Nou volgens mij post hij wel eens. Maar wie het nou is, ik denk DrDentz ofzo. Of ZuidGrens.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:34 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Sowieso niet, maar Sigaarsnor post regelmatige gifs van hier op zn blog.
Het zou mij wel verbazen als hij hier was (en postte) , en beetje incognito liep te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
Ik word rustig gebracht bij SigaarSnor.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar jij bent dus de echte SigaarSnor. Jij verzorgt dus ook de interviews van Oliver en Escha.En dan trek je haar uit elkaar
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:40 schreef Pascalus het volgende:
EPISCHE SPOILER NIET KLIKKEN!!!!!!!111HOE WEET JIJ DAT????!!!!????!!!!???!!??!?!!!?????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben te snel gebracht bij SigaarSnor met mijn paints. Nu reageert niemand meerquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik word rustig gebracht bij SigaarSnor.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:40 schreef Pascalus het volgende:
EPISCHE SPOILER NIET KLIKKEN!!!!!!!111En jij bent zijn kloon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Misschien een Aad300 verjaardagskarikatuur.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben te snel gebracht bij SigaarSnor met mijn paints. Nu reageert niemand meer
Ik moet ook nog wat requestjes doen voor mensen. Anders moet ik zo rennen voor mijn leven.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien een Aad300 verjaardagskarikatuur.
En jij was de kloon van Stijn tochquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe weten al die mensen dat toch he, dit is echt nieuw voor mij.
Nederlands elftal is stom. Kut davy. Michael van Gerwenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En jij was de kloon van Stijn toch
Je vergeet nog een hatelijke opmerking richting PSV.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nederlands elftal is stom. Kut davy. Michael van Gerwen
Nee hij heet in het echt Waterfiets.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:46 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Hoe komt Veerboot trouwens aan zijn gebruikersnaam? Heet hij in het echt Ferry?
Dat zou wel heel toevallig zijn.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:46 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ferry ja maar na de verbouwing ook wel Kelly.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:46 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Jou tonatie is net alsof ik midden in een Hans Kraay jr- film zitquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:50 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ha, mijn gevoel voor logica is nog beter dan Maigret.
Je zegt dit met een tonatie alsof we naar een film over Heracles aan het kijken zijn.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:50 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ha, mijn gevoel voor logica is nog beter dan Maigret.
Gaan we leuk zitten doen?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je zegt dit met een tonatie alsof we naar een film over Heracles aan het kijken zijn.
Dat ben je pas als je voorgelezen word door The Boss.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:52 schreef Pascalus het volgende:
Als je bij Johan op kantoor mag komen, ben je geen nobuddy. Dan ben je een persunality.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |