelfde meid die ze altijd laten zien.:')
Dat is een understatement.quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Altijd? Die gaat vaker naakt
Ze heeft ook de Pussyman gedaan:quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Altijd? Die gaat vaker naakt
quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:35 schreef Eenskijken het volgende:
sterk optreden van klaver trouwens. hij wint op alle punten van die hoogleraar.
Engelen een kwal vindenquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:38 schreef Baszh het volgende:
Deze hoogleraar is een nog grotere kwal dan Engelen
Nog een maandje die kroning-onzin... dan zijn we er weer voor zo'n 20 a 30 jaar van af. Tegen die tijd bestaan DWDD en P&W gelukkig niet meer.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:26 schreef Syntix het volgende:
[..]
[..]
Engelen een kwal vindeneen prima hoogleraar voor op tv
![]()
Daarnaast moet je sowieso blij zijn dat ze hoogleraren uitnodigen ipv die onzin dingen zoals een cadeau voor de koning/koningin
quote:Remco Bleeker
Fossielenhobbyist vond langgezochte zwemmende sauriër.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |