Ik heb het niet gezien, wat zei hij?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:53 schreef Paul het volgende:
VAN GAAL DISST VI BREKEND MENSEN BREKEND!1!!
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hij kijkt dus wel. En dan slaat hij met de deuren.
Hij zei sommige media is wel 'min min' zoals dat programma waar jij zit waar ze zeggen dat ik gek benquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, wat zei hij?
Is toch heerlijk. Ze mogen elkaar totaal nietquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:54 schreef Merkie het volgende:
Ik kan echt zo genieten van die interviews met Hans en Louis.
Maar Hansie gaf wel toe dat dat idd niet leuk is.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:53 schreef Stiggie het volgende:
HAHAHAHHAHA Hansie wilde niet zeggen dat Louis niet gek was
Heerlijke spanning tijdens dat interview weer
Valt wel mee denk ik, Louis lachte zelfs aan het einde, dat zie je bijna nooit als hij geïnterviewd wordt.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch heerlijk. Ze mogen elkaar totaal niet
Heejoh ik leg net wat aan je uit, negeer me maar weerquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wie heeft deze foto eigenlijk gemaakt?
Hij neemt hem niet serieus.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik, Louis lachte zelfs aan het einde, dat zie je bijna nooit als hij geïnterviewd wordt.
ok gr grquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor 7 euro 50 is hij zonder letters
Als je in een lederhose op een balkon gaat staan schreeuwen...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Louis is en blijft een vakman, en ik neem zijn uitspraken in de pers voor lief en soms ook met een korrel zout, volgens mij is die zelfingenomenheid ook zeker voor de helft gespeeld
twitter:aad300 twitterde op dinsdag 26-03-2013 om 22:42:34Nog een uurtje en weer een jaartje erbij we gaan t vieren jongens tot morgen#proficiat #ned en#bel mooie overwinningen.. reageer retweet
Ja want als ieder mens zich 'normaal' zou gedragen zou de wereld leuk zijn.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:58 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Als je in een lederhose op een balkon gaat staan schreeuwen...
Het zou wel leuk zijn als de gevaarlijke mensen zich normaal zouden gedragen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:59 schreef Mierenneuker. het volgende:
[..]
Ja want als ieder mens zich 'normaal' zou gedragen zou de wereld leuk zijn.
Aad heeft gesproken.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:59 schreef Sheepcidus het volgende:
twitter:aad300 twitterde op dinsdag 26-03-2013 om 22:42:34Nog een uurtje en weer een jaartje erbij we gaan t vieren jongens tot morgen#proficiat #ned en#bel mooie overwinningen.. reageer retweet
van Gaal gedraagt zich soms gewoon als een geweldige manquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:59 schreef Mierenneuker. het volgende:
[..]
Ja want als ieder mens zich 'normaal' zou gedragen zou de wereld leuk zijn.
Je weet zelf mieters goed wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het zou wel leuk zijn als de gevaarlijke mensen zich normaal zouden gedragen.
ok gr grquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:01 schreef Mierenneuker. het volgende:
[..]
Je weet zelf mieters goed wat ik bedoel.
Beetje verwarrend al die FB tags idd.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:56 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Heten ze allemaal Leo Vogelenzang?
Oh ja thanksquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Heejoh ik leg net wat aan je uit, negeer me maar weer
Ronaldo was geschorst geloof ikquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:09 schreef Nober het volgende:
Higuain en Ronaldo geblesseerd? Deden beide niet mee vandaag.
Die reactie van Johan is zo geniaalquote:
Kijk maar uit met dat soort opmerkingen, ik heb wel eens gehoord dat Sigaarsnor zich ook op dit forum bevindt, misschien leest hij dit.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:23 schreef Mint_Clansell het volgende:
Fok jou Sigaarsnor, met je lollige opmerkingen. Van Gaal gaat het waarmaken!
Jij bent dus sigaarsnor.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijk maar uit met dat soort opmerkingen, ik heb wel eens gehoord dat Sigaarsnor zich ook op dit forum bevindt, misschien leest hij dit.
Maar jij bent dus de echte SigaarSnor. Jij verzorgt dus ook de interviews van Oliver en Escha.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weer zo'n breedte pest pokke post ik word er niet goed van Johan!
Sowieso niet, maar Sigaarsnor post regelmatige gifs van hier op zn blog.quote:
Nou volgens mij post hij wel eens. Maar wie het nou is, ik denk DrDentz ofzo. Of ZuidGrens.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:34 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Sowieso niet, maar Sigaarsnor post regelmatige gifs van hier op zn blog.
Het zou mij wel verbazen als hij hier was (en postte) , en beetje incognito liep te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
Ik word rustig gebracht bij SigaarSnor.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar jij bent dus de echte SigaarSnor. Jij verzorgt dus ook de interviews van Oliver en Escha.En dan trek je haar uit elkaar
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:40 schreef Pascalus het volgende:
EPISCHE SPOILER NIET KLIKKEN!!!!!!!111HOE WEET JIJ DAT????!!!!????!!!!???!!??!?!!!?????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben te snel gebracht bij SigaarSnor met mijn paints. Nu reageert niemand meerquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik word rustig gebracht bij SigaarSnor.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:40 schreef Pascalus het volgende:
EPISCHE SPOILER NIET KLIKKEN!!!!!!!111En jij bent zijn kloon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Misschien een Aad300 verjaardagskarikatuur.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben te snel gebracht bij SigaarSnor met mijn paints. Nu reageert niemand meer
Ik moet ook nog wat requestjes doen voor mensen. Anders moet ik zo rennen voor mijn leven.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien een Aad300 verjaardagskarikatuur.
En jij was de kloon van Stijn tochquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe weten al die mensen dat toch he, dit is echt nieuw voor mij.
Nederlands elftal is stom. Kut davy. Michael van Gerwenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En jij was de kloon van Stijn toch
Je vergeet nog een hatelijke opmerking richting PSV.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nederlands elftal is stom. Kut davy. Michael van Gerwen
Nee hij heet in het echt Waterfiets.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:46 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Hoe komt Veerboot trouwens aan zijn gebruikersnaam? Heet hij in het echt Ferry?
Dat zou wel heel toevallig zijn.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:46 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ferry ja maar na de verbouwing ook wel Kelly.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:46 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Jou tonatie is net alsof ik midden in een Hans Kraay jr- film zitquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:50 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ha, mijn gevoel voor logica is nog beter dan Maigret.
Je zegt dit met een tonatie alsof we naar een film over Heracles aan het kijken zijn.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:50 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ha, mijn gevoel voor logica is nog beter dan Maigret.
Gaan we leuk zitten doen?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je zegt dit met een tonatie alsof we naar een film over Heracles aan het kijken zijn.
Dat ben je pas als je voorgelezen word door The Boss.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:52 schreef Pascalus het volgende:
Als je bij Johan op kantoor mag komen, ben je geen nobuddy. Dan ben je een persunality.
Dus Abdou Khoulani is een persunality?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:52 schreef Pascalus het volgende:
Als je bij Johan op kantoor mag komen, ben je geen nobuddy. Dan ben je een persunality.
Who the hell is Abdou Khoulani? Heeft-ie verdedigende middenvelder gespeeld?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus Abdou Khoulani is een persunality?
De twee keurige leraren uit Nijmegen kwamen in dat artikel ook weer ter sprake, maar dit geheel terzijde.quote:
Je kan zeggen wat je wil maar die ontmoeting heeft héél veel indruk gemaakt op Johan.quote:Op woensdag 27 maart 2013 00:32 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
De twee keurige leraren uit Nijmegen kwamen in dat artikel ook weer ter sprake, maar dit geheel terzijde.
Dank, die zocht ik net.quote:
Maar in het echt blijkt dat er maar sprake is van één leraar die inmiddels niet meer in Nijmegen woont. Hij zal ongetwijfeld wel keurig zijn.quote:Op woensdag 27 maart 2013 00:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil maar die ontmoeting heeft héél veel indruk gemaakt op Johan.
Goeiequote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:40 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ja joh iedereen prijst de spelers van zijn club de hemel in en de rest kan er geen bal van. Ik ben als Feyenoorder niet per sé anti-Ajax of anti-PSV, maar ik zeg wel eerlijk dat ik Janmaat beter vind dan Van Rhijn en Schaken op dit moment beter vind dan Lens.
Als Ajacied kan ik beamen dat ik op dit moment toch meer gecharmeerd ben van Janmaat. Doet het leuker op dit moment. Meer durf in zijn spel.quote:
2de had ik ook vet gedrukt. 1ste wel mee eens.quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:29 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Als Ajacied kan ik beamen dat ik op dit moment toch meer gecharmeerd ben van Janmaat. Doet het leuker op dit moment. Meer durf in zijn spel.
Schaken beter vinden dan Lens slaat natuurlijk wel weer nergens op. Lens heeft meer dreiging, meer scorend vermogen en is bij ieder doelpunt betrokken. Gelukkig speelt hij zo niet bij PSV.
twitter:sportzeloot twitterde op woensdag 27-03-2013 om 07:55:45Topscorers 2e periode Van Gaal: Lens 5 goals; Van Persie 5; Van der Vaart 4; Huntelaar 3 #NedRoe reageer retweet
Ze snappen duidelijk niet wat Louis bedoelt. Hij is normaal wel zelfingenomen ja, maar in dit gevalt valt dat mee.quote:
Robin komt hier wel sympathiek overquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:46 schreef alors het volgende:
Deel 2 van Bert vs. Robin
http://nos.nl/video/48907(...)rtje-van-persie.html
![]()
quote:Een stomdronken fan heeft dinsdagavond na het WK-kwalificatieduel tussen Oranje en Roemenië (4-0) zijn stoeltje in de Amsterdam ArenA geswaffeld en er overheen geplast. Daarna rende de man het veld op, waar hij vervolgens werd opgepakt.
De supporter mag vijf jaar lang geen enkel stadion in Nederland meer in. Bovendien moet hij boetes van in totaal 550 euro betalen. Dat heeft het Openbaar Ministerie woensdag laten weten. De man betrad het veld ruim na de wedstrijd. De spelers waren toen al in de catacomben. Het is niet bekend of de dronken man een fan van Oranje of Roemenië is.
Bij de ingang van de ArenA werden twee mannen opgepakt. Toen ze werden gefouilleerd, vonden suppoosten messen. De mannen kregen elk een boete van 120 euro. Tien mensen zijn aangehouden rond de wedstrijd voor illegale handel. Ze verkochten onder meer petjes en sjaaltjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |