En maar klagen dat ze moeten bezuinigenquote:
Inderdaad, maar vanavond werk ik tegelijkertijd tegen een dealine aan, dus ik ga me niet vervelen.quote:
Dat had ik in ieder geval bij die kunstenaar van tong80. Soms is het ook gewoon ongemakkelijk, zeker als je het idee hebt dat de gast niet op zijn/haar gemak is.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:05 schreef Karina het volgende:
Ik weet het niet meer of het vroeger langer was, maar zou kunnen, want ik kan me herinneren dat ik het niet altijd afkeek omdat ik het op een gegeven moment wel zat was.
Ik neem Monolith alvast de wind uit de zeilen.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:07 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik had niet gedurfd een dergelijke suggestie te plaatsen.
Ja ik weet wie je bedoelt, dat was een hele vreemde aflevering. Soms zijn er ook fragmenten waar ik geen moer aan vind en dan heb ik ook geen zin meer om te kijken.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:09 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat had ik in ieder geval bij die kunstenaar van tong80. Soms is het ook gewoon ongemakkelijk, zeker als je het idee hebt dat de gast niet op zijn/haar gemak is.
Tegenvaller, inderdaad. Ik denk dat Belgen voor een aanzienlijke niet meer op de shortlist voor presentator zullen verschijnen.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:10 schreef Tem het volgende:
Alles is in ieder geval beter dan die kutlul Belg van vorig jaar.
Zou voor Hans wel leuker zijn, hij zou die Belg helemaal ontregelen?quote:Op zondag 28 juli 2013 19:10 schreef Tem het volgende:
Alles is in ieder geval beter dan die kutlul Belg van vorig jaar.
Erik van Lieshout, ik was zijn naam weer vergeten.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik weet wie je bedoelt, dat was een hele vreemde aflevering.
Misschien alleen Herman Brusselmans maar ik weet niet of hij interview kwaliteiten heeft. Naja, dat hadden Freek en Wim T Schippers ook niet natuurlijk. Denk wel dat de voorwaarde moet zijn dat je iets van de Nederlandse TV-geschiedenis weet.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Tegenvaller, inderdaad. Ik denk dat Belgen voor een aanzienlijke niet meer op de shortlist voor presentator zullen verschijnen.
Oh ik kende hem daarvoor ook al niet eensquote:Op zondag 28 juli 2013 19:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Erik van Lieshout, ik was zijn naam weer vergeten.
Ik heb ook niet echt de behoefte hem verder te kennen dan die uitzending.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik kende hem daarvoor ook al niet eens
Ik denk dat hij de hele avond met een Vlaams accent zou spreken, of zoiets.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:11 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zou voor Hans wel leuker zijn, hij zou die Belg helemaal ontregelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |