quote:
ik heb het fout, het is idd gewoon Midas Dekkers.quote:
Had hij geen kinderprogramma? Vond het ook altijd interessantquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:23 schreef ieniminimuis het volgende:
vroeger had Midas zijn eigen show op de tv, daar keek ik altijd graag naar met mijn vader. Bazenshow!
Redheadsquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat een hosselaarSC is dr niks bij
geen idee, heb niet zo'n goed geheugenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:28 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Had hij geen kinderprogramma? Vond het ook altijd interessant
Kut gast. Kut reclamequote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:33 schreef alors het volgende:
Ik was aan het spotifyen (lekker 90s plaatjes) en toen kreeg ik reclame, deze welteverstaan
ik zag dat ie blijkbaar al een tijdje oud is maar, like wtf
Bij Nederlandse overheidsspotjes zit je 9 van de 10 keer met plaatsvervangende schaamte te kijken jaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:33 schreef alors het volgende:
Ik was aan het spotifyen (lekker 90s plaatjes) en toen kreeg ik reclame, deze welteverstaan
ik zag dat ie blijkbaar al een tijdje oud is maar, like wtf
Ik ben spontaan begonnen met roken toenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:37 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Bij Nederlandse overheidsspotjes zit je 9 van de 10 keer met plaatsvervangende schaamte te kijken ja
KWF is geen overheid, maar tsja het levert wel een fiksequote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:37 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Bij Nederlandse overheidsspotjes zit je 9 van de 10 keer met plaatsvervangende schaamte te kijken ja
Rokenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben spontaan begonnen met roken toen
Maar moet je is luisteren hoe fransie reageert. Het is bijna aggresief.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:42 schreef ieniminimuis het volgende:
sowieso zijn spotjes van de goede doelen een beetje om te huilen.
Zoals Fransje Bauer met zijn koop een steentje van mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |