abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 maart 2013 @ 15:55:31 #1
319308 Tink89
To live is to dance
pi_124527631
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers Hieronder de deelnemers en de tickers!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  dinsdag 26 maart 2013 @ 15:56:06 #2
319308 Tink89
To live is to dance
pi_124527656
En de laatste post was:

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 15:51 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, maar dat ben ik helemaal met je eens hoor. Ik geef het weer verder ook niet de schuld, ik steek het zelf allemaal in mijn mik, maar zowel in 2010 als in 2012 viel ik af als een tierelier tussen maart en september, dat is voor mij toch gewoon een periode dat ik blijkbaar beter in mijn vel zit dan in de rest van het jaar. Vandaar dat ik daar dus verlangend naar uit keek.

Maar gisteren ben ik ook heel bewust naar de lidl gewandeld voor chips hoor, gewoon omdat ik daar nou eens echt zin in had.
Eens een keer iets lekkers vind ik ook echt niet fout, maar gewoon weer stom doen en hier maar naar de koektrommel blijven lopen opm ijn werk bijvoorbeeld slaat gewoon nergens op.

Kreeg net ook weer mail dat er nog cake staat, die heb ik gelijk in de prullenbak geflikkerd. :D
het mailtje he, niet de cake! :o
Haha, ik dacht al! Jij hebt gewoon de cake van je collega's weggepleurd, omdat jij wil afvallen... :)
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  dinsdag 26 maart 2013 @ 16:00:05 #3
149959 SQ
snelle trees
pi_124527812
Weg met de cake!
En sinds wanneer staan de tickers weer in een spoiler?
disclaimer
pi_124527907
Ik zou die cake weggooien :D
pi_124528066
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 15:16 schreef Brighteyes het volgende:
Ik doe ook een lijstje. He tis hier nog steeds huilen met de pet op, maar ik blijf stug elke dag opnieuw beginnen. Ooit zal ik het langer dan 2 dagen vol weten te houden. :Y :')

Ugh! I know that feel :')
My salvation lies in your love..
pi_124528315
Ik had vorige week zo'n top week, en dan is het deze week weer heel matig. Het is bij mij gewoon óf superstreng, of een beetje prut. De tusseninmanier met een goed verdeelde hoeveelheid snacks bestaat nog niet. Nou heb ik gisteren vooral veel te veel boterhammen gegeten omdat ik gewoon écht honger had, dus zo erg is dat dan ook weer niet, maar toch, het voelt niet goed.

Maar Brighteyes, die taart negeren is al weer een enorme overwinning *O*!
pi_124528338
Trouwens, de BMI bereken-link in de OP is dood.
pi_124528517
O help ik heb net met mijn grote mond beloofd dat ik een solo dans tijdens ons optreden volgende week.
De komende dagen maar niet meer eten :X
pi_124529543
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 16:17 schreef Sarabi het volgende:
O help ik heb net met mijn grote mond beloofd dat ik een solo dans tijdens ons optreden volgende week.
De komende dagen maar niet meer eten :X
Oeh spannend!
pi_124533339
@ Cake: ze hadden voor mij ook een stukje taart laten staan. Gelukkig was het taart met kersen en als er 1 ding is wat ik vies, maar dan ook HEEL erg vies vind. Kersen :r

Dus. Hij staat er nu nog :D
pi_124533474
Ik vond vandaag dat ik een goed excuus had voor troosteten, dus ik heb ook gewoon gehaald wat ik lekker vond :Y) (meloen, druiven en chocolademouse) Hier staat ook nog cake door vriendlief gebakken, maar ik vind cake niks aan :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_124534182
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 18:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond vandaag dat ik een goed excuus had voor troosteten, dus ik heb ook gewoon gehaald wat ik lekker vond :Y) (meloen, druiven en chocolademouse) Hier staat ook nog cake door vriendlief gebakken, maar ik vind cake niks aan :')
Plak cake, lik chocomousse erover en dan wat meloen en druiven erbij. Toefje slagroom.

Ja ok. Daar komen de kilo's vandaan :D
pi_124534254
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 18:39 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Plak cake, lik chocomousse erover en dan wat meloen en druiven erbij. Toefje slagroom.

Zo kan je alles wel lekker maken ja! :D
pi_124534387
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 18:39 schreef douche-eendje het volgende:

Weet je dat ik dat heel smerig vind klinken _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 26 maart 2013 @ 18:53:34 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_124534721
:o De feta-groentetaartjes zijn lekker! :o
Wortel, ui, feta en courgette raspen of grof malen in een keukenmachine, in een kom wat bloem, maanzaad, komijnzaad, peterselie en kerrie door elkaar roeren, groentemengsel erbij, eitje erdoor roeren en taartjes van bakken. *O*
Ok, het weden hier blobjes met een krokant laagje en niet lekker stevig verder, maar echt goed te eten vond ik. :Y En nu wil ik de rest ook. :')

Sws was de hoeveelheid voor 4 personen, maar dat slaat nergens op, 2 grote wortels, 1 courgette, een kleine ui en 60 gram feta is bij elkaar no way genoeg voor 4 personen. :D
pi_124534880
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 18:53 schreef Brighteyes het volgende:
Wortel, ui, feta en courgette raspen of grof malen in een keukenmachine, in een kom wat bloem, maanzaad, komijnzaad, peterselie en kerrie door elkaar roeren, groentemengsel erbij, eitje erdoor roeren en taartjes van bakken. *O*
Ok, het weden hier blobjes met een krokant laagje en niet lekker stevig verder, maar echt goed te eten vond ik. :Y En nu wil ik de rest ook. :')

Sws was de hoeveelheid voor 4 personen, maar dat slaat nergens op, 2 grote wortels, 1 courgette, een kleine ui en 60 gram feta is bij elkaar no way genoeg voor 4 personen. :D
Dat ligt er natuurlijk aan hoe het bedoeld is, hoofdgerecht of bijgerecht.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 18:59:48 #17
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_124535005
Het staat bj de roerbakgerechten en ovr het algemeen staat er wel een serveersuggestie bij.
Ik zal het begin van het hoofdstuk eens checken. ;)
  dinsdag 26 maart 2013 @ 19:01:27 #18
149959 SQ
snelle trees
pi_124535082
Ik eet een biefstuk met fantasiesla :9
disclaimer
pi_124536271
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 18:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Weet je dat ik dat heel smerig vind klinken _O-
Prop het in je hoofd en je merkt er niks van. Tot je op de weegschaal gaat staan.
pi_124536693
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 18:53 schreef Brighteyes het volgende:

Klinkt goed!

wij hadden chili con carne met mango

was erg lekker
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_124537248
Dat ziet er lekker uit, Vicky! :9
  dinsdag 26 maart 2013 @ 19:48:11 #22
319308 Tink89
To live is to dance
pi_124537368
Ziet er idd lekker uit! Ik had pasta, basilicumcreme, kastanjechampignons, gewone champignons, courgette, een paar zongedroogde tomaatjes en een flinke lepel roomkaas. Jum!
pi_124537569
Kennen jullie Charlotte Willems? Las ik vandaag over in de krant.
http://bodieboost.wordpress.com/tag/charlotte-willems/

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 16:13 schreef Zeester het volgende:
Trouwens, de BMI bereken-link in de OP is dood.
Klopt, maar ik vond een andere (Hartstichting) en heb overgewicht ondanks dat ik onder de 27 zit.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 20:03:27 #24
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_124538172
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 19:52 schreef Nober het volgende:
Kennen jullie Charlotte Willems? Las ik vandaag over in de krant.
http://bodieboost.wordpress.com/tag/charlotte-willems/

spam/scamblog om der boek te verkopen.
pi_124538383
Dit vind ik een mooie blogpost O+ www.curvygirlguide.com/se(...)es-not-love-my-body/

Uit het artikel:
quote:
the diet of the Angels in preparation for the Fashion Show. The most striking quote:

She sees a nutritionist, who has measured her body’s muscle mass, fat ratio and levels of water retention. He prescribes protein shakes, vitamins and supplements to keep Lima’s energy levels up during this training period. Lima drinks a gallon of water a day. For nine days before the show she will drink only protein shakes – “no solids”. The concoctions include powdered egg. Two days before the show she will abstain from the gallon of water a day, and “just drink normally”. Then, 12 hours before the show she will stop drinking entirely.

I ate more solid food at breakfast today than the Victoria’s Secret Angels have had for the past week and a half.
pi_124538600
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 20:03 schreef THEFXR het volgende:

[..]

spam/scamblog om der boek te verkopen.
Ja ze stond niet in de krant omdat ze niets te verkopen had.
pi_124538748
mijn lijstje van vandaag :)

O: Kwark met honing en een paar walnoten, een glas jus d'orange
L: 2 volkoren boterhammen, 1 met 30+ kaas + tomaat en 1 met kipfilet, een glas melk
T: Druiven
D: 2 Tortilla's met boursin cuisine, thaise kip, paprika, ui, sla en avocado
T: kwark en iets van fruit
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_124538785
ziet er goed uit Vicky! mango :9
pi_124538967
Hier staat een lemon yoghurt cake in de oven :@
Heb de laatste tijd veelste vaak zin om iets te bakken.
pi_124539217
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 20:17 schreef Sarabi het volgende:
Hier staat een lemon yoghurt cake in de oven :@
Heb de laatste tijd veelste vaak zin om iets te bakken.
Weet je wat bij mij werkt? Ik mag van mezelf alleen in het weekend bakken en daar iets van nemen. De rest gaat naar collega's.
pi_124549423
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 19:35 schreef Vicky het volgende:

[..]

Klinkt goed!

wij hadden chili con carne met mango
[ afbeelding ]
was erg lekker
Heb je een recept? Ik heb vorige week 7 mango's gekocht dus ik zoek inspiratie :D
Spoilers!
pi_124550732
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 22:55 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Heb je een recept? Ik heb vorige week 7 mango's gekocht dus ik zoek inspiratie :D

[ Bericht 23% gewijzigd door Vicky op 26-03-2013 23:30:06 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 27 maart 2013 @ 08:57:13 #33
149959 SQ
snelle trees
pi_124556563
Ziet er goed uit vicky! Helaas eet mr SQ geen bonen.
disclaimer
  Licht Ontvlambaar woensdag 27 maart 2013 @ 09:08:41 #34
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_124556785
quote:
99s.gif Op maandag 25 maart 2013 11:05 schreef ejiraM het volgende:

[..]

:D

dit soort dingen word ik altijd blij van! Dit wil ik ook! O+

Hier gaat het goed *O* Pak het nu samen met een vriendin op, en ook al weeg ik bijna het dubbele, het gaat om het motiveren. We sporten iig samen, en proberen ook veel samen te eten!
even hierop terugkomend... Mijn eerste gedachte was ook, ja maar, na zwangerschap. Ik kan me echt niet voorstellen dat zoiets mooi strak terugplooit met 'alleen' afvallen, eigenlijk...

Ik heb mijn knopje weer gevonden, voorlopig :')
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_124556985
Na een paar weken meelezen ( veel dingen o zo herkenbaar ) wil ik me ook graag melden hier. Door middel van gezond eten en sporten wil in weer in mijn zo geliefde maatje 38 passen. Mijn grootste valkuil is het slechte / ongezonde avondeten. Koken voor je eentje is echt geen reet aan. Gelukkig heb ik een super lieve moeder die nu voor me kookt en eens in de zoveel tijd mijn vriezer volpropt met bakjes met soep, zuurkool, boerenkool en andijvie.

Chili con carne ziet er goed uit! Ga van de week eens proberen de vegetarische versie te maken.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_124557065
Thanks Vicky voor het recept.

Hoi Wolken, welkom!

Vandaag eens een dagje niet sporten. Maar wel met een vriendin spulletjes zoeken voor mijn gerestylede huis. Op de agenda staan: Kringloop, Action, Kringloop, Plantenhal, Leen Bakker, Kwantum, Kringloop. Heel misschien nog even naar Ikea. Winkelen is ook sporten :P
Spoilers!
  woensdag 27 maart 2013 @ 09:46:06 #37
149959 SQ
snelle trees
pi_124557444
Welkom, wolken!
disclaimer
  woensdag 27 maart 2013 @ 10:05:08 #38
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_124557845
:) ik wil ook naar de kringloop want ik heb een antiek ogende koffer nodig! Mijn kat slaapt er altijd in en nu is de zijne stuk!

ik heb er moeite mee dat ik twee kilo ben aangekomen nu ik een soort van sportschema voor mezelf heb. Ik loop om de dag hard, en om de dag doe ik een oefening uit een training voor beginners met squats enzo. Nu moet ik dus bedenken dat dat vocht is als ik elke keer schrik :P
pi_124557924
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 10:05 schreef RandomMoron het volgende:
:) ik wil ook naar de kringloop want ik heb een antiek ogende koffer nodig! Mijn kat slaapt er altijd in en nu is de zijne stuk!

ik heb er moeite mee dat ik twee kilo ben aangekomen nu ik een soort van sportschema voor mezelf heb. Ik loop om de dag hard, en om de dag doe ik een oefening uit een training voor beginners met squats enzo. Nu moet ik dus bedenken dat dat vocht is als ik elke keer schrik :P
Voor mij een reden dat ik me helemaal niet meer weeg. Ik merk het vanzelf aan mijn kleren of ik afval of niet.
pi_124557962
:W wolken! Fijn dat je moeder kookt, maar kookt ze ook redelijk slank voor je?

Ik ga zo lekker wandelen naar de stad. Een nieuwe broek kopen. Ik stel een nieuwe broek kopen al veel te lang uit 'want ik wil nog veel meer afvallen'. Ondertussen heb ik maar 2 broeken meer die ik pas en ik vind ze ook allebei lelijk :')
  woensdag 27 maart 2013 @ 10:14:58 #41
149959 SQ
snelle trees
pi_124558042
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 10:05 schreef RandomMoron het volgende:

of spieren!
disclaimer
pi_124558132
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 10:10 schreef Isabeau het volgende:
:W wolken! Fijn dat je moeder kookt, maar kookt ze ook redelijk slank voor je?

Ze kookt wat ik wil dat ze kookt O+ . Eigenlijk te gênant voor woorden, maar ik maar ik maak er nu gewoon nog even misbruik van.

Ik hoef de komende jaren geen kleding meer te kopen. Ik heb zo ongeveer kleding in 5 verschillende maten in de kast.
pi_124558143
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 10:09 schreef Wolken het volgende:

[..]

Voor mij een reden dat ik me helemaal niet meer weeg. Ik merk het vanzelf aan mijn kleren of ik afval of niet.
Welkom! :) Dan zou ik met een meetlint gaan werken denk.. vooral aan het begin is het fijn als je wel een bevestiging krijgt dat het goed gaat en aan je kleding kan je dat meestal niet zo snel zien.
  woensdag 27 maart 2013 @ 11:58:40 #44
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_124561176
Dat is waar!

O: twee boterhammen met veel gerookte makreel ( spijt van want ik laat de hele dag makreel boertjes :P)
t : sinaasappel, cappuccino met een koekje
l : yoghurt en muesli
t : twee crackers met humus , gegrilde groentes
d : pompoen lasagne
t : druiven

[ Bericht 2% gewijzigd door RandomMoron op 27-03-2013 12:22:07 ]
pi_124561225
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 10:09 schreef Wolken het volgende:

[..]

Ik weet niet hoeveel je wil afvallen, maar het heeft bij mij bijna 20 kilo geduurd tot ik echt duidelijk een maat kleiner nodig had. Als ik niet had geweten dat ik al zoveel in kilo's kwijt was had ik het echt allang opgegeven hoor.
  woensdag 27 maart 2013 @ 12:02:38 #46
319308 Tink89
To live is to dance
pi_124561302
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 12:00 schreef Zeester het volgende:

[..]

Ik weet niet hoeveel je wil afvallen, maar het heeft bij mij bijna 20 kilo geduurd tot ik echt duidelijk een maat kleiner nodig had. Als ik niet had geweten dat ik al zoveel in kilo's kwijt was had ik het echt allang opgegeven hoor.
Ligt ook aan je kledingstijl. Ik draag nogal wat nette broeken zonder stretch, jurkjes zonder stretch en kokerrokken enzo. Daarin voel je elke kilo ;)
pi_124561387
Pas na 20 kg! Ik zou dan denk ik ook al de moed verloren hebben. Ik merk het gelukkig nu al en ook mijn omgeving ziet het inmiddels ook. Niks kan je dag zo opfleuren als een collega die vraagt of je soms afgevallen bent :)
  woensdag 27 maart 2013 @ 12:05:31 #48
149959 SQ
snelle trees
pi_124561399
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 12:02 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ligt ook aan je kledingstijl. Ik draag nogal wat nette broeken zonder stretch, jurkjes zonder stretch en kokerrokken enzo. Daarin voel je elke kilo ;)
Ik wil net zeggen, als je alleen leggings en tricot draagt merk je dat niet, maar gemiddeld is 5 tot 8 kilo per kledingmaat en merk je het echt gelijk.
Ik heb tussen kerst en nieuwjaar staan verven in mijn klusspijkerbroek, dat was echt plat op je rug liggen om de knoop dicht te kunnen krijgen en geen muffintop maar een complete cupcake er bovenuit.
Nu past ie perfect en het scheelt zeven kilo.
disclaimer
  woensdag 27 maart 2013 @ 12:24:20 #49
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_124561871
:P cupcakes. Ik moest hardop lachen.
pi_124561969
Zo, een broek rijker en een stuk haar armer weer thuis. Salade en smoothie gekocht als lunch :9
  woensdag 27 maart 2013 @ 12:29:02 #51
149959 SQ
snelle trees
pi_124562004
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 12:27 schreef Isabeau het volgende:
Zo, een broek rijker en een stuk haar armer weer thuis. Salade en smoothie gekocht als lunch :9
pic? O-)
disclaimer
pi_124562041
quote:
99s.gif Op woensdag 27 maart 2013 12:29 schreef Stormqueen het volgende:

pic? O-)
Nou eh, spinazieblaadjes, kool, wortel, een eitje, paar stukjes kip.... Niet zo bijzonder hoor O-)
  woensdag 27 maart 2013 @ 12:32:34 #53
149959 SQ
snelle trees
pi_124562095
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 12:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou eh, spinazieblaadjes, kool, wortel, een eitje, paar stukjes kip.... Niet zo bijzonder hoor O-)
:6 van de broek. Of is het een heule saaie broek?
disclaimer
pi_124562111
Gewoon een spijkerbroek, niks bijzonders. Hij zit wel verrassend goed. Ik denk dat deze wel 10 kilo mee kan. Met een riem.
pi_124562887
Mijn tante heeft tegen mijn moeder gezegd dat ze als 'cadeautje' voor m'n afvalprestatie me mee uit shoppen moet nemen, maar ik probeer het steeds een beetje af te houden tot ik echt noodzaak tot nieuwe kleren zie. Eigenlijk best stom van mezelf :P
  woensdag 27 maart 2013 @ 13:03:11 #56
149959 SQ
snelle trees
pi_124562917
Je hoeft ook niet je complete garderobe meteen te vervangen toch? Gewoon een aantal goed zittende basics die je veel kan dragen :Y

De vorige keer dat ik afviel kreeg ik na 13 kilo ook een set nieuw spul van mijn moeder. Je straalt dan ook meer *O*
disclaimer
  woensdag 27 maart 2013 @ 13:04:26 #57
149959 SQ
snelle trees
pi_124562968
alleen nog steeds zo jammer dat ik alles er weer aan vrat plus nog wat extra;s :')
disclaimer
pi_124563046
quote:
99s.gif Op woensdag 27 maart 2013 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
alleen nog steeds zo jammer dat ik alles er weer aan vrat plus nog wat extra;s :')
En daarom heb ik nog wel wat echt leuke kleren in de kast die ik momenteel niet pas *)
Maar hopelijk 'straks' wel weer.
pi_124563232
quote:
99s.gif Op woensdag 27 maart 2013 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
Je hoeft ook niet je complete garderobe meteen te vervangen toch? Gewoon een aantal goed zittende basics die je veel kan dragen :Y

De vorige keer dat ik afviel kreeg ik na 13 kilo ook een set nieuw spul van mijn moeder. Je straalt dan ook meer *O*
True, maar ik vind het een beetje zonde om dit 'te verspillen' als ik voor de zomer opeens nog slanker blijk te zijn. En heb voor mezelf laatst al een nieuwe broek en een nieuw vest gekocht waar ik me helemaal top in voel. Enige wat ik echt goed kan gebruiken is een zomerjas, maar dat is dan gelijk ook weer het allermoeilijkste kledingstuk om te kopen, vind ik.
pi_124563249
quote:
99s.gif Op woensdag 27 maart 2013 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
En ach, zo heb je nu toch regelmatig nog verrassingen in de garderobe van dingen die je al lang niet meer aan kon?
  woensdag 27 maart 2013 @ 13:13:58 #61
149959 SQ
snelle trees
pi_124563254
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 13:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En daarom heb ik nog wel wat echt leuke kleren in de kast die ik momenteel niet pas *)
Die kleren zijn in mijn geval uit 2006. Die kunnen echt niet meer :')
disclaimer
  woensdag 27 maart 2013 @ 13:14:41 #62
149959 SQ
snelle trees
pi_124563271
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 13:13 schreef Zeester het volgende:

[..]

En ach, zo heb je nu toch regelmatig nog verrassingen in de garderobe van dingen die je al lang niet meer aan kon?
limegroene linnen broeken enzo :D :D :')
disclaimer
pi_124563285
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 13:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hier ligt ook nog genoeg in de kast wat ik straks weer hoop te passen O+
Al hoop ik dat dat volgend jaar ook allemaal te groot is en ik alsnog lekker kan gaan shoppen voor nieuwe kleding!
pi_124563288
quote:
99s.gif Op woensdag 27 maart 2013 13:14 schreef Stormqueen het volgende:

limegroene linnen broeken enzo :D :D :')
Dat van mij is redelijk neutraal :D Op één broek na, maar die had ik toen eigenlijk ook al niet moeten kopen :')
  woensdag 27 maart 2013 @ 13:16:34 #65
149959 SQ
snelle trees
pi_124563331
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 13:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat van mij is redelijk neutraal :D Op één broek na, maar die had ik toen eigenlijk ook al niet moeten kopen :')
Nu maak je me neiuwsgierig :')
Naja, ik heb nogal een kleurrijke smaak, zeg maar... :')
Ik droeg dan een zeeblauwe broek met een hardroze shirt en een appelgroene blouse.
Inmiddels ben ik 31 en kan het gewoon ècht niet meer :')
disclaimer
pi_124563368
Ik weet echt niet meer wat in 2006 in de mode was, en of ik nog kledingstukken van heb. Al heb ik het shirtje waar ik m'n eerste kus in kreeg nog, en dat was in 1999 ;)! Dus vast wel!
  woensdag 27 maart 2013 @ 13:20:06 #67
149959 SQ
snelle trees
pi_124563422
ik weet het nog exact omdat ik toen mijn hele garderobe heb weggetieft en opnieuw heb aangeschaft. Ofja, dat was eigenlijk 2005. Want ik was 25 kilo afgevallen en ging van maat 46 naar maat 38. En het gros is limegroen / aquablauw / hardroze :')_!
disclaimer
pi_124563435
2006 woog ik volgens mij sinds tijden weer eens onder de 80 kilo...
daar zit ik nu ruim 30 kilo boven :')
Als het me lukt ooit weer onder de 80 te komen, dan mag ik in een keer een hele nieuwe garderobe aanschaffen van mezelf!
pi_124563490
quote:
99s.gif Op woensdag 27 maart 2013 13:16 schreef Stormqueen het volgende:

Nu maak je me neiuwsgierig :')
Naja, ik heb nogal een kleurrijke smaak, zeg maar... :')
Ik droeg dan een zeeblauwe broek met een hardroze shirt en een appelgroene blouse.
Inmiddels ben ik 31 en kan het gewoon ècht niet meer :')
Hij was roze. :D Ik zie mezelf er nu echt niet meer in lopen.
pi_124563611
Ik heb even de Lowlands 2006 foto's doorgespit om een beeld te krijgen van wat ik toen droeg, en van de 3 shirtjes die ik op die foto's draag heb ik er 2 nog. En ook 1 van de 2 vesten. Ben geloof ik vrij stijl-vast. Al draag ik nu vooral rokjes en daar alleen broeken.
pi_124564050
75,7 op de weegschaal vanmorgen! Nog 0,7 en dan weer op streefgewicht. En dan wil ik er nog een kg of 2/3 af zodat ik wat marge heb.

Lijstje van vandaag:
O: 200ml melk met btje honing, Brinta en banaan
S: 10min buikspieren, 50min bodyshape
T: 2 plakjes ontbijtkoek minder suiker
L: 250 kwark met appel en 30gr. cruesli balans chocolade. 3 patatjes van de kinderen
T: geen idee
D: iets met kip uit de oven
T: no clue
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_124564291
:D dit gaat helaas maar al te vaak op:

Goed bezig, Vicky! :o
pi_124564546
Ik heb als het goed is nog 1 shirtje van toen ik 14 was en heftig in de tienerdisco aan het dansen was. Ding is dus inmiddels 16 jaar oud. Iets met moeite hebben met weggooien van dingen die niet stuk zijn....
pi_124564602
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 13:46 schreef Isabeau het volgende:

[ afbeelding ]

heel herkenbaar schema.

Thnxx
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_124564776
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 13:52 schreef Wolken het volgende:
Ik heb als het goed is nog 1 shirtje van toen ik 14 was en heftig in de tienerdisco aan het dansen was. Ding is dus inmiddels 16 jaar oud. Iets met moeite hebben met weggooien van dingen die niet stuk zijn....
Ik heb nog een nachthemd van toen ik 11 was ;) Die is wel stuk, maar ik kan hem niet weg doen. En ach, wat is er mis met goede herinneringen in de vorm van een kledingstuk? Zolang het niet kasten vol zijn is er niets aan de hand.
pi_124564805
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2013 13:53 schreef Vicky het volgende:

heel herkenbaar schema.

Thnxx
En ik vond het wel grappig dat je er zowel 'find shiny diet' als 'find shitty diet' van kan maken. Althans, ik 8-)
pi_124565209
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 13:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb nog een nachthemd van toen ik 11 was ;) Die is wel stuk, maar ik kan hem niet weg doen. En ach, wat is er mis met goede herinneringen in de vorm van een kledingstuk? Zolang het niet kasten vol zijn is er niets aan de hand.
Kast opruimen wil ik eigenlijk dit weekend gaan doen. Alle dingen die ik toch nooit ga dragen al ben ik dun. Even kijken of ik die in de zak van Max kan gooien, al kan ik me niet voorstellen dat kindjes in Afrika behoefte hebben aan mijn colbertje met mega schoudervullingen.

Heeft er iemand nog ideeën voor een gezonde paasbrunch? Ik heb deze op me genomen omdat ik dan invloed heb wat er precies op tafel staat, maar ik wil mijn familieleden wel iets normaals kunnen aanbieden.
  woensdag 27 maart 2013 @ 14:25:16 #78
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_124565966
Zo, ik ben heul ruim geluncht vandaag, maar had gewoon ook echt nog trek. Dus dan beter maar flink aan de boterhammen dan aan de paaseitjes en andere meuk omdat je nog niet verzadigd bent. :p
pi_124566089
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 14:08 schreef Wolken het volgende:

Heeft er iemand nog ideeën voor een gezonde paasbrunch? Ik heb deze op me genomen omdat ik dan invloed heb wat er precies op tafel staat, maar ik wil mijn familieleden wel iets normaals kunnen aanbieden.
Vers fruit, zalmfilet met roggebrood/bruine broodjes, scrambled eggs of gewoon gekookte eitjes, magere vleeswaren. Ik denk dat het vooral afhangt van hoeveel je gaat eten.
  woensdag 27 maart 2013 @ 14:29:04 #80
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_124566134
Dat wat Isa zegt. Gewone paasbrunch doen, maar ook idd mager beleg dan en bijv toch ook wat rauwkost etc.
  woensdag 27 maart 2013 @ 14:48:25 #81
149959 SQ
snelle trees
pi_124566875
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 13:46 schreef Isabeau het volgende:

[ afbeelding ]

Zo waar O+
disclaimer
pi_124569004
Ik heb net 3 broeken gekocht voor 30 euro. 1 ervan zit perfect de andere 2 ietwat strak. Voor 20 euro een mooie motivatie vond ik!
pi_124570018
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 20:22 schreef An24 het volgende:

[..]

Weet je wat bij mij werkt? Ik mag van mezelf alleen in het weekend bakken en daar iets van nemen. De rest gaat naar collega's.
De laatste weken is dinsdag juist meer mijn 'cheat'day (en gaat het in het weekend goed) dus misschien moet ik er ook maar gewoon aan toegeven en zelf een klein stukje nemen en de rest inderdaad uitdelen.
pi_124570041
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 16:42 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Oeh spannend!
Yes!
Ik ga deze choreo laten zien

pi_124570093
Wanneer, Sarabi?
pi_124570165
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 13:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb nog een vest van toen ik 8 was (was toen al veelste groot en is het nu nog steeds) maar hij begint nu toch echt kapot te gaan -O-
pi_124570186
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 16:17 schreef Isabeau het volgende:
Wanneer, Sarabi?
6 april :) tijdens een bruilofstfeest in Vlissingen.
  woensdag 27 maart 2013 @ 16:20:28 #88
149959 SQ
snelle trees
pi_124570207
Belofte maakt schuld, mijn jurkjes zijn binnen. Onder spoiler voor de jurkenhaters :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze vallen dus lang genoeg :D
disclaimer
  woensdag 27 maart 2013 @ 16:20:45 #89
149959 SQ
snelle trees
pi_124570220
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 16:19 schreef Sarabi het volgende:

[..]

6 april :) tijdens een bruilofstfeest in Vlissingen.
spannend!
disclaimer
pi_124570263
quote:
99s.gif Op woensdag 27 maart 2013 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
Belofte maakt schuld, mijn jurkjes zijn binnen. Onder spoiler voor de jurkenhaters :)

SPOILER
Leuk! Ik vind de blauwe met riem het leukste! Maar de zwarte is ook goed!
pi_124570280
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 16:19 schreef Sarabi het volgende:

Ik heb nog een vest van toen ik 8 was (was toen al veelste groot en is het nu nog steeds) maar hij begint nu toch echt kapot te gaan -O-
Jammer is dat hè!

En 6 april is al snel!
  woensdag 27 maart 2013 @ 16:24:53 #92
149959 SQ
snelle trees
pi_124570383
ja van die zwarte had ik meer foto's, maar allemaal met mijn armen net voor de neklijn :') en die neklijn maakt 'm juist leuk!

SPOILER
disclaimer
pi_124570408
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 16:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Jammer is dat hè!

En 6 april is al snel!
Heel jammer :Y

En 6 april is eigenlijk te snel :D zou graag toch nog wat kilo's kwijt willen maar goed...
Van de 5 meiden zijn 3 meiden 'volslank' dus opvallen doe ik niet (behalve dan met mijn solo).

25 mei is het eerste optreden voor de demogroep dan hoop ik wel weer iets slanker te zijn. Tot nu toe gaat het goed met een halve kilo per week.
pi_124570438
quote:
99s.gif Op woensdag 27 maart 2013 16:20 schreef Stormqueen het volgende:

SPOILER
Leuk! maar nog wel redelijk kort.
pi_124570456
Buikdanseressen hoeven niet super slank te zijn 8-) Vind ik dan.
pi_124570507
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 16:26 schreef Isabeau het volgende:
Buikdanseressen hoeven niet super slank te zijn 8-) Vind ik dan.
Nee maar op het moment heb ik nog net een bmi van 30+
Dus dat is misschien zelfs wel iets meer dan volslank.
Zolang het goed zit met de uitstraling komt het sowieso wel goed.
  woensdag 27 maart 2013 @ 16:27:50 #97
149959 SQ
snelle trees
pi_124570511
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 16:26 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Leuk! maar nog wel redelijk kort.
ik heb dusdanig korte pootjes dat ik er met langere jurken al snel uitzie als een boerenpaard.
disclaimer
  woensdag 27 maart 2013 @ 16:31:53 #98
149959 SQ
snelle trees
pi_124570656
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 16:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Yes!
Ik ga deze choreo laten zien

dit is niet lullig bedoeld, maar wat heeft dit met buikdansen te maken? In mijn hoofd ziet dat er anders uit? Deze dame zwiert met 2 waaiers met een doek er aan?
disclaimer
pi_124570838
quote:
99s.gif Op woensdag 27 maart 2013 16:31 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dit is niet lullig bedoeld, maar wat heeft dit met buikdansen te maken? In mijn hoofd ziet dat er anders uit? Deze dame zwiert met 2 waaiers met een doek er aan?
Klopt dit is wel een heel ander soort buikdansen dan wat we de rest van de avond gaan laten zien (heb wel ooit andere filmpjes van ons laten zien toch?)

Fanveils is onderdeel van het buikdansen maar normaal is het meer een combinatie tussen dit en het orientaalse dansen. In deze dans is het alleen maar fanveils.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')