SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Haha, ik dacht al! Jij hebt gewoon de cake van je collega's weggepleurd, omdat jij wil afvallen...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:51 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, maar dat ben ik helemaal met je eens hoor. Ik geef het weer verder ook niet de schuld, ik steek het zelf allemaal in mijn mik, maar zowel in 2010 als in 2012 viel ik af als een tierelier tussen maart en september, dat is voor mij toch gewoon een periode dat ik blijkbaar beter in mijn vel zit dan in de rest van het jaar. Vandaar dat ik daar dus verlangend naar uit keek.
Maar gisteren ben ik ook heel bewust naar de lidl gewandeld voor chips hoor, gewoon omdat ik daar nou eens echt zin in had.
Eens een keer iets lekkers vind ik ook echt niet fout, maar gewoon weer stom doen en hier maar naar de koektrommel blijven lopen opm ijn werk bijvoorbeeld slaat gewoon nergens op.
Kreeg net ook weer mail dat er nog cake staat, die heb ik gelijk in de prullenbak geflikkerd.
het mailtje he, niet de cake!
Ugh! I know that feelquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:16 schreef Brighteyes het volgende:
Ik doe ook een lijstje. He tis hier nog steeds huilen met de pet op, maar ik blijf stug elke dag opnieuw beginnen. Ooit zal ik het langer dan 2 dagen vol weten te houden.![]()
Oeh spannend!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:17 schreef Sarabi het volgende:
O help ik heb net met mijn grote mond beloofd dat ik een solo dans tijdens ons optreden volgende week.
De komende dagen maar niet meer eten
Plak cake, lik chocomousse erover en dan wat meloen en druiven erbij. Toefje slagroom.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond vandaag dat ik een goed excuus had voor troosteten, dus ik heb ook gewoon gehaald wat ik lekker vond(meloen, druiven en chocolademouse) Hier staat ook nog cake door vriendlief gebakken, maar ik vind cake niks aan
Zo kan je alles wel lekker maken ja!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Plak cake, lik chocomousse erover en dan wat meloen en druiven erbij. Toefje slagroom.
Ja ok. Daar komen de kilo's vandaan
Weet je dat ik dat heel smerig vind klinkenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:39 schreef douche-eendje het volgende:
Plak cake, lik chocomousse erover en dan wat meloen en druiven erbij. Toefje slagroom.
Ja ok. Daar komen de kilo's vandaan
Dat ligt er natuurlijk aan hoe het bedoeld is, hoofdgerecht of bijgerecht.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:53 schreef Brighteyes het volgende:
De feta-groentetaartjes zijn lekker!
Wortel, ui, feta en courgette raspen of grof malen in een keukenmachine, in een kom wat bloem, maanzaad, komijnzaad, peterselie en kerrie door elkaar roeren, groentemengsel erbij, eitje erdoor roeren en taartjes van bakken.
Ok, het weden hier blobjes met een krokant laagje en niet lekker stevig verder, maar echt goed te eten vond ik.En nu wil ik de rest ook.
Sws was de hoeveelheid voor 4 personen, maar dat slaat nergens op, 2 grote wortels, 1 courgette, een kleine ui en 60 gram feta is bij elkaar no way genoeg voor 4 personen.
Prop het in je hoofd en je merkt er niks van. Tot je op de weegschaal gaat staan.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weet je dat ik dat heel smerig vind klinken
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:53 schreef Brighteyes het volgende:
De feta-groentetaartjes zijn lekker!
Wortel, ui, feta en courgette raspen of grof malen in een keukenmachine, in een kom wat bloem, maanzaad, komijnzaad, peterselie en kerrie door elkaar roeren, groentemengsel erbij, eitje erdoor roeren en taartjes van bakken.
Ok, het weden hier blobjes met een krokant laagje en niet lekker stevig verder, maar echt goed te eten vond ik.En nu wil ik de rest ook.
Sws was de hoeveelheid voor 4 personen, maar dat slaat nergens op, 2 grote wortels, 1 courgette, een kleine ui en 60 gram feta is bij elkaar no way genoeg voor 4 personen.
Klopt, maar ik vond een andere (Hartstichting) en heb overgewicht ondanks dat ik onder de 27 zit.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:13 schreef Zeester het volgende:
Trouwens, de BMI bereken-link in de OP is dood.
spam/scamblog om der boek te verkopen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:52 schreef Nober het volgende:
Kennen jullie Charlotte Willems? Las ik vandaag over in de krant.
http://bodieboost.wordpress.com/tag/charlotte-willems/
quote:the diet of the Angels in preparation for the Fashion Show. The most striking quote:
She sees a nutritionist, who has measured her body’s muscle mass, fat ratio and levels of water retention. He prescribes protein shakes, vitamins and supplements to keep Lima’s energy levels up during this training period. Lima drinks a gallon of water a day. For nine days before the show she will drink only protein shakes – “no solids”. The concoctions include powdered egg. Two days before the show she will abstain from the gallon of water a day, and “just drink normally”. Then, 12 hours before the show she will stop drinking entirely.
I ate more solid food at breakfast today than the Victoria’s Secret Angels have had for the past week and a half.
Ja ze stond niet in de krant omdat ze niets te verkopen had.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
spam/scamblog om der boek te verkopen.
Weet je wat bij mij werkt? Ik mag van mezelf alleen in het weekend bakken en daar iets van nemen. De rest gaat naar collega's.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:17 schreef Sarabi het volgende:
Hier staat een lemon yoghurt cake in de oven![]()
Heb de laatste tijd veelste vaak zin om iets te bakken.
Heb je een recept? Ik heb vorige week 7 mango's gekocht dus ik zoek inspiratiequote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:35 schreef Vicky het volgende:
[..]
Klinkt goed!
wij hadden chili con carne met mango
[ afbeelding ]
was erg lekker
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Heb je een recept? Ik heb vorige week 7 mango's gekocht dus ik zoek inspiratie
even hierop terugkomend... Mijn eerste gedachte was ook, ja maar, na zwangerschap. Ik kan me echt niet voorstellen dat zoiets mooi strak terugplooit met 'alleen' afvallen, eigenlijk...quote:Op maandag 25 maart 2013 11:05 schreef ejiraM het volgende:
[..]
dit soort dingen word ik altijd blij van! Dit wil ik ook!![]()
Hier gaat het goedPak het nu samen met een vriendin op, en ook al weeg ik bijna het dubbele, het gaat om het motiveren. We sporten iig samen, en proberen ook veel samen te eten!
Voor mij een reden dat ik me helemaal niet meer weeg. Ik merk het vanzelf aan mijn kleren of ik afval of niet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:05 schreef RandomMoron het volgende:
ik wil ook naar de kringloop want ik heb een antiek ogende koffer nodig! Mijn kat slaapt er altijd in en nu is de zijne stuk!
ik heb er moeite mee dat ik twee kilo ben aangekomen nu ik een soort van sportschema voor mezelf heb. Ik loop om de dag hard, en om de dag doe ik een oefening uit een training voor beginners met squats enzo. Nu moet ik dus bedenken dat dat vocht is als ik elke keer schrik
of spieren!quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:05 schreef RandomMoron het volgende:
ik wil ook naar de kringloop want ik heb een antiek ogende koffer nodig! Mijn kat slaapt er altijd in en nu is de zijne stuk!
ik heb er moeite mee dat ik twee kilo ben aangekomen nu ik een soort van sportschema voor mezelf heb. Ik loop om de dag hard, en om de dag doe ik een oefening uit een training voor beginners met squats enzo. Nu moet ik dus bedenken dat dat vocht is als ik elke keer schrik
Ze kookt wat ik wil dat ze kooktquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:10 schreef Isabeau het volgende:
wolken! Fijn dat je moeder kookt, maar kookt ze ook redelijk slank voor je?
Welkom!quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:09 schreef Wolken het volgende:
[..]
Voor mij een reden dat ik me helemaal niet meer weeg. Ik merk het vanzelf aan mijn kleren of ik afval of niet.
Ik weet niet hoeveel je wil afvallen, maar het heeft bij mij bijna 20 kilo geduurd tot ik echt duidelijk een maat kleiner nodig had. Als ik niet had geweten dat ik al zoveel in kilo's kwijt was had ik het echt allang opgegeven hoor.quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:09 schreef Wolken het volgende:
[..]
Voor mij een reden dat ik me helemaal niet meer weeg. Ik merk het vanzelf aan mijn kleren of ik afval of niet.
Ligt ook aan je kledingstijl. Ik draag nogal wat nette broeken zonder stretch, jurkjes zonder stretch en kokerrokken enzo. Daarin voel je elke kiloquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:00 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel je wil afvallen, maar het heeft bij mij bijna 20 kilo geduurd tot ik echt duidelijk een maat kleiner nodig had. Als ik niet had geweten dat ik al zoveel in kilo's kwijt was had ik het echt allang opgegeven hoor.
Ik wil net zeggen, als je alleen leggings en tricot draagt merk je dat niet, maar gemiddeld is 5 tot 8 kilo per kledingmaat en merk je het echt gelijk.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:02 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ligt ook aan je kledingstijl. Ik draag nogal wat nette broeken zonder stretch, jurkjes zonder stretch en kokerrokken enzo. Daarin voel je elke kilo
pic?quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:27 schreef Isabeau het volgende:
Zo, een broek rijker en een stuk haar armer weer thuis. Salade en smoothie gekocht als lunch
Nou eh, spinazieblaadjes, kool, wortel, een eitje, paar stukjes kip.... Niet zo bijzonder hoorquote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou eh, spinazieblaadjes, kool, wortel, een eitje, paar stukjes kip.... Niet zo bijzonder hoor
En daarom heb ik nog wel wat echt leuke kleren in de kast die ik momenteel niet pasquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
alleen nog steeds zo jammer dat ik alles er weer aan vrat plus nog wat extra;s
True, maar ik vind het een beetje zonde om dit 'te verspillen' als ik voor de zomer opeens nog slanker blijk te zijn. En heb voor mezelf laatst al een nieuwe broek en een nieuw vest gekocht waar ik me helemaal top in voel. Enige wat ik echt goed kan gebruiken is een zomerjas, maar dat is dan gelijk ook weer het allermoeilijkste kledingstuk om te kopen, vind ik.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
Je hoeft ook niet je complete garderobe meteen te vervangen toch? Gewoon een aantal goed zittende basics die je veel kan dragen
De vorige keer dat ik afviel kreeg ik na 13 kilo ook een set nieuw spul van mijn moeder. Je straalt dan ook meer
En ach, zo heb je nu toch regelmatig nog verrassingen in de garderobe van dingen die je al lang niet meer aan kon?quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
alleen nog steeds zo jammer dat ik alles er weer aan vrat plus nog wat extra;s
Die kleren zijn in mijn geval uit 2006. Die kunnen echt niet meerquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En daarom heb ik nog wel wat echt leuke kleren in de kast die ik momenteel niet pas
Maar hopelijk 'straks' wel weer.
limegroene linnen broeken enzoquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:13 schreef Zeester het volgende:
[..]
En ach, zo heb je nu toch regelmatig nog verrassingen in de garderobe van dingen die je al lang niet meer aan kon?
Hier ligt ook nog genoeg in de kast wat ik straks weer hoop te passenquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En daarom heb ik nog wel wat echt leuke kleren in de kast die ik momenteel niet pas
Maar hopelijk 'straks' wel weer.
Dat van mij is redelijk neutraalquote:
Nu maak je me neiuwsgierigquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat van mij is redelijk neutraalOp één broek na, maar die had ik toen eigenlijk ook al niet moeten kopen
Hij was roze.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
Nu maak je me neiuwsgierig
Naja, ik heb nogal een kleurrijke smaak, zeg maar...
Ik droeg dan een zeeblauwe broek met een hardroze shirt en een appelgroene blouse.
Inmiddels ben ik 31 en kan het gewoon ècht niet meer
heel herkenbaar schema.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:46 schreef Isabeau het volgende:
dit gaat helaas maar al te vaak op:
[ afbeelding ]
Goed bezig, Vicky!
Ik heb nog een nachthemd van toen ik 11 wasquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:52 schreef Wolken het volgende:
Ik heb als het goed is nog 1 shirtje van toen ik 14 was en heftig in de tienerdisco aan het dansen was. Ding is dus inmiddels 16 jaar oud. Iets met moeite hebben met weggooien van dingen die niet stuk zijn....
En ik vond het wel grappig dat je er zowel 'find shiny diet' als 'find shitty diet' van kan maken. Althans, ikquote:
Kast opruimen wil ik eigenlijk dit weekend gaan doen. Alle dingen die ik toch nooit ga dragen al ben ik dun. Even kijken of ik die in de zak van Max kan gooien, al kan ik me niet voorstellen dat kindjes in Afrika behoefte hebben aan mijn colbertje met mega schoudervullingen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb nog een nachthemd van toen ik 11 wasDie is wel stuk, maar ik kan hem niet weg doen. En ach, wat is er mis met goede herinneringen in de vorm van een kledingstuk? Zolang het niet kasten vol zijn is er niets aan de hand.
Vers fruit, zalmfilet met roggebrood/bruine broodjes, scrambled eggs of gewoon gekookte eitjes, magere vleeswaren. Ik denk dat het vooral afhangt van hoeveel je gaat eten.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:08 schreef Wolken het volgende:
Heeft er iemand nog ideeën voor een gezonde paasbrunch? Ik heb deze op me genomen omdat ik dan invloed heb wat er precies op tafel staat, maar ik wil mijn familieleden wel iets normaals kunnen aanbieden.
Zo waarquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:46 schreef Isabeau het volgende:
dit gaat helaas maar al te vaak op:
[ afbeelding ]
Goed bezig, Vicky!
De laatste weken is dinsdag juist meer mijn 'cheat'day (en gaat het in het weekend goed) dus misschien moet ik er ook maar gewoon aan toegeven en zelf een klein stukje nemen en de rest inderdaad uitdelen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:22 schreef An24 het volgende:
[..]
Weet je wat bij mij werkt? Ik mag van mezelf alleen in het weekend bakken en daar iets van nemen. De rest gaat naar collega's.
Ik heb nog een vest van toen ik 8 was (was toen al veelste groot en is het nu nog steeds) maar hij begint nu toch echt kapot te gaanquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb nog een nachthemd van toen ik 11 wasDie is wel stuk, maar ik kan hem niet weg doen. En ach, wat is er mis met goede herinneringen in de vorm van een kledingstuk? Zolang het niet kasten vol zijn is er niets aan de hand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze vallen dus lang genoeg
disclaimer
spannend!quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
6 apriltijdens een bruilofstfeest in Vlissingen.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
Belofte maakt schuld, mijn jurkjes zijn binnen. Onder spoiler voor de jurkenhatersLeuk! Ik vind de blauwe met riem het leukste! Maar de zwarte is ook goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze vallen dus lang genoeg
Jammer is dat hè!quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:19 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb nog een vest van toen ik 8 was (was toen al veelste groot en is het nu nog steeds) maar hij begint nu toch echt kapot te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Heel jammerquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jammer is dat hè!
En 6 april is al snel!
quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
Belofte maakt schuld, mijn jurkjes zijn binnen. Onder spoiler voor de jurkenhatersLeuk! maar nog wel redelijk kort.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze vallen dus lang genoeg
Nee maar op het moment heb ik nog net een bmi van 30+quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:26 schreef Isabeau het volgende:
Buikdanseressen hoeven niet super slank te zijnVind ik dan.
ik heb dusdanig korte pootjes dat ik er met langere jurken al snel uitzie als een boerenpaard.quote:
dit is niet lullig bedoeld, maar wat heeft dit met buikdansen te maken? In mijn hoofd ziet dat er anders uit? Deze dame zwiert met 2 waaiers met een doek er aan?quote:
Klopt dit is wel een heel ander soort buikdansen dan wat we de rest van de avond gaan laten zien (heb wel ooit andere filmpjes van ons laten zien toch?)quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dit is niet lullig bedoeld, maar wat heeft dit met buikdansen te maken? In mijn hoofd ziet dat er anders uit? Deze dame zwiert met 2 waaiers met een doek er aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |