Mijn post?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:34 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Die zag ik sowieso al. Ik las alleen over het woordje "zelf" in jouw post heen, my bad
Wow nu is mijn hele timeline veranderd, nu weet ik het ook even niet meer..quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kan het zijn dat de likes daar niet alemaal staan? Ik zie maar een paar categorieën (sport, films, muzie, boeken en tv). Daarnaast staan er wel losse links maar geen groepen.
Bizar genoeg hebben ze blijkbaar twee uur geleden ofzo een update van de timeline uitgevoerd en nu kan het opeens wel.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:23 schreef YogaLove het volgende:
[..]
Ja klopt, je hebt een categorie "overige", daar kun je niks mee doen qua privacy, zo te zien.
Same here. Zal wel een foutje zijn ofzo..quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:37 schreef Bienelientjee het volgende:
Die nieuwe lay out! Even wennen, maar:
Als ik dus mijn pagina bekijk, zie ik bij Muziek wel een aantal namen staan die ik eerder heb toegevoegd. Maar bij Films/ Tv-Programma's staat er niets. Allemaal leeg (terwijl, als ik er op klik om ze toe te voegen, er wel de namen komen die ik al eerder daar heb ingevuld).
En als iemand anders mijn pagina bekijkt, kunnen zij dat wel zien!
Wat is dat dan weer!
quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:22 schreef Toto69 het volgende:
FUCK no, Facebook wordt steeds meer Hyves.
[..]
wat een idioten op deze wereld.
Je hoeft je niet buitengesloten te voelen, je mist er niks aanquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:03 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb al meerdere met de nieuwe layout gezien bij mij is dat nog niet zo . Ik voel me een beetje buitengesloten
Dat! Graflelijk is hetquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:11 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Je hoeft je niet buitengesloten te voelen, je mist er niks aan
Het lijkt FOK! wel...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:19 schreef Bienelientjee het volgende:
Idd ja, en nog altijd vol met foutjes![]()
Als ze het nou eens lieten zoals het was en niet telkens een nieuwe layout verzonnen! Of voor ons de optie open houden dat we mogen kiezen welke layout wij zelf fijn vinden voor onze pagina!
Nee, ten minste, in mijn omgeving niet.quote:
Gewoon boven de "vrienden" knop gaan hangen op diegene z'n profielpagina toch tot het menu verschijnt? Of bedoel je dat niet.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:14 schreef Disorder het volgende:
Ik kan dus echt nergens vinden hoe je je in de nieuwe layout kunt afmelden op iemand's verslagen. Fuck.
Wat een triest figuur zeg.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:58 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
"Oké verwijder ik jou of jij mij?"
Ah thanks. Het werkte voorheen alleen ook zo dat je via iemand's bericht direct toegang kon vinden tot een 'verberg alle verslagen' optie. Die zie ik nergens meer terug.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:16 schreef YogaLove het volgende:
[..]
Gewoon boven de "vrienden" knop gaan hangen op diegene z'n profielpagina toch tot het menu verschijnt? Of bedoel je dat niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |