Dat had dan weer niet zo nodig gehoeven, maar goed.quote:
Paste niet in de rest van het stukje idd.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:19 schreef BoerBert het volgende:
Leuk ja, maar kankereiland hoeft dan weer niet
Überhaupt de keuze voor sommige 'graag geziene' gasten. Nico Dijkshoorn.quote:Op woensdag 27 maart 2013 08:19 schreef Schalks. het volgende:
Ik snap niet waarom Prem zo'n graag geziene gast is bij DWDD. Ik vind het maar een nare man.
quote:De Correspondent haalt ruim 1,3 miljoen op
Het journalistieke project De Correspondent heeft in ruim een week zo'n 1,3 miljoen euro opgehaald.
Dat meldt het initiatief dinsdagavond. In acht dagen tijd hebben zich ruim 15.000 leden aangemeld voor het journalistieke project van Rob Wijnberg, voormalig hoofdredacteur van nrc.next.
Daarmee is het voornemen geslaagd om binnen dertig dagen een bedrag van 900.000 euro binnen te halen. Dat bedrag is nodig voor de financiering van het project.
De Correspondent wil een platform zijn dat onafhankelijke journalistiek biedt 'die voorbijgaat aan de waan van de dag'. Op de bijbehorende website zullen dagelijks artikelen verschijnen.
60 euro
Om dit mogelijk te maken, moeten mensen die zich aanmelden jaarlijks 60 euro betalen, maar vaak werden er ook grotere bedragen gedoneerd.
De Correspondent wil vanaf september operationeel zijn. Bijdrages worden onder anderen verzorgd door Arnon Grunberg, Joris Luyendijk, Femke Halsema, Jelle Brandt Corstius en Alexander Klöpping. Wijnberg zal de hoofdredactie bij De Correspondent voor zijn rekening nemen.
Door: NU.nl
Ik snap die hele ophef echt niet.quote:
Welke ophef?quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:03 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik snap die hele ophef echt niet.
Over De Correspondent, zulk soort ideeën bestaan al lang. Ik snap de behoefte ook niet zo eigenlijk maar dat is persoonlijk denk ik.quote:
Daarom bestaat sbs6 ook nog zodat ook jij aan je behoeftes komt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik snap de behoefte ook niet zo eigenlijk maar dat is persoonlijk denk ik.
Er is toch helemaal geen ophef joh? Ze hebben het 1x geplugt bij DWDD. En sindsdien is het een in de media. Niet vreemd voor iets dat ook puur een media is.quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:21 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Over De Correspondent, zulk soort ideeën bestaan al lang. Ik snap de behoefte ook niet zo eigenlijk maar dat is persoonlijk denk ik.
Leuk grapje.quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daarom bestaat sbs6 ook nog zodat ook jij aan je behoeftes komt.
Want iedereen leeft in uitersten.quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daarom bestaat sbs6 ook nog zodat ook jij aan je behoeftes komt.
Ik heb geen behoefte aan wat De Correspondent pretendeert te gaan brengen. Ik lees 's ochtends de krant en kijk 's avonds het nieuws, dat vind ik prima. Met je SBS6.quote:
En hoe Freddie uit Breda is opgelicht omdat hij zijn PS2 wou verkopen om met zijn hond naar de dierenarts te kunnen is natuurlijk ook niet niks.quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:01 schreef Specularium het volgende:
Nu was Sterren springen wel een Topshow natuurlijk.
Tofquote:
Giel? Het is toch woensdag...waarom geen Aliquote:
Oh ja ik hoop het voor jequote:
ik wist hetquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
Ik begon ook even heel bang te wordenquote:
quote:- Ron Blaauw, chef-kok van het gelijknamige restaurant in Amsterdam, levert zijn twee Michelinsterren vrijwillig in.
- Jan Donkers en zijn zoon Sander zijn te gast om te praten over de film ‘Phil Spector’, die afgelopen maandag door HBO werd uitgezonden. Deze film gaat over de legendarische en excentrieke muziekproducer Phil Spector, die in 2009 werd veroordeeld voor de moord op de actrice Lana Clarkson.
- Jan Mulder geeft zijn maandelijkse 'Top 5 ergernissen'. Elke maand verzamelt Mulder die zaken die hem in de media opvielen en die hem - op zijn zachtst gezegd - irriteerden.
Muziek is er van Maison du Malheur, Nico Dijkshoorn dicht, tafelheer is Giel Beelen.
Ik nog even nadenken of dat iets is wat ik wil zien of dat mijn droombeeld van jou niet verstoord moet wordenquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:59 schreef Specularium het volgende:
Ik ga mijn broek uitdoen bij Pieter.
Ik vind dat ze zo raar praat, alsof ze een accent heeft.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:23 schreef Karina het volgende:
Elke keer als ik die RIjksmuseum reclame zie zit daarna dat liedje in mijn kop.
Eerder alsof ze niet helemaal 100 is.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:23 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind dat ze zo raar praat, alsof ze een accent heeft.
giel als tafelheerquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:24 schreef Gramulanion het volgende:
Waarom is Humberto niet iedere aflevering tafelheer?
Dat hangt vaak met elkaar samen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:24 schreef OProg het volgende:
[..]
Eerder alsof ze niet helemaal 100 is.
haha ze heeft rare smaak ja.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:26 schreef alors het volgende:
[..]
niks leuk vinden en dan uitgerekend Giel wel_____
Ok. België bewijst dat idd.quote:
Hoi!quote:
Echte vissen ook niet dus was is je punt?quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:27 schreef OProg het volgende:
Robofisch.
Handig. Die dingen hoef je geen eten te geven.
We houden toch wel van jequote:
Nou alleen de niet plakkende kantquote:
Dan drijven ze na een tijdje dood rond heb ik ondervonden.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:27 schreef wdn het volgende:
[..]
Echte vissen ook niet dus was is je punt?
Ja en?quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:29 schreef OProg het volgende:
[..]
Dan drijven ze na een tijdje dood rond heb ik ondervonden.
Wie is die lelijke gozer in je icoontje eigenlijk ?quote:
Zo'n held niet herkennenquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wie is die lelijke gozer in je icoontje eigenlijk ?
Komt me wel vaag bekend voor maar geloof niet dat ik wat mis als ik hem niet ken.quote:
quote:
een muurquote:
Is die van voor z;n kop naar beneden verschoven?quote:
Nee samples zijn vrij voor gebruikquote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:34 schreef henkde_j het volgende:
Die versie van Typhoon blijft het beste![]()
Je loopt alleen maar overal op te zeiken altijdquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Genoeg muziek die ik wel leuk vind
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je loopt alleen maar overal op te zeiken altijd
Punk, Grunge, indie rock muziek, alternative etc..quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je loopt alleen maar overal op te zeiken altijd
Hutspot en boerenkoolquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:36 schreef Pedroso het volgende:
Gewoon weer overgaan naar de Hollandse keuken. Patat met Frikadellen. Die sterren stoppen ze maar in hun reet.
Een ster is je ster principe.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:36 schreef Pedroso het volgende:
Gewoon weer overgaan naar de Hollandse keuken. Patat met Frikadellen. Die sterren stoppen ze maar in hun reet.
Denk niet dat hij te weinig klandizie heeftquote:
Zo'n bril had mijn vader ook....in de jaren 50quote:
ron was al aardig bekend heurquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:36 schreef Karina het volgende:
Hij is nu zonder sterren bekender dan met, goeie zet van meneer Blaauw.
Nee voor zijn nieuwe restaurant, als hij Blaauw gaat sluiten.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:37 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Denk niet dat hij te weinig klandizie heeft
Maar nu NOG bekender.quote:
Gaat snel genoeg via mond tot mond reclame. Daarvoor heeft hij dit niet nodigquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee voor zijn nieuwe restaurant, als hij Blaauw gaat sluiten.
Is toch mooi om even weer in beeld te zijn.
toffe gast welquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:38 schreef OProg het volgende:
Die vent met die toeter op de achtergrond die daar dan zo de hele uitzending staat.
Ik zou hem lekker ff een tijdje neerleggen.quote:
et voilaquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:39 schreef Specularium het volgende:
Joop Braakhekke flikkert overal een fles wijn door en klaar.
vooral sterretjesquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:39 schreef Karina het volgende:
Joop Braakhekke weet heel veel van sterren.
dacht ik ook meteen, Joop houdt wel van sterretjesquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:39 schreef Karina het volgende:
Joop is ook vies dik.quote:
En heeft ook weleens last van zijn sterretje.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:39 schreef Karina het volgende:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:40 schreef alors het volgende:
[..]
dacht ik ook meteen, Joop houdt wel van sterretjes
Kan ie bij de toetsen ?quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:40 schreef Karina het volgende:
Joop speelt ook weleens piano in zijn restaurant.
Ben ik nu aan het knabbelen: Paturain Ail & fin herbes met crackersquote:
Lekker.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:41 schreef wdn het volgende:
[..]
Ben ik nu aan het knabbelen: Paturain Ail & fin herbes met crackers
Wat de fuckquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wil wat anders, gewoon eens wat anders.
Wat leuk, ik wil ook wat. Een ander onderwerp.
Vutton? Van Gaal?quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Robert Kranenborg, Prem Radhakishun... het zijn neefjes van Louis.
Het klinkt heel goedkoopquote:
Hmm, culinair zeer goed onderlegd deze dame.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:44 schreef Stickertje het volgende:
die koks maken vreten waar je teveel betaald voor te weinig... borden pretentieus opgemaakt, je schijt het toch allemaal weer uit..
Heb liever een groot bord zuurkool
zuurkool, waarom verrast mij dat niet?quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:44 schreef Stickertje het volgende:
die koks maken vreten waar je teveel betaald voor te weinig... borden pretentieus opgemaakt, je schijt het toch allemaal weer uit..
Hoe duurder het restaurant hoe kleiner de porties,quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:44 schreef Stickertje het volgende:
Voor geen meterquote:
Stijn is ook een groot liefhebber van zuurkool. Misschien kunnen jullie gezellig samen een keer gaan eten.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:44 schreef Stickertje het volgende:
Godsamme.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:44 schreef alors het volgende:
[..]
zuurkool, waarom verrast mij dat niet?
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:44 schreef alors het volgende:
[..]
Zo op z'n tijd met een lekker stuk gekookt spek en rookworstquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:44 schreef alors het volgende:
[..]
dacht ik al >:Dquote:
Heeft hij ook patat?quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:44 schreef wdn het volgende:
[..]
Voor geen meter
Maar beter dan de frituur "Ed Kroket" bij station Breukelen.
En ja, die eigenaar heet ook Ed
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:44 schreef alors het volgende:
[..]
Weet je wel gelijk waar je aan toe bent !quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:44 schreef wdn het volgende:
[..]
Voor geen meter
Maar beter dan de frituur "Ed Kroket" bij station Breukelen.
En ja, die eigenaar heet ook Ed
Betaal jijquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:45 schreef Uccie het volgende:
Nou DWDD-meet mensen... daar gaan jullie dus eten
Gratis etentje voor de redactiequote:
Kwaliteit boven kwantiteit. Niets zo erg als van die all you can eat tenten.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:44 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hoe duurder het restaurant hoe kleiner de porties,
ik hou niet van dit soort onzin, waarom zou ik meer betalen voor eten terwijl ik zelf ook eten kan maken wat ik vaak veel lekkerder vind...quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:44 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hmm, culinair zeer goed onderlegd deze dame.
Ja, maar een speciaal krijg je daar met curry, mayo en uitjes in een apart vak.quote:
Dat heel ergquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kwaliteit boven kwantiteit. Niets zo erg als van die all you can eat tenten.
quote:
Is Robert Kranenborg er vrijdag niet ? Kunnen jullie ook een hap nemen van een rauwe varkenskop in speciale dipsaus.quote:
haha hij is wel erg netjes dusquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:46 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja, maar een speciaal krijg je daar met curry, mayo en uitjes in een apart vak.
Dat is niet fatsoenlijk te eten
Oe als hij iets lekkers maakt zit ik vooraan! Varkenskop moet ik niet trouwens.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:47 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Is Robert Kranenborg er vrijdag niet ? Kunnen jullie ook een hap nemen van een rauwe varkenskop in speciale dipsaus.
Dat heb je ook met vier handelingen op je bord.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:46 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja, maar een speciaal krijg je daar met curry, mayo en uitjes in een apart vak.
Dat is niet fatsoenlijk te eten
Ik moest meteen aan JR Style denken in ieder geval ja.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:47 schreef Stickertje het volgende:
is dat een paint die door een Fok!ker gemaakt is?
Misschien is dit hem welquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moest meteen aan JR Style denken in ieder geval ja.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:48 schreef NoCigar het volgende:
Giel met zijn vergelijking met een muzikant die een prijs weigertde 3Fm awards indachtig: iedereen die daar lauw op reageert is respectloos. Val toch dood, morsig mannetje, met je infantiele kloteradio.
Amen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:48 schreef NoCigar het volgende:
Giel met zijn vergelijking met een muzikant die een prijs weigertde 3Fm awards indachtig: iedereen die daar lauw op reageert is respectloos. Val toch dood, morsig mannetje, met je infantiele kloteradio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |