Alsof ik daar altijd zit...quote:
Nu al? Hebben ze snel gedaan dan.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Alsof ik daar altijd zit...
Ik hoorde dat de geldpot voor dienstreizen de bodem al bijna heeft bereikt hier...Het zal er voorlopig wel niet inzitten.
Pas maar op danquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De ideeenbus staat in de OP, wat erin moet? Ja, wat niet
Heb je trouwens een nieuwe functie, of zijn jullie over gegaan van de brandweer naar het schoolgebouw?quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hier en daar begint de paniek dan ook een beetje toe te slaan...
Dat wordt lekker rustig in de busquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Pas maar op dan![]()
Post bezorgen wordt baan voor arbeidsgehandicapten
C: Beide.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:27 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Heb je trouwens een nieuwe functie, of zijn jullie over gegaan van de brandweer naar het schoolgebouw?
Ok dan had ik een vraagje, hebben jullie toevallig de luareg beelden nog van de laatste keer op Kreta? Want die hadden ze ons destijds belooft op een dvd oid, maar die hebben we natuurlijk nooit gekregen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
C: Beide.
Na de reorganisatie heb ik een dubbelfunctie gekregen, ik zit voor de helft op mijn oude stek bij de brandweer en de andere helft in het schoolgebouw. En de club valt nu onder de school, voorheen viel het onder de S3.
I used to know em allquote:Op donderdag 28 maart 2013 09:32 schreef jitzzzze het volgende:
Ik kreeg laatst een acceptgyros van 450 euro, dat was echt fantastisch![]()
BB; hoeveel Fok! grappen ken jij eigenlijk?
Wat is dan de oudste die je kent? Hont of chanant?quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:37 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
I used to know em all, totdat ik stopte met posten in KLB en ONZ
quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat is dan de oudste die je kent? Hont of chanant?
Famfare, does that ring a bell?quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:39 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]ga toch in iemands kont plassen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |