Ben je ookquote:
Dan wordt het tijd dat wij eens naar Amsterdam gaan, ik leid je wel rond, want zo zien ze er echt niet uit hoorquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:13 schreef rubbereend het volgende:
Amy ziet er wel een beetje uit als een hoertje van achter de ramen
Dit is niet Amy Winehouse oke?quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:13 schreef rubbereend het volgende:
Amy ziet er wel een beetje uit als een hoertje van achter de ramen
Amsterdamquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat wij eens naar Amsterdam gaan, ik leid je wel rond, want zo zien ze er echt niet uit hoor
daar zou toch ook niemand op willenquote:
Donder op met je Gordonquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:14 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ssst, nu hebben we wel een heerlijke gordon reeks.
Amsterdamquote:
levensgevaarlijkquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Amsterdam![]()
Edit: Als Hagenees is dit riskant om te zeggeN
Aquarius was het hoogtepunt van de Party Animalsquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:36 schreef Lamabal het volgende:
Aquarius, NEE. Godver.
Dj Paul.
Aquarius is beter![]()
![]()
![]()
![]()
Wast probleem. Blauw scherm witte letters?quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:44 schreef ieniminimuis het volgende:
grrr mijn laptop is al wel 5x vastgelopen in 1,5 uur!
Zo schiet het nog niet op met mijn scriptie.
nee dan open ik een document of internet browser (firefox) of folder en dan geeft ie aan reageert niet, dan krijg je zo'n leuk blauw rondje ipv je muis cursor en voor je weet doet ie niets meer, kan je nergens meer opklikken. Taakbeheer doet het dan ook niet meer.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:45 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Wast probleem. Blauw scherm witte letters?
Hmmmm. En heb je er nog garantie op?quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
nee dan open ik een document of internet browser (firefox) of folder en dan geeft ie aan reageert niet, dan krijg je zo'n leuk blauw rondje ipv je muis cursor en voor je weet doet ie niets meer, kan je nergens meer opklikken. Taakbeheer doet het dan ook niet meer.
Soms gebeurt dit ook pas na een tijdje.
En dan is enige mogelijkheid uitknop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |