Dubbele R'enquote:
Eens!quote:
Ik denk dat ik me aan al die dingen behoorlijk schuldig maakquote:
Of 'like'quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:21 schreef Norrage het volgende:
Zeg maarmegairritant ja. Net als You Know in Engels
het woord 'lekker 'is ook irritant en word ook te vaak gebruikt in zinnenquote:
Die is echt vreselijk *ril*quote:
twitter:paulinthedark twitterde op woensdag 27-03-2013 om 20:20:59ZOMAAR EEN VERMOORDE KREEFT LATEN ZIEN ZONDER WAARSCHUWING!! ONGELOOFLIJK!! #DWDD DAT DIT KAN IN THE NETHERLANDS!!! reageer retweet
Een stuk of twee debielen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie er toch in dit topic een stuk of twee lachen.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:23 schreef Karina het volgende:
Voor de liefhebbers, zometeen hotter than my daughter op rtl4, zeg maar.
OMG!quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:23 schreef Karina het volgende:
Voor de liefhebbers, zometeen hotter than my daughter op rtl4, zeg maar.
Ja, inderdaad.quote:
Dat rare gedrag van jou?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het begint een beetje zielig te worden.
nou dan is er gewoon een kabel bij jou kapot denk ikquote:
hahahahahahaquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:27 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
nou dan is er gewoon een kabel bij jou kapot denk ik
Even lachen iedereenquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:27 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:27 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Beter dan death proof?quote:
ahahahahhhahahahohhoquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Eindelijk iemand gevonden met dezelfde soort humor als jou
quote:
quote:
Machete Killsquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:30 schreef GGMM het volgende:
Dit jaar een vervolg.
[ afbeelding ]
Wederom zeer realistisch.
Sofia Vergaraquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:30 schreef GGMM het volgende:
Dit jaar een vervolg.
[ afbeelding ]
Wederom zeer realistisch.
Nu al een topshow.quote:Les Paul 1960 Sunburst gitaar - 28-3-2013
In Nederland is een zeer zeldzaam exemplaar van de Les Paul 1960 Sunburst-gitaar opgedoken. Er zijn slechts tientallen geregistreerde exemplaren ter wereld van deze iconische, legendarische gitaar, die beroemd werd dankzij grootheden als Keith Richards, Eric Clapton en Jimmy Page.
Gitaarverzamelaar Robbert van Ende ontdekte dit pareltje, die inmiddels de zijne is. Verder ook aan tafel, de Les Paul 1960 Sunburst-gitaar en twee Les Paul Sunburst fans: Rob Winter, gitarist van Marco Borsato en Eric Corton, DJ.![]()
Tafeldame: Gerdi Verbeet - 28-3-2013
Gerdi Verbeet is donderdag tafeldame.![]()
Muziek: Geppetto and The Whales - 28-3-2013
http://nl.wikipedia.org/wiki/Geppetto_and_the_Whales
Ja wij zijn ook heel benieuwdquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:04 schreef Haaibaaike het volgende:
Karina jij gaat morgen hè naar DWDD.. ben benieuwd wie er dan zijn.
Misschien Marc Marie als tafelheer en het is mediamaand morgen denk ik..Veel plezier alvast voor jullie.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:06 schreef Karina het volgende:
Ja wij zijn ook heel benieuwdHopelijk leuke gasten natuurlijk.
dankjewelquote:Op donderdag 28 maart 2013 11:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Misschien Marc Marie als tafelheer en het is mediamaand morgen denk ik..Veel plezier alvast voor jullie.
Dan heb je goed uitgekozen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:03 schreef Karina het volgende:
dankjewelEn we hadden inderdaad deze datum uitgekozen omdat het mediaoverzicht komt.
Heb je maar 1 lamp dan?quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:20 schreef Karina het volgende:
Nog even snel een lamp verwisselen, ik zit nu in het donker
De politie, hopelijk.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:23 schreef alors het volgende:
We zijn al weeeeeeeeeeeeeeeeeeg wie houdt ons nu nog tegen???????![]()
![]()
Heeft jouw kat een heel aquarium als drinkbak?quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:24 schreef alors het volgende:
[..]
Wel leuk voor in de drinkbak van mijn kat.
Nee, maar in de reclame zwemmen ze ook bij een hond in zijn drinkbak, moet kunnen dus.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heeft jouw kat een heel aquarium als drinkbak?
quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee 2 maar 1 is stuk en het was niet de gloeilamp zie ik nu. Geen idee wat ik nu moet doen
Zet je gordijnen in de fik.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee 2 maar 1 is stuk en het was niet de gloeilamp zie ik nu. Geen idee wat ik nu moet doen
Vlak Jim Bakkum ook niet uit.quote:
Jim bakkum die zegt dat hij je nooit is de steek gaat laten. Kom je nooit van die monotone takkestem af.quote:
hoort op religie zender thuisquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja echt, doe dat achter een decoder ofzo.
Die seconde houden we er in.quote:
Heb je die morgen ook al niet... spannendquote:
Ik vind haar een beetje uitgewerkt.quote:
Geen Ali, geen gleufje, geen Jan. MM misschien.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb je die morgen ook al niet... spannend
Ik vind hem eigenlijk leuker dan Izzard, zeker nadat ik die laatste zag bij college-tour.quote:
Dat zou wel leuk zijn ,Ali kan toch?quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen Ali, geen gleufje, geen Jan. MM misschien.
ja zie hem nergens andersquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:33 schreef Cynix ® het volgende:
Beroemde Belg? In Nederland kennen we hem toch alleen van DWDD?
Technisch gezien moet ze nog 3 jaar.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik vind haar een beetje uitgewerkt.
Was die er van de week niet al? Of ben ik in de war.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat zou wel leuk zijn ,Ali kan toch?
Goh vervelend, nee we hadden Umberto inene er tussen toch?quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Was die er van de week niet al? Of ben ik in de war.
Jammer we missen Peter R.
Waarom niet nog een keer?quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:35 schreef Specularium het volgende:
Mooi, zit die kutlul er morgen tenminste niet.
zul je zien dat je morgen een saaie uitzending hebt met gasten die je een uur later niet meer kan herinnerenquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Was die er van de week niet al? Of ben ik in de war.
Jammer we missen Peter R.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:36 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zul je zien dat je morgen een saaie uitzending hebt met gasten die je een uur later niet meer kan herinneren
Ik voorspel Claudia.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:35 schreef Specularium het volgende:
Mooi, zit die kutlul er morgen tenminste niet.
Vind het ook wel wat hebbenquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:36 schreef OProg het volgende:
Blijft bijzonder. Geen foto mogen maken maar wel een aardig realistische tekening in dit soort situaties.
Minder directe vorm.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:36 schreef OProg het volgende:
Blijft bijzonder. Geen foto mogen maken maar wel een aardig realistische tekening in dit soort situaties.
Heeft ie ze net even langs de achterkant gehaald waarschijnlijk.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:37 schreef Stickertje het volgende:
corton zit aan zijn vingers te ruiken O.o
Ik krijg nachtmerries van die fotoquote:
MM dus ook niet morgen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:38 schreef Karina het volgende:
Vandaag zit er al een vrouw, dus morgen vast niet.
Hoop ik dan.
Een boer heeft altijd een mes bij zich. Denk ik.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:41 schreef OProg het volgende:
Waarom had hij idd eigenlijk een mes bij zich?
Zat standaard in zijn overall. Klusjes op de boerderie.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:41 schreef OProg het volgende:
Zou best kunnen. Maar hij was niet aan het boeren natuurlijk.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Een boer heeft altijd een mes bij zich. Denk ik.
Om stokjes te schillen tijdens een mooie natuurwandeling.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:41 schreef OProg het volgende:
Oh. Ok.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:42 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zat standaard in zijn overall. Klusjes op de boerderie.
Tegen de wilde koeien.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Een boer heeft altijd een mes bij zich. Denk ik.
En hij ging naar die koe die moest bevallen toch, dus misschien meegenomen voor navelstreng of ietsquote:
Dat is de echte dader die weet dat het niet klopt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:41 schreef marcodej het volgende:
Wat zit die lul erachter nou steeds nee te schudden?
Elke goede boer kan met een aardappelschilmesje de halsslagader vinden en de koe met een sterk uitschakelen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:44 schreef SwiffMeister het volgende:
Wilde koeien houd je niet tegen met een simpel mes...
En Peter heeft het hem in de media al moeilijk gemaakt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:45 schreef Cynix ® het volgende:
Hij heeft het al die jaren geheim moeten houden en daar had-ie het heel erg moeilijk mee. Dan ben je in Nederland toch eigenlijk al zwaar genoeg gestraft?
Tuurlijk, als een koe van een paar honderd kg op je af komt rennen, snijdt je de halsslagader gewoon doorquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:45 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Elke goede boer kan met een aardappelschilmesje de halsslagader vinden en de koe met een sterk uitschakelen.
De meesten redden het niet hoor.quote:
Ja hoor, met een soort koeien Krav maga, leer je op de land- en tuinbouwschool.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:46 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Tuurlijk, als een koe van een paar honderd kg op je af komt rennen, snijdt je de halsslagader gewoon door
Ja wat een eikel om dat te zeggenquote:
Nogal.quote:
Het aantal is geslonken tot 3.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:47 schreef Pedroso het volgende:
Ik neem aan dat de Fokkers die morgen bij DWDD zitten een mooie Fokmuts op doen zodat we ze herkennen ! Hoeveel gaan er eigenlijk ?
Niet haten op de webcamvos.quote:
Wie gaan er nog meer buiten jou ?quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Het aantal is geslonken tot 3.
En nee, geen Fokmuts op, ik ben al de Fokmuts.
ik doe dat nou nogquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:49 schreef OProg het volgende:
Vroeger op school kliederde ik wel eens met pen op mijn handen. Dat zag er een beetje uit als de vingers van Eric Cordon.
Wel erg voor je, kun je een uurtje niet Fokken. Scheelt toch weer zo'n 1800 postjes.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Het aantal is geslonken tot 3.
En nee, geen Fokmuts op, ik ben al de Fokmuts.
Dat kan je van elk item wel zeggen dan.quote:
Een uur, wel meerquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:50 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Wel erg voor je, kun je een uurtje niet Fokken. Scheelt toch weer zo'n 1800 postjes.
Nee joh ik november/december pasquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:51 schreef tralalala het volgende:
Maar uhm, gaat Corton nog over stille rampen praten of wat?
liever dit dan sport iddquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:50 schreef Stickertje het volgende:
[..]
geen onzin item.. sport, dat is pas een onzin item
Ik ook, heb de mijne verkocht.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:50 schreef Specularium het volgende:
Ik heb dat altijd een van de lelijkste gitaren gevonden.
Paul van Vliet was al bij Max over Unicef, het is ook een keer afgelopen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:51 schreef tralalala het volgende:
Maar uhm, gaat Corton nog over stille rampen praten of wat?
Ditquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:52 schreef OProg het volgende:
Dan ben je een ruige muzikant en met je carrière bezig.
En dan eindig je als DE gitarist van Marco Borsato.
de kleur...quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:52 schreef Karina het volgende:
Ik zie geen verschil tussen die 2 gitaren eigenlijk.
Ja, en hij blijft misplaatst lang haar hebben terwijl je natuurlijk volledig door C&A gekleed hoort te worden met een adjunct-bedrijfsleiders-kapsel.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:52 schreef OProg het volgende:
Dan ben je een ruige muzikant en met je carrière bezig.
En dan eindig je als DE gitarist van Marco Borsato.
Wat de gek er voor geeft.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:54 schreef Stickertje het volgende:
en hoeveel is zo'n gitaar nou waard?
terwijl je Dromen zijn bedrog tokkeltquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:53 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ja, maat je blijft misplaatst lang haar hebben terwijl je natuurlijk volledig door C&A gekleed hoort te worden met een adjunct-bedrijfsleiders-kapsel.
Enkele tonnen tot enkele miljoenen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:54 schreef Stickertje het volgende:
Heb je het weer druk vanavond met al je vrienden?quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]zo lang mogelijk de haren niet wassen, jongens. heeeeeeujj
Nee, ik kijk dit.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je het weer druk vanavond met al je vrienden?
Er was 2 ton geboden zei-ie.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:54 schreef Stickertje het volgende:
Man ik heb er de ballen verstand vanquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan zet je er andere elementen in.
Voor deze maak ik een uitzondering.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:56 schreef Wire het volgende:
[..]
ik vind zulke gitaren echt spuug lelijk
Of Jimi style: De fik erin !quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:56 schreef Buitendam het volgende:
Laat hem vallen, laat hem kapot vallen bij de wissel
Is niet perfect nee maar wel te raden.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:57 schreef marcodej het volgende:
Hij speelt die rifjes zo dat het net niet lijkt.
Nee, sneu in zo'n studio gaan zitten kijken hoe de grote matthijsshow wordt gemaakt...quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:57 schreef Stickertje het volgende:
leuk, kijken hoe een gitaar word opgemeten
dit soort momenten is hij nog best grappig.quote:
ik ga niet naar dwdd toequote:Op donderdag 28 maart 2013 19:58 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Nee, sneu in zo'n studio gaan zitten kijken hoe de grote matthijsshow wordt gemaakt...
Hij heeft wel zelfspot in ieder geval.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:59 schreef OProg het volgende:
[..]
dit soort momenten is hij nog best grappig.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:01 schreef Buitendam het volgende:
Die had een volle vuist tegen de kut gehad.
Dat ook.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:01 schreef Stickertje het volgende:
meeste mensen die op straat commentaar geven zien er zelf niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |