Is nog niet op dvdquote:
Wat weet jij daarvan ?quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Jan Donkers brak een lans voor de kutscheet
Kruising tuseen Wim T Schippers en Jeroen van Merwijk.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:53 schreef Karina het volgende:
Die neus lijkt in de verte wel een beetje op Wim T. Schippers.
Op de neus van Wim of Wim zelf?quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:53 schreef Karina het volgende:
Die neus lijkt in de verte wel een beetje op Wim T. Schippers.
nee Mathijs vertelde net dat deze in de VS in de bios isquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:53 schreef Stickertje het volgende:
[..]
m.a.w je hebt nog geen torrent kunnen vinden..
Idd. Echt boeiend maken ze het niet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:57 schreef Uccie het volgende:
Ik wil die film wel zien, maar niet dankzij deze twee
Doordevilquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:58 schreef Specularium het volgende:
Ik zie Nic0 al weer druk schrijven met 8 glazen drinken en 22 kaarsen.
Bizar eigenlijk, hoe uitgestorven die Ramones zijn.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:56 schreef Pedroso het volgende:
Ramones ! Liggen bijna allemaal onder de groene zoden maar was een geweldige band.
Hij heeft dat vast van te voren geschreven en zit nu lullen te tekenen op zijn blaadjequote:Op woensdag 27 maart 2013 19:58 schreef Specularium het volgende:
Ik zie Nic0 al weer druk schrijven met 8 glazen drinken en 22 kaarsen.
Precies. Blokhuis kan prima vertellenquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:00 schreef OProg het volgende:
Ondanks ook wel eens vervelend laten deze twee wel zien hoe goed Leo Blokhuis het dan doet.
En nee, hij betekende niet veel voor de Beatles Matthijs.
Leo Blokhuis haalt alles van Wiki af en dan is het vaak nog foute informatiequote:Op woensdag 27 maart 2013 20:00 schreef OProg het volgende:
Ondanks ook wel eens vervelend laten deze twee wel zien hoe goed Leo Blokhuis het dan doet.
En nee, hij betekende niet veel voor de Beatles Matthijs.
Maar enthousiast is ie welquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:01 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Leo Blokhuis haalt alles van Wiki af en dan is het vaak nog foute informatie
Hij had het over uitgezonden, niet in bios dus volgens mij ?quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:55 schreef wdn het volgende:
[..]
nee Mathijs vertelde net dat deze in de VS in de bios is
Bullshitquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:01 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Prima, hoef ik het zelf niet op te zoeken.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:01 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Uiteraard, maar hij brengt het vaak wel leuk en lekker sappig naar een groot publiek. Ondanks soms niet helemaal correct en wat gesimplificeerd.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:01 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Blijkbaar. Had het dus blijkbaar mis.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:02 schreef ddx het volgende:
[..]
Hij had het over uitgezonden, niet in bios dus volgens mij ?
Hij maakt ongetwijfeld wel eens fouten. Maar in het algemeen erg sterk en interessantquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:03 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Bullshit dat hij alles van wiki afhaalt of dat hij dingen fout heeft?
Het is juist precies andersom.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:03 schreef Uccie het volgende:
En toch als Louis het niet over voetbal heeft, vind ik het een leuke man
Hij doet het er gewoon omquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:03 schreef Uccie het volgende:
En toch als Louis het niet over voetbal heeft, vind ik het een leuke man
Dat zijn ook twee van die toppertjes jaquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat errug.
OH OH NO NO
Kim Kotter zit te huilen, Jan Uriot snijdt in zijn polsen
Ik zit er in de ochtend met plaatsvervangende schaamte naar te kijken, hoe die Kim Kötter er gefascineerd over zit te pratenquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:05 schreef alors het volgende:
[..]
Dat zijn ook twee van die toppertjes ja
quote:
jij kijkt liever shownieuwsquote:
eens! was altijd wel leukquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:06 schreef waaromniet1988 het volgende:
Jammer dat Jonathan niet meer te zien is op de BBC
Geeeeeeeeeen ideequote:
DIE was wel leuk.quote:
die kerel die haar had bevrucht had dat al 2x eerder gedaan bij een andere meidquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:07 schreef Stickertje het volgende:
[..]
de nieuwe manier om beroemd te worden
quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:08 schreef Rickazio het volgende:
[..]
die kerel die haar had bevrucht had dat al 2x eerder gedaan bij een andere meid_!!!!!
ze eten veel shoarma onderwegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat was de naam?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:10 schreef StephanL het volgende:
Wat een kut naam voor een band, toch niet te onthouden?
ja waar dat nou op slaat. Zeker hip.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:11 schreef remcoP het volgende:
[..]
Dat wel, de beeldredactie verpest het alleen.
was er een banjo?quote:
Doet iemand het tenminstequote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:14 schreef Specularium het volgende:
Grammar-nazi Jan, want hij is beter dan de rest.
Is een neerlandicus hequote:Op woensdag 27 maart 2013 20:14 schreef Specularium het volgende:
Grammar-nazi Jan, want hij is beter dan de rest.
Ik dacht het nietquote:
Eum dimmn Jahnquote:
Ben wel benieuwd wat voor variatie hij op YOLO heeft.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:17 schreef alors het volgende:
[..]
Nee please geen aandacht geven aan die josti
Moet je nog GeHaktBallen hebben?quote:
In de 16-jarige blonde huppelkutversie is het nogal irritant jaquote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:17 schreef Karina het volgende:
Jammer dat Peter R er niet zat had Jan lol uit kunnen leggen.
En als je geen normale volzin kan produceren in een gesprek moet je echt je bek houden over anderen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:17 schreef NoCigar het volgende:
Vooral die overdreven toonverandering in de stem van Mulder, dat overgeacteerde toontje, daar erger ik me elke keer weer oprecht en mateloos aan. En niet zo slecht geacteerd als Mulder.
foad. stfu.
Ik ben degene boven god..quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:17 schreef Deckard het volgende:
[..]
God bestaat niet. En mijn God is de beste.
Als het iets nieuws is, dan wel.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:18 schreef Karina het volgende:
Creatief toch? Zelf spreekwoorden bedenken.
idd, ik begrijp niet waarom mensen engelse woorden gebruiken terwijl er goede nederlandse woroden zijn die je kunt gebruikenquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
In de 16-jarige blonde huppelkutversie is het nogal irritant ja
als het een nieuw spreekwoord isquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:18 schreef Karina het volgende:
Creatief toch? Zelf spreekwoorden bedenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |