Ik heb het niet gezien, wat zei hij?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:53 schreef Paul het volgende:
VAN GAAL DISST VI BREKEND MENSEN BREKEND!1!!
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hij kijkt dus wel. En dan slaat hij met de deuren.
Hij zei sommige media is wel 'min min' zoals dat programma waar jij zit waar ze zeggen dat ik gek benquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, wat zei hij?
Is toch heerlijk. Ze mogen elkaar totaal nietquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:54 schreef Merkie het volgende:
Ik kan echt zo genieten van die interviews met Hans en Louis.
Maar Hansie gaf wel toe dat dat idd niet leuk is.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:53 schreef Stiggie het volgende:
HAHAHAHHAHA Hansie wilde niet zeggen dat Louis niet gek was
Heerlijke spanning tijdens dat interview weer
Valt wel mee denk ik, Louis lachte zelfs aan het einde, dat zie je bijna nooit als hij geïnterviewd wordt.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch heerlijk. Ze mogen elkaar totaal niet
Heejoh ik leg net wat aan je uit, negeer me maar weerquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wie heeft deze foto eigenlijk gemaakt?
Hij neemt hem niet serieus.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik, Louis lachte zelfs aan het einde, dat zie je bijna nooit als hij geïnterviewd wordt.
ok gr grquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor 7 euro 50 is hij zonder letters
Als je in een lederhose op een balkon gaat staan schreeuwen...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Louis is en blijft een vakman, en ik neem zijn uitspraken in de pers voor lief en soms ook met een korrel zout, volgens mij is die zelfingenomenheid ook zeker voor de helft gespeeld
twitter:aad300 twitterde op dinsdag 26-03-2013 om 22:42:34Nog een uurtje en weer een jaartje erbij we gaan t vieren jongens tot morgen#proficiat #ned en#bel mooie overwinningen.. reageer retweet
Ja want als ieder mens zich 'normaal' zou gedragen zou de wereld leuk zijn.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:58 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Als je in een lederhose op een balkon gaat staan schreeuwen...
Het zou wel leuk zijn als de gevaarlijke mensen zich normaal zouden gedragen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:59 schreef Mierenneuker. het volgende:
[..]
Ja want als ieder mens zich 'normaal' zou gedragen zou de wereld leuk zijn.
Aad heeft gesproken.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:59 schreef Sheepcidus het volgende:
twitter:aad300 twitterde op dinsdag 26-03-2013 om 22:42:34Nog een uurtje en weer een jaartje erbij we gaan t vieren jongens tot morgen#proficiat #ned en#bel mooie overwinningen.. reageer retweet
van Gaal gedraagt zich soms gewoon als een geweldige manquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:59 schreef Mierenneuker. het volgende:
[..]
Ja want als ieder mens zich 'normaal' zou gedragen zou de wereld leuk zijn.
Je weet zelf mieters goed wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het zou wel leuk zijn als de gevaarlijke mensen zich normaal zouden gedragen.
ok gr grquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:01 schreef Mierenneuker. het volgende:
[..]
Je weet zelf mieters goed wat ik bedoel.
Beetje verwarrend al die FB tags idd.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:56 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Heten ze allemaal Leo Vogelenzang?
Oh ja thanksquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Heejoh ik leg net wat aan je uit, negeer me maar weer
Ronaldo was geschorst geloof ikquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:09 schreef Nober het volgende:
Higuain en Ronaldo geblesseerd? Deden beide niet mee vandaag.
Die reactie van Johan is zo geniaalquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |