Tommetje, mijn favo calimero van het stel.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:35 schreef tompsv18 het volgende:
Ik ben benieuwd of de EC ook even de subsidies die Ajax en Feyenoord in het verleden hebben ontvangen gaan onderzoeken.
Uh, nee.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:41 schreef Doublepain het volgende:
GGMM kan je ze even via DM laten praten? doelloze gelul van die 2
Zover ik weet hebben Ajax en Feyenoord nog nooit subsidies ontvangen toch?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:35 schreef tompsv18 het volgende:
Ik ben benieuwd of de EC ook even de subsidies die Ajax en Feyenoord in het verleden hebben ontvangen gaan onderzoeken.
Je was me voorquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
http://www.z24.nl/bedrijv(...)eyenoord_en_PSV.html
Daar begint Tommie over.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee over die lelijke schijtclubje ergens middenlinks in het land.
Dus? Er is een verschil tussen toegestane staatssteun en niet toegestane staatssteun.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
http://www.z24.nl/bedrijv(...)eyenoord_en_PSV.html
Dat is toch al jaren aan de gang, Brands koopt deze zomer gewoon Maher en dan heeft hij het merendeel van de supporters weer achter zich.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:41 schreef Chase_Utley het volgende:
Als de PSV users nu weer gaan zeuren om het hier niet over te hebben dan is het wel heel erg je kop in het zand steken.
Dat was wel toegestaan zekerquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus? Er is een verschil tussen toegestane staatssteun en niet toegestane staatssteun.
Inderdaad. Vandaag dat het niet teruggedraaid wordt.quote:
Jank niet jij.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nou, doe er wat aan.. Daarvoor ben je ingehuurd
Ik ben hier in dit topic uitgescholden, beschimpt en erger nog .... uitgemaakt voor troll. Toch heb ik dus gelijk gekregen met mijn verhaal over het competitie-vervalsende PSV en de corrupte gemeente Eindhoven.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat zei ik jullie een tijd geleden bitches. PRECIES dit. 1 op 1. Wie was ook alweer die wijsneus die hier die debiele vergelijking maakte met het Havenbedrijf in Rotterdam?
En als het gerechtshof straks nou anders beslist. Kom je dan ook weer langs?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus? Er is een verschil tussen toegestane staatssteun en niet toegestane staatssteun.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:43 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Ik ben hier in dit topic uitgescholden, beschimpt en erger nog .... uitgemaakt voor troll. Toch heb ik dus gelijk gekregen met mijn verhaal over het competitie-vervalsende PSV en de corrupte gemeente Eindhoven.
O, o,o de lampjes zijn nu uitgedoofd.
Is nog geen echte uitspraak, PSV gaat in beroep dus..quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad. Vandaag dat het niet teruggedraaid wordt.
In tegenstelling tot de staatssteun die jullie hebben gekregen.
Haha niet dus. Daarom was ik wel benieuwd naar een onderzoekjequote:Op woensdag 27 maart 2013 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad. Vandaag dat het niet teruggedraaid wordt.
In tegenstelling tot de staatssteun die jullie hebben gekregen.
[..]
Jank niet jij.
Bullshit.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:43 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Ik ben hier in dit topic uitgescholden, beschimpt en erger nog .... uitgemaakt voor troll. Toch heb ik dus gelijk gekregen met mijn verhaal over het competitie-vervalsende PSV en de corrupte gemeente Eindhoven.
O, o,o de lampjes zijn nu uitgedoofd.
Dit dus.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is nog geen echte uitspraak, PSV gaat in beroep dus..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |