Jawel, ik wel. Ik ben veeleisend en ongeduldig. Persen, jij.quote:
Eerst het kaartje afmakenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jawel, ik wel. Ik ben veeleisend en ongeduldig. Persen, jij.
webcam stond niet aan?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik hobbelde alleen maar even in mijn handdoekje langs de computer en mijn oog viel op het berichtje, en toen was opeen het topic dichten nu heeft mijn haar alles natgedruipt. Grmbl.
neequote:
Ze houdt wel van pottenbakkers, niet van pottenkijkersquote:
nicequote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze houdt wel van pottenbakkers, niet van pottenkijkers
verstandigquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze houdt wel van pottenbakkers, niet van pottenkijkers
Staat het aantal DPI ook goed?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:22 schreef LadyBlack het volgende:
Help!![]()
Heb de PDF van de voorkant van het kaartje nu in het InDesign document geplaatst, maar het wordt heel pixelig!Terwijl de paginaformaten gelijk zijn
Jammer hoor.quote:
Ach, niets mis met pottenkijkers. Ben er ook ééntje.quote:
Mja omdat ik gisteren zo misselijk was had ik nog helemaal geen koude pannenkoek gehad, en het was juist zo tof dat we eens wat over hadden gehoudenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:30 schreef Soempie het volgende:
Al voor de tweede keer in een week pannenkoeken LB?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Het was vandaag echt heerlijk weer.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:55 schreef LadyBlack het volgende:
Dus nu bevroren handen?
De zon scheen heerlijk hier, maar ik was toch wel heel blij met mn handschoenen hoor vanmiddag
Ik hoopte zelf op 3Dquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dubbelzijdig, da's een pak van mijn hart!
*opgelucht
Eens.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:33 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben dol op koude pannenkoeken de volgende dag
Dus nu morgenochtend koude handen?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:51 schreef Etcetera het volgende:
handschoenen en muts in de bus vergeten bij mijn overstap. Die was normaal 2 haltes later dus ik was niet helemaal voorbereid
Geheel afhankelijk waar die handen zich bevinden.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dus nu morgenochtend koude handen?
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:50 schreef iamredleader het volgende:
B.ertha: startsalaris was september 2006; ¤1.850,-
Its: weet ik, ik wist niet van heel die bijeenkomst. Had me wellicht aangemeldt...
Hier ook een prima dag: veel tijd met de jongens en natuurlijk tinu, en in de tuin een goed eind op weg. Oude electrakabel uit de grond gegraven, nieuwe aangelegd, strook kiezels gelegd en een border getimmerd. Ziet er al een stuk beter uitmorgen verder met de electra voor de schuur, en de plantenbak timmeren.
Viel mee, handen in de mouwen van m'n jas en vuisten op het stuurquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:55 schreef LadyBlack het volgende:
Dus nu bevroren handen?
De zon scheen heerlijk hier, maar ik was toch wel heel blij met mn handschoenen hoor vanmiddag
Die grap wilde ik ook al makenquote:
Ik trek mijn lompe snowboardhandschoenen wel aan denk ik.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dus nu morgenochtend koude handen?
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:00 schreef Etcetera het volgende:
Ik trek mijn lompe snowboardhandschoenen wel aan denk ik.
Snowboardhandschoenen? Het is lente.quote:
Mwa, het gaat de komende dagen op sommige plekken -8 worden. Niet anders dan normaal dus.quote:
Jij bent een vrouw. Julie hebben het nooit warm.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:09 schreef Etcetera het volgende:
Dat betekend niet dat ik het daar warm van krijg
Augustus ook niet?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw. Julie hebben het nooit warm.
Oooooh geloof mij, als ik lekker in bed lig, onder de dekens, en mijn kacheltje slaat aan, dan ben ik zo warm dat ik poolijs zou kunnen laten smeltenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw. Julie hebben het nooit warm.
Staat augustus voor warmte dan?quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oooooh geloof mij, als ik lekker in bed lig, onder de dekens, en mijn kacheltje slaat aan, dan ben ik zo warm dat ik poolijs zou kunnen laten smelten
Hmm, met die opmerking ga ik dus niet met jou onder de dekens belanden?quote:
Dat gaat je met geen enkele opmerking lukkenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hmm, met die opmerking ga ik dus niet met jou onder de dekens belanden?
Ah, wacht even.....quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerst nog met tinu moet praten daarover
Crap.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat gaat je met geen enkele opmerking lukken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Eh jawel. Het zou volgens de statistieken rond de 11 graden moeten zijn.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mwa, het gaat de komende dagen op sommige plekken -8 worden. Niet anders dan normaal dus.
De Enkhuizer Almanak is niet heilig.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eh jawel. Het zou volgens de statistieken rond de 11 graden moeten zijn.
Daar heb je dan wel gelijk in.quote:
Ik zou eerder vandaag nog de grap maken of TM zeker wist dat hij zijn zomerbanden wel nodig zou hebben dit jaarquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mwa, het gaat de komende dagen op sommige plekken -8 worden. Niet anders dan normaal dus.
Niks nieuws...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In ander nieuws: een kolencentrale stoot meer radioactieve straling uit dan een kerncentrale
Ik wist het nog nietquote:
Bronquote:one man who became trapped in the console of a crane during the earthquake, two who were swept away by the tsunami and a clean up worker who suffered from a heart attack. Another man reportedly died suddenly in October. Although the company is not revealing the cause of death, they say it was not related to radiation.
Dat sluiten in DLD is inderdaad een PR stunt.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik wist het nog niet
Naar aanleiding van dat bericht ook weer even het een en ander opgezocht over Fukushima. Totaal aantal doden door de tsunami: ruim 15.000. Aantal doden in/bij de kerncentrale: vijf.
[..]
Bron
Van die vijf is er dus een bekneld geraakt, zijn er twee door het water meegesleurd en kreeg er een en hartaanval. Worst case scenario volgens World Health Organization is dat het risico op een bepaald soort kanker stijgt naar 1%, en dat alleen voor een zeer specifieke groep. Daarmee wil ik niet zeggen dat er niets aan de hand is, maar het sluiten van kerncentrales zoals ze in Duitsland hebben gedaan vind ik overdreven.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat sluiten in DLD is inderdaad een PR stunt.
Waren de groenen niet aan de macht?
Dan is het politiek. Helaas........quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]CDU/CSU en FDP. Maar goed, als je zo'n besluit aan de meerderheid laat en de meerderheid heeft er niet bijster veel verstand van...
Ik ben er bekend mee ja. In mijn bierwinkel waren jaargangen te koop van 2004 tot nu. En het is op veel plekken verkrijgbaar op tapquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nem, ben jij al bekend met Cuvée du Chateau? Een bier dat zo is gemaakt dat het zou smaken naar donker Kasteelbier dat tien jaar gerijpt is
Minst schadegevoelig zijn auto's waar nooit iemand in rijdt en die op een veilige plaats geparkeerd staan. Verder hangt het af van jullie wensen. Voor 7000 euro heb je meer dan genoeg keus, dus je moet eerst op een rijtje hebben wat voor brandstof het moet zijn, welk formaat, wat voor carosserievorm, gewenst bouwjaar, gewenste kilometerstand... De lijst gaat doorquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:39 schreef MaJo het volgende:
Met G. even naar de Chevrolet gaan kijken en hij vindt het helaas niksWat zijn nou een beetje betrouwbare auto's voor rond de 7000 euro? Er stond ook een Renault Twingo te koop uit 2011 maar heb van een vriend wel eens begrepen dat Renault vrij schadegevoelig is. Dus kom maar op met goede tips
12 tot 15 duizend kilometer per jaarquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heb de chevy even opgezocht en ik snap vriend wel. Zou dat ding ook niet willen. Hoeveel km rijden jullie per jaar?
Dat is waarquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Minst schadegevoelig zijn auto's waar nooit iemand in rijdt en die op een veilige plaats geparkeerd staan. Verder hangt het af van jullie wensen. Voor 7000 euro heb je meer dan genoeg keus, dus je moet eerst op een rijtje hebben wat voor brandstof het moet zijn, welk formaat, wat voor carosserievorm, gewenst bouwjaar, gewenste kilometerstand... De lijst gaat door
Met die combinatie vind ik geen voltreffers. Auto's die binnen het budget, leeftijd en km-stand vallen zijn klein grut, de iets grotere zijn wat ouder en vaak ook van een merk met een iets minder goede reputatie.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is waarBeide ook nooit schade gereden in die tien jaar dus dat scheelt ook weer
We zijn op zoek naar een benzine auto, jaar of 3-4 oud, middenmaatje, liefst niet al te veel kilometers
Carosserievorm maakt mij niet veel uit maar G. heeft daar wel voorkeuren in
Ik hoef niet per se een grote auto maar G. wil dat wel graag. Hij zit ook al druk op Marktplaats te kijkenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met die combinatie vind ik geen voltreffers. Auto's die binnen het budget, leeftijd en km-stand vallen zijn klein grut, de iets grotere zijn wat ouder en vaak ook van een merk met een iets minder goede reputatie.
Ik wens hem succes. Zo te zien heb je voor 7000 euro geen Ford Focus of VW Golf van 2008 of nieuwer met nog een beetje acceptabele km-stand, en ik vermoed niet dat het bij andere merken heel anders zal zijn.quote:Op woensdag 27 maart 2013 00:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik hoef niet per se een grote auto maar G. wil dat wel graag. Hij zit ook al druk op Marktplaats te kijken
Uiteraard moet je het jaartal bij gaan stellen als je voor een groter model gaat, voor dit bedrag kun je inderdaad geen recente modellen vinden. Ik heb liever een kleiner model die nieuwer is maar G. dus liever een groter ouder model. Eens kijken hoe we hier uit gaan komenquote:Op woensdag 27 maart 2013 00:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik wens hem succes. Zo te zien heb je voor 7000 euro geen Ford Focus of VW Golf van 2008 of nieuwer met nog een beetje acceptabele km-stand, en ik vermoed niet dat het bij andere merken heel anders zal zijn.
Omdat onze auto uit 1996 op het punt komt dat er groot onderhoud aan moet gebeuren, ben bang dat je hetzelfde krijgt met een andere auto uit die periode. Maar wat ouder moet waarschijnlijk wel kunnenquote:Op woensdag 27 maart 2013 08:02 schreef LadyBlack het volgende:
Waarom moet de auto zo nieuw zijn MaJo?
Eind jaren 90 bouwden ze prima auto's die ook al allerlei electrische snufjes hebben enzo. Daarom rijden wij nu voor 2500 euro een prima Passat station. Bouwjaar 1999.
Een vriendin van me maakt dat ook wel eens, is inderdaad erg lekkerquote:Op woensdag 27 maart 2013 09:57 schreef B.ertha het volgende:
De Rocky Road Fudge is bijzonder smakelijk. Het is trouwens ongelooflijk veel dus heb ik ook een flinke zak mee naar kantoor
Groot onderhoud is toch afhankelijk van de kilometerstand, niet de leeftijd. Ik heb met mijn auto al 1x groot onderhoud gehad, bij 30.000 km.quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Omdat onze auto uit 1996 op het punt komt dat er groot onderhoud aan moet gebeuren, ben bang dat je hetzelfde krijgt met een andere auto uit die periode. Maar wat ouder moet waarschijnlijk wel kunnen
Met groot onderhoud bedoel ik dat er voor duizenden euro's aan moet worden gesleuteld, niet een grote beurt hè? Heeft ook met kilometers te maken maar in ons geval ook met de leeftijd, de hele onderkant moet opnieuw gelast worden.quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:16 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Groot onderhoud is toch afhankelijk van de kilometerstand, niet de leeftijd. Ik heb met mijn auto al 1x groot onderhoud gehad, bij 30.000 km.
Ahquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Met groot onderhoud bedoel ik dat er voor duizenden euro's aan moet worden gesleuteld, niet een grote beurt hè? Heeft ook met kilometers te maken maar in ons geval ook met de leeftijd, de hele onderkant moet opnieuw gelast worden.
quote:
Ik vind rijgemak stukken belangrijker dan de buitenkant (hoewel er grenzen zijn, ik noem een Multiplaquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:08 schreef TradeMarkie het volgende:
Heb je al eens naar een skoda fabia gekeken MaJo?
Ze zijn van buiten niet echt mooi, maar wel lekker ruim van binnen en ik vind hem prima rijden.
En als je er zelf in zit zie je de buitenkant toch amper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |