Gefoptquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:28 schreef NotYou het volgende:
Ik dacht dat dit een Boris fantopic zou zijn.
Ik begin net los te komen.quote:
Curtisquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:12 schreef Norrage het volgende:
En om dan ook nog even Curtiste posten:
Heb een boek met de 1000 mooiste nummers gekozen door de Rolling Stone. Staat dit op 1.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:41 schreef tong80 het volgende:
Meer soul kan ik niet bedenken :
White niggers can jump
quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:04 schreef belsen het volgende:
Dit is trouwens ook een van mijn favorieten.
Brian Wilson heeft in 1977 (toen zijn stem helemaal verrot was, zo zonde) een cover gedaan:quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:41 schreef tong80 het volgende:
Meer soul kan ik niet bedenken :
White niggers can jump
Ik ga straks ook naar de kapperquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:48 schreef Karina het volgende:
The Temptations waren al eerder gepost, maar ik hoorde dit net bij de kapper (maar dan een cover), ook erg mooi![]()
En nog meer gezwijmel
Ze had Radio 5 Nostalgia opstaan. De rest was wel wat minderquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik ga straks ook naar de kapperMisschien zetten ze dat ook op
Dat reken ik tot de mierzoete Temptations die ik niet uit kan staan, het komt vrij precies voor mij bij die band, en dan is het ook heel goed.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:48 schreef Karina het volgende:
The Temptations waren al eerder gepost, maar ik hoorde dit net bij de kapper (maar dan een cover), ook erg mooi![]()
Ik heb meer met funk dan met disco. Ik heb gewoon een haat-liefde verhouding met de temptations, het gaat er niet om dat het up tempo is, maar als die bariton en die bas hun mond houden, en die castraat los gaat met een bak violen erachter dan moet ik afhaken.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:04 schreef Karina het volgende:
Heerlijk een beetje zwijmelen WS
Iets vlotters voor je:
Al gaat dit al een beetje meer richting disco.
Niet voorbehouden aan de mannen overigens:quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hier nog een beetje testosteron-soul
Er leukquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:26 schreef Bookie65 het volgende:
Kwam ik net tegen. Erg nieuw, maar erg retro.
pure seksquote:
zeker een mooi orgeltje jaquote:
Preston all the way.quote:
Beetje wel jaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zijn stem doet me altijd denken aan Stevie Wonder.
Funk.. Rick is funk.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:27 schreef Karina het volgende:
Geen idee of dit nou soul of funk of wat anders is, maar wel lekker![]()
Staat ook stiekem ook best hoog in mijn persoonlijke list (staat zelf op mijn mp3 player). Voordat smartphones alles gingen kapen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 03:02 schreef Drugshond het volgende:
Rick james zat hier achter....en dat kun je zelfs horen.
Ik ga vroeg down, ik ben een beetje ziekquote:
Hebben die eerst een trap in hun ballen gehad. ?quote:
Een stone dan waarschijnlijkquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hebben die eerst een trap in hun ballen gehad. ?
Goeie shitquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |