quote:
ik heb het fout, het is idd gewoon Midas Dekkers.quote:
Had hij geen kinderprogramma? Vond het ook altijd interessantquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:23 schreef ieniminimuis het volgende:
vroeger had Midas zijn eigen show op de tv, daar keek ik altijd graag naar met mijn vader. Bazenshow!
Redheadsquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat een hosselaarSC is dr niks bij
geen idee, heb niet zo'n goed geheugenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:28 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Had hij geen kinderprogramma? Vond het ook altijd interessant
Kut gast. Kut reclamequote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:33 schreef alors het volgende:
Ik was aan het spotifyen (lekker 90s plaatjes) en toen kreeg ik reclame, deze welteverstaan
ik zag dat ie blijkbaar al een tijdje oud is maar, like wtf
Bij Nederlandse overheidsspotjes zit je 9 van de 10 keer met plaatsvervangende schaamte te kijken jaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:33 schreef alors het volgende:
Ik was aan het spotifyen (lekker 90s plaatjes) en toen kreeg ik reclame, deze welteverstaan
ik zag dat ie blijkbaar al een tijdje oud is maar, like wtf
Ik ben spontaan begonnen met roken toenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:37 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Bij Nederlandse overheidsspotjes zit je 9 van de 10 keer met plaatsvervangende schaamte te kijken ja
KWF is geen overheid, maar tsja het levert wel een fiksequote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:37 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Bij Nederlandse overheidsspotjes zit je 9 van de 10 keer met plaatsvervangende schaamte te kijken ja
Rokenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben spontaan begonnen met roken toen
Maar moet je is luisteren hoe fransie reageert. Het is bijna aggresief.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:42 schreef ieniminimuis het volgende:
sowieso zijn spotjes van de goede doelen een beetje om te huilen.
Zoals Fransje Bauer met zijn koop een steentje van mij
je zou pro-Midas moeten zijn! Hij heeft nl gezegd dat de mens niet gemaakt is om te rennen enzo. Hij keurde sport ook af voor de mensheid.quote:
In dat opzicht ben ik het wel met hem eens (na m'n blessure dan...)quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
je zou pro-Midas moeten zijn! Hij heeft nl gezegd dat de mens niet gemaakt is om te rennen enzo. Hij keurde sport ook af voor de mensheid.
Ik hoop dat hij stikt in zijn snor.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
je zou pro-Midas moeten zijn! Hij heeft nl gezegd dat de mens niet gemaakt is om te rennen enzo. Hij keurde sport ook af voor de mensheid.
Nu drijf je over...quote:
Ja ik vind het zelf ook wel een beetje hebberigquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Nu drijf je over...![]()
Al vind ik jou ook wel lief
Dat mag... Ik ben natuurlijk ook uitermate begeerlijk, ik begrijp het welquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja ik vind het zelf ook wel een beetje hebberig
zekersquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat mag... Ik ben natuurlijk ook uitermate begeerlijk, ik begrijp het wel
Bedankt voor het aanbod, maar ik wil de stemming niet verpesten.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Als je iets vrolijker doet, mag je meedoen
Dan wordt het volgens mij zo'n breinbreker puzzelquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Als je iets vrolijker doet, mag je meedoen
Gewoon creatief zijn, geen probleem!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dan wordt het volgens mij zo'n breinbreker puzzel
[ afbeelding ]
Heel leuk allemaal, totdat er bij de eerste hulp 9 verpleegsters aan het puzzelen zijn om jullie weer van elkaar te krijgenquote:
Geeft niks, ondanks dat hebben we toch een toptijd gehad met z'n drieënquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:56 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Heel leuk allemaal, totdat er bij de eerste hulp 9 verpleegsters aan het puzzelen zijn om jullie weer van elkaar te krijgen
Ik ben ook blijquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Geeft niks, ondanks dat hebben we toch een toptijd gehad met z'n drieën![]()
Gewoon positief blijven, dan komt het allemaal wel goed![]()
(morgen doe ik wel weer gewoon depressief, oké?)
Dat draagt momenteel ook wel zwaar bij aan de feestvreugde ja, heerlijk!quote:
ik weet wat je lekker vindtquote:
Oeh, dan helemaal ja! Dat je over de Veluwe kijkt en er zo'n groene zweem overheen valtquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Nu nog groene bomen en ik ben helemaal blij!
Bij Beetsterzwaag had je vroeger altijd zo'n bosweg met geschilderde bomen. Staan vast ook wel groene tussenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:59 schreef ieniminimuis het volgende:
echte bomen!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:01 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Bij Beetsterzwaag had je vroeger altijd zo'n bosweg met geschilderde bomen. Staan vast ook wel groene tussen
dat je met dikke opgezwolle ogen en je kapot niest van de hooikoortsquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Oeh, dan helemaal ja! Dat je over de Veluwe kijkt en er zo'n groene zweem overheen valt
Het waren echte bomen!quote:
Zolang je maar over mij heen niestquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat je met dikke opgezwolle ogen en je kapot niest van de hooikoorts
geschilderde bomen zijn niet echt!quote:
Jawel. Echte eiken, met beschilderde bastquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
geschilderde bomen zijn niet echt!
Ik kan echt niet wachten he, het is zo kaal en kleurloos overal, ik zag op mijn telefoon een foto van vorig jaar mei, die kleurenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat heb ik nu al, dus dan liever iig nog het plezier van warm weer en alles in bloei,quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat je met dikke opgezwolle ogen en je kapot niest van de hooikoorts
quote:De beschaving van een volk is af te meten aan het aantal wouden dat wordt geveld om er tissues van te maken.
Het is ook wat later allemaal dit jaar, helaas...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:04 schreef alors het volgende:
[..]
Ik kan echt niet wachten he, het is zo kaal en kleurloos overal, ik zag op mijn telefoon een foto van vorig jaar mei, die kleurenalles in bloei
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:03 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Jawel. Echte eiken, met beschilderde bast
Gezelligheid komt net binnen vliegen! Het is blauw en verigquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:09 schreef Pino112 het volgende:
Hoi! Is het nog een beetje gezellig hier?
Ja, heerlijk!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:09 schreef Pino112 het volgende:
Hoi! Is het nog een beetje gezellig hier?
Ben jij ook overal kaal?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:04 schreef alors het volgende:
[..]
Ik kan echt niet wachten he, het is zo kaal en kleurloos overal, ik zag op mijn telefoon een foto van vorig jaar mei, die kleurenalles in bloei
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gezelligheid komt net binnen vliegen! Het is blauw en verig
Jij scoort een Magnum op de achterbank, met je lieve gedrag vandaag!quote:
ik wil zo'n duolikker!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij scoort een Magnum op de achterbank, met je lieve gedrag vandaag!
Daar mag ik het wegens omstandigheden niet meer over hebbenquote:
Bohquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij scoort een Magnum op de achterbank, met je lieve gedrag vandaag!
owhquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar mag ik het wegens omstandigheden niet meer over hebben
Ik weet het!! Maar de naam van het ijsje wordt verkeerd geïnterpreteerdquote:
gelukkig maar! Wat een gedrocht!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:16 schreef henkde_j het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze zijn bijna allemaal weg
beter alweer.quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:35 schreef alors het volgende:
jahoor de pyromaantjes krijgen ook weer een stijfje hoor
wtf is dat echt nodig?quote:Schultz gaat A27 bij Amelisweerd verbreden
Snelweg ter hoogte van natuurgebied krijgt definitief twee keer zeven rijstroken
alles wat ze maken klinkt hetzelfdequote:
ten kosten van bos...quote:
Banjo herrie is het!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alles wat ze maken klinkt hetzelfde
nujijquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ten kosten van bos...
snap niet dat het opweegt tegen 5 of 10 min file...
daarnaast schijnt het volgens de Nujij reageerders niet te liggen aan dat stuk snelweg, maar ergens verderop.
Precies datquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alles wat ze maken klinkt hetzelfde
Wat is dat dan voor kutplan.quote:
Het is vele malen erger dat hiervoor weer geld uit het infrastructuur/ruimte potje verdwijnt, voor zo'n onzinnig planquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ten kosten van bos...
snap niet dat het opweegt tegen 5 of 10 min file...
daarnaast schijnt het volgens de Nujij reageerders niet te liggen aan dat stuk snelweg, maar ergens verderop.
zitten heel afslagen daar. De 8 rijstroken rond Eindhoven en Den Bosch werken perfect. Was altijd ellende daar. Daar hebben meer banen en veel meer ruimte echt alle problemen opgelost.quote:
daarom verdwaal je ook altijdquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:53 schreef minthy het volgende:
Erger nog; ik zou niet eens weten waar dat stuk snelweg ligt
Utrecht ofzoquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:53 schreef minthy het volgende:
Erger nog; ik zou niet eens weten waar dat stuk snelweg ligt
Ja of versoepeling van werktijden en meer thuiswerken, een beetje minder mensen op de weg is al veel minder files. Maarja dat is niet echt stoere VVD taal. Past ook niet op de poster met zo'n kekke streep eronder.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Meer snelweg is nooit de oplossing! Het is slechts symptomenbestrijding!
Misschien moesten ze eens verspreiding van bedrijven gaan promoten.
Het is onderdeel van de oplossing maar nooit alleen de oplossing. Kijk maar naar de A2 dat meer asfalt een oplossing kan zijn. Alleen moeten mensen dan niet gaan huilen dat als ze door kunnen rijden dat ze geen 130 mogenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ah, dat scheelt. Zo ver mag ik toch niet van huis afquote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:55 schreef alors het volgende:
[..]
Ja of versoepeling van werktijden en meer thuiswerken, een beetje minder mensen op de weg is al veel minder files. Maarja dat is niet echt stoere VVD taal. Past ook niet op de poster met zo'n kekke streep eronder.
Maar de aansluiting van de 28 op de 12 verlicht het voldoende eigenlijk. Dit is echt foutieve symptomenbestrijding, want dan komt er weer locatiebinding voor bedrijvigheid. Locatie is toch al populairquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zitten heel afslagen daar. De 8 rijstroken rond Eindhoven en Den Bosch werken perfect. Was altijd ellende daar. Daar hebben meer banen en veel meer ruimte echt alle problemen opgelost.
Ja Utrecht, tussen de A12 naar Arnhem en de A28 naar Zwolle.quote:
Waar is de N758?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Misschien rij ik er wel wekelijks langs
De verbreding van de A28 (van Zwolle naar Staphorst en vv) heeft ervoor gezorgd dat er nooit meer een file staat in de spitsquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Onderzoek heeft aangetoond dat er veel meer auto's op minder asfalt kunnen rijden zonder file's te veroorzaken. Zolang auto's maar constant dezelfde snelheid rijden, niet inhalen, en soepeltjes de afritten pakken.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het is onderdeel van de oplossing maar nooit alleen de oplossing. Kijk maar naar de A2 dat meer asfalt een oplossing kan zijn. Alleen moeten mensen dan niet gaan huilen dat als ze door kunnen rijden dat ze geen 130 mogen
die 130, dat is pas onzin.
quote:
Oprecht. Geef het antwoord nu maar, stop die vernedering!11quote:
Maar daar hebben ze voornamelijk de vluchtstrook opgeheven en voor de rest is het toch maar weiland die kant op.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:57 schreef minthy het volgende:
[..]
De verbreding van de A28 (van Zwolle naar Staphorst en vv) heeft ervoor gezorgd dat er nooit meer een file staat in de spits![]()
Ongevallen uitgesloten natuurlijk
Westeindequote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Oprecht. Geef het antwoord nu maar, stop die vernedering!11![]()
Nee, da's de N377. Dat weet ik dan weer welquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet de ligging van de meeste A-wegen, maar dit..
t zal vast Zwolle - Nieuwleusen zijn ofzo
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:00 schreef alors het volgende:
Nouja ze doen ook maar, ik houd me het liefst verre van die lelijke Randstad.
De randstad heeft wel Pelle aan de IJssel.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:00 schreef alors het volgende:
Godsamme, sinds wanneer is dat een N-weg?!quote:
Dat zoberzoquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:00 schreef alors het volgende:
Pellequote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De randstad heeft wel Pelle aan de IJssel.
Hahaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Godsamme, sinds wanneer is dat een N-weg?!
Dat is hetzelfde als de Hessenweg N34 noemen. Totally gay
En terecht! Want zo heten ze ookquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Haha![]()
Noem hem ook altijd Westeinde en Hessenweg ja.
Hahaha 'onschuldige kampers' ze vrezen alleen maar voor hun uitkeringquote:
quote:
Wat zijn jullie héérlijk aan het schoppen vandaagquote:
ze hebben een verdachte van de brand in het gemeentehuis in Waalre opgepakt..... op een kampquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Waar ging dit over? Kom net weer terug
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:03 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Wat zijn jullie héérlijk aan het schoppen vandaag
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:03 schreef rubbereend het volgende:
"Als ik dit had geweten had ik ze allemaal kapot geschoten"
En het dan gek vinden dat er 38 man politie komt
zou de kamper wel boos zijn dat ie geen uitkering kreeg ofzoquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze hebben een verdachte van de brand in het gemeentehuis in Waalre opgepakt..... op een kampdus kwam er veul politie
Kampers zijn ook mensenquote:
Tuurlijk zijn het ook mensen, maar je wel een beetje aan de normen en waarden van deze maatschappij houden graag.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Kampers zijn ook mensen![]()
Net als volk dat nog steeds een pagina op Hyves heeft
Hoe serieus denk je dat ik ben vandaag?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn het ook mensen, maar je wel een beetje aan de normen en waarden van deze maatschappij houden graag.
Ik neem dingen veel te vaak, te serieus... of dingen die ik serieus moet nemen totaal niet.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoe serieus denk je dat ik ben vandaag?
Er is werkelijk nog geen serieuze post uit m'n klauwen gekomen hier
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij!!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik neem dingen veel te vaak, te serieus... of dingen die ik serieus moet nemen totaal niet.
Ik
ow dus je wist wel gewoon die N-wegquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Succes!!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja ik ga naar mijn zelfhulpgroepje(totale tijd en geldverspilling, maar daar komen we later nog wel eens op terug)
Nee, die nietquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ow dus je wist wel gewoon die N-weg
ja ik nam juist niet serieus dat je het niet wistquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, die niet![]()
Je moet mij niet zo serieus nemen, jong!
Verwarrende materie, dit!!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja ik nam juist niet serieus dat je het niet wist
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja ik nam juist niet serieus dat je het niet wist
blijft toch verdomde catchy allemaalquote:
Met wat vaseline...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, die niet![]()
Je moet mij niet zo serieus nemen, jong!
quote:
Auquote:
The Cats, niets mis mee.quote:
Ja hoor, ik heb zo'n bui vandaagquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:43 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga weer een avondje klussen, blijven jullie lief voor elkaar?
Domien?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:47 schreef Evertjan het volgende:
mensen mensen wat een dag heb ik beleefd!!!
Volgens mij is het de bedoeling dat er iemand gaat vragen waarom...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:50 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Domien?
Heb ik hier Domien ontmaskerd?
Ik ben niet geïnteresseerd iig.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij is het de bedoeling dat er iemand gaat vragen waarom...
nee hoorde het domien vandaag een paar keer roepen op de radioquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij is het de bedoeling dat er iemand gaat vragen waarom...
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:07 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee hoorde het domien vandaag een paar keer roepen op de radio
Tofquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb zo'n bui vandaag![]()
Veel plezier!
ja het was gewoon irritant. Domien is in zijn eigen programma altijd zo hyper en blij over alles. ik hoor hem liever bij de Freaknacht of EWquote:
Ik schat 23...quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik schat 23...
Ze ging op m'n hand zitten
en toen gleed je hand helemaal naar binnen?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik schat 23...
jajaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik schat 23...
gewoon liever niet meer horenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:11 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ja het was gewoon irritant. Domien is in zijn eigen programma altijd zo hyper en blij over alles. ik hoor hem liever bij de Freaknacht of EW
Nee ze zei: ik blijf de hele rit zo zitten, zodat je geen gevoel meer hebt in je hand..als je dan daarna gaat rukken lijkt het net of iemand anders het doet...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en toen gleed je hand helemaal naar binnen?
met je Kanequote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeg, zelfs jij kan te ver gaan!![]()
Domien
Jij hebt een eigen omroep, ja?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
met je Kane
Domien is het ergste wat 3FM te bieden heeft. En hij zit nog wel bij mijn omroep
Godsammequote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee ze zei: ik blijf de hele rit zo zitten, zodat je geen gevoel meer hebt in je hand..als je dan daarna gaat rukken lijkt het net of iemand anders het doet...
quote:
Ik lijk echt niet op m'n pa hequote:
Je pa heeft ranzigere verhalen.quote:
jeweetzquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Je zit me weer eens uit te lachen, hè?
Wat een heldquote:
quote:
quote:
Ga er niet mee aan de haal hè, ik bewaar mezelf voor rubbereendquote:
Zo bedoelde ik het ook niet.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Ga er niet mee aan de haal hè, ik bewaar mezelf voor rubbereend![]()
Anders krijg ik ook gemopperquote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Ga er niet mee aan de haal hè, ik bewaar mezelf voor rubbereend![]()
Ik vind het dodelijk saai. Dan kom je toch niet thuis Laura. Verveel mij er niet mee.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:18 schreef Evertjan het volgende:
in het begin moest ik wennen aan de nieuwe Laura Jansen maar deze song bevalt me steeds beter
Sorry jong, ik moet m'n aandacht verdelen vanavondquote:
ja maar henk is zo leluqquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry jong, ik moet m'n aandacht verdelen vanavond
Daar let ik nooit zo op eigenlijk. Komt doordat ik zelf zo leluk als de netun benquote:
Dat is toch niet voedzaam genoeg?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:04 schreef ieniminimuis het volgende:
en nu ga ik avond eten met een kiwi, thee en koekjes
moet dat dan?quote:
Je maakt me jaloers nuquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:05 schreef wolfrolf het volgende:
Sacha oohhh Sacha
Manmanman wat een heerlijke vrouw
eet nog een zoethoutjequote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
moet dat dan?
Heb al stevig geluncht en om 8 uur avond eten
Een beetje met 20 man achter een balletje aan hobbelen, best gay...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
daar ging mijn avondje tv kijken
en raarquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Een beetje met 20 man achter een balletje aan hobbelen, best gay...
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben veel knapper dan Sacha de Boer!
*brengt net geleerde tip in praktijk*
Die zit weer porno te kijkenquote:
Zie bovenstaande reactie...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:04 schreef minthy het volgende:
Ben ik nu weer de enige die de noodband heeft gehoord? Het alom geprezen Keane??
Roosbeefquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd om wat Roosbeef te luisteren
Pien! Ze hebben allemaal de noodband gemist!!quote:
Roosbeefquote:
Verwijzing naar een Gordon TT?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |