Jawel, ik wel. Ik ben veeleisend en ongeduldig. Persen, jij.quote:
Eerst het kaartje afmakenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jawel, ik wel. Ik ben veeleisend en ongeduldig. Persen, jij.
webcam stond niet aan?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik hobbelde alleen maar even in mijn handdoekje langs de computer en mijn oog viel op het berichtje, en toen was opeen het topic dichten nu heeft mijn haar alles natgedruipt. Grmbl.
neequote:
Ze houdt wel van pottenbakkers, niet van pottenkijkersquote:
nicequote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze houdt wel van pottenbakkers, niet van pottenkijkers
verstandigquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze houdt wel van pottenbakkers, niet van pottenkijkers
Staat het aantal DPI ook goed?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:22 schreef LadyBlack het volgende:
Help!![]()
Heb de PDF van de voorkant van het kaartje nu in het InDesign document geplaatst, maar het wordt heel pixelig!Terwijl de paginaformaten gelijk zijn
Jammer hoor.quote:
Ach, niets mis met pottenkijkers. Ben er ook ééntje.quote:
Mja omdat ik gisteren zo misselijk was had ik nog helemaal geen koude pannenkoek gehad, en het was juist zo tof dat we eens wat over hadden gehoudenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:30 schreef Soempie het volgende:
Al voor de tweede keer in een week pannenkoeken LB?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Het was vandaag echt heerlijk weer.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:55 schreef LadyBlack het volgende:
Dus nu bevroren handen?
De zon scheen heerlijk hier, maar ik was toch wel heel blij met mn handschoenen hoor vanmiddag
Ik hoopte zelf op 3Dquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dubbelzijdig, da's een pak van mijn hart!
*opgelucht
Eens.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:33 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben dol op koude pannenkoeken de volgende dag
Dus nu morgenochtend koude handen?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:51 schreef Etcetera het volgende:
handschoenen en muts in de bus vergeten bij mijn overstap. Die was normaal 2 haltes later dus ik was niet helemaal voorbereid
Geheel afhankelijk waar die handen zich bevinden.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dus nu morgenochtend koude handen?
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:50 schreef iamredleader het volgende:
B.ertha: startsalaris was september 2006; ¤1.850,-
Its: weet ik, ik wist niet van heel die bijeenkomst. Had me wellicht aangemeldt...
Hier ook een prima dag: veel tijd met de jongens en natuurlijk tinu, en in de tuin een goed eind op weg. Oude electrakabel uit de grond gegraven, nieuwe aangelegd, strook kiezels gelegd en een border getimmerd. Ziet er al een stuk beter uitmorgen verder met de electra voor de schuur, en de plantenbak timmeren.
Viel mee, handen in de mouwen van m'n jas en vuisten op het stuurquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:55 schreef LadyBlack het volgende:
Dus nu bevroren handen?
De zon scheen heerlijk hier, maar ik was toch wel heel blij met mn handschoenen hoor vanmiddag
Die grap wilde ik ook al makenquote:
Ik trek mijn lompe snowboardhandschoenen wel aan denk ik.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dus nu morgenochtend koude handen?
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:00 schreef Etcetera het volgende:
Ik trek mijn lompe snowboardhandschoenen wel aan denk ik.
Snowboardhandschoenen? Het is lente.quote:
Mwa, het gaat de komende dagen op sommige plekken -8 worden. Niet anders dan normaal dus.quote:
Jij bent een vrouw. Julie hebben het nooit warm.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:09 schreef Etcetera het volgende:
Dat betekend niet dat ik het daar warm van krijg
Augustus ook niet?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw. Julie hebben het nooit warm.
Oooooh geloof mij, als ik lekker in bed lig, onder de dekens, en mijn kacheltje slaat aan, dan ben ik zo warm dat ik poolijs zou kunnen laten smeltenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw. Julie hebben het nooit warm.
Staat augustus voor warmte dan?quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oooooh geloof mij, als ik lekker in bed lig, onder de dekens, en mijn kacheltje slaat aan, dan ben ik zo warm dat ik poolijs zou kunnen laten smelten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |