omdat je de filmpjes niet mag distribuerenquote:Op zondag 28 juli 2013 20:27 schreef alors het volgende:
Ik blijf dit raar vinden hoor, iedereen heeft toch een tv en dus NL2? Net als dat iedereen een computer heeft... Waarom niet live op pc, maar wel 10 dagen op UG? Mocht je het willen opnemen kan dat ook met tv en via uitzendinggemist ook wel. En op Usenet of torrentsites komt het sowieso wel...twitter:zomergasten twitterde op zondag 15-07-2012 om 21:30:10@raffietaffie geen stream, wel 10 dagen op uitzending gemist! reageer retweet
ze moeten nog even aan elkaar snuffelenquote:
Hans wil te graag en Wilfred wil serieus blijvenquote:
Wel via tv, maar niet via pc? Wat is het verschil dan? En wat ik zeg, opnemen en verspreiden kan sowieso.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:28 schreef donald_dick het volgende:
[..]
omdat je de filmpjes niet mag distribueren
Tis ongemakkelijk ...quote:Op zondag 28 juli 2013 20:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hans wil te graag en Wilfred wil serieus blijven
Het is amper 10 minuten bezig.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:29 schreef golfer het volgende:
Gaat ie nog een keer serieuze antwoorden geven of blijft ie de komiek en clown uithangen?
Die combinatie heeft in het verleden goed gewerktquote:Op zondag 28 juli 2013 20:29 schreef alors het volgende:
[..]
Wel via tv, maar niet via pc? Wat is het verschil dan? En wat ik zeg, opnemen en verspreiden kan sowieso.
Dat is aan de presentator imo...quote:Op zondag 28 juli 2013 20:29 schreef golfer het volgende:
Gaat ie nog een keer serieuze antwoorden geven of blijft ie de komiek en clown uithangen?
klaag maar bij de filmmaatschappijenquote:Op zondag 28 juli 2013 20:29 schreef alors het volgende:
[..]
Wel via tv, maar niet via pc? Wat is het verschil dan? En wat ik zeg, opnemen en verspreiden kan sowieso.
quote:
Tja zeiken is leuk tochquote:Op zondag 28 juli 2013 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu al zeiken, kijk eerst eens een uur
Ja ik weet het, ik vind het gewoon nergens op slaan.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:30 schreef donald_dick het volgende:
[..]
klaag maar bij de filmmaatschappijen
Ik denk dat Wilfried gewoon iets rustiger naar een climax wil opbouwen, in plaats van urenlang vol gas.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:30 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Vooral vanuit Wilfried niet.
Natuurlijk niet, gewoon vol erin met die kritiek.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Buren is idd niet altijd op tijd.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:30 schreef donald_dick het volgende:
[..]belgen kunnen niet eens op tijd beginnen
en adhd hansiepansiekevertje wil dat wel graagquote:Op zondag 28 juli 2013 20:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk dat Wilfried gewoon iets rustiger naar een climax wil opbouwen, in plaats van urenlang vol gas.
Kunnen wel, doen is iets anders.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:32 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Canvas! Zou trouwens ook nooit in Nederland kunnen.
quote:Op zondag 28 juli 2013 20:32 schreef truthortruth het volgende:
Op België om 16:00 op zaterdag.....Danny kaye, Errol Flynn, echt zoveel films gezien...
ja ik moest dat vroeger ook allemaal aanzien, als mijn moeder keek.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:32 schreef truthortruth het volgende:
Op België om 16:00 op zaterdag.....Danny kaye, Errol Flynn, echt zoveel films gezien...
Het vervalt als de tour de dope te laat binnen komt.quote:
Nog steeds zijn er op zaterdagmiddag bijna iedere week nog oude films te zien. Gisteren nog een film uit 1939.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:32 schreef truthortruth het volgende:
Zomergasten en FOK! ís zeiken.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vaste prik. Samen met mijn moeder.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:32 schreef truthortruth het volgende:
nostalgie net is ook een aparte zenderquote:Op zondag 28 juli 2013 20:33 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nog steeds zijn er op zaterdagmiddag bijna iedere week nog oude films te zien. Gisteren nog een film uit 1939.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |