Haha whutquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is nog geen echte uitspraak, PSV gaat in beroep dus..
Is volgens mij jouw kloon.quote:
Tsja ik zei het toch. Niks om je druk over te maken. Dalijk rollen de traantjes over de wangen bij onze topic bezoekers.quote:
5 plaatjes 2 smileys en een ja. Geweldige toevoeging ben je weerquote:
Gozer laat hem. Als hij niet op FOK zit, dan..... laat maar.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
5 plaatjes 2 smileys en een ja. Geweldige toevoeging ben je weer
Ja, maar dat betekent natuurlijk niet dat het geen uitspraak is. Vrij logisch dat je in beroep kan gaan.quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar dat betekent natuurlijk niet dat het geen uitspraak is. Vrij logisch dat je in beroep kan gaan.
Het kan inderdaad nog maanden duren, echter zal PSV wel het beleid moeten gaan aanpassen om er al rekening mee te houden. Al zie ik ze dat niet echt doen met die korte termijn visie van ze.quote:
Toen het zo slecht ging met Feyenoord heb ik nooit PSV'ers zich hier zo zielig zien gedragen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tsja ik zei het toch. Niks om je druk over te maken. Dalijk rollen de traantjes over de wangen bij onze topic bezoekers.
Dat betekend nog niet dat iedereen gelijk heeft, kan zomaar zijn dat het een fout was en dat er dus niks aan de handje is..quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar dat betekent natuurlijk niet dat het geen uitspraak is. Vrij logisch dat je in beroep kan gaan.
Ze zullen wel moetenquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:47 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het kan inderdaad nog maanden duren, echter zal PSV wel het beleid moeten gaan aanpassen om er al rekening mee te houden. Al zie ik ze dat niet echt doen met die korte termijn visie van ze.
Eens, maar zo zeker als men eerst was zal men nu niet meer zijn.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat betekend nog niet dat iedereen gelijk heeft, kan zomaar zijn dat het een fout was en dat er dus niks aan de handje is..
Sowieso is het triest dat vele Feyenoorders trollen, niemand deed hen kwaad toen we ze met 10-0 op ging rollen. Wenste ze nog beterschap..quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:47 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Toen het zo slecht ging met Feyenoord heb ik nooit PSV'ers zich hier zo zielig zien gedragen.
En zoalng het Europese Hof geen definitieve uitspraak heeft gedaan is er sowieso niets aan de hand toch?
Dat geld ligt ook gewoon bij de notaris, maar goed schijnbaar leuk om te trollen
Zonder problemen. Overigens beslist de Commissie over dit soort zaken in eerste instantie en niet het HvJ.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
En als het gerechtshof straks nou anders beslist. Kom je dan ook weer langs?
quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sowieso is het triest dat vele Feyenoorders trollen, niemand deed hen kwaad toen we ze met 10-0 op ging rollen. Wenste ze nog beterschap..
Achja..
Afwachten dan maar..quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:47 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Eens, maar zo zeker als men eerst was zal men nu niet meer zijn.
Het hof gaat toetsen of de EC gelijk heeft om het maar simpel te zeggen. Maar de EC heeft deze zaak al 2 jaar lang lopen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat betekend nog niet dat iedereen gelijk heeft, kan zomaar zijn dat het een fout was en dat er dus niks aan de handje is..
Waarom zouden zij het recht daartoe niet mogen hebben? PSV heeft door middel van steun wel even de schaal binnengehaald, nee dus. Het o zo arme feyenoord laat zien hoe het moet en haalt op schitterende wijze de 2e plek.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sowieso is het triest dat vele Feyenoorders trollen, niemand deed hen kwaad toen we ze met 10-0 op ging rollen. Wenste ze nog beterschap..
Achja..
Huh?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zouden zij het recht daartoe niet mogen hebben? PSV heeft door middel van steun wel even de schaal binnengehaald, nee dus. Het o zo arme feyenoord laat zien hoe het moet en haalt op schitterende wijze de 2e plek.
Dan mag je imo wel recht van trollen hebben.
Dat is mooi voor ze maar Sanders claimde eerst het nog getoetst te hebben door vele mensen. Dus ben benieuwd wat het beroep zal uitbrengen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Het hof gaat toetsen of de EC gelijk heeft om het maar simpel te zeggen. Maar de EC heeft deze zaak al 2 jaar lang lopen.
?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zouden zij het recht daartoe niet mogen hebben? PSV heeft door middel van steun wel even de schaal binnengehaald, nee dus. Het o zo arme feyenoord laat zien hoe het moet en haalt op schitterende wijze de 2e plek.
Dan mag je imo wel recht van trollen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |