npo.nl? of zitten ze met rechten?quote:Op zondag 28 juli 2013 20:12 schreef LuciferRising het volgende:
Baalt er nu voor het eerst van dat ik geen tv meer in huis heb. Hoop het vanacht nog terug te kunnen kijken op uitzending gemist. Er is geen live stream.
Niet echt OSMquote:Op zondag 28 juli 2013 20:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ben geen doelgroep van de VPRO, ik ben te ordinair en te laag opgeleid
Volgens mij de laatste keer wel, maar dan slechts een week.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:14 schreef Specularium het volgende:
Vraag me af of het wel op UG mag, met al die rechten op clipjes.
Ik ben bang dat als zomergasten gaat beginnen het afgekapt wordt. Hoop van niet natuurlijk.quote:
Ik verwacht goed onderbouwde en doordachte commentaren van jouquote:Op zondag 28 juli 2013 20:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon stiekem mee en onthoud me van mijn domme commentaar
Wel dus.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:20 schreef LuciferRising het volgende:
[..]
Ik ben bang dat als zomergasten gaat beginnen het afgekapt wordt. Hoop van niet natuurlijk.
het zal beperkt blijven tot het geven op commentaar op de kleding en zo.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik verwacht goed onderbouwde en doordachte commentaren van jou
Oh dan doe ik meequote:Op zondag 28 juli 2013 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
het zal beperkt blijven tot het geven op commentaar op de kleding en zo.
In alles wat hij zegt zit wel een laagje ironie, dus ik ben benieuwd of Hans überhaupt serieus kan praten.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:23 schreef Pedroso het volgende:
Ik heb 'm eigenlijk bijna nooit serieus horen praten. Ben benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |