quote:Het jaar 2000 betekende naast de Champions League-winst ook de komst van de nieuwe clubpresident Florentino Pérez. Hij wilde van Real Madrid de grootste en beste club ter wereld maken door het aantrekken van louter stervoetballers. Hierdoor kreeg Real de naam Los Galácticos, De Buitenaardsen. Bij zijn verkiezing werd hij door het merendeel van de leden (socios) enigszins argwanend bekeken, want voor zo'n sterrenteam was veel geld nodig en bij zijn aantreden had Real Madrid voor 300 miljoen euro schulden. Pérez loste dit op door een vijftig jaar oud trainingscomplex in het centrum van de stad aan de stad Madrid te verkopen voor maar liefst 500 miljoen euro. Deze verkapte gemeentesubsidie wordt vandaag de dag nog steeds door de Madrilenen afbetaald via hun belastingen. Péréz had zou wel in één klap de schulden weggewerkt en een werkbudget bij elkaar gehaald om zijn Galácticos te verzamelen.
Dat zijn vast dezelfde juristen die het contract van Labyad hebben opgesteld.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Best raar, Tiny zegt dat het juristen en taxateurs getoetst heeft. Alsnog maak ik me geen zorgen, Tiny gaat ons weer redden.
Hij heeft ook al undercover mensen bij de selectie zitten
Snap echt niet waar ze gaan lenen. Je moet toch altijd iets als onderpand hebben? Grond hebben we al niet meer.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 27-03-2013 om 21:53:37#PSV wil miljoenen grondverkoop nu ergens anders lenen. #PSV slaagde daar eerder jarenlang niet in. #PSV-top doet daar ietwat luchtig over. reageer retweet
Ah tof. Ik dacht al dat Jordii dat steeds zat te knippen en plakken in photoshop.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Het linkje dat hier achter zit copypasten in dat twitter knopje
[ afbeelding ]
Dus gemeentes betalen geld om iets te bouwen in hun eigen stad? Teh fuck, dat kan idd echt niet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik kan me er nog niet heel druk om maken eerlijk gezegd. Schulden worden kwijtgescholden, clubs krijgen leningen om stadions te bouwen, of om hun broek op te houden. Clubs hebben honderden miljoenen schuld, maar een grond voor 48 miljoen is opeens illegale staatssteun? Nee, verwacht dat ze bij het gerechtshof daar wel anders over zullen denken.
Ja lijkt me logisch, maar zeg je verkoopt Lens, Mertens, Toivonen, Strootman, Tyton, Marcelo en Derijck.quote:
Vergeet niet dat er bijna 1 miljard aan staatsteun is gegeven alleen al in Nederland, maarja..quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:14 schreef Zorro het volgende:
Europese Commissie
Wat hebben ze hier helemaal aan gedaan dan?
[..]
Je bouwt zelf iets en verkoopt het -> Gevolg: je huurt het van de gemeente: Staatssteunquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus gemeentes betalen geld om iets te bouwen in hun eigen stad? Teh fuck, dat kan idd echt niet.
Ik geloof er wel in hoor. Loopt hopelijk gewoon met een sisser af.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Snap echt niet waar ze gaan lenen. Je moet toch altijd iets als onderpand hebben? Grond hebben we al niet meer.
Heb beetje als lange_lans nu. Ik geloof er niet meer in.
Zolang dit verhaal onbehandeld blijft, kunnen ze PSV niets maken. Och weet je wat, laten we anders meteen met zijn allen nog een paar miljard naar Spanje sturen om ze te helpen uit de crisis te komen. EC....quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:14 schreef Zorro het volgende:
Europese Commissie
[..]
Mee eens, vooral het stuk sympathie dat PSV kwijt is zit me dwars. De identiteit van de club is gewoon weg op het momentquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik geloof er wel in hoor. Loopt hopelijk gewoon met een sisser af.
Ik zit er een beetje mee dat ik dit al sinds jaar en dag heb zien aankomen. Je club wordt gewoon kapot gemaakt door een paar passanten. Je bent een stuk sympathie kwijt geraakt. Er zijn onverantwoorde uitgaven gedaan die ook nog nergens toe hebben geleidt.
twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 27-03-2013 om 22:17:59Sanders zei vrijdag: negatief oordeel kost PSV tonnen op jaarbasis. Dat is in deze tijden, net na een herstructurering, forse tegenvaller reageer retweet
Contract Engelaar afgelopen -> Meer dan een miljoen op jaarbasis verdiend. Opgelost.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:21 schreef Caland het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 27-03-2013 om 22:17:59Sanders zei vrijdag: negatief oordeel kost PSV tonnen op jaarbasis. Dat is in deze tijden, net na een herstructurering, forse tegenvaller reageer retweet
Niet mij naroepen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Contract Engelaar afgelopen -> Meer dan een miljoen op jaarbasis verdiend. Opgelost.
Salarisbudget dus omlaag? Aparte potjes enzulks.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Contract Engelaar afgelopen -> Meer dan een miljoen op jaarbasis verdiend. Opgelost.
Toen bestond die hele commissie die dit onderzocht nog niet, volgens mij..quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:14 schreef Zorro het volgende:
Europese Commissie
[..]
Ik ben echt bang, dat Brands ook zo iemand is die zo simpel nadenkt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Brands is nog eerder in staat om te denken dat het salaris van Hiljemark dan mooi omhoog kanquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ben echt bang, dat Brands ook zo iemand is die zo simpel nadenkt.
Engelaar weg, dus Hiljemark maar halen. Salaris is 50% minder, dus winst.
Volgens mij moet de gemeente er dan ook iets aan hebben. En niet alleen skyboxplekken. PSV heeft vele kosten meer, omdat het stadion van hun is, itt Ajax. Feyenoord heeft uit kunnen breiden dmv bijdragen van het Rijk. Waarom moet het Rijk miljoenen hiervoor betalen, terwijl ze er zelf niks mee winnen?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus gemeentes betalen geld om iets te bouwen in hun eigen stad? Teh fuck, dat kan idd echt niet.
Niet gezien. Maar als je gelijk hebt klopt het toch?quote:
Nee.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:26 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Maar als PSV terug moet betalen, krijgen ze dan ook de grond terug?
1,8 miljoen per jaar weggooien kan je nu hiervoor gebruiken iddquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Niet gezien. Maar als je gelijk hebt klopt het toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |