abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 maart 2013 @ 15:55:31 #1
319308 Tink89
To live is to dance
pi_124527631
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers Hieronder de deelnemers en de tickers!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  dinsdag 26 maart 2013 @ 15:56:06 #2
319308 Tink89
To live is to dance
pi_124527656
En de laatste post was:

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 15:51 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, maar dat ben ik helemaal met je eens hoor. Ik geef het weer verder ook niet de schuld, ik steek het zelf allemaal in mijn mik, maar zowel in 2010 als in 2012 viel ik af als een tierelier tussen maart en september, dat is voor mij toch gewoon een periode dat ik blijkbaar beter in mijn vel zit dan in de rest van het jaar. Vandaar dat ik daar dus verlangend naar uit keek.

Maar gisteren ben ik ook heel bewust naar de lidl gewandeld voor chips hoor, gewoon omdat ik daar nou eens echt zin in had.
Eens een keer iets lekkers vind ik ook echt niet fout, maar gewoon weer stom doen en hier maar naar de koektrommel blijven lopen opm ijn werk bijvoorbeeld slaat gewoon nergens op.

Kreeg net ook weer mail dat er nog cake staat, die heb ik gelijk in de prullenbak geflikkerd. :D
het mailtje he, niet de cake! :o
Haha, ik dacht al! Jij hebt gewoon de cake van je collega's weggepleurd, omdat jij wil afvallen... :)
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  dinsdag 26 maart 2013 @ 16:00:05 #3
149959 SQ
snelle trees
pi_124527812
Weg met de cake!
En sinds wanneer staan de tickers weer in een spoiler?
disclaimer
pi_124527907
Ik zou die cake weggooien :D
pi_124528066
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 15:16 schreef Brighteyes het volgende:
Ik doe ook een lijstje. He tis hier nog steeds huilen met de pet op, maar ik blijf stug elke dag opnieuw beginnen. Ooit zal ik het langer dan 2 dagen vol weten te houden. :Y :')

Ugh! I know that feel :')
My salvation lies in your love..
pi_124528315
Ik had vorige week zo'n top week, en dan is het deze week weer heel matig. Het is bij mij gewoon óf superstreng, of een beetje prut. De tusseninmanier met een goed verdeelde hoeveelheid snacks bestaat nog niet. Nou heb ik gisteren vooral veel te veel boterhammen gegeten omdat ik gewoon écht honger had, dus zo erg is dat dan ook weer niet, maar toch, het voelt niet goed.

Maar Brighteyes, die taart negeren is al weer een enorme overwinning *O*!
pi_124528338
Trouwens, de BMI bereken-link in de OP is dood.
pi_124528517
O help ik heb net met mijn grote mond beloofd dat ik een solo dans tijdens ons optreden volgende week.
De komende dagen maar niet meer eten :X
pi_124529543
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 16:17 schreef Sarabi het volgende:
O help ik heb net met mijn grote mond beloofd dat ik een solo dans tijdens ons optreden volgende week.
De komende dagen maar niet meer eten :X
Oeh spannend!
pi_124533339
@ Cake: ze hadden voor mij ook een stukje taart laten staan. Gelukkig was het taart met kersen en als er 1 ding is wat ik vies, maar dan ook HEEL erg vies vind. Kersen :r

Dus. Hij staat er nu nog :D
pi_124533474
Ik vond vandaag dat ik een goed excuus had voor troosteten, dus ik heb ook gewoon gehaald wat ik lekker vond :Y) (meloen, druiven en chocolademouse) Hier staat ook nog cake door vriendlief gebakken, maar ik vind cake niks aan :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_124534182
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 18:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond vandaag dat ik een goed excuus had voor troosteten, dus ik heb ook gewoon gehaald wat ik lekker vond :Y) (meloen, druiven en chocolademouse) Hier staat ook nog cake door vriendlief gebakken, maar ik vind cake niks aan :')
Plak cake, lik chocomousse erover en dan wat meloen en druiven erbij. Toefje slagroom.

Ja ok. Daar komen de kilo's vandaan :D
pi_124534254
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 18:39 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Plak cake, lik chocomousse erover en dan wat meloen en druiven erbij. Toefje slagroom.

Zo kan je alles wel lekker maken ja! :D
pi_124534387
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 18:39 schreef douche-eendje het volgende:

Weet je dat ik dat heel smerig vind klinken _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 26 maart 2013 @ 18:53:34 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_124534721
:o De feta-groentetaartjes zijn lekker! :o
Wortel, ui, feta en courgette raspen of grof malen in een keukenmachine, in een kom wat bloem, maanzaad, komijnzaad, peterselie en kerrie door elkaar roeren, groentemengsel erbij, eitje erdoor roeren en taartjes van bakken. *O*
Ok, het weden hier blobjes met een krokant laagje en niet lekker stevig verder, maar echt goed te eten vond ik. :Y En nu wil ik de rest ook. :')

Sws was de hoeveelheid voor 4 personen, maar dat slaat nergens op, 2 grote wortels, 1 courgette, een kleine ui en 60 gram feta is bij elkaar no way genoeg voor 4 personen. :D
pi_124534880
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 18:53 schreef Brighteyes het volgende:
Wortel, ui, feta en courgette raspen of grof malen in een keukenmachine, in een kom wat bloem, maanzaad, komijnzaad, peterselie en kerrie door elkaar roeren, groentemengsel erbij, eitje erdoor roeren en taartjes van bakken. *O*
Ok, het weden hier blobjes met een krokant laagje en niet lekker stevig verder, maar echt goed te eten vond ik. :Y En nu wil ik de rest ook. :')

Sws was de hoeveelheid voor 4 personen, maar dat slaat nergens op, 2 grote wortels, 1 courgette, een kleine ui en 60 gram feta is bij elkaar no way genoeg voor 4 personen. :D
Dat ligt er natuurlijk aan hoe het bedoeld is, hoofdgerecht of bijgerecht.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 18:59:48 #17
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_124535005
Het staat bj de roerbakgerechten en ovr het algemeen staat er wel een serveersuggestie bij.
Ik zal het begin van het hoofdstuk eens checken. ;)
  dinsdag 26 maart 2013 @ 19:01:27 #18
149959 SQ
snelle trees
pi_124535082
Ik eet een biefstuk met fantasiesla :9
disclaimer
pi_124536271
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 18:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Weet je dat ik dat heel smerig vind klinken _O-
Prop het in je hoofd en je merkt er niks van. Tot je op de weegschaal gaat staan.
pi_124536693
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 18:53 schreef Brighteyes het volgende:

Klinkt goed!

wij hadden chili con carne met mango

was erg lekker
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_124537248
Dat ziet er lekker uit, Vicky! :9
  dinsdag 26 maart 2013 @ 19:48:11 #22
319308 Tink89
To live is to dance
pi_124537368
Ziet er idd lekker uit! Ik had pasta, basilicumcreme, kastanjechampignons, gewone champignons, courgette, een paar zongedroogde tomaatjes en een flinke lepel roomkaas. Jum!
pi_124537569
Kennen jullie Charlotte Willems? Las ik vandaag over in de krant.
http://bodieboost.wordpress.com/tag/charlotte-willems/

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 16:13 schreef Zeester het volgende:
Trouwens, de BMI bereken-link in de OP is dood.
Klopt, maar ik vond een andere (Hartstichting) en heb overgewicht ondanks dat ik onder de 27 zit.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 20:03:27 #24
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_124538172
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 19:52 schreef Nober het volgende:
Kennen jullie Charlotte Willems? Las ik vandaag over in de krant.
http://bodieboost.wordpress.com/tag/charlotte-willems/

spam/scamblog om der boek te verkopen.
pi_124538383
Dit vind ik een mooie blogpost O+ www.curvygirlguide.com/se(...)es-not-love-my-body/

Uit het artikel:
quote:
the diet of the Angels in preparation for the Fashion Show. The most striking quote:

She sees a nutritionist, who has measured her body’s muscle mass, fat ratio and levels of water retention. He prescribes protein shakes, vitamins and supplements to keep Lima’s energy levels up during this training period. Lima drinks a gallon of water a day. For nine days before the show she will drink only protein shakes – “no solids”. The concoctions include powdered egg. Two days before the show she will abstain from the gallon of water a day, and “just drink normally”. Then, 12 hours before the show she will stop drinking entirely.

I ate more solid food at breakfast today than the Victoria’s Secret Angels have had for the past week and a half.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')