SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Haha, ik dacht al! Jij hebt gewoon de cake van je collega's weggepleurd, omdat jij wil afvallen...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:51 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, maar dat ben ik helemaal met je eens hoor. Ik geef het weer verder ook niet de schuld, ik steek het zelf allemaal in mijn mik, maar zowel in 2010 als in 2012 viel ik af als een tierelier tussen maart en september, dat is voor mij toch gewoon een periode dat ik blijkbaar beter in mijn vel zit dan in de rest van het jaar. Vandaar dat ik daar dus verlangend naar uit keek.
Maar gisteren ben ik ook heel bewust naar de lidl gewandeld voor chips hoor, gewoon omdat ik daar nou eens echt zin in had.
Eens een keer iets lekkers vind ik ook echt niet fout, maar gewoon weer stom doen en hier maar naar de koektrommel blijven lopen opm ijn werk bijvoorbeeld slaat gewoon nergens op.
Kreeg net ook weer mail dat er nog cake staat, die heb ik gelijk in de prullenbak geflikkerd.
het mailtje he, niet de cake!
Ugh! I know that feelquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:16 schreef Brighteyes het volgende:
Ik doe ook een lijstje. He tis hier nog steeds huilen met de pet op, maar ik blijf stug elke dag opnieuw beginnen. Ooit zal ik het langer dan 2 dagen vol weten te houden.![]()
Oeh spannend!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:17 schreef Sarabi het volgende:
O help ik heb net met mijn grote mond beloofd dat ik een solo dans tijdens ons optreden volgende week.
De komende dagen maar niet meer eten
Plak cake, lik chocomousse erover en dan wat meloen en druiven erbij. Toefje slagroom.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond vandaag dat ik een goed excuus had voor troosteten, dus ik heb ook gewoon gehaald wat ik lekker vond(meloen, druiven en chocolademouse) Hier staat ook nog cake door vriendlief gebakken, maar ik vind cake niks aan
Zo kan je alles wel lekker maken ja!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Plak cake, lik chocomousse erover en dan wat meloen en druiven erbij. Toefje slagroom.
Ja ok. Daar komen de kilo's vandaan
Weet je dat ik dat heel smerig vind klinkenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:39 schreef douche-eendje het volgende:
Plak cake, lik chocomousse erover en dan wat meloen en druiven erbij. Toefje slagroom.
Ja ok. Daar komen de kilo's vandaan
Dat ligt er natuurlijk aan hoe het bedoeld is, hoofdgerecht of bijgerecht.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:53 schreef Brighteyes het volgende:
De feta-groentetaartjes zijn lekker!
Wortel, ui, feta en courgette raspen of grof malen in een keukenmachine, in een kom wat bloem, maanzaad, komijnzaad, peterselie en kerrie door elkaar roeren, groentemengsel erbij, eitje erdoor roeren en taartjes van bakken.
Ok, het weden hier blobjes met een krokant laagje en niet lekker stevig verder, maar echt goed te eten vond ik.En nu wil ik de rest ook.
Sws was de hoeveelheid voor 4 personen, maar dat slaat nergens op, 2 grote wortels, 1 courgette, een kleine ui en 60 gram feta is bij elkaar no way genoeg voor 4 personen.
Prop het in je hoofd en je merkt er niks van. Tot je op de weegschaal gaat staan.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weet je dat ik dat heel smerig vind klinken
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:53 schreef Brighteyes het volgende:
De feta-groentetaartjes zijn lekker!
Wortel, ui, feta en courgette raspen of grof malen in een keukenmachine, in een kom wat bloem, maanzaad, komijnzaad, peterselie en kerrie door elkaar roeren, groentemengsel erbij, eitje erdoor roeren en taartjes van bakken.
Ok, het weden hier blobjes met een krokant laagje en niet lekker stevig verder, maar echt goed te eten vond ik.En nu wil ik de rest ook.
Sws was de hoeveelheid voor 4 personen, maar dat slaat nergens op, 2 grote wortels, 1 courgette, een kleine ui en 60 gram feta is bij elkaar no way genoeg voor 4 personen.
Klopt, maar ik vond een andere (Hartstichting) en heb overgewicht ondanks dat ik onder de 27 zit.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:13 schreef Zeester het volgende:
Trouwens, de BMI bereken-link in de OP is dood.
spam/scamblog om der boek te verkopen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:52 schreef Nober het volgende:
Kennen jullie Charlotte Willems? Las ik vandaag over in de krant.
http://bodieboost.wordpress.com/tag/charlotte-willems/
quote:the diet of the Angels in preparation for the Fashion Show. The most striking quote:
She sees a nutritionist, who has measured her body’s muscle mass, fat ratio and levels of water retention. He prescribes protein shakes, vitamins and supplements to keep Lima’s energy levels up during this training period. Lima drinks a gallon of water a day. For nine days before the show she will drink only protein shakes – “no solids”. The concoctions include powdered egg. Two days before the show she will abstain from the gallon of water a day, and “just drink normally”. Then, 12 hours before the show she will stop drinking entirely.
I ate more solid food at breakfast today than the Victoria’s Secret Angels have had for the past week and a half.
Ja ze stond niet in de krant omdat ze niets te verkopen had.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
spam/scamblog om der boek te verkopen.
Weet je wat bij mij werkt? Ik mag van mezelf alleen in het weekend bakken en daar iets van nemen. De rest gaat naar collega's.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:17 schreef Sarabi het volgende:
Hier staat een lemon yoghurt cake in de oven![]()
Heb de laatste tijd veelste vaak zin om iets te bakken.
Heb je een recept? Ik heb vorige week 7 mango's gekocht dus ik zoek inspiratiequote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:35 schreef Vicky het volgende:
[..]
Klinkt goed!
wij hadden chili con carne met mango
[ afbeelding ]
was erg lekker
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Heb je een recept? Ik heb vorige week 7 mango's gekocht dus ik zoek inspiratie
even hierop terugkomend... Mijn eerste gedachte was ook, ja maar, na zwangerschap. Ik kan me echt niet voorstellen dat zoiets mooi strak terugplooit met 'alleen' afvallen, eigenlijk...quote:Op maandag 25 maart 2013 11:05 schreef ejiraM het volgende:
[..]
dit soort dingen word ik altijd blij van! Dit wil ik ook!![]()
Hier gaat het goedPak het nu samen met een vriendin op, en ook al weeg ik bijna het dubbele, het gaat om het motiveren. We sporten iig samen, en proberen ook veel samen te eten!
Voor mij een reden dat ik me helemaal niet meer weeg. Ik merk het vanzelf aan mijn kleren of ik afval of niet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:05 schreef RandomMoron het volgende:
ik wil ook naar de kringloop want ik heb een antiek ogende koffer nodig! Mijn kat slaapt er altijd in en nu is de zijne stuk!
ik heb er moeite mee dat ik twee kilo ben aangekomen nu ik een soort van sportschema voor mezelf heb. Ik loop om de dag hard, en om de dag doe ik een oefening uit een training voor beginners met squats enzo. Nu moet ik dus bedenken dat dat vocht is als ik elke keer schrik
of spieren!quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:05 schreef RandomMoron het volgende:
ik wil ook naar de kringloop want ik heb een antiek ogende koffer nodig! Mijn kat slaapt er altijd in en nu is de zijne stuk!
ik heb er moeite mee dat ik twee kilo ben aangekomen nu ik een soort van sportschema voor mezelf heb. Ik loop om de dag hard, en om de dag doe ik een oefening uit een training voor beginners met squats enzo. Nu moet ik dus bedenken dat dat vocht is als ik elke keer schrik
Ze kookt wat ik wil dat ze kooktquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:10 schreef Isabeau het volgende:
wolken! Fijn dat je moeder kookt, maar kookt ze ook redelijk slank voor je?
Welkom!quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:09 schreef Wolken het volgende:
[..]
Voor mij een reden dat ik me helemaal niet meer weeg. Ik merk het vanzelf aan mijn kleren of ik afval of niet.
Ik weet niet hoeveel je wil afvallen, maar het heeft bij mij bijna 20 kilo geduurd tot ik echt duidelijk een maat kleiner nodig had. Als ik niet had geweten dat ik al zoveel in kilo's kwijt was had ik het echt allang opgegeven hoor.quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:09 schreef Wolken het volgende:
[..]
Voor mij een reden dat ik me helemaal niet meer weeg. Ik merk het vanzelf aan mijn kleren of ik afval of niet.
Ligt ook aan je kledingstijl. Ik draag nogal wat nette broeken zonder stretch, jurkjes zonder stretch en kokerrokken enzo. Daarin voel je elke kiloquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:00 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel je wil afvallen, maar het heeft bij mij bijna 20 kilo geduurd tot ik echt duidelijk een maat kleiner nodig had. Als ik niet had geweten dat ik al zoveel in kilo's kwijt was had ik het echt allang opgegeven hoor.
Ik wil net zeggen, als je alleen leggings en tricot draagt merk je dat niet, maar gemiddeld is 5 tot 8 kilo per kledingmaat en merk je het echt gelijk.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:02 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ligt ook aan je kledingstijl. Ik draag nogal wat nette broeken zonder stretch, jurkjes zonder stretch en kokerrokken enzo. Daarin voel je elke kilo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |