Ze gaan nu proberen de grond te verkopen aan een andere partij om zo Eindhoven terug te betalen. Als dat al lukt tegen uiteraard een hoger rentepercentage.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:26 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Maar als PSV terug moet betalen, krijgen ze dan ook de grond terug?
Wat zei ik jullie een tijd geleden bitches. PRECIES dit. 1 op 1. Wie was ook alweer die wijsneus die hier die debiele vergelijking maakte met het Havenbedrijf in Rotterdam?quote:EINDHOVEN – De verkoop van de grond onder het Philips Stadion en De Herdgang is ongeoorloofde staatssteun.
Dat is de voorlopige conclusie van de Europese Commissie na een onderzoek van bijna twee jaar. De gemeente heeft zich bij de transactie niet gedragen als een commerciële partij, vindt de Commissie. Er is volgens het Europese orgaan geen sprake geweest van een winstoogmerk. Daardoor is volgens de Commissie sowieso al sprake van staatssteun.
Daarnaast is er in Brussel twijfel over de taxatie van de grond en de risico's die de gemeente heeft genomen. PSV is volgens de Commissie ten onrechte bevoordeeld door de staatssteun.
bron: http://www.ed.nl/regio/ei(...)-eindhoven-1.3737725
Winter is al afgelopen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dit topic binnenkort
[ afbeelding ]
Je hoopt alleen maar meer dat PSV kampioen wordtquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:33 schreef Lange_Lans het volgende:
Van sommige users hoop ik dat ze loeiharde aids krijgen en een langzame, pijnlijke dood sterven.
Ik hoop dat ze gewoon een keer een normaal leven kregen, zoveel haat.. Niet goed voor je.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:33 schreef Lange_Lans het volgende:
Van sommige users hoop ik dat ze loeiharde aids krijgen en een langzame, pijnlijke dood sterven.
Hele avond zeiken over PSV op een forumquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze gewoon een keer een normaal leven kregen, zoveel haat.. Niet goed voor je.
Ik heb een inhoudelijke discussie gevoerd en kom hier mijn gelijk halen, that's all.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:33 schreef Lange_Lans het volgende:
Dat zie ik helaas niet gebeuren, maar als dat het geval is en er wordt beoordeeld dat PSV en de gemeente fout zijn geweest heb je tenminste nog een goede afsluiter.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je hoopt alleen maar meer dat PSV kampioen wordtDie gezichten wil ik dan zien
Neequote:Op woensdag 27 maart 2013 22:35 schreef tompsv18 het volgende:
Ik ben benieuwd of de EC ook even de subsidies die Ajax en Feyenoord in het verleden hebben ontvangen gaan onderzoeken.
Als het er veel zijn dan puush ik ze gewoon, anders via het twitter knopje.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:16 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ah tof. Ik dacht al dat Jordii dat steeds zat te knippen en plakken in photoshop.
Jij behoort ook niet tot sommige users. Jij bent een VBL SC mattie.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb een inhoudelijke discussie gevoerd en kom hier mijn gelijk halen, that's all.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk het niet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:35 schreef tompsv18 het volgende:
Ik ben benieuwd of de EC ook even de subsidies die Ajax en Feyenoord in het verleden hebben ontvangen gaan onderzoeken.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:35 schreef tompsv18 het volgende:
Niet zo raar doen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:35 schreef tompsv18 het volgende:
Maak jij je zo druk op een internet forum ja? Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:33 schreef Lange_Lans het volgende:
nee.quote:
Kijk kapi. Dit is bijvoorbeeld wel zo een user.quote:
Niets werelds is mij vreemd. Jij bent toevallig ook zo een user.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Maak jij je zo druk op een internet forum ja? Hoe oud ben je?
Is een beetje calimero.quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kijk kapi. Dit is bijvoorbeeld wel zo een user.
[..]
Niets werelds is mij vreemd. Jij bent toevallig zo een user.
ArenAquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Piep piep piep, geef eens voorbeelden
Doe dat maar via DM, bedanktquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Piep piep piep, geef eens voorbeelden
quote:
Tegen beide, aangezien het allebei kleuters zijn en niemand op ze zit te wachtenquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zeg dat even tegen Tom dan, die begint erover namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |