Ben je ookquote:
Dan wordt het tijd dat wij eens naar Amsterdam gaan, ik leid je wel rond, want zo zien ze er echt niet uit hoorquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:13 schreef rubbereend het volgende:
Amy ziet er wel een beetje uit als een hoertje van achter de ramen
Dit is niet Amy Winehouse oke?quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:13 schreef rubbereend het volgende:
Amy ziet er wel een beetje uit als een hoertje van achter de ramen
Amsterdamquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat wij eens naar Amsterdam gaan, ik leid je wel rond, want zo zien ze er echt niet uit hoor
daar zou toch ook niemand op willenquote:
Donder op met je Gordonquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:14 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ssst, nu hebben we wel een heerlijke gordon reeks.
Amsterdamquote:
levensgevaarlijkquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Amsterdam![]()
Edit: Als Hagenees is dit riskant om te zeggeN
Aquarius was het hoogtepunt van de Party Animalsquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:36 schreef Lamabal het volgende:
Aquarius, NEE. Godver.
Dj Paul.
Aquarius is beter![]()
![]()
![]()
![]()
Wast probleem. Blauw scherm witte letters?quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:44 schreef ieniminimuis het volgende:
grrr mijn laptop is al wel 5x vastgelopen in 1,5 uur!
Zo schiet het nog niet op met mijn scriptie.
nee dan open ik een document of internet browser (firefox) of folder en dan geeft ie aan reageert niet, dan krijg je zo'n leuk blauw rondje ipv je muis cursor en voor je weet doet ie niets meer, kan je nergens meer opklikken. Taakbeheer doet het dan ook niet meer.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:45 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Wast probleem. Blauw scherm witte letters?
Hmmmm. En heb je er nog garantie op?quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
nee dan open ik een document of internet browser (firefox) of folder en dan geeft ie aan reageert niet, dan krijg je zo'n leuk blauw rondje ipv je muis cursor en voor je weet doet ie niets meer, kan je nergens meer opklikken. Taakbeheer doet het dan ook niet meer.
Soms gebeurt dit ook pas na een tijdje.
En dan is enige mogelijkheid uitknop.
Dat zegt ieniminimuis ook altijd over alle bomen die gekapt wordenquote:
noppes hij is net 3 gewordenquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:54 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Hmmmm. En heb je er nog garantie op?
maak maar grapjes over die bomen! Maar die kan ik niet redden als mijn laptop het niet doet!quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat zegt ieniminimuis ook altijd over alle bomen die gekapt worden
Pssst. Ik denk dat het je harde schijf is. Zet al je bestanden iig maar op een usb ofzoquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
noppes hij is net 3 geworden
en ik wil hem niet leeggooien, want dan ben ik alles kwijt.
Zo'n goede dag kon ook natuurlijk niet helemaal perfect blijven
Is het een acer?quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
na 10x opnieuw opstarten doet ie het weer een beetje.
het belangrijkste mijn scriptie staat iig al op een usb stick.
Maar kapotte harde schijf kan er ook wel bij, mijn cd spelerdeed het nl ook niet meer
Bij mij ging na 2,5 jaar de accu van m'n acer naar de mallemoerquote:
Mooi iddquote:
nee een Sony! Dacht dat ik een goede koop had gedaanquote:
Als je acer koopt ben je strafbaar. Wat een kud merk is datquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bij mij ging na 2,5 jaar de accu van m'n acer naar de mallemoer
Voor het bedrag van een nieuwe accu kan je beter een meer up to date laptop kopen
Hmm, sony gaat nog wel. Soms denk je dat ze het inplannen dat die dingen stuk gaan buiten garantiequote:Op woensdag 27 maart 2013 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
nee een Sony! Dacht dat ik een goede koop had gedaan
Ben ik ook achterquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:15 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Als je acer koopt ben je strafbaar. Wat een kud merk is dat
[..]
Hmm, sony gaat nog wel. Soms denk je dat ze het inplannen dat die dingen stuk gaan buiten garantie
quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ben ik ook achter
Packard Hell is nog erger
Mijn voorkeur gaat ook idd uit naar 1 vna die 2...quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:17 schreef Lamabal het volgende:
[..]. Asus of Toshiba
![]()
Maar dat zijn mijn voorkeuren .
Tja nu heb ik dat nummer in mijn hoofd.quote:
Klopt, maar heb het ook niet zo heel erg op HP. Heb vaker gezien dat die accu's niet echt lang meegaan.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat ook idd uit naar 1 vna die 2...
HP's zijn ook wel goed, maar wat duurder vaak...
Wordt soms gedaan. Planned obsolescencequote:Op woensdag 27 maart 2013 16:15 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Hmm, sony gaat nog wel. Soms denk je dat ze het inplannen dat die dingen stuk gaan buiten garantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |