quote:Resterend programma Feyenoord
Datum Wedstrijd
17 maart Feyenoord - FC Utrecht
30 maart SC Heerenveen - Feyenoord
5 april Feyenoord - VVV-Venlo
14 april RKC Waalwijk - Feyenoord
21 april Feyenoord - Vitesse
28 april Feyenoord - Heracles Almelo
5 mei ADO Den Haag - Feyenoord
12 mei Feyenoord - NAC Breda
Resterend programma PSV
Datum Wedstrijd
16 maart PSV - RKC Waalwijk
31 maart Roda JC Kerkrade - PSV
6 april Willem II - PSV
14 april PSV - Ajax
20 april AZ - PSV
27 april PSV - FC Groningen
5 mei PSV - NEC
12 mei FC Twente - PSV
Resterend programma Ajax
Datum Wedstrijd
17 maart AZ - Ajax
31 maart Ajax - NEC
7 april Ajax - Heracles Almelo
14 april PSV - Ajax
19 april Ajax - SC Heerenveen
27 april NAC Breda - Ajax
5 mei Ajax - Willem II
12 mei FC Groningen - Ajax
Resterend programma Vitesse
ADO Den Haag - Vitesse
Vitesse - PEC Zwolle
Vitesse - NAC Breda
Roda JC - Vitesse
Feyenoord - Vitesse
Vitesse - Willem II
RKC Waalwijk - Vitesse
Vitesse - VVV Venlo
Het lijkt me dat als je niet als commerciële partij gedraagt dat je motief toch steun isquote:Wethouder Staf Depla (PvdA): "Hier komen wij niet uit met de Commissie. Het argument dat wij ons moeten gedragen als een commerciële partij staat niet in de wet. Daarover moet de Europese rechter zich maar uitspreken."
Het feit dat ze een transactie hebben gedaan die niet had gemogen, en dat die transactie hun faillisement heeft doen voorkomen, lijkt me toch wel strafbaar voor de knvb...quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:32 schreef Aldo-MC het volgende:
Het is non-nieuws omdat het niet over Feyenoord gaat.
Verder is het zo dat ze alleen die waarborgsom die vast staat bij de notaris mogelijk moeten gaan terugbetalen.
Het is niet zo dat PSV door deze maatregel failliet verklaard kan worden of punten in mindering gaat krijgen. Geld hebben ze gewoon liggen bij de notaris.
Failliet zullen ze niet verklaard worden nee, maar het kan PSV wel opzadelen met een torenhoge lening waar ze jarenlang aan vast zullen zitten tegen een aanzienlijke rente. Want volgens mij zal de steun dan omgezet worden in een lening als ik goed ben geinformeerd.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:32 schreef Aldo-MC het volgende:
Het is non-nieuws omdat het niet over Feyenoord gaat.
Verder is het zo dat ze alleen die waarborgsom die vast staat bij de notaris mogelijk moeten gaan terugbetalen.
Het is niet zo dat PSV door deze maatregel failliet verklaard kan worden of punten in mindering gaat krijgen. Geld hebben ze gewoon liggen bij de notaris.
Ik snap sowieso al niet dat PSV niet eerder in categorie I is ingedeeld als ze daar zo dicht bij faillisement zaten (momenteel zelfs cat-III)quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Failliet zullen ze niet verklaard worden nee, maar het kan PSV wel opzadelen met een torenhoge lening waar ze jarenlang aan vast zullen zitten tegen een aanzienlijke rente. Want volgens mij zal de steun dan omgezet worden in een lening als ik goed ben geinformeerd.
Als PSV dan ook nog eens Champions League misloopt dan kan PSV wellicht net zulke magere jaren tegemoet zien als Feyenoord financieel gezien.
Dat is weldegelijk relevant, want PSV is een concurrent en iedereen heeft zich vanaf dag één toch aardig opgewonden over deze verkapte staatsteun voor die boeren, terwijl Feyenoord alles op eigen kracht en met vermogende sponsors heeft moeten oplossen.
Zover is het nog helemaal niet toch?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Failliet zullen ze niet verklaard worden nee, maar het kan PSV wel opzadelen met een torenhoge lening waar ze jarenlang aan vast zullen zitten tegen een aanzienlijke rente. Want volgens mij zal de steun dan omgezet worden in een lening als ik goed ben geinformeerd.
Als PSV dan ook nog eens Champions League misloopt dan kan PSV wellicht net zulke magere jaren tegemoet zien als Feyenoord financieel gezien.
Dat is weldegelijk relevant, want PSV is een concurrent en iedereen heeft zich vanaf dag één toch aardig opgewonden over deze verkapte staatsteun voor die boeren, terwijl Feyenoord alles op eigen kracht en met vermogende sponsors heeft moeten oplossen.
quote:Van Persie looft jongelingen: "Janmaat is de nieuwe Emerton"
Michiel van den Broek 27 Maart 2013 om 17:56 (soccernews)
Robin van Persie geniet van de huidige lichting bij Oranje. Het Nederlandse elftal loopt momenteel over van jeugdig talent en Van Persie behoort met zijn 29 jaar tot de ervaren spelers. De aanvaller doet er alles aan om de jongelingen wat bij te brengen. Daryl Janmaat doet de Rotterdammer denken aan een oud-ploeggenoot.
"Als ik Daryl Janmaat zie… dat is de nieuwe Emerton", zegt Van Persie, die in zijn tijd bij Feyenoord samen speelde met Brett Emerton. "Hoe hij raast langs die zijkant, de voorzetten die hij geeft… Maar ook als je kijkt naar Bruno Martins Indi, Jordy Clasie, Stefan de Vrij en Daley Blind; ze pakken het allemaal goed op."
"Ik heb het altijd erg leuk gevonden om met jongere jongens in een groep te werken", vervolgt de speler van Manchester United tegenover NUsport. "Zeker als ze echt graag willen, constant willen leren, ook van mij, en ze het in de praktijk echt goed doen. Nou, dat doen ze en dat maakt het extra leuk."
Volgens Van Persie werkt het ook andersom. De sterspeler van United leert nog altijd van de jongelingen. "Zij stimuleren mij ook. Als zij met honderdtachtig kilometer per uur achter een bal aanrennen, moet ik dat ook", aldus Van Persie, die waakt voor een hosanna-stemming bij Oranje. "We hebben nog geen crisisje meegemaakt. Nog geen probleem gehad. Er gaat een moment komen dat het minder gaat en dan moeten we sterk zijn."
Jawel hoor.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:33 schreef Aldo-MC het volgende:
Emerton was toch helemaal geen rechtsback?
Watquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:33 schreef Aldo-MC het volgende:
quote:
Que?quote:Brett Emerton (Bankstown, 22 februari 1979) is een Australisch betaald voetballer die bij voorkeur op het middenveld speelt.
Maar waar heb jij Emerton dan zien spelen in die jaren, ben ik nu wel benieuwd naar.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:37 schreef Aldo-MC het volgende:
Tim speelde overal. Maar die kon dat ook gewoon
Nauwelijks.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:38 schreef Aldo-MC het volgende:
Brett speelde regelmatig als centraal verdedigende middenvelder met Sjinji daarvoor
Dat heeft hij een enkele keer gedaan inderdaad. Maar 90% van de tijd heb ik hem toch rechtsback zien spelen hoor. Al was hij inderdaad van origine een rechtshalf.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:38 schreef Aldo-MC het volgende:
Brett speelde regelmatig als centraal verdedigende middenvelder met Sjinji daarvoor
Ik vind het een beetje lullig dat een Ajacied je moet gaan verbeteren, maar volgens mij speelden Paauwe/Bosvelt achter en rondom Ono. Emerton was gewoon de vaste rechtsback, heeft nooit of zelden centraal gespeeld.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:38 schreef Aldo-MC het volgende:
Achter ja, Al kwam Bosvelt ook vaak mee op en scoorde regelmatigquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje lullig dat een Ajacied je moet gaan verbeteren, maar volgens mij speelden Paauwe/Bosvelt achter en rondom Ono. Emerton was gewoon de vaste rechtsback, heeft nooit of zelden centraal gespeeld.
Klopt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:46 schreef Merkie het volgende:
Voor zover ik me kan herinneren heeft Emerton altijd RB gespeeld bij Feyenoord. Was het niet tegen NEC dat hij met een solo vanaf eigen helft scoorde
?
Gaat de goede kant op dusquote:Janmaat wil graag 'nieuwe Emerton' worden
Auteur: Wouter Quint Gepubliceerd:25 augustus 2012 om 12:08Categorie:Reactie
Daryl Janmaat maakte deze zomer de overstap van sc Heerenveen naar Feyenoord. Daar hoopt de back indruk te maken zoals Brett Emerton dat in het verleden op zijn positie deed. "Ik wil best de nieuwe Brett Emerton zijn."
"Toen ik vroeger met mijn vader veel naar Feyenoord ging kijken, liep hier Brett Emerton", zegt Janmaat in Voetbal International. "Van hem was ik echt een groot fan. Het was mijn droom ooit in De Kuip te spelen zoals hij dat deed. Als mensen nu zeggen dat ik qua spel op hem lijk, is dat het mooiste compliment dat ik kan krijgen. Ik wil best de nieuwe Brett Emerton zijn."
Ook Philipp Lahm is voor Janmaat een voorbeeld. "Vroeger wilde niemand back spelen, het was een beetje ondergewaardeerd, Je kwam er te staan als je niet kon voetballen. Maar als je nu naar het internationale voetbal kijkt, vallen de backs steeds vaker op. Het spel begint bij ons. Mooi voorbeeld vind ik Lahm van Bayern München en het Duitse elftal. Die kan alles: aanvallen én verdedigen, nooit balverlies, staat goed op zijn benen en verliest bijna geen duel."
Je lult uit je nek man. Hooguit 1 of 2 keer gebeurd.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:38 schreef Aldo-MC het volgende:
Helemaal niet, als Ono geblesseerd was speelde hij als cvm. En dat was gemiddeld zo'n 14 wedstrijden per seizoenquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:59 schreef Cara het volgende:
[..]
Je lult uit je nek man. Hooguit 1 of 2 keer gebeurd.
Hiermee is het begonnen:quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:43 schreef Zaran het volgende:
Die Ono was wel erg vaak geblesseerd kan ik me nog herinneren.
Hoe is hij eigelijk bij ons terecht gekomen aangezien we bijna nooit in Oost-Azie scouten
Omdat hij dus standaard/ heel vaak rechtsback werd gezet bij Feyenoord (terwijl hij liever RM wilde spelen)quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:45 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Helemaal niet, als Ono geblesseerd was speelde hij als cvm. En dat was gemiddeld zo'n 14 wedstrijden per seizoen.
Bij Blackburn speelde hij trouwens ook gewoon op het middenveld.
Het ging zelfs zo ver dat hij eiste dat hij gewoon als middenvelder werd ingezet, en niet als RB bij een transfer vanaf Feyenoord.
Ik heb nog een poster van 2 bij 1 met daarop de schaal en het elftal gelijk na de kampioenswedstrijd in '99quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:55 schreef shaderon het volgende:
Heb hier nog een schilderij met het 2005 team en alle handtekeningen.
Kuyt, kalou, ono alles
Klopt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:55 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Omdat hij dus standaard/ heel vaak rechtsback werd gezet bij Feyenoord (terwijl hij liever RM wilde spelen)
Verkopen?quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:55 schreef shaderon het volgende:
Heb hier nog een schilderij met het 2005 team en alle handtekeningen.
Kuyt, kalou, ono alles
Hahaha, geen idee of het iets waard is, heeft hier altijd stilletjes aan de muur naast mijn bureau gehangenquote:
Hij heeft in de Uefa cup keer naast Bosvelt gestaan volgens mij en 1 a 2x in de competitie.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:46 schreef Merkie het volgende:
Voor zover ik me kan herinneren heeft Emerton altijd RB gespeeld bij Feyenoord. Was het niet tegen NEC dat hij met een solo vanaf eigen helft scoorde
?
Lekker laten hangen danquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:59 schreef shaderon het volgende:
[..]
Hahaha, geen idee of het iets waard is, heeft hier altijd stilletjes aan de muur naast mijn bureau gehangen
Geweldige voetballer, jammer van zijn blessures.quote:Op donderdag 28 maart 2013 01:18 schreef shaderon het volgende:
Pardo staat er ook op![]()
Weet nog wel dat ie er een vrije trap ooit heel fraai in schoot
Dat sloeg nergens opquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:40 schreef Mr.Smokey het volgende:
Lul niet gozert Emerton was vaste rechtsback
Die kaart die hij tegen Inter kreeg
Die goal tegen Newcastlequote:Op donderdag 28 maart 2013 01:18 schreef shaderon het volgende:
Aleeen nam hij de vrije trappen met te weinig balsnelheid, altijd elegante boogballetjes die er nooit in gingen, maar verder een erg fijne speler jaquote:Op donderdag 28 maart 2013 08:03 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Die goal tegen Newcastle
En ik blijf erbij, Ono is misschien wel mijn favoriete Feyenoorder ooit uit de periode dat ik actief voetbal volg, wat een baas was dat zeg
quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:38 schreef Aldo-MC het volgende:
Je praat echt onzin man, ging in die periode alle wedstrijden en hij speelde bijna altijd rechtsback!! Met Pauwe en Van Wonderen centraal achterin en een middenveld van Bosvelt, Ono en Tomasson.quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:45 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Helemaal niet, als Ono geblesseerd was speelde hij als cvm. En dat was gemiddeld zo'n 14 wedstrijden per seizoen.
Bij Blackburn speelde hij trouwens ook gewoon op het middenveld.
Het ging zelfs zo ver dat hij eiste dat hij gewoon als middenvelder werd ingezet, en niet als RB bij een transfer vanaf Feyenoord.
Uit tegen Newcastle volgens mij.......?quote:Op donderdag 28 maart 2013 01:18 schreef shaderon het volgende:
Ken best.quote:Op donderdag 28 maart 2013 08:54 schreef Luni het volgende:
[..]
Je praat echt onzin man, ging in die periode alle wedstrijden en hij speelde bijna altijd rechtsback!! Met Pauwe en Van Wonderen centraal achterin en een middenveld van Bosvelt, Ono en Tomasson.
Dat was geen vrije trap, maar volgens mij gewoon een heerlijk afstandsschot.quote:Op donderdag 28 maart 2013 08:57 schreef Luni het volgende:
[..]
Uit tegen Newcastle volgens mij.......?
quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:37 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dat was geen vrije trap, maar volgens mij gewoon een heerlijk afstandsschot.
Toch wel mooi al die herinneringen, wordt hoog tijd dat we weer beetje mee gaan spelen op de Europese velden.
Zeker, waren prachtige tijden! Weet nog wel dat die Engelsen heleaal gek werden toen er voor de wedstrijd wat fakkels afgesoken werden! En het zou mooi zijn als je inderdad weer Europees gaat spelen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:37 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Toch wel mooi al die herinneringen, wordt hoog tijd dat we weer beetje mee gaan spelen op de Europese velden.
Thanx, die was het!quote:
Mooi ook hoe je meteen de Feijenoord-fans hoort. Echt zin in wat mooie Europese wedstrijden volgend jaarquote:
Vond dat technisch echt een hele goede middenvelder. Het is er er bij hem alleen nooit uitgekomen, soort gevalletje Mokotjo. Speelde toen uit tegen Twente 0-5 (geloof ik) echt een geweldige wedstrijd. Dat was ook de enige wedstrijd dat Song een voldoende heeft gehaald.quote:Op donderdag 28 maart 2013 01:18 schreef shaderon het volgende:
Pardo staat er ook op
Was dat thuis met die Bellamy die 2 of 3 x scoorde?quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:50 schreef Luni het volgende:
[..]
Thanx, die was het!
Hé ho Hé ho............
Ik kwam Robin Nelissen een keer tegen in de Now&Wow, toen zat hij net bij AZ. Dus ik, waarom ben je nou weg gegaan joh enzo, komt Don Diego Poeder aan, zijn er hier problemen? Ik nee hoor hahahaquote:Op donderdag 28 maart 2013 09:54 schreef elCholo het volgende:
[..]
Vond dat technisch echt een hele goede middenvelder. Het is er er bij hem alleen nooit uitgekomen, soort gevalletje Mokotjo. Speelde toen uit tegen Twente 0-5 (geloof ik) echt een geweldige wedstrijd. Dat was ook de enige wedstrijd dat Song een voldoende heeft gehaald.
Ben Pardo een keer in benevelde toestand tegen gekomen in de Now&Wow heb hem toen opgetild (was echt klein en iel) en heb toen met hem half over mijn schouder een stukje door de Now&Wow gehost, totdat ik er werd uitgegooidDat zou ik met BMI nooit durven.
Hahahaquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:00 schreef Luni het volgende:
komt Don Diego Poeder aan, zijn er hier problemen?
Mooie pot tegen die moffen idd, maar volgens mij speelde Pardo toen niet mee toch? Ono is met afstand de beste speler die ik bij Feijenoord heb gezien, dat kunnen medespelers van toentertijd ook beamen. Toen Bosvelt wegging merkte je echter dat het spel minder werd want hij miste zo'n type speler achter zich.quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:54 schreef elCholo het volgende:
[..]
Vond dat technisch echt een hele goede middenvelder. Het is er er bij hem alleen nooit uitgekomen, soort gevalletje Mokotjo. Speelde toen uit tegen Twente 0-5 (geloof ik) echt een geweldige wedstrijd. Dat was ook de enige wedstrijd dat Song een voldoende heeft gehaald.
Ben Pardo een keer in benevelde toestand tegen gekomen in de Now&Wow heb hem toen opgetild (was echt klein en iel) en heb toen met hem half over mijn schouder een stukje door de Now&Wow gehost, totdat ik er werd uitgegooidDat zou ik met BMI nooit durven.
Pff wat komt er af een toe een onzin uit jouquote:Op donderdag 28 maart 2013 09:35 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ken best.
Blijft een middenvelder en geen rechtsback.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:33 schreef Aldo-MC het volgende:
quote:De Australiër Brett Emerton werd op aanraden van oud-Feyenoorder Dave Mitchell voor ongeveer anderhalf miljoen gulden overgenomen van het Australische Sydney Olympic. Hij gold in Australië als een groot talent en was aanvoerder van het team dat in datzelfde jaar namens het land zou deelnemen aan de Olympische spelen in Sidney.
Hoewel Emerton bij zijn club als rechter middenvelder in een 4-4-2 systeem speelde, trad hij in het Olympisch team op als opkomende rechter vleugelverdediger. Misschien was dat de reden dat Feyenoord Emerton als rechtsback aantrok. Zijn favoriete positie was het niet, maar het tekent zijn mentaliteit dat hij zonder morren speelde op de plek die hem door trainer Bert van Marwijk werd toegewezen. Omdat Emerton van origine geen verdediger was, wilden er nog wel eens dekkingsfoutjes in zijn spel sluipen, maar die corrigeerde hij vaak zelf weer met zijn snelheid en tomeloze inzet.
Je kan er over blijven discussieren zo lang je wilt, maar het feit dat Janmaat wordt gezien als de opvolger van Emerton zegt genoeg. Speelde daar gewoon 90% van z'n wedstrijden. Onze beste rechtsback van de afgelopen pakweg 15 jaar.quote:
Ja daar was ik bij.. Lullige nederlaag in blessuretijd terwijl Feyenoord de betere ploeg was. Lurling scoorde toen voor Feyenoord geloof ik, of Bombarda. Moeilijk voorstelbaar maar toch waarquote:Op donderdag 28 maart 2013 09:54 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Was dat thuis met die Bellamy die 2 of 3 x scoorde?
Die later nog naar Feyenoord zou komen volgens sommige idioten
Oh, op zich eens hoor. Nooit begrepen dat Emerton per se op het middenveld wilde spelen. Was gewoon retegoed als back.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:59 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je kan er over blijven discussieren zo lang je wilt, maar het feit dat Janmaat wordt gezien als de opvolger van Emerton zegt genoeg. Speelde daar gewoon 90% van z'n wedstrijden. Onze beste rechtsback van de afgelopen pakweg 15 jaar.
Schaken speelt komende zaterdag mogelijk in de spits.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:10 schreef Freudie het volgende:
Joh, Emerton speelde in de halve finale tegen Inter gewoon op het middenveld.
[..]
Oh, op zich eens hoor. Nooit begrepen dat Emerton per se op het middenveld wilde spelen. Was gewoon retegoed als back.
Janmaat is een natuurlijke back, Emerton werd daar tegen wil en dank neergepleurd door Bert en liet verdedigend nogal wat steken vallen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:59 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je kan er over blijven discussieren zo lang je wilt, maar het feit dat Janmaat wordt gezien als de opvolger van Emerton zegt genoeg. Speelde daar gewoon 90% van z'n wedstrijden. Onze beste rechtsback van de afgelopen pakweg 15 jaar.
Echt, ga je laten opnemen ofzo. Mafklapperquote:Op donderdag 28 maart 2013 11:18 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Janmaat is een natuurlijke back, Emerton werd daar tegen wil en dank neergepleurd door Bert en liet verdedigend nogal wat steken vallen.
Emerton was absoluut geen goede vleugelverdediger en het is dan ook niet te hopen dat Janmaat in zijn voetsporen zal treden (wat ook helemaal niet aannemelijk is) .
Dan doe je Ostlund wel te kortquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:59 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wat een onzin kan jij toch uitkramen!quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:18 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Janmaat is een natuurlijke back, Emerton werd daar tegen wil en dank neergepleurd door Bert en liet verdedigend nogal wat steken vallen.
Emerton was absoluut geen goede vleugelverdediger en het is dan ook niet te hopen dat Janmaat in zijn voetsporen zal treden (wat ook helemaal niet aannemelijk is) .
Rot toch op man, Emerton was een harde baas. Later ook bij Blackburn als RB, jaren prima gespeeld in de Premier League.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:18 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Op zich geen slecht alternatief, zei het niet dat Verhoek dan waarschijnlijk zal spelen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:14 schreef De_Pel het volgende:
Schaken speelt komende zaterdag mogelijk in de spits.
Heeft hij al eerder gedaan.
Jij lag toen ongetwijfeld nog in je luiers te schijten vervelende blaag.hier wat leesvoer voor je. En anders hier.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Echt, ga je laten opnemen ofzo. Mafklapper
Aldus Emerton zelfquote:Laat ik vooropstellen dat ik zelfs zou gaan keepen om maar in de basis te kunnen staan, maar mijn kracht ligt denk ik toch meer in een aanvallende rol op het middenveld. Ik ben namelijk geen natural defender. In de thuiswedstrijd tegen NEC speelde ik voor het eerst weer op die plaats en dat ging goed. Ik geniet op het middenveld ook meer van het spelletje.
Jij stelt dat Emerton een slechte vleugelverdediger was. Daarmee heb je al je geloofwaardigheid verloren.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:31 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Jij lag toen ongetwijfeld nog in je luiers te schijten vervelende [url=Hier]blaag. http://www.trouw.nl/tr/nl/5009/Archief/archief/article/detail/2498633/2001/10/31/Emerton-wil-altijd-en-overal-aanvallen.dhtml[/url] wat leesvoer voor je. En anders hier .
[..]
Janmaat is wel van nature een verdediger, daarom gaat die hele bullshit vergelijking die RvP trekt ook totaal niet op.
Is logisch he, zo lokken ze toch extra mensen naar Blijdorp. Weliswaar is de toegang gratis, maar ze zullen vast wel iets eten of drinken.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:26 schreef Luni het volgende:
Wel kut dat Olli niet online te bestellen is.
Verhoek speelt sowieso. Sisse zal misschien invallen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:31 schreef Caland het volgende:
Als Verhoek speelt kan je net zo goed die pot schriftelijk afdoen.
Voorhoede met Sisse, De Schaak en de Boeet. Heb je wel veel snelheid
Omdat hij 7 goals scoorde?quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij stelt dat Emerton een slechte vleugelverdediger was. Daarmee heb je al je geloofwaardigheid verloren.
Emerton was een ongelofelijke baas. Dat men het nu nog steeds heeft over Emerton als zijnde de laatste goede rechtsback die we hebben gehad zegt toch genoeg. Of de hele Kuip die tijdens de finale een aantal keer massaal zijn naam scandeerde. Als het maar een middelmatige speler was had niemand die gele kaart wat geboeid hoor.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:35 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Omdat hij 7 goals scoorde?
Maakte verdedigend anders ook genoeg blunders hoor, jij hebt er duidelijk geen kijk op en je spreekt de speler in kwestie zelfs tegen. Lachwekkend.
Emerton was één van de zekerheidjes. Vond zelfs dat hij te vaak nog ondersteunend moest zijn bij het centrale duo.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:35 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Omdat hij 7 goals scoorde?
Maakte verdedigend anders ook genoeg blunders hoor, jij hebt er duidelijk geen kijk op en je spreekt de speler in kwestie zelfs tegen. Lachwekkend.
Als speler niks mis mee, zeer goed schot en technisch zeer begaafd. Maar hij verzaakte wel vaak in zijn verdedigende taken omdat hij druk aan het aanvallen was. Lees zijn verhalen nou maar eens rustig door, hij zegt het zelf namelijk letterlijk meerdere keren.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Emerton was een ongelofelijke baas. Dat men het nu nog steeds heeft over Emerton als zijnde de laatste goede rechtsback die we hebben gehad zegt toch genoeg. Of de hele Kuip die tijdens de finale een aantal keer massaal zijn naam scandeerde. Als het maar een middelmatige speler was had niemand die gele kaart wat geboeid hoor.
Dat hij liever op een andere positie stond betekent nog niet dat hij het op rechtsback slecht deed.
Je kan ook stellen dat Emerton juist een van de eerste moderne vleugelverdedigers was.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:44 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Als speler niks mis mee, zeer goed schot en technisch zeer begaafd. Maar hij verzaakte wel vaak in zijn verdedigende taken omdat hij druk aan het aanvallen was. Lees zijn verhalen nou maar eens rustig door, hij zegt het zelf namelijk letterlijk meerdere keren.
Toen hij vertrok uit De Kuip was zijn eis voor een transfer zelfs dat hij niet meer als verdediger gebruikt zou worden.
Mensen zijn hier erg goed in zaken van vroeger te romantiseren
Of Vormer en met 2 spitsen spelen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:28 schreef elCholo het volgende:
[..]
Op zich geen slecht alternatief, zei het niet dat Verhoek dan waarschijnlijk zal spelen.
Vandag is de toegang gratis inderdaad, zit te twijfelen om er heen te gaan, mar zal wel funcking druk zijnquote:Op donderdag 28 maart 2013 11:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is logisch he, zo lokken ze toch extra mensen naar Blijdorp. Weliswaar is de toegang gratis, maar ze zullen vast wel iets eten of drinken.
Op een doordeweekse donderdag? Zal wel meevallen, ze hadden het beter gisteren gedaan. Maar waarschijnlijk is de woensdagmiddag normaal ook al druk.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:57 schreef Luni het volgende:
[..]
Vandag is de toegang gratis inderdaad, zit te twijfelen om er heen te gaan, mar zal wel funcking druk zijn
Precies, hij maakte wel eens een foutje, meer niet dat hij elke wedstrijd een kapitale blunder, anders had hij z'n plek gewoon kwijt geweest.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:47 schreef Caland het volgende:
Jij stelt hier dat het absoluut geen goede vleugelverdediger was. Dan ben je gewoon rijp voor het gesticht.
Backposities zijn altijd ondergewaardeerd geweest, nu het zo ver is dat niemand er nog wil spelen komt de middelmaat ineens als top boven drijven. Emerton was in die periode zeker beter dan middelmaat en was beter dan elke rechtsback die we zelfs in het NL-elftal hebben gehad sindsdien.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:01 schreef Luni het volgende:
[..]
Precies, hij maakte wel eens een foutje, meer niet dat hij elke wedstrijd een kapitale blunder, anders had hij z'n plek gewoon kwijt geweest.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Echt, ga je laten opnemen ofzo. Mafklapper
Is de toegang bij Blijdorp gratis?quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is logisch he, zo lokken ze toch extra mensen naar Blijdorp. Weliswaar is de toegang gratis, maar ze zullen vast wel iets eten of drinken.
Ja, vandag vanaf 15.30 uur, ze zijn tot 17.00 uur open.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Is de toegang bij Blijdorp gratis?
Yepquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:30 schreef Fuszy het volgende:
Neem aan dat als je later(morgen of een andere dag) alleen voor een Olli komt je gewoon volledige entree dient te betalen.
Als je effe verder gekeken had.............quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:52 schreef Aldo-MC het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)kampioen-Jordy.dhtml
Louis selecteert al de Feyenoorders puur uit rancune lijkt het wel
Ach lul toch niet man een bondscoach hoort helemaal geen voorkeur te hebben, laat staan deze uit te spreken.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:55 schreef Luni het volgende:
[..]
Als je effe verder gekeken had.............
Ik denk dat Van Gaal het liefst nu gewoon trainer van Feyenoord zou willen zijn. Het is gewoon zijn natte droom om voor een groep te staan die nog zo jong en talentvol is.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:21 schreef Luni het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)kampioen-Jordy.dhtml
Kans heb die paar jaar geleden gehad, maar toen wilde die niet.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:57 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik denk dat Van Gaal het liefst nu gewoon trainer van Feyenoord zou willen zijn. Het is gewoon zijn natte droom om voor een groep te staan die nog zo jong en talentvol is.
Denk het niet. Uiteindelijk pluk je de vruchten ervan toch niet omdat iedereen al op zijn 21e pleite wilt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:57 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik denk dat Van Gaal het liefst nu gewoon trainer van Feyenoord zou willen zijn. Het is gewoon zijn natte droom om voor een groep te staan die nog zo jong en talentvol is.
Als je de contracten goed afsluit pluk je er inderdaad alleen in financiële zin nog de vruchten van.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk het niet. Uiteindelijk pluk je de vruchten ervan toch niet omdat iedereen al op zijn 21e pleite wilt.
Bedoelde het ook meer in de zin: dat dat juist nou hetgeen is dat de man het meest drijft en plezier geeft, zoals hij dat ook in 95 bij de joden deed. Het NL elftal vindtie leuk maar volgens mij vindt hij dag in dag uit met jongere talentvolle spelers werken en kneden zijn levensdoel..quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk het niet. Uiteindelijk pluk je de vruchten ervan toch niet omdat iedereen al op zijn 21e pleite wilt.
quote:Excelsior Maassluis-speler Vincent van Dorp, die onlangs in de uitwedstrijd tegen ASWH als eerstejaars A-junior zeer verdienstelijk debuteerde in het elftal van Cesco Agterberg, vertrekt komend seizoen naar Feyenoord. De 18-jarige verdediger gaat spelen in het onder 19-elftal dat onder leiding staat van oud-Excelsior Maassluis- trainer Damiën Hertog.
Van Dorp, trainde in de jeugd van Excelsior Maassluis al eerder onder zijn toekomstige oefenmeester, die twee seizoenen terug de overstap maakte van de Maassluise hoofdklasser naar de A1 van Feyenoord.
Dan had je gezien dat ik dat al gepost had uil!quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:56 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ach lul toch niet man een bondscoach hoort helemaal geen voorkeur te hebben, laat staan deze uit te spreken.
Wat een onzin.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:56 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ach lul toch niet man een bondscoach hoort helemaal geen voorkeur te hebben, laat staan deze uit te spreken.
financiering is al 99% rond, jeweets.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:17 schreef Luni het volgende:
ABN Amro: 'Wij staan achterin het rijtje'
Onder het stadionplan dat de Feyenoordfamilie volgende week presenteert, zal nog niet de handtekening staan van de banken. ,,Wij staan achterin het rijtje,'' zegt een woordvoerder van ABN AMRO, die samen met Rabo en ING onderhandelt met Kuipbaas Jan van Merwijk over de financiering van een nieuwe voetbaltempel op Varkenoord.
De afspraak is dat Feyenoord eerst zélf het grootste deel van de in totaal 350 miljoen euro 'regelt', waarna de banken pas in beeld komen. Het gevraagde bedrag zou minder zijn dan 100 miljoen euro.,,Als er een solide financiële basis is opgebouwd, dan zijn wij welwillend om de rest bij te passen.''
Al eerder beklemtoonde Rabobank-topman Coert Beerman dat de plannen voor een nieuw stadion financieel niet rond zijn. ,,Het is ingewikkeld, er doen veel partijen mee. En mocht er onverhoopt één schakel uitvallen, dan valt het gehele plan in duigen.''
Voordat de banken meedoen, moet de gemeente Rotterdam garant staan voor een lening.
Ja man, alleen die 1% is zo lastig jwz.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:38 schreef De_Pel het volgende:
[..]
financiering is al 99% rond, jeweets.
Het is dat ik 'm niet kon meenemen op de motor, anders had ik er ook gestaan denkquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:12 schreef PIETR het volgende:
Staat nou al bijna een rij van een kilometer bij Bljidorp ..
Gewoon om gratis naar binnen te gaan joh.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:32 schreef Insomnia_ het volgende:
ahahahah geniaal
zo'n rij voor een kloteknuffel
mocht je gratis naar binnen ja?quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon om gratis naar binnen te gaan joh.
Ah. Op de site staat: Gratis naar binnen om een Olli te kopen...en via een speciale ingang. Maar goed :-)quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij mocht je sowieso gratis naar binnen.
God jezus christus man o man de tering zegquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:30 schreef Freudie het volgende:
![]()
![]()
Rijen bij Blijdorp voor Olli.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:30 schreef Freudie het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja dat heeft veel zin voor een uurtjequote:Op donderdag 28 maart 2013 15:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon om gratis naar binnen te gaan joh.
Haha geniaalquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:30 schreef Freudie het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Misgeslagen? Volgens mij is dit juist een erg goed staaltje marketing.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:20 schreef Cara het volgende:
Dit geeft ook gelijk aan hoe erg Feyenoord de plank is misgeslagen met de marketing.
Die twee maanden te laat is begonnenquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:32 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Misgeslagen? Volgens mij is dit juist een erg goed staaltje marketing.
Dit wel ja. Komt dan ook niet van de hand van De Koef.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:32 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Misgeslagen? Volgens mij is dit juist een erg goed staaltje marketing.
Ook dat.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die twee maanden te laat is begonnen
Afschieten dat soort luiquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:39 schreef Grifte het volgende:
Nu al mensen die een Olli te koop zetten op marktplaats, en van die idioten die nog 50 euro bieden ook
Alleen bij Feyenoordquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:42 schreef Droopie het volgende:
Olli is uitverkocht, de politie roept mensen op om niet meer te komen
Knokpartijenquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:35 schreef SjaakBauer het volgende:
FRFC1908 - Feijenoord Casuals
PowNews. RTL Boulevard. Rijnmond. NOS... en knokpartijen. Nog maar 2 olli's per persoon. Nog een paar duizend wachtenden voor u... Feyenoord leeft!!!
Laatste wedstrijd gewoon uitdelen in De Kuip, mooi overgooien met die knuffelsquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:46 schreef De_Pel het volgende:
Mooi verhaal dit. Half juli zullen ze wel weer te krijgen zijn
Geen sneeuwballenfittie maar met die knuffels van Z naar X etcquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Laatste wedstrijd gewoon uitdelen in De Kuip, mooi overgooien met die knuffels
Massaal knuffels op Lurling gooienquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Geen sneeuwballenfittie maar met die knuffels van Z naar X etc
AD:quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:51 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Massaal knuffels op Lurling gooien
quote:"Feyenoord Kampioen! Lurling doodgeknuffeld in De Kuip"
bdmtssquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:13 schreef kwaliteitje het volgende:
In navolging van Diergaarde Blijdorp en Feyenoord komt ook Sparta met een Olli op de markt. De Kasteelclub hoopt op die manier mee te gaan in het succes van het pluche olifantje dat vanaf donderdag verkrijgbaar is. De Sparta Olli is vanaf tweede paasdag te koop in de fanshop van het Kasteel. Op die dag viert de Rotterdamse club haar 125ste verjaardag en staat om 14.30 uur de thuiswedstrijd tegen FC Emmen op het programma. De opbrengst van de Sparta Olli gaat in zijn geheel naar de jeugdopleiding van de club.
1 april humor van FR12
quote:De Vrij zeker niet op de Eredivisie uitgekeken
Stefan de Vrij wordt inmiddels door verschillende topclubs in de gaten gehouden. In dagblad Metro zegt hij ondermeer: "Het is daarom een pré om volgend seizoen met Feyenoord Europees te spelen, het liefst Champions League. Ik heb nu 3,5 jaar in de Eredivisie gespeeld. Dat ken ik nu wel." Waarmee de suggestie wordt gewekt dat De Vrij op de Nederlandse competitie is uitgekeken.
Vandaag werd hij door menigeen hierop aangesproken. Het 'dat ken ik nu wel' was voor de aanwezigen niet gepast. De Vrij zelf was ook geschrokken hoe het in Metro overkomt. "Zo bedoel ik het helemaal niet, al lijkt het daar wel op," sprak De Vrij na afloop van de training. "Ik ben zeker niet op Feyenoord en de Nederlandse competitie uitgekeken. Het is wat uit zijn verband gerukt. Daar baal ik wel van. Wie mij kent weet dat ik dergelijke uitspraken nooit zal doen," aldus De Vrij.
Feyenoord wil het lopende contract van De Vrij graag openbreken. Maar die besprekingen zijn voorlopig stopgezet. "Natuurlijk heb ik ambitie en wil ik ooit het avontuur naar het buitenland aan, maar ik weet ook dat een eventuele transfer één jaar voor het WK riskant is. Na dit seizoen ga ik met de club weer in gesprek over mijn in 2014 aflopende contract. Wie weet wat daar uitkomt."
watquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:45 schreef Muto het volgende:
Tering.
Nieuwe lading Olli's is trouwens al onderweg vanuit China. Vandaag zullen er rond de 10.000 verkocht worden.
Nou ja, om 5 uur waren er al 5.000 verkocht. De rest zal vandaag of uiterlijk morgen wel volgen, ja.quote:
Ik dacht dat Olli al uitverkocht wasquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:47 schreef Muto het volgende:
[..]
Nou ja, om 5 uur waren er al 5.000 verkocht. De rest zal vandaag of uiterlijk morgen wel volgen, ja.
Bron?quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:45 schreef Muto het volgende:
Nieuwe lading Olli's is trouwens al onderweg vanuit China.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Bron?
Voel je je wel mooi genaaid als je zo'n ding voor 60 euro van marktplaats heb getrokken
hoeveel heb je er? ja 6quote:
Je bent gewoon dom als je er een van marktplaats koopt. Overigens zielig van die mensen die ze nu op marktplaats zetten om door te verkopen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Bron?
Voel je je wel mooi genaaid als je zo'n ding voor 60 euro van marktplaats heb getrokken
VOC mentaliteitquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
hoeveel heb je er? ja 6wtf. ¤ 120,- aan olli's
[..]
Je bent gewoon dom als je er een van marktplaats koopt. Overigens zielig van die mensen die ze nu op marktplaats zetten om door te verkopen.
Waarom is dat zielig?quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
hoeveel heb je er? ja 6wtf. ¤ 120,- aan olli's
[..]
Je bent gewoon dom als je er een van marktplaats koopt. Overigens zielig van die mensen die ze nu op marktplaats zetten om door te verkopen.
Ik hoop dat grote ollie ze aan z'n slagtanden komt rijgenquote:
Kwaliteitje of niet?quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:18 schreef Dekatria het volgende:
Wat is dat retroshirt van FRFC ongelooflijk baas zeg, kreeg het vandaag binnen. Niks bedrukt, gewoon gekleurd katoen aan elkaar genaaid. Loopt dan ook zo'n naad midden over het shirt... heerlijk klassiek
Ik zit nog te twijfelen tussen het uit of het thuis shirt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:37 schreef Dekatria het volgende:
Dat sowieso. Ben niet anders gewend van ze.
Neuh. Niet vergeleken met de andere shirts daar in elk geval. Zit gewoon zoals het hoortquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:45 schreef elCholo het volgende:
[..]
Ik zit nog te twijfelen tussen het uit of het thuis shirt.
Zitten ze aan de strakke kant?
Zou je daarin kunnen trainen? Hoeft allemaal niet hi-tech ultra ademend te zijn maar wel stevig genoeg om de wekelijkse training te overleven.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:18 schreef Dekatria het volgende:
Wat is dat retroshirt van FRFC ongelooflijk baas zeg, kreeg het vandaag binnen. Niks bedrukt, gewoon gekleurd katoen aan elkaar genaaid. Loopt dan ook zo'n naad midden over het shirt... heerlijk klassiek
Stevig is het in elk geval. Denk qua materiaal aan een klassiek voetbalshirt, zoals Umbro al tijden voor het Engelse elftal maakt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zou je daarin kunnen trainen? Hoeft allemaal niet hi-tech ultra ademend te zijn maar wel stevig genoeg om de wekelijkse training te overleven.
Ook maar eens bestellen danquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:11 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Stevig is het in elk geval. Denk qua materiaal aan een klassiek voetbalshirt, zoals Umbro al tijden voor het Engelse elftal maakt.
Geen idee, tot op heden enkel shirts en een sjaal daar besteld.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Waarom krijgen die truien zo'n slechte waardering eigenlijk?
[ afbeelding ]
Haters of binnen 3 keer wassen kapot?
quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:30 schreef Freudie het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Apart, bij mij hebben ze beide 4 sterren/hartjesquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ook maar eens bestellen dan![]()
Waarom krijgen die truien zo'n slechte waardering eigenlijk?
[ afbeelding ]
Haters of binnen 3 keer wassen kapot?
Zal dan wel foutje in het script zijn, nieuwe website enzo.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:52 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Apart, bij mij hebben ze beide 4 sterren/hartjes
Helass geen 1 advertentie met telefoonnummer..............quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:08 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Niet duur genoeg voor sommigen. Weggaan met 6 van die dingen en ze dan op marktplaats zetten
Valt me nog mee dat Abou nog geen Olli vol antrax voor z'n deur heeft gevonden.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:16 schreef Dekatria het volgende:
Valt me nog op dat Abou zoveel Feyenoorders op 1 plek toe heeft gelaten.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:23 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat Abou nog geen Olli vol antrax voor z'n deur heeft gevonden.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:03 schreef Cara het volgende:
Heh, ik was bij topsportcentrum voor Futsal kwalificatie van Nederland en er stond een busje met H M F pontificaal op de voordeur naast het maasgebouw
Nou inderdaad.......quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Op een doordeweekse donderdag? Zal wel meevallen
Daar vervoert hij zijn slachtoffers in.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:03 schreef Cara het volgende:
Heh, ik was bij topsportcentrum voor Futsal kwalificatie van Nederland en er stond een busje met H M F pontificaal op de voordeur naast het maasgebouw
ieder z'n lol hequote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:37 schreef Zaran het volgende:
Op een ajax forum hebben ze al plannen om Ollie letterlijk te verkrachten en er sexspeelgoed van te maken door er een fleshlight in te stoppen
wtf
Ik ga er morgen eentje aan de Arena hangen let op.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:37 schreef Zaran het volgende:
Op een ajax forum hebben ze al plannen om Ollie letterlijk te verkrachten en er sexspeelgoed van te maken door er een fleshlight in te stoppen
wtf
Krijg je met al die amsterdammers, zijn ze uitgekeken op elkaar gaan ze (blijkbaar) over op bestialiteiten.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:37 schreef Zaran het volgende:
wtf
quote:Volgend seizoen sluiten we weer aan bij de selectie van Feyenoord'
Matthew Steenvoorden en Elvis Manu krijgen komende zomer in de voorbereiding op het nieuwe seizoen een kans bij het eerste elftal van Feyenoord. Elke maandag trainen de twee aan Excelsior verhuurde spelers al mee bij Feyenoord.
"We oefenen meestal individueel met Jean-Paul van Gastel", vertelt Steenvoorden vrijdag in gesprek met het Algemeen Dagblad. "Volgend seizoen sluiten we weer aan. Als in de voorbereiding blijkt dat ik te weinig aan spelen toe zal komen, kan ik altijd nog verhuurd worden."
Hoewel Excelsior dit seizoen teleurstellend presteert, doen de huurlingen veel ervaring op. Steenvoorden, twintig jaar, speelde dit seizoen 24 competitieduels voor de Kralingers en scoorde eenmaal. De een jaar jongere Manu kwam tot zestien duels en acht doelpunten in de Jupiler League.
Ja, 50 of zo.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 07:42 schreef Luni het volgende:
[..]
Toch wel normale prijs voor betaald mag ik hopen!
Ik volg Steenvoorden niet zo, maar dat is toch een verdediger dacht ik?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:16 schreef PIETR het volgende:
Steenvoorden is een prima speler, zeker niet slechter dan een Vormer of Goossens. Manu komt te kort.
Haha nee joh, krijgen ze er nooit voor!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Lees net dat L'pool 20 miljoen over heeft voor die eriksen met een 1 jarig contract.
Dat vind ik toch vrij pijnlijk hoor als je ziet dat de Vrij, BMI en Clasie dat bij elkaar waarschijnlijk niet eens opleveren op het moment.
Speelt bij Excelsior op het middenveld, maar hij kan ook achterin spelen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik volg Steenvoorden niet zo, maar dat is toch een verdediger dacht ik?
Je moet niet alles geloven wat ze schrijven. 20 miljoen voor Eriksen, wat denk je zelf? De beste man staat al 2 jaar stil in zijn ontwikkeling. Ik vind hem zelfs minder aanwezig dan 2 jaar geleden.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Lees net dat L'pool 20 miljoen over heeft voor die eriksen met een 1 jarig contract.
Dat vind ik toch vrij pijnlijk hoor als je ziet dat de Vrij, BMI en Clasie dat bij elkaar waarschijnlijk niet eens opleveren op het moment.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:26 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Haha nee joh, krijgen ze er nooit voor!
Televaag heeft wel akelig veel gelijk op gebied van Ajax-nieuws.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:51 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat ze schrijven. 20 miljoen voor Eriksen, wat denk je zelf? De beste man staat al 2 jaar stil in zijn ontwikkeling. Ik vind hem zelfs minder aanwezig dan 2 jaar geleden.
De Telegraaf is anders ook de grootste sensatiekrant van Nederland.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Televaag heeft wel akelig veel gelijk op gebied van Ajax-nieuws.
Je gelooft zeker ook nog in sinterklaas jij?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Televaag heeft wel akelig veel gelijk op gebied van Ajax-nieuws.
Zie andere topic over Olli.quote:
Dat verandert niets aan mijn punt, op het gebied van Ajax hebben ze gewoon erg vaak gelijk.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:14 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
De Telegraaf is anders ook de grootste sensatiekrant van Nederland.
En jij geloofde zeker dat Pellé er niets van zou bakken bij Feyenoord, geef maar toequote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:17 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Je gelooft zeker ook nog in sinterklaas jij?
Huh wat lul je nou opeens over Pellé?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En jij geloofde zeker dat Pellé er niets van zou bakken bij Feyenoord, geef maar toe
Ik bedoel meer dat jij wel makkelijk een oordeel hebt klaarstaan of al snel iets afschrijft/disagreet, je onderschat de telegraaf flink op hun gebied van Ajax-watching.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:27 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Huh wat lul je nou opeens over Pellé?
Kan ons dat nou verrotten rot lekker op met je jodengeneuzel.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat jij wel makkelijk een oordeel hebt klaarstaan of al snel iets afschrijft/disagreet, je onderschat de telegraaf flink op hun gebied van Ajax-watching.
Ik kan ern iets aan doen dat er hier over wordt begonnen, jankbal.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:31 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Kan ons dat nou verrotten rot lekker op met je jodengeneuzel.
Clasie voor honderdmiljoenmiljard weg anders niet
Daar kan Feyenoord de komende jaren weer meer laten zien dan Ajax, bijvoorbeeld op het WK volgend jaar.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:42 schreef PIETR het volgende:
Voor talenten van Ajax wordt nou eenmaal meer betaald, omdat hun jeugd in het buitenland een betere naam heeft. Doe je weinig aan ..
Heeft er wel iets mee te maken, maar denk meer omdat die joden regelmatig in de CL/Europees spelen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:42 schreef PIETR het volgende:
Voor talenten van Ajax wordt nou eenmaal meer betaald, omdat hun jeugd in het buitenland een betere naam heeft. Doe je weinig aan ..
Liverpool is wel echt compleet gestoord wat aankopen betreft afgelopen jaren. Of ben je Babel voor 18 miljoen, 20 voor Downing en 30 voor Caroll alweer vergeten? Compleet gestoord die gasten.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:51 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat ze schrijven. 20 miljoen voor Eriksen, wat denk je zelf? De beste man staat al 2 jaar stil in zijn ontwikkeling. Ik vind hem zelfs minder aanwezig dan 2 jaar geleden.
quote:Hoe houdt Feyenoord zich staande zonder clubtopscorer Graziano Pellè? Die vraag houdt Rotterdam bezig in de aanloop naar de competitiewedstrijd tegen sc Heerenveen.
De spits is geschorst voor het treffen in Friesland na zijn vijfde gele kaart in de wedstrijd tegen FC Utrecht. Het is nog niet duidelijk wie Pellè vervangt in de punt van de aanval. Lex Immers is een kandidaat, maar ook Ruben Schaken zou als spits uit de voeten kunnen.
Pellè maakt zich in ieder geval geen zorgen. "Er waren ook veel mensen die zich er zorgen over maakten hoe Barcelona een 2-0 achterstand tegen AC Milan moest repareren. Dat bleek uiteindelijk ook geen probleem te zijn. Onze trainer zal een oplossing bedenken", zegt de Italiaan in het Algemeen Dagblad.
Feyenoord kan bij een zege op Heerenveen in ieder geval voor één dag de nieuwe koploper van de Eredivisie zijn.
Cor Pot kreeg Carte Blanche van God.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:17 schreef jakees het volgende:
Jeugd EK wordt ook wel interessant. Veel spelers van laatste NL 11tal mogen nog meedoen volgens mij. Blind, BMI, De Vrij, Clasie, Vilhena. Zouden die allemaal meegaan denk?
Ja dat las ik. Goede ontwikkeling? Wel ervaring op doen, maar ook weer een extra belasting. Al heeft Feyenoord niet heel veel gespeeld natuurlijk in vergelijking met andere teams in Europa en zo.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Cor Pot kreeg Carte Blanche van God.
Waarom zou John zelf niet nog een seizoen bij Feyenoord komen ballen?quote:Rubin Kazan en CSKA Moskou hebben serieuze interesse om John Guidetti over te nemen van Manchester City, zo meldt de Daily Mail. De Zweedse spits heeft dit seizoen nog geen speeltijd gehad bij de Engelse club, nadat hij vorig seizoen uitgroeide tot een publiekslieveling bij Feyenoord.
Door een zeldzaam virus miste Guidetti (20) de eerste maanden van het seizoen. Maar eenmaal fit deed manager Roebrto Mancini geen beroep op de Zweed, ondanks het vertrek van Mario Balotelli, een blessure bij Sergio Agüero en zwakke prestaties van andere spelers.
Eerder toonden andere clubs, waaronder Malaga, Swansea en Newcastle al belangstelling voor Guidetti.
Als dat de enige clubs blijven die zich voor hem melden dan zou ik als ik hem was ook liever naar een club als Feyenoord terugkeren. Afgezien van het salaris dan, en afgezien van het feit dat wij Guidetti toch niet kunnen betalen waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zou John zelf niet nog een seizoen bij Feyenoord komen ballen?
Schaken is lekker bezig, als hij speelt gaat hij zeker scoren.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:15 schreef Toekito het volgende:
Pellè: "Barça had ook geen probleem"
Pellè
[..]
Feyenoorder met realiteitszin.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:46 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Heeft er wel iets mee te maken, maar denk meer omdat die joden regelmatig in de CL/Europees spelen.
15 miljoen is al vrij veel voor een matige speler als Eriksen. Is zelfs in de Eredivisie geen uitblinker en staat al tijden lang stil in z'n ontwikkeling. En dan kan je wel zeggen dat Ajax CL speelt maar daar viel uitgerekend Eriksen keer op keer door mand.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:59 schreef CaasS het volgende:
[..]
Feyenoorder met realiteitszin.![]()
Vertonghen was ook 12.5 met 1 jaar. Eriksen verwacht ik meer op 15, misschien iets meer. Hoe aanvallender de speler, hoe meer er betaald wordt.
Feyenoord heeft grote talenten, maar die hebben het nog niet laten zien op een groot podium. Misschien als jullie volgend seizoen wel door de voorronde Champions League komen je erachter komt hoe goed ze daadwerkelijk zijn.
Eriksen speelt nu voor het 3e seizoen op rij rond de 60 a 70 officiële wedstrijden. Daarbij maakt hij ook nog vaak de meeste meters. Dat moeten al die Feyenoord talenten nog laten zien. Die komen aan max 40 potjes (Eredivisie en Beker) en nu een handvol A interlands tegen nietszeggende tegenstanders. Zit een verschil in. Kan Clasie dat überhaupt aan? 70 wedstrijden op topniveau?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:33 schreef inZanity het volgende:
[..]
15 miljoen is al vrij veel voor een matige speler als Eriksen. Is zelfs in de Eredivisie geen uitblinker en staat al tijden lang stil in z'n ontwikkeling. En dan kan je wel zeggen dat Ajax CL speelt maar daar viel uitgerekend Eriksen keer op keer door mand.
Het moet maar eens afgelopen zijn met die belachelijk hoge transfersommen voor nietszeggende Ajax-spelertjes. Omdat Ajax ooit in de vorige eeuw een goede opleiding had worden er stelselmatig spelers van die club voor veel te hoge bedragen gekocht. Inmiddels stelt die opleiding geen fuck meer voor maar nog steeds worden die belachelijke prijzen. Maar het lijkt me slechts een kwestie van tijd dat Feyenoord die rol overneemt. Wanneer men in het buitenland ook inziet dat Feyenoord met afstand de beste opleiding van Nederland heeft een één van de beste van Europa dan zullen ze straks in de rij staan om de toptalenten voor recordbedragen over te nemen.
Mocht Liverpool daadwerkelijk zo gek zijn dat ze 20 miljoen voor Eriksen neerleggen (wat me niks zou verbazen, voor Carroll betaalden ze het dubbele) dan mag ik toch hopen dat Van Geel voor Clasie minimaal 30 miljoen vraagt.
Dit betekent dat wij aan Immers minstens dertig miljoen gaan overhouden?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:39 schreef CaasS het volgende:
[..]
Eriksen speelt nu voor het 3e seizoen op rij rond de 60 a 70 officiële wedstrijden. Daarbij maakt hij ook nog vaak de meeste meters. Dat moeten al die Feyenoord talenten nog laten zien. Die komen aan max 40 potjes (Eredivisie en Beker) en nu een handvol A interlands tegen nietszeggende tegenstanders. Zit een verschil in. Kan Clasie dat überhaupt aan? 70 wedstrijden op topniveau?
Druk bij Ajax is ook groter (maakt verschil kijk maar naar Twente die nu laten zien het niet aan te kunnen.) Bij Feyenoord is alles wat gepresteerd wordt leuk en fantastisch.
Stilstaan in zijn ontwikkeling is onzin, ga ik ook niet op in. Ga maar vaker naar Ajax kijken.
Er staat daarbij.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:40 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dit betekent dat wij aan Immers minstens dertig miljoen gaan overhouden?
Dat riep ik twee jaar terug al, alleen hadden we toen geen geldquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:49 schreef PIETR het volgende:
Feyenoord moet die Duarte halen van Heracles. Was bij jong oranje de beste man op het veld. Heeft een contract tot 2014, dus moet kunnen.
Het ging om de vergelijking met Clasie.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:45 schreef vandermar het volgende:
Meters maken maakt geen ene kut uit. Ronaldo loopt hooguit 2 kilometer per wedstrijd en geeft geen assists.
Het is maar wat de gek er voor geeft, en Liverpool is nou eenmaal een gekke club die 0,0 verstand van zaken hebben. Verkoop je Torres voor 60 miljoen en koop je er een spits van 45 miljoen voor die in Nederland bij de 5e klasse reserves nog niet zou opvallen.
Ze verbranden geld door continue middelmatige spelers te kopen die stuk voor stuk valen. Alleen Suarez is een schot in de roos voor ze, al zou hij voor het leven geschorst moeten worden. Hij flikt dingen die bij een straatgevecht zelfs verboden zijn.
Wijze man. Ik ga ook maar is iets nuttigs doen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:52 schreef vandermar het volgende:
Maar ik houd mij weer teveel met Ajax bezig terwijl ik dat niet wil. Ik wijt er dus geen woorden meer aan.
quote:
er waren er vanochtend slechts 2000quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:21 schreef Bombvis het volgende:
Het was vanochtend weer aardig druk bij Blijdorp en Olli is weer uitverkocht. Bron foto is RTV Rijnmond (tussenbron is FRFC Facebook)
[ afbeelding ]
So what? Het aantal wedstrijden dat een speler speelt zegt geen fuck over de kwaliteiten van een speler. In de Engelse 5e divisie zullen ook spelers zijn die aan zo'n aantal wedstrijden komen. Zijn die dan ook 20 miljoen waard?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:39 schreef CaasS het volgende:
[..]
Eriksen speelt nu voor het 3e seizoen op rij rond de 60 a 70 officiële wedstrijden. Daarbij maakt hij ook nog vaak de meeste meters. Dat moeten al die Feyenoord talenten nog laten zien. Die komen aan max 40 potjes (Eredivisie en Beker) en nu een handvol A interlands tegen nietszeggende tegenstanders. Zit een verschil in. Kan Clasie dat überhaupt aan? 70 wedstrijden op topniveau?
Druk bij Ajax is ook groter (maakt verschil kijk maar naar Twente die nu laten zien het niet aan te kunnen.) Bij Feyenoord is alles wat gepresteerd wordt leuk en fantastisch en als het dan toch fout gaat krijgt Mathijsen de schuld.
Kijk hoe zwaar Wijnaldum het heeft bij PSV.
Stilstaan in zijn ontwikkeling is onzin, ga ik ook niet op in. Ga maar vaker naar Ajax kijken.
40.000 zijn er gemaakt volgens mij.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
er waren er vanochtend slechts 2000. In nog geen volledige dag tijd 11.000/12.000 knuffels verkopen voor ¤ 20,- per stuk. Als ze er meer hadden waren er vast meer verkocht.
Ja de rest is onderweg. Ze hadden er gisteren 9 of 10 duizend. Vanochtend waren er 2.000 bij gekomen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
40.000 zijn er gemaakt volgens mij.
Het aantal wedstrijden niet nee, de tegenstanders wel. Aantal wedstrijden trouwens ook, want ik vraag me af of Clasie geschikt is voor 70 wedstrijden per seizoen. Clasie heeft alleen gespeeld tegen VVV, Eriksen tegen Real Madrid. Verschil. Eriksen heeft op hoger niveau laten zien te kunnen presteren, Clasie heeft daar de kans nog niet op gehad.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:14 schreef inZanity het volgende:
[..]
So what? Het aantal wedstrijden dat een speler speelt zegt geen fuck over de kwaliteiten van een speler. In de Engelse 5e divisie zullen ook spelers zijn die aan zo'n aantal wedstrijden komen. Zijn die dan ook 20 miljoen waard?
Eriksen is een redelijke speler voor Eredivisiebegrippen, meer niet. Voor een grote cometitie komt ie zwaar tekort. Zelfs in de Eredivisie is het geen uitblinker. Clasie steekt er in de Eredivisie wel duidelijk bovenuit en is potentiele wereldtop.
Wat Wijnaldum er mee te maken heeft zie ik overigens totaal niet. Die komt in de verste verte niet eens in de buurt van zowel een Clasie als een Eriksen.
Hoe ze dit hele spektakel bij de Diergaarde praktisch verneukt hebben is wel weer exemplarisch.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:14 schreef Fuszy het volgende:
er waren er vanochtend slechts 2000. In nog geen volledige dag tijd 11.000/12.000 knuffels verkopen voor ¤ 20,- per stuk. Als ze er meer hadden waren er vast meer verkocht.
60, 70 wedstrijden op topniveau? Tegen de Heraclesjes en RKC'tjes van deze wereld noem ik geen topniveau. Enige wedstrijdjes op topniveau zijn tegen Real MAdrid en Dortmund en daar viel ie zwaar door de mand.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:51 schreef CaasS het volgende:
[..]
Het ging om de vergelijking met Clasie.
Eriksen 3e seizoen op rij 60 a 70 wedstrijden op topniveau.
3e jaar Champions League, vaste a-international, EK gespeeld, 3 jaar basis (en belangrijk bij een topclub), en standaard 13 a 14 km per wedstrijd lopen.
Clasie 3e jaar eredivisie met een potje of 40 per seizoen in de Eredivsie.
Geen ervaring op het hoogste niveau, 1 wedstrijd in de week, Feyenoord is een club in de lift (minder druk). Kan hij het fysiek wel aan? Eriksen heeft dat al bewezen.
De vergelijking is onzinnig. Eriksen is in letterlijk alles verder dan Clasie. Daarbij zeg ik niet dat ik Clasie slecht vindt, integendeel ben wel fan maar laat het hem eerst is zien in de Champions League en laat hem 60 wedstrijden per seizoen gaan spelen. Dat Eriksen daarom meer waard is, is volstrekt logisch.
Feyenoord moet imo ook de spelers langer vasthouden, Europees gaan spelen, internationals krijgen. Dan gaat er vanzelf goed op geboden worden ipv die 5mln voor Wijnaldum en die 5 voor Fer. Heeft gewoon tijd nodig.
Ik vind ze alsnog tof. Hij lijkt toch wel op die kleine uit de reclame of had je verwacht een groot exemplaar te krijgen? iig een look-a-like?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:24 schreef nostra het volgende:
[..]
Hoe ze dit hele spektakel bij de Diergaarde praktisch verneukt hebben is wel weer exemplarisch.Alsof ze die pluche rotbeesten stuk voor stuk met de hand in elkaar hebben laten zetten in Zuid-Oost Oezbekistan.
Denk dat de club hem wel een mooi salaris kan aanbieden hoor. Concurreren met Russische clubs op dat gebied is dan inderdaad weer wat anders.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als dat de enige clubs blijven die zich voor hem melden dan zou ik als ik hem was ook liever naar een club als Feyenoord terugkeren. Afgezien van het salaris dan, en afgezien van het feit dat wij Guidetti toch niet kunnen betalen waarschijnlijk.
O ik vind ze ook tof, daar niet van. Ging me er meer om dat het maanden moet duren en er dan nog te weinig zijn. Heb er nog geen, zou vandaag het nieuwe huis van een maatje van me gaan bekijken en er dan gelijk eentje halen, maar dat heeft dus weinig nut.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik vind ze alsnog tof. Hij lijkt toch wel op die kleine uit de reclame of had je verwacht een groot exemplaar te krijgen? iig een look-a-like?
Ik denk dat Guidetti wel verstandig genoeg is om niet in te gaan op een bod van een Russische club. Die jongen heeft ambitie en ik verwacht niet dat hij die weggooit om wat centen te verdienen. Die heeft hij volgens mij al wel bij Man City op zijn bankrekening bijgeschreven gekregen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Denk dat de club hem wel een mooi salaris kan aanbieden hoor. Concurreren met Russische clubs op dat gebied is dan inderdaad weer wat anders.
twitter:FKRotterdam twitterde op vrijdag 29-03-2013 om 15:23:17Jordy #Clasie én Stefan de #Vrij nemen pas na het seizoen een beslissing over hun toekomst. Rijnmond reageer retweet
Hij zal niet meer verdienen dan 5 ton bij City lijkt mij. Hij is nog niet binnen. En als je dan in Rusland 2-3 miljoen netto kan verdienen word het wel aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik denk dat Guidetti wel verstandig genoeg is om niet in te gaan op een bod van een Russische club. Die jongen heeft ambitie en ik verwacht niet dat hij die weggooit om wat centen te verdienen. Die heeft hij volgens mij al wel bij Man City op zijn bankrekening bijgeschreven gekregen.
quote:
Ik zou niet weten waarom Clasie niet geschikt zou zijn voor 70 wedstrijden per seizoen. Toen ie in de jeugd speelde of bij Excelsior dacht men ook dat ie het niet aan zou kunnen. Tot nu toe kan ie het makkelijk aan.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:24 schreef CaasS het volgende:
[..]
Het aantal wedstrijden niet nee, de tegenstanders wel. Aantal wedstrijden trouwens ook, want ik vraag me af of Clasie geschikt is voor 70 wedstrijden per seizoen. Clasie heeft alleen gespeeld tegen VVV, Eriksen tegen Real Madrid. Verschil. Eriksen heeft op hoger niveau laten zien te kunnen presteren, Clasie heeft daar de kans nog niet op gehad.
Eriksen kan met druk omgaan ( wordt nieuwe Laudrup genoemd in Denemarken), Clasie heeft nog nooit onder druk gestaan.
Wijnaldum noemde ik omdat die jongen nooit meer lacht en bij Feyenoord niets anders deed. Die komt er nu pas (bij PSV achter) wat het is om onder druk te staan.
BTW Ajax wel is zien spelen zonder Eriksen?
Binnen die context is het logisch dat Ajax meer gaat krijgen voor Eriksen dan Feyenoord voor Clasie.
Ik wilde gisteren gaan, maar had nooit verwacht dat het zo druk was. Gelukkig kon ik niet en wacht ik wel tot de storm wat minder is. Kwartiertje wachten zou ik er nog wel voor over hebbenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Serieus man, ik vind die Olli een leuk beestje maar dit slaat nergens meer op. Welk zichzelf respecterend mens gaat daar nu 2,5 uur in de rij staan voor een fucking knuffel?
Inzicht. Die jongen heeft een inzicht die je maar weinig ziet bij spelers. Daarnaast een hele goede passing en verovert heel makkelijk de bal. Maher is inderdaad ook een uitzonderlijk talent. Maar die speelt 'maar' bij AZ, momenteel een degradatiekandidaat.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:37 schreef Thezeurminator het volgende:
Ik kijk als echte Feyenoorder bijna elke wedstrijd van Feyenoord maar ik snap die hele Clasie hype niet. Prima speler voor Feyenoord met de nodige creativiteit en passing. Maar voor 6 miljoen vind ik al wat veel voor hem. Hij is klein, teveel balverlies, brengt veel onnodig risico in zijn spel , weinig scorend vermogen. Waarom zit heel Europa achter deze jongen aan. Een Maher zie ik bijvoorbeeld veel meer in en Clasie is nog duurder zelfs. Clasie prima speler voor Feyenoord maar hij stijgt er in de Eredivisie niet echt bovenuit. Of heb ik er helemaal geen kijk op.
Ben 't wel met je eens, hij ontwikkelt zich op het moment niet echt door.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:37 schreef Thezeurminator het volgende:
Ik kijk als echte Feyenoorder bijna elke wedstrijd van Feyenoord maar ik snap die hele Clasie hype niet. Prima speler voor Feyenoord met de nodige creativiteit en passing. Maar voor 6 miljoen vind ik al wat veel voor hem. Hij is klein, teveel balverlies, brengt veel onnodig risico in zijn spel , weinig scorend vermogen. Waarom zit heel Europa achter deze jongen aan. Een Maher zie ik bijvoorbeeld veel meer in en Clasie is nog duurder zelfs. Clasie prima speler voor Feyenoord maar hij stijgt er in de Eredivisie niet echt bovenuit. Of heb ik er helemaal geen kijk op.
Gewoon over een paar weken gaan als die hele hype wat is gaan liggen en het weer beter is. Dagje Blijdorp, Olli kopen, en hop.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik wilde gisteren gaan, maar had nooit verwacht dat het zo druk was. Gelukkig kon ik niet en wacht ik wel tot de storm wat minder is. Kwartiertje wachten zou ik er nog wel voor over hebben
Hij heeft inderdaad wel inzicht maar ik zie hem niet bij AC Milan het middenveld dirigeren ik vind het gewoon een speler voor de Eredivisie en een leuk teampje in Spanje ofzo maar geen absolute top.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:43 schreef inZanity het volgende:
[..]
Inzicht. Die jongen heeft een inzicht die je maar weinig ziet bij spelers. Daarnaast een hele goede passing en verovert heel makkelijk de bal. Maher is inderdaad ook een uitzonderlijk talent. Maar die speelt 'maar' bij AZ, momenteel een degradatiekandidaat.
Ja idd een kwartier of een half uur. Maar je bent toch niet 100% als je daar in die rij gaat staan, wees eerlijk?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik wilde gisteren gaan, maar had nooit verwacht dat het zo druk was. Gelukkig kon ik niet en wacht ik wel tot de storm wat minder is. Kwartiertje wachten zou ik er nog wel voor over hebben
Ik wel. Ik zie hem in potentie wel bij een Europese topcompetitie terechtkomen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:44 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad wel inzicht maar ik zie hem niet bij AC Milan het middenveld dirigeren ik vind het gewoon een speler voor de Eredivisie en een leuk teampje in Spanje ofzo maar geen absolute top.
Als ik gisteren zou willen gaan en ik had 2 uuur moeten wachten voor die knuffel dan was ik omgedraaidquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja idd een kwartier of een half uur. Maar je bent toch niet 100% als je daar in die rij gaat staan, wees eerlijk?
Hij zou er veel mee bovenuit moeten steken en meer gevaarlijke ballen moeten geven met zijn inzicht. Misschien ligt het ook wel aan de speelwijze hoor, dat het altijd begint bij Pelle.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:43 schreef inZanity het volgende:
[..]
Inzicht. Die jongen heeft een inzicht die je maar weinig ziet bij spelers. Daarnaast een hele goede passing en verovert heel makkelijk de bal. Maher is inderdaad ook een uitzonderlijk talent. Maar die speelt 'maar' bij AZ, momenteel een degradatiekandidaat.
Ben het met je eens. Clasie is Europese subtop uiteindelijk. Zag er veelbelovend uit toen hij net kwam debuteren, maar heb nu wel genoeg wedstrijden gezien om te concluderen dat 't geen bizar talent is ofzo. Boetius wel overigens, dat mannetje kan zo bizar ballen. Zag je gewoon na 10 minuten bij z'n debuut al.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:44 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad wel inzicht maar ik zie hem niet bij AC Milan het middenveld dirigeren ik vind het gewoon een speler voor de Eredivisie en een leuk teampje in Spanje ofzo maar geen absolute top.
Ik moet 't ook nog zien volgend seizoen. Nu verandert alles in goud natuurlijk, kan goed zijn dat 't volgend jaar heel wat minder is hoor.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:48 schreef inZanity het volgende:
Waarom gaat het opeens over Guidetti? Die jongen is helemaal niet in beeld om terug te komen bij Feyenoord. Logisch ook, we hebben met Pellé al een (betere) spits in huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |