Nee hij heet in het echt Waterfiets.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:46 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Hoe komt Veerboot trouwens aan zijn gebruikersnaam? Heet hij in het echt Ferry?
Dat zou wel heel toevallig zijn.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:46 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ferry ja maar na de verbouwing ook wel Kelly.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:46 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Jou tonatie is net alsof ik midden in een Hans Kraay jr- film zitquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:50 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ha, mijn gevoel voor logica is nog beter dan Maigret.
Je zegt dit met een tonatie alsof we naar een film over Heracles aan het kijken zijn.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:50 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ha, mijn gevoel voor logica is nog beter dan Maigret.
Gaan we leuk zitten doen?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je zegt dit met een tonatie alsof we naar een film over Heracles aan het kijken zijn.
Dat ben je pas als je voorgelezen word door The Boss.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:52 schreef Pascalus het volgende:
Als je bij Johan op kantoor mag komen, ben je geen nobuddy. Dan ben je een persunality.
Dus Abdou Khoulani is een persunality?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:52 schreef Pascalus het volgende:
Als je bij Johan op kantoor mag komen, ben je geen nobuddy. Dan ben je een persunality.
Who the hell is Abdou Khoulani? Heeft-ie verdedigende middenvelder gespeeld?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus Abdou Khoulani is een persunality?
De twee keurige leraren uit Nijmegen kwamen in dat artikel ook weer ter sprake, maar dit geheel terzijde.quote:
Je kan zeggen wat je wil maar die ontmoeting heeft héél veel indruk gemaakt op Johan.quote:Op woensdag 27 maart 2013 00:32 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
De twee keurige leraren uit Nijmegen kwamen in dat artikel ook weer ter sprake, maar dit geheel terzijde.
Dank, die zocht ik net.quote:
Maar in het echt blijkt dat er maar sprake is van één leraar die inmiddels niet meer in Nijmegen woont. Hij zal ongetwijfeld wel keurig zijn.quote:Op woensdag 27 maart 2013 00:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil maar die ontmoeting heeft héél veel indruk gemaakt op Johan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |