quote:Resterend programma Feyenoord
Datum Wedstrijd
17 maart Feyenoord - FC Utrecht
30 maart SC Heerenveen - Feyenoord
5 april Feyenoord - VVV-Venlo
14 april RKC Waalwijk - Feyenoord
21 april Feyenoord - Vitesse
28 april Feyenoord - Heracles Almelo
5 mei ADO Den Haag - Feyenoord
12 mei Feyenoord - NAC Breda
Resterend programma PSV
Datum Wedstrijd
16 maart PSV - RKC Waalwijk
31 maart Roda JC Kerkrade - PSV
6 april Willem II - PSV
14 april PSV - Ajax
20 april AZ - PSV
27 april PSV - FC Groningen
5 mei PSV - NEC
12 mei FC Twente - PSV
Resterend programma Ajax
Datum Wedstrijd
17 maart AZ - Ajax
31 maart Ajax - NEC
7 april Ajax - Heracles Almelo
14 april PSV - Ajax
19 april Ajax - SC Heerenveen
27 april NAC Breda - Ajax
5 mei Ajax - Willem II
12 mei FC Groningen - Ajax
Resterend programma Vitesse
ADO Den Haag - Vitesse
Vitesse - PEC Zwolle
Vitesse - NAC Breda
Roda JC - Vitesse
Feyenoord - Vitesse
Vitesse - Willem II
RKC Waalwijk - Vitesse
Vitesse - VVV Venlo
Homo.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:57 schreef Scorpie het volgende:
Oke oke dat was even een relpoging.
Kusje voor HMF
Dit. Al vond ik ook dat hij wel een beetje gelijk had. Het is toch ook vaak onbehouden wat Janmaat doet, als een kip zonder kop naar voren rauzen. Daar zit trouwens wel een verbetering in de laatste tijd.quote:
Kuijt kon ook alleen maar blind lopen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit. Al vond ik ook dat hij wel een beetje gelijk had. Het is toch ook vaak onbehouden wat Janmaat doet, als een kip zonder kop naar voren rauzen. Daar zit trouwens wel een verbetering in de laatste tijd.
Al begreep ik Aad niet echt, die vond m binnendoor gevaarlijker dan buitenomquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit. Al vond ik ook dat hij wel een beetje gelijk had. Het is toch ook vaak onbehouden wat Janmaat doet, als een kip zonder kop naar voren rauzen. Daar zit trouwens wel een verbetering in de laatste tijd.
Dat die dat allebei kon toch ?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Al begreep ik Aad niet echt, die vond m binnendoor gevaarlijker dan buitenom
Als Aad het zegt zal het wel kloppen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Al begreep ik Aad niet echt, die vond m binnendoor gevaarlijker dan buitenom
Vind aad de mos altijd wel een duidelijke mening hebben waar ik het nog best vaak (niet altijd) in kan vinden. Bij baas Janmaat heb ik altijd het idee dat hij niet echt weet wat hij gaat doen tot het moment daar is. Daarom ziet het er zo twijfelachtig uit. Maar als hij eenmaal weet wat hij gaat doen, loopt het vloeiend. Zie in hem ook absoluut geen wereldtop, maar wel iemand die in zn beste vorm met Arsenal mee kan.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:20 schreef Caland het volgende:
[..]
En juist tegen teams als Estalnd en Roemenie hoef je defensief niet zo bijzonder te zijn. De Guzman heeft meer intentie om naar voren te gaan. Vooral in Oranje was Clasie nog teveel tikkie terug en tikkie breed.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:28 schreef Cara het volgende:
[..]
Vind aad de mos altijd wel een duidelijke mening hebben waar ik het nog best vaak (niet altijd) in kan vinden. Bij baas Janmaat heb ik altijd het idee dat hij niet echt weet wat hij gaat doen tot het moment daar is. Daarom ziet het er zo twijfelachtig uit. Maar als hij eenmaal weet wat hij gaat doen, loopt het vloeiend. Zie in hem ook absoluut geen wereldtop, maar wel iemand die in zn beste vorm met Arsenal mee kan.
Vraag me overigens echt af wat de beweegredenen van v. Gaal zijn om Guzman te verkiezen boven Clasie. Eerstgenoemde is defensief nou niet bijzonder sterk.
Hij speelt al bij een topclub.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:54 schreef vandermar het volgende:
Als je ziet dat een Dani Alves of een Arbeloa bij respectievelijk Barcelona en Real Madrid spelen dan sluit ik een topclub voor Janmaat niet uit.
Want Dani Alves stelt niet zoveel voor?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:54 schreef vandermar het volgende:
Als je ziet dat een Dani Alves of een Arbeloa bij respectievelijk Barcelona en Real Madrid spelen dan sluit ik een topclub voor Janmaat niet uit.
Ik vind het een arrogante mongool die niet kan verdedigen, maar doordat hij bij Barcelona speelt valt dat laatste niet zo op.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:10 schreef satecl het volgende:
[..]
Want Dani Alves stelt niet zoveel voor?
Barceloca draait natuurlijk om Xavi, Iniesta en Messi, die zijn van wereld niveau, elke andere speler zou bij een andere club niet opvallen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind het een arrogante mongool die niet kan verdedigen, maar doordat hij bij Barcelona speelt valt dat laatste niet zo op.
Janmaat loopt ook helemaal niet "blind". Maar dat is het beeld wat Gijp sowieso graag over Feyenoord oproept: werkertjes die maar wat doen. Janmaat weet wat hij doet en houdt altijd zo lang mogelijk twee opties open aan de bal. Twee assists vrijdag, nog eentje die Van Persie er 9 van de 10 keer wèl inschiet, en de wedstrijd ervoor de winnende goal tegen Utrecht. En wat wordt er uit gepikt? Hoe het "er uit ziet".quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:24 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Kuijt kon ook alleen maar blind lopen.
90 interlands, 208 wedstrijden voor Liverpool.
Dankuwel.
Jan
(Al zie ik hem de top ook niet halen)
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:45 schreef inZanity het volgende:
fr12.nl/#nieuws/bekijken.html?id=21854
Die Kerel snapt er dus ook geen klote van.
http://www.fr12.nl/nieuws(...)t-voor-de-top--.htmlquote:
Dit. Alves rent alleen maar langs de lijn en doet alles verkeerd. Die kerel is vreselijk overhyped.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind het een arrogante mongool die niet kan verdedigen, maar doordat hij bij Barcelona speelt valt dat laatste niet zo op.
Genoeg harde werkers die de top wél hebben bereikt en evenzoveel natuurtalenten die hun belofte nooit konden waarmaken.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
http://www.fr12.nl/nieuws(...)t-voor-de-top--.html
Dit artikel bedoelt hij, ik weet ook niet waarom hij zo spastisch linkjes kopieert.
Hoe kom je daarbij. Kletsverhaal want niet alleen komt hij uit een Sparta familie ( die van oorsprong wel sympathieën hebben voor Ajax en sowieso tegen Feyenoord zijn), ook houdt hij van mooi voetbal, iets dat veelal vroeger niet met Feyenoord werd geassocieerd.quote:
Als Willems een toptalent is, dan is Clasie nog beter dan Xavi.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
http://www.fr12.nl/nieuws(...)t-voor-de-top--.html
Dit artikel bedoelt hij, ik weet ook niet waarom hij zo spastisch linkjes kopieert.
Omdat hij terecht zijn vraagtekens heeft bij sommige gasten?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Die heeft de pest aan Feyenoord. Hij zegt van niet maar zijn neerbuigende gedoe over Feyenoord-talenten en zijn lichaamstaal spreken anders.
Alsof je op een bepaald niveau moet hebben gespeeld voordat je een oordeel mag vellen over het talent van een bepaalde spelerquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:38 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Omdat hij terecht zijn vraagtekens heeft bij sommige gasten?
Nee dan aad300 die Vilhena maar even tot het grootste talent van Nederland heeft gebombardeerd. Op basis waarvan? 3 goede en 2 matige wedstrijden in het eerste?
Janmaat die tegen Estland dwars door de verdediging rent omdat er een paar staan te slapen![]()
Geen enkele Feyenoorder op Joris na heeft zich ooit bewezen op welk niveau dan ook. Ja tegen RKC en Willem II. Alsof dat wat zegt over de potentie van een speler
Zo'n Van der Wiel kun je van alles van vinden maar heeft zich op verschillende toernooien, Champions League reeds bewezen en speelt wekelijks met gasten als Maxwell en Thiago Silva.
Gasten als De Vrij en Indi moeten eerst maar eens bewijzen dat ze zich bij een sutopper in de Bundesliga überhaupt kunnen redden.
Strontvervelend van die mensen die spelers op basis van wat aardige wedstrijden in de Eredivisie direct de hemel in prijzen.
Ik ben net zo gekleurd hoor en dus ook voor Janmaat in Oranje.quote:
Wie zegt dat dan?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alsof je op een bepaald niveau moet hebben gespeeld voordat je een oordeel mag vellen over het talent van een bepaalde speler![]()
quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:38 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Geen enkele Feyenoorder op Joris na heeft zich ooit bewezen op welk niveau dan ook. Ja tegen RKC en Willem II. Alsof dat wat zegt over de potentie van een speler
Wat heeft dat te maken met de kritiek van Van Der Gijp dan?quote:
Niksquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:51 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met de kritiek van Van Der Gijp dan?
Dat stel ik helemaal niet manquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:51 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Jij stelt: Alsof je zelf een bepaald niveau moet hebben gespeeld om kritiek te hebben. In die quote staat dat niet.
Enige dat daar staat is dat Mathijssen de enige met ervaring internationaal is.
Je meent het.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niks![]()
Jij zegt letterlijk dat wedstrijden spelen tegen RKC en Willem 2 niks zegt over de potentie van een speler.
Praat Studio Voetbal lekker na..........quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:45 schreef Aldo-MC het volgende:
Voor Nederlands elftal is te hopen dan wij kampioen worden en zij dus CL gaan spelen of verkassen naar een competitie met meer niveau.
Misschien moet je dan beter leren formuleren.quote:
Hoe ik dit lees is alsof je wil zeggen dat ik ergens beweer dat alleen mensen die zelf op een bepaald niveau hebben gespeeld een oordeel mogen vellen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alsof je op een bepaald niveau moet hebben gespeeld voordat je een oordeel mag vellen over het talent van een bepaalde speler![]()
Klopt, maar ze hadden natuurlijk wel een punt. Als wij CL spelen, groeien de spelers wel naar een hoger niveau en dat is goed voor het NL elftal. Dat laatste kan mij geen reet interesseren, maar voor Sjek en z'n bilmatties is dat wel belangrijkquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:55 schreef Luni het volgende:
[..]
Praat Studio Voetbal lekker na..........
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:57 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Misschien moet je dan beter leren formuleren.
[..]
Hoe ik dit lees is alsof je wil zeggen dat ik ergens beweer dat alleen mensen die zelf op een bepaald niveau hebben gespeeld een oordeel mogen vellen.
Wat ben jij dom zegquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:55 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Je meent het.
Niveau van onze competitie vergeleken met Europese top of zelfs subtop is inmiddels wel bekend toch?
Kijk ik niet.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:55 schreef Luni het volgende:
[..]
Praat Studio Voetbal lekker na..........
Begrijpend lezen. Ik reageer op een post van jou. Context. Maar dat zal allemaal wel te lastig zijn voor je.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:57 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Misschien moet je dan beter leren formuleren.
[..]
Hoe ik dit lees is alsof je wil zeggen dat ik ergens beweer dat alleen mensen die zelf op een bepaald niveau hebben gespeeld een oordeel mogen vellen.
Tering, het is gewoon letterlijk wat jij post waar ik op reageer.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Begrijpend lezen. Ik reageer op een post van jou. Context. Maar dat zal allemaal wel te lastig zijn voor je.
Je draait de boel nu om. Als er geroepen zou worden dat Janmaat klaar is voor Barcelona dan had je een punt. Dat heb ik niet gehoord. En kritiek mag ook best. Maar als een rechtsback die nog maar kort geleden in Oranje debuteerde, twee assists heeft gegeven waaruit wordt gescoord en daarmee mede de wedstrijd openbrak, dan is de analyse dat het er "onbenullig uit ziet" wel typisch.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:38 schreef Aldo-MC het volgende:
Strontvervelend van die mensen die spelers op basis van wat aardige wedstrijden in de Eredivisie direct de hemel in prijzen.
quote:Van Geel stuurt verhuurde middenvelder brief met slecht nieuws
Spelers met een aflopend contract moeten voor 1 april duidelijkheid krijgen van hun werkgever wat er gaat gebeuren. Bij Feyenoord is er voor technisch directeur Martin van Geel weinig werk aan de winkel, want bijna alle spelers hebben een doorlopende verbintenis. Alleen Shabir Isoufi wachtte op duidelijkheid van Feyenoord en de middenvelder kreeg geen goed nieuws.
De club uit Rotterdam heeft de in Afghanistan geboren Isoufi namelijk laten weten dat hij niet in aanmerking komt voor contractverlenging. Dat meldt RTV Rijnmond. De 21-jarige Isoufi kwam in 2001 naar Nederland. Hij speelde eerst een seizoen in de jeugdopleiding van AZ en meldde zich vervolgens bij Feyenoord.
Het is hem niet gelukt om minuten te maken in de hoofdmacht van Feyenoord. Dat deed hij wel als huurling bij achtereenvolgens Excelsior, FC Dordrecht en Telstar. Tegenwoordig speelt hij voor Telstar en in het lopende seizoen kwam hij 24 keer in actie in de Jupiler League, waarvan negentien keer als basisspeler. Hij maakte zes doelpunten.
Zij beoordeelden hem op dat moment dan ook als speler van Oranje en niet van Feyenoord. Oranje is/was wel wereldtop. Althans dat is tenminste het niveau dat we graag ambiëren.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Je draait de boel nu om. Als er geroepen zou worden dat Janmaat klaar is voor Barcelona dan had je een punt. Dat heb ik niet gehoord. En kritiek mag ook best. Maar als een rechtsback die nog maar kort geleden in Oranje debuteerde, twee assists heeft gegeven waaruit wordt gescoord en daarmee mede de wedstrijd openbrak, dan is de analyse dat het er "onbenullig uit ziet" wel typisch.
Maar goed, er is verder nog weinig te melden dus krijg je dit soort discussies over die goedlachse meneer met een stiekeme hekel aan Feyenoord.
Jij vindt Cabral een goeie speler lul maar een end weg jij.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:21 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Zij beoordeelden hem op dat moment dan ook als speler van Oranje en niet van Feyenoord. Oranje is/was wel wereldtop. Althans dat is tenminste het niveau dat we graag ambiëren.
Logisch dat er daar andere criteria gelden. Zo'n actie als die van Janmaat zal tegen een team met een fatsoenlijke verdediging niet snel lukken volgens mij doelde hij daar meer op.
Hij speelde de bal bij het tweede contact ook anderhalve meter voor zich uit.
Gijp zegt bovendien ook genoeg aardige dingen over Feyenoord en Het Legioen.
Tweede contact?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:21 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Zij beoordeelden hem op dat moment dan ook als speler van Oranje en niet van Feyenoord. Oranje is/was wel wereldtop. Althans dat is tenminste het niveau dat we graag ambiëren.
Logisch dat er daar andere criteria gelden. Zo'n actie als die van Janmaat zal tegen een team met een fatsoenlijke verdediging niet snel lukken volgens mij doelde hij daar meer op.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij vindt Cabral een goeie speler lul maar een end weg jij.
Aawh tranen schieten in ze ogen arme man.quote:
Hij liet hem eerst van zijn poot stuiteren en toen via de tegenstander een perfecte assist.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Tweede contact?![]()
Bedoel je bij de tweede goal? Die bal werd door de tegenstander tegen hem opgeknald.
Daarna legde hij 'm panklaar voor Van Persie.
Uit die actie kwam toch geen goal?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:34 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Hij liet hem eerst van zijn poot stuiteren en toen via de tegenstander een perfecte assist.
Omdat het uiteindelijk een goal opleverde een ptima actie maar wel tegen een amateur van Estland.
Eerste helft speelde hij nagenoeg onzichtbaar trouwens.
Het blijft dom gelul om het niveau van een individuele speler af te wegen tegen het gemiddelde niveau van de competitie waarin hij speelt. Dan zou van Persie ineens minder kwaliteit hebben als hij nog voor Feyenoord zou spelen. Slaat helemaal nergens op.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:21 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het blijft dom gelul om het niveau van een individuele speler af te wegen tegen het gemiddelde niveau van de competitie waarin hij speelt. Dan zou van Persie ineens minder kwaliteit hebben als hij nog voor Feyenoord zou spelen. Slaat helemaal nergens op.
Op een bepaalde leeftijd zeker, maar voor het gros geldt toch echt een minimale leeftijd om een dergelijke stap (succesvol) te maken. Daarnaast zou Van Persie bij elke andere coach ipv Wenger veel minder tijd hebben gehad.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:38 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Gelukkig geven spelers zelf wel aan dat ze beter worden door in een betere competitie te spelen.
RvP heeft in die docu zelf aangegeven dat hij een veel betere speler is geworden door Bergkamp bij Arsenal?
Maar jij weet het natuurlijk weer beter allemaal
Zag er hoe dan ook nogal onbenullig uit.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die bal die hij gecaramboleerd via een Estse verdediger terugkreeg.
Beter worden staat imo ook los van talent. Ik heb geen talent maar werd/wordt door 3 keer in de week trainen beter. Messi heeft wel talent en werd door 3 keer in de week wereldtop, had z'n vader hem een baseballhandschoen aangepast had nooit iemand van hem gehoord.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:38 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Gelukkig geven spelers zelf wel aan dat ze beter worden door in een betere competitie te spelen.
RvP heeft in die docu zelf aangegeven dat hij een veel betere speler is geworden door Bergkamp bij Arsenal?
Maar jij weet het natuurlijk weer beter allemaal
quote:Ja tegen RKC en Willem II. Alsof dat wat zegt over de potentie van een speler
En tot voor kort: ze ook weer net zo hard neer te sabelen als ze niet direct constant presteren. ik zie er geen kwaad in om enthousiast te zijn over talenten, om er later een goede prijs voor te kunnen krijgen zul je ze toch eerst als potentiële wereldsterren in de markt moeten zetten.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:40 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Zag er hoe dan ook nogal onbenullig uit.
In Nederland zijn we er erg goed in om matige spelers direct de hemel in te prijzen.
Dit ja. We zijn hier vooral goed in iedereen die boven de grijze middenmoot uitsteekt zo snel mogelijk onderuit te halen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En tot voor kort: ze ook weer net zo hard neer te sabelen als ze niet direct constant presteren. ik zie er geen kwaad in om enthousiast te zijn over talenten, om er later een goede prijs voor te kunnen krijgen zul je ze toch eerst als potentiële wereldsterren in de markt moeten zetten.
Klopt, maar die tijd is voor Clasie en Indi en De Vrij wellicht aangebroken na dit seizoen. Of zie jij ze bij Feyenoord nog grote stappen maken?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Op een bepaalde leeftijd zeker, maar voor het gros geldt toch echt een minimale leeftijd om een dergelijke stap (succesvol) te maken. Daarnaast zou Van Persie bij elke andere coach ipv Wenger veel minder tijd hebben gehad.
Jazeker, mits we nu onderhand een keer Europees gaan spelen en dan nog het liefst CL. Indien we dat weer niet halen, is mijn inschatting dat ze zeker zullen vertrekken.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:46 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Klopt, maar die tijd is voor Clasie en Indi en De Vrij wellicht aangebroken na dit seizoen. Of zie jij ze bij Feyenoord nog grote stappen maken?
RvP heeft absoluut mazzel gehad. Al vond ik hem wel een veel groter talent dan spelers als Vilhena en Boëtius.
Zijn schoten en vrije trappen waren toen al
Tha fuck....quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Beter worden staat imo ook los van talent. Ik heb geen talent maar werd/wordt door 3 keer in de week trainen beter. Messi heeft wel talent en werd door 3 keer in de week wereldtop, had z'n vader hem een baseballhandschoen aangepast had nooit iemand van hem gehoord.
Je kan jezelf nog een aantal posts belachelijk maken, maar je stelling dat je geen potentie kan hebben zolang je niet op topniveau hebt gespeeld houdt gewoon geen stand jochie.
[..]
Laat ik maar eens met Cabral gaan smoken ja die heeft toch niks beters te doen.quote:
Ik weet dat jij je het liefst beperkt tot trollen in nietszeggende oneliners, maar een Cabral in vorm en vanaf links is niets mis mee.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Laat ik maar eens met Cabral gaan smoken ja die heeft toch niks beters te doen.
Ok, dan haal ik de volgende zin uit jouw post erbij:quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:49 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Zeggen dat het niets zegt is iets anders dan zeggen dat het er per definitie niet is he.
Waarom zou je hier dan gaan opnoemen op welk niveau van der Wiel speelt als dat toch niets zegt?quote:Zo'n Van der Wiel kun je van alles van vinden maar heeft zich op verschillende toernooien, Champions League reeds bewezen en speelt wekelijks met gasten als Maxwell en Thiago Silva.
Die man is nog nooit in vorm geweest jij baseert je mening op die ene goeie pot van hem tegen Roda. en roept vervolgens dat mensen andere talenten te snel als topper bestempelen. Hoe noemde Louis dat nou nog maar gister?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:52 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ik weet dat jij je het liefst beperkt tot trollen in nietszeggende oneliners, maar een Cabral in vorm en vanaf links is niets mis mee.
Jij lult ook maar wat. Daar waren anderen al eerder achter geloof ik.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:40 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Zag er hoe dan ook nogal onbenullig uit.
In Nederland zijn we er erg goed in om matige spelers direct de hemel in te prijzen.
Vilhena is overal de hemel in geprezen als het grootste talent van Nederland terwijl hij twee, misschien drie echt goede potjes voor Feyenoord gespeeld heeft.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En tot voor kort: ze ook weer net zo hard neer te sabelen als ze niet direct constant presteren. ik zie er geen kwaad in om enthousiast te zijn over talenten, om er later een goede prijs voor te kunnen krijgen zul je ze toch eerst als potentiële wereldsterren in de markt moeten zetten.
Die bal scoorde Van Persie niet, was uit een andere voorzet.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij lult ook maar wat. Daar waren anderen al eerder achter geloof ik.
Die bal wordt door de tegenstander hard tegen hem aangeschoten. In het eerstvolgende balcontact legt hij hem klaar voor Van Persie die scoort. Maar als Janmaat een onbenul is en Cabral een wereldvoetballer: prima joh, in jouw wereldje.
Onbeholpen dus.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij lult ook maar wat. Daar waren anderen al eerder achter geloof ik.
Die bal wordt door de tegenstander hard tegen hem aangeschoten. In het eerstvolgende balcontact legt hij hem klaar voor Van Persie die scoort. Maar als Janmaat een onbenul is en Cabral een wereldvoetballer: prima joh, in jouw wereldje.
O ja, klopt. Dat was dus de dérde panklare assist van Janmaat in die wedstrijd. Had er eigenlijk ook ingemoeten.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die bal scoorde Van Persie niet, was uit een andere voorzet.
Onveholpen omdat er een bal tegen je aan wordt gerost.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:00 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Onbeholpen dus.
Wat is er mis met de conclusie van Gijp? Waarom heeft hij volgens jou een hekel aan Feyenoord?
Verder zou ik het bijzonder op prijs stellen dat je je niet laat beïnvloeden door wat anderen roepen. Als moderator zijnde helemaal.
Omdat het een het ander niet uitsluit??quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok, dan haal ik de volgende zin uit jouw post erbij:
[..]
Waarom zou je hier dan gaan opnoemen op welk niveau van der Wiel speelt als dat toch niets zegt?
Misschien had Gijp het wel over die verdediger, of over de situatie.... alles wat hij zegt is namelijk alleen dat het er onbeholpen uit ziet.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Onveholpen omdat er een bal tegen je aan wordt gerost.![]()
"Als moderator zijnde".Is goed Loek, ga maar klagen bij een admin.
Vilhena wordt al jaren in de gaten gehouden door de absolute top van Europa. In de jeugd heeft hij laten zien een van de grootste talenten van Europa te zijn. Onder andere in de 2 jeugd EK's en 1 WK. Terwijl hij een jaar jonger was dan de rest. Net als Rekik trouwens. Ook een echte baas op alle jeugtoernooien.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:57 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Vilhena is overal de hemel in geprezen als het grootste talent van Nederland terwijl hij twee, misschien drie echt goede potjes voor Feyenoord gespeeld heeft.
Voor je het weet willen ze weer niet bijtekenen omdat ze denken dat ze minstens bij Real Madrid in de basis horen.
Vraag me af hoe goed het is voor iemand van net 18, maar we zullen zien.
Ok, dat is al een stuk genuanceerder dan je eerste posts. Als je bovenstaande mening had gepost in bericht 34 van dit topic zou mijn reactie daarop ook een stuk milder zijn. Met bovenstaande ben ik het namelijk niet eens, ik ben van mening dat je talent vast kan stellen op wat voor niveau dan ook, maar een verschil van mening is nou eenmaal mogelijk.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:04 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Omdat het een het ander niet uitsluit??
Jij rukt het hele verhaal uit zijn verband en begint vervolgens dingen te roepen die helemaal niet gezegd zijn....
Ik zeg nergens dat een speler in de Eredivisie niet over exceptionele talenten kan bezitten, ik zeg alleen dat om dit vast te kunnen stellen er eerst elders, bijvoorbeeld zoals die Van der Wiel in het buitenland of op een internationale eindronde een prestatie dient te zijn afgeleverd.
Klopt. Betekend verder ook helemaal niks. Die Mats Rits ging op z'n 16e van Anderlecht naar Ajax en toen zou dat ook het allergrootste talent van Europa zijn, speelt nu niet eens basis in de beloften daar.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:20 schreef satecl het volgende:
[..]
Vilhena wordt al jaren in de gaten gehouden door de absolute top van Europa. In de jeugd heeft hij laten zien een van de grootste talenten van Europa te zijn. Onder andere in de 2 jeugd EK's en 1 WK. Terwijl hij een jaar jonger was dan de rest. Net als Rekik trouwens. Ook een echte baas op alle jeugtoernooien.
Vilhena laat nu bij Feyenoord 1 ook al zien hij het niveau makkelijk aan te kunnen. Speelt altijd een voldoende, en soms zelfs daar boven. Net 18 jaar geworden. Daar baseert Aad300 en Boskamp zijn mening op.
Precies dezelfde dingen werden toen ik hier vroeger postte over Wijnaldum en zelfs Drenthe geroepen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:20 schreef satecl het volgende:
[..]
Vilhena wordt al jaren in de gaten gehouden door de absolute top van Europa. In de jeugd heeft hij laten zien een van de grootste talenten van Europa te zijn. Onder andere in de 2 jeugd EK's en 1 WK. Terwijl hij een jaar jonger was dan de rest. Net als Rekik trouwens. Ook een echte baas op alle jeugtoernooien.
Vilhena laat nu bij Feyenoord 1 ook al zien hij het niveau makkelijk aan te kunnen. Speelt altijd een voldoende, en soms zelfs daar boven. Net 18 jaar geworden. Daar baseert Aad300 en Boskamp zijn mening op.
Misschien wordt het tijd dat je zelf ook eens naar jeugd toernooien gaat kijken. Dan kun je meer en eerder oordelen over wie echte talenten zijn. Depay zie ik ook als een van de grootste talenten van Nederland.
Hij kwam op zijn 17e, niet van Anderlecht maar Beerschot en hij is inmiddels alweer vertrokken naar KV Mechelen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klopt. Betekend verder ook helemaal niks. Die Mats Rits ging op z'n 16e van Anderlecht naar Ajax en toen zou dat ook het allergrootste talent van Europa zijn, speelt nu niet eens basis in de beloften daar.
Wijnaldum wereldkampioen?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:32 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Precies dezelfde dingen werden toen ik hier vroeger postte over Wijnaldum en zelfs Drenthe geroepen.
Die domineerden ook jeugdelftallen en Jong Oranje, werden zelfs wereldkampioen.
Mentaliteit en goede begeleiding, maar ook de wil om bij Feyenoord te blijven is uiteindelijk minstens zo belangrijk.
Raiola wil hem kennelijk volgend jaar al ergens slijten is die 19, misschien net 20.
Dus zoveel hoef je niet te verwachten van Vilhena in een Feyenoord-shirt.
Ok, weet ik veel.. Boodschap blijft dat veel talent niet zomaar betekend dat je de top gaat halen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij kwam op zijn 17e, niet van Anderlecht maar Beerschot en hij is inmiddels alweer vertrokken naar KV Mechelen.
Excuus, Europees Kampioen was dat, met Foppe de Haan.quote:
Wijnaldum zat daar in ieder geval niet bij. Jongens als Ron Vlaar, Castelen en Drenthe wel.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:54 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Excuus, Europees Kampioen was dat, met Foppe de Haan.
Speelden ook genoeg Feyenoorders in die nu bij niet te noemen clubs spelen.
Volgens mij is iedereen het er wel over eens dat VdW 1 goed jaar heeft gehad en zowel daarvoor als daarna niks meer heeft gepresteerd. Nog altijd beter dan een Cabral die 1 wedstrijd goed heeft gepresteerd, maar beide zijn gewoon dramatische voetballersquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:04 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Omdat het een het ander niet uitsluit??
Jij rukt het hele verhaal uit zijn verband en begint vervolgens dingen te roepen die helemaal niet gezegd zijn....
Ik zeg nergens dat een speler in de Eredivisie niet over exceptionele talenten kan bezitten, ik zeg alleen dat om dit vast te kunnen stellen er eerst elders, bijvoorbeeld zoals die Van der Wiel in het buitenland of op een internationale eindronde een prestatie dient te zijn afgeleverd.
Hoe weet je nou of die spelers van Feyenoord top of toppers in wording zijn als ze nog nauwelijks de kans hebben gehad om zich te onderscheiden?
Toen V Persie wegging waren de meeste mensen ook kritisch of hij het wel zou gaan redden.
quote:Veel vertrouwen bij sc Heerenveen voor topper Feyenoord
Sven Kums verheugt zich op het treffen met Feyenoord. sc Heerenveen krijgt zaterdag in het Abe Lenstra Stadion bezoek van de Rotterdamse kampioenskandidaat. Kums weigert zijn ambitie onder stoelen of banken te steken en mikt op een overwinning tegen Feyenoord. 'Dit zijn de mooie wedstrijden om te spelen. Feyenoord is een goede ploeg, maar wij willen weer voor de winst gaan. Zeker in ons volle stadion.'
Na een teleurstellende seizoensstart heeft Heerenveen de weg omhoog gevonden. 'Het ging de laatste weken voor de interlandperiode steeds beter bij ons. We pakten de volle twaalf punten uit de laatste vier duels. Dat is goed. Wat dat betreft hadden we beter door kunnen voetballen, we zaten in de winning mood. Maar ach, dat weekje ertussen mag geen verschil maken. Ons goede gevoel gaat echt niet zomaar weg.'
Goede thuisbalans sc Heerenveen tegen top vijf
Gezien de thuisprestaties tegen clubs uit de top vijf van de eredivisie, kan sc Heerenveen het duel met Feyenoord met vertrouwen tegemoet zien. Alleen Ajax hield een puntje over aan het bezoek aan het Abe Lenstra stadion. Vitesse, FC Twente en PSV werden met 2-1 verslagen.
Koploper Ajax wist op bezoek in Heerenveen een 2-2 gelijkspel af te dwingen. Serero zette de gasten op voorsprong, waarna Finnbogason (2x) voor een 2-1 ruststand zorgde. Na de pauze bezorgde Serero Ajax met zijn tweede van de middag een puntje.
In de laatste wedstrijd voor de winterstop werd Vitesse met 2-1 verslagen. Djuricic stiftte op aangeven van Finnbogason de 1-0 binnen. Kashia kopte in de 39ste minuut de gelijkmaker tegen de touwen. Na rust verraste Finnbogason doelman Velthuizen met een zwabberbal. Die klap kwam de huidige nummer vier van de eredivisie niet meer te boven.
Ook de nummer vijf van de ranglijst, FC Twente, moest het hoofd buigen voor de ploeg van trainer Marco van Basten. Van la Parra bezorgde sc Heerenveen na een kwartier een 1-0 voorsprong. In de tweede helft maakte invaller Bulykin de gelijkmaker waarna FC Twente op jacht ging naar de winst. Het was echter Finnbogason die de Tukkers in rouw dompelde door Mihaylov met een kopbal te kloppen.
Ook PSV slaagde er niet in om de volle buit mee uit Friesland naar huis te nemen. Een goed spelend sc Heerenveen nam in de eerste helft een 2-0 voorsprong via De Roon en El Ghanassy. Na rust kwam PSV sterk opzetten, maar verder dan een treffer van Toivonen kwam de ploeg van trainer Dick Advocaat niet.
O, vandaar dat hij drie maanden geleden bij heeft getekend tot de zomer van 2016.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:32 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Raiola wil hem kennelijk volgend jaar al ergens slijten is die 19, misschien net 20.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:06 schreef Aldo-MC het volgende:
En dat "Loek" gedoe wil men niet niet meer hebben hier begrepen?
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:42 schreef DonRaja het volgende:
Mijn favoriete team in Suriname, gotta love the shirts...![]()
[ afbeelding ]
fucking geile shirtsquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:42 schreef DonRaja het volgende:
Mijn favoriete team in Suriname, gotta love the shirts...
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:35 schreef Gert het volgende:
[..]
O, vandaar dat hij drie maanden geleden bij heeft getekend tot de zomer van 2016.
Maar trek gerust je eigen conclusies Gertjequote:"Maar het moment was nog niet daar. Dat is voor Tonny eerder de zomer van 2014. Als er nu al clubs in de zomer komen? Dan wachten wij toch nog een jaar. Zelfs al gaat het straks om bedragen die Feyenoord liever niet laat liggen", besluit de zaakwaarnemer.
bron
Dan klinkt die verlenging niet als een erg snjuggere move. Vilhena had dan tot 2015 moeten bijtekenen en niet tot 2016, zodat Feyenoord volgende zomer meer druk voelt om mee te werken aan een verkoop. Want nog een jaar wachten en hij loopt gratis de deur uit.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:56 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
[..]
Maar trek gerust je eigen conclusies Gertje
Boys op de eerste rij staan klaar om geboeld te worden? Zo ga je toch niet staan?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:42 schreef DonRaja het volgende:
Mijn favoriete team in Suriname, gotta love the shirts...![]()
[ afbeelding ]
Vanuit het perspectief van Raiola bedoel je?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan klinkt die verlenging niet als een erg snjuggere move. Vilhena had dan tot 2015 moeten bijtekenen en niet tot 2016, zodat Feyenoord volgende zomer meer druk voelt om mee te werken aan een verkoop. Want nog een jaar wachten en hij loopt gratis de deur uit.
Maar veel hangt natuurlijk af van Brazilië. Mochten Vilhena en Boëtius op het WK een rol van betekenis kunnen spelen, dan wordt er met zulke bedragen aan de poort gerammeld dat Feyenoord geen nee kan zeggen, en volgend jaar zomer schuldenvrij is.
En dan ga ik er maar even vanuit dat Clasie. BMI en De Vrij al niet meer bij Feyenoord spelen als het WK begint.
quote:
Ik dacht dat het 8 april was... maar dat kan ik fout hebben.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:02 schreef TN-FR het volgende:
2 april wel de Blijdorp shirts in de verkoop toch?
http://www.feyenoord.nl/p(...)-10010000000003.aspx - 2 april dusquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:26 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik dacht dat het 8 april was... maar dat kan ik fout hebben.
Ik vind ze er lelijk en goedkoop uitzien...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
zag ik vanmiddag ook voorbij komen. Deze vind ik wel geniaal
ze liggen klaar voor donderdag!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik vind ze er lelijk en goedkoop uitzien...
Dit is denk ik eeen instagram filter ofzo?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik vind ze er lelijk en goedkoop uitzien...
Andere foto:quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:18 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dit is denk ik eeen instagram filter ofzo?
Ik zag Indi een beetje moeilijk lopen. Hopelijk niks ernstigs.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:30 schreef De_Pel het volgende:
Interlands overleefd zonder serieuze blessures, met 112.000 euro op zak, 9 interlands mogen bijschrijven voor de selectie en weer een nieuw jonkie die heeft mogen ruiken aan het grote werk
Op naar die kutfriezen
Vond alle Feyenoorders wel goed spelen. Janmaat ook baas, 90e minuut kopte die er nog bijna een bal inquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag Indi een beetje moeilijk lopen. Hopelijk niks ernstigs.
De Vrij MOTM volgens Ruudje Dil.
Echt belachelijk. En dan wel Maher die er in eerste instantie niet eens bij was. Ach, dat komt nog wel.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:34 schreef onlogisch het volgende:
Zonde dat Vilhena zijn debuut niet heeft kunnen maken.
Maarja, wat in het vat zit...
Maar dat is Van Gaal-logica: Sneijder, VdV en Maher spelen voor 1 positie, Tonny was backup Stroot en Clasie backup Guzmanquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Echt belachelijk. En dan wel Maher die er in eerste instantie niet eens bij was. Ach, dat komt nog wel.
Ze leken erg zenuwachtig.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:42 schreef Aldo-MC het volgende:
Toch werd er wederom (en dat zie je ook bij Feyenoord) totaal geen gebruik gemaakt van de buitenspelval.
Een keer in de tweede helft konden ze er met 4 man uit, gelukkig schiet die Roemeense kneus hem over of naast maar tegen Argentinië of Duitsland moet je zoiets niet proberen.
Kwam dat niet door de samenwerking met Vermeer?quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:20 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Andere foto:
[ afbeelding ]
Nog een close-up:
[ afbeelding ]
Overigens met dank aan Fuszy, dankzij hem ben ik op de Facebookpagina van Olli terecht gekomen en daar stonden deze foto's
Zou kunnen, maar Strootman leed ook wel erg veel balverlies. Bleef er steeds een beetje extra druk op de laatste linie staan.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:46 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Kwam dat niet door de samenwerking met Vermeer?
Bij Feyenoord zijn ze met Mulder nou niet bepaald een meevoetballende keeper gewend.
Yep.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:20 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Vanuit het perspectief van Raiola bedoel je?
Pas donderdag trainen ze weer met Feyenoord, zaterdag wedstrijd. Opzich kut dat je zo als Pellè mist maar weinig kan trainen op varianten, maar heb er wel vertrouwen inquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Als Janmaat, De Vrij, en Martins Indi ook zo spelen tegen Heerenveen moet het helemaal goedkomen.
Met Schaken in de spits ajb.
Hopelijk hebben ze dan niet meer de Oranje wedstrijden in de benen.
Sowieso die hele Strootman hypetrain nooit echt begrepen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:37 schreef DonRaja het volgende:
Slechtste man op het veld (inclusief alle Roemenen) was Strootman.
Hij speelt een vedette, maar mist de kwaliteit en handelingssnelheid.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso die hele Strootman hypetrain nooit echt begrepen.
Gaat goed komen, Immers gaat scoren, en Vilhena en Schaken ook.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:04 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Ben al redelijk zenuwachtig voor de wedstrijd van zaterdag. Ben bang dat we zonder Pelle moeilijk tot scoren gaan komen.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Gaat goed komen, Immers gaat scoren, en Vilhena en Schaken ook.
Waar baseer je op dat hij een vedette speelt? Hij is een zeurpiet, maar voelt zich niet te goed om zich in het zweet te werken. Hij wordt reserve aanvoerder gemaakt door van Gaal, niet door zichzelfquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij speelt een vedette, maar mist de kwaliteit en handelingssnelheid.
Die zenden eigenlijk nooit Nederlands voetbal uit, net als die andere pub. Bij coconuts op het stadhuisplein kon je vorig jaar vaak de wedstrijd zien, maar of dat zaterdagavond ook zo is? Die kroegjes op zuid zijn imo toch de beste plek om te kijken.quote:Op woensdag 27 maart 2013 08:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Waar kan je een beetje leuk kijken in het centrum? Ik kom vaak in de Irish Pub tegenover de fanshop, maar ik weet niet of die het uitzendt.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Die zenden eigenlijk nooit Nederlands voetbal uit, net als die andere pub. Bij coconuts op het stadhuisplein kon je vorig jaar vaak de wedstrijd zien, maar of dat zaterdagavond ook zo is? Die kroegjes op zuid zijn imo toch de beste plek om te kijken.
1 seizoen in de basis bij Barca, toen mocht ie wieberen. Bij Bayern 1 seizoen met van Gaal echt om de prijzen gespeeld toen mocht ie wieberen, Milan in verval mocht ie 1 seizoen basis spelen en ook toen weer wieberen. En PSV is een grapje, toch?quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waar baseer je op dat hij een vedette speelt? Hij is een zeurpiet, maar voelt zich niet te goed om zich in het zweet te werken. Hij wordt reserve aanvoerder gemaakt door van Gaal, niet door zichzelf
Handelingssnelheid? Klopt, maar dat werd van Bommel ook altijd verweten, maar ondertussen speelde hij wel bij de beste clubs van Spanje, Italie, Duitsland en Nederland.
Zend Paddy Murphy's geen eredivisie meer uit? Vroeger nog wel Feyenoord - ajax zitten kijken daar. Eindigde wel elke keer, met dat ik uit de kroeg werd gezet, maar ach.quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Die zenden eigenlijk nooit Nederlands voetbal uit, net als die andere pub. Bij coconuts op het stadhuisplein kon je vorig jaar vaak de wedstrijd zien, maar of dat zaterdagavond ook zo is? Die kroegjes op zuid zijn imo toch de beste plek om te kijken.
Volgens mij niet meer inderdaad.quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:55 schreef Happel het volgende:
Zend Paddy Murphy's geen eredivisie meer uit?
Dat gebeurde toch vooral door die zaakwaarnemer van Clasie.quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:56 schreef Muto het volgende:
Koeman niet blij met alle transfergeruchten. Hij is bang dat het gaat teveel gaat afleiden. Hij gaat daarover met de spelers praten.
En gelijk heeft hij. Vond het dan ook niet al te handig van Van Geel om de interesse in Clasie te bevestigen. Kleine mediahyp daaromtrent kan het kampioenschap kosten.
Ook. Maar ook door Van Geel die bevestigt dat er een bod is binnengekomen. Dat bericht kwam zelfs op teletekst te staan, waar zulke berichten niet zo vaak komen te staan.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat gebeurde toch vooral door die zaakwaarnemer van Clasie.
In de 6 jaar dat van Bommel bij PSV speelde werd PSV 4 keer landskampioen (tevens halve finale CL gehaald) welke NL club was op dat moment beter?quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
1 seizoen in de basis bij Barca, toen mocht ie wieberen. Bij Bayern 1 seizoen met van Gaal echt om de prijzen gespeeld toen mocht ie wieberen, Milan in verval mocht ie 1 seizoen basis spelen en ook toen weer wieberen. En PSV is een grapje, toch?
Het gaat mij nog een beetje te ver om Strootman dezelfde kwaliteiten toe te dichten. De man die altijd verzuipt op het middenveld als hij een beetje tegenstand krijgtquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
In de 6 jaar dat van Bommel bij PSV speelde werd PSV 4 keer landskampioen (tevens halve finale CL gehaald) welke NL club was op dat moment beter?
Van Bommel was gewoon de leider van Bayern, en was de eerste buitenlandse aanvoerder (onder leiding van Klinsman) die landskampioen werd en de DFB bokal won. En werd zelfs door de fans van Bayern gekozen tot speler van het jaar. 1 jaar om de prijzen gespeeld? 2008 en 2010 zowel landskampioen als DFB bokal.
Milan in verval werd gewoon landskampioen, en haalde kwartfinale CL, en bood van Bommel het dubbele als wat PSV hem bood. Dus wieberen?
Maar jij kunt natuurlijk legio andere actieve Nederlandse voetballers opnoemen met een beter gevulde prijzenkast?
Was gisteren niet bijster sterk, toch vind ik hem bij PSV 1 van de weinige die wel regelmatig zijn niveau haalt, en progressie boekt tov vorig seizoen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Het gaat mij nog een beetje te ver om Strootman dezelfde kwaliteiten toe te dichten. De man die altijd verzuipt op het middenveld als hij een beetje tegenstand krijgt
Jan Maat ook.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:01 schreef satecl het volgende:
Djuricic gisteren wel 2-0 gewonnen en beide goals gescoord. Die is in topvorm
quote:'Rol Sekou Cissé nog niet uitgespeeld bij Feyenoord'
Cissé (27) zou de komende weken nog weleens een belangrijke rol kunnen gaan spelen bij Feyenoord. Trainer Ronald Koeman is tevreden over de Ivoriaan, die bezig is aan zijn vierde seizoen in De Kuip en nooit heeft kunnen overtuigen. Cissé is lang geblesseerd geweest, was er een jaar uit met een voetbreuk en raakte ook dit seizoen weer uit de running. ‘Hij traint alweer een tijdje mee’, zegt Koeman.
'Maar ik vond hem niet fit genoeg voor een plek in de wedstrijdselectie. Pas de laatste weken groeit hij tot naar het niveau dat ik goed genoeg acht. En dan is hij wel een speler die we nog goed kunnen gebruiken. Sekou is snel, krachtig en dat zijn toch wapens. Daarom denk ik dat zijn rol bij Feyenoord nog niet is uitgespeeld. We hebben iedereen nodig, ook Sekou. Het gaat erom dat je fit bent. Cissé is dat lang niet geweest ,maar nu hij dat wél is, zie ik geen reden om hem niet te gebruiken’, aldus de trainer van Feyenoord.
Cisse zondag spits? Of is dat wel heel kort door de bocht gedachtquote:
Zaterdag. Denk het niet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:05 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Cisse zondag spits? Of is dat wel heel kort door de bocht gedacht
Dat zou betekenen dat Verhoek zou sp... Ach, vul het zelf maar in.quote:Koeman: 'De bank zal zich nu moeten bewijzen'
Feyenoord moet het aanstaande zaterdag in de belangrijke uitwedstrijd tegen SC Heerenveen doen zonder de geschorste Graziano Pellè. Koeman heeft de vervanger van de clubtopscorer al in zijn hoofd zitten.
Koeman kan ervoor kiezen Lex Immers door te schuiven naar de spitspositie, maar waarschijnlijker is de keuze voor Ruben Schaken die al eerder op die plek heeft gespeeld en dat naar behoren deed. ‘Ik heb wel een idee’, zegt Koeman. ‘Maar ik laat het ook afhangen van de trainingen’.
Koeman heeft geen moeite met de afwezigheid van Pellè. ‘We zullen hem best missen, maar zoiets hoort er wel bij. Vorig jaar misten we door een blessure John Guidetti in de laatste fase van de competitie. Toen dacht ook iedereen dat we niet te boven zouden komen, maar het ging prima. Bovendien hebben we meer spelers (Immers, Clasie, Mathijsen, red) die op scherp staan en bij een volgende gele kaart zullen worden geschorst. De bank zal nu moeten bewijzen of we inderdaad tot het laatst kunnen meedoen om de titel.’
Verhoek gaat Kum helemaal dol spelen, die kent hij namelijk nog van z'n tijd bij Ado + Kum is oud-Feyenoorder (aldus Wikipedia..), dus die gunt ons allesquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:18 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat Verhoek zou sp... Ach, vul het zelf maar in.
We doen nu net of Heerenveen een wereldploeg is. Kom op man we hebben 7 internationals in ons basiselftal. Gewoon keihard domineren die wedstrijd.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:25 schreef Luni het volgende:
Denk dat ik lekker met Boëtius en Schaken in de spits zou spelen en 4 middenvelders eracter en lekker op de counter spelen.
Tegen de toppers hebben ze het vrij behoorlijk gedaan, en ze hebben inderdad geen wereldploeg aar wel een zeer bijhoorlijke aanval.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:26 schreef satecl het volgende:
[..]
We doen nu net of Heerenveen een wereldploeg is. Kom op man we hebben 7 internationals in ons basiselftal. Gewoon keihard domineren die wedstrijd.
Heerenveen is in vorm. Oké. Maar dan nog is het een ploegje die 5 weken terug nog tegen degradatie vocht.
Immers naar de spitspositie, Vilhena doorschuiven (heeft zich in afwezigheid van Immers op die positie bewezen) en Vormer op het middenveld plaats laten nemen naast Clasie. Zo hou je je gevaarlijke voorhoede in principe intact, alsmede het driehoekje Janmaat-Clasie-Schaken en ga je er op het middenveld niet bijzonder op achteruit.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:18 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat Verhoek zou sp... Ach, vul het zelf maar in.
Ik zie ook liever Vormer spelen, maar ook die vind ik weinig indruk maken hoor.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Immers naar de spitspositie, Vilhena doorschuiven (heeft zich in afwezigheid van Immers op die positie bewezen) en Vormer op het middenveld plaats laten nemen naast Clasie. Zo hou je je gevaarlijke voorhoede in principe intact, alsmede het driehoekje Janmaat-Clasie-Schaken en ga je er op het middenveld niet bijzonder op achteruit.
Ik vind het opstellen van Verhoek echt een no-go. Die heeft diverse malen bewezen er niks van te bakken bij ons, ik zie niet waarom dat zaterdag ineens anders zou zijn. Vormer daarentegen heeft in een aantal wedstrijden aangetoond prima mee te kunnen draaien, dus ik zou hem eerder inbrengen en met eerdergenoemde opstelling van start gaan.
Hij draait iig gewoon mee op dat middenveld. Lijkt mij het streven om je team als geheel zo sterk mogelijk te houden en dat doe je niet door Schaken van z'n normale positie af te halen en zwakke Verhoek daar neer te zetten.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zie ook liever Vormer spelen, maar ook die vind ik weinig indruk maken hoor.
Als je op de counter wil spelen dan begrijp ik wel dat je voor een snellere spits gaat en niet Ruud Vormer. Het ligt er maar net aan wat Koeman van plan is.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij draait iig gewoon mee op dat middenveld. Lijkt mij het streven om je team als geheel zo sterk mogelijk te houden en dat doe je niet door Schaken van z'n normale positie af te halen en zwakke Verhoek daar neer te zetten.
Lichtzinnig over Heerenveen denken, of welke ploeg in de eredivisie dan ook, is dom. Zie PEC-Feyenoord, die volledig terecht verloren ging.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:26 schreef satecl het volgende:
[..]
We doen nu net of Heerenveen een wereldploeg is. Kom op man we hebben 7 internationals in ons basiselftal. Gewoon keihard domineren die wedstrijd.
Heerenveen is in vorm. Oké. Maar dan nog is het een ploegje die 5 weken terug nog tegen degradatie vocht.
Gelukkig hebben we nu een Janmaat, de Vrij, Vilhena, Boetius en Schaken (en evt Mathijsen en Immers) die in vorm zijn. Hoeveel ploegen kunnen dat zeggen op dit moment?quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Lichtzinnig over Heerenveen denken, of welke ploeg in de eredivisie dan ook, is dom. Zie PEC-Feyenoord, die volledig terecht verloren ging.
Feyenoord moet elke wedstrijd 100% geconcentreerd in gaan en voor de overwinning gaan. Ook is het imo belangrijk om te realiseren dat je van elke club in de competitie kan verliezen. Dat wordt bijna elke week weer bewezen.
Lekker boeiend, gewoon vol gas erop. Klaar met dat gehuil. De enige reden dat 't nu nog fout kan gaan is pure angst dát het fout gaat. Ik hoop dat Koeman dat eruit krijgt gepraat bij die gasten.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:56 schreef Caland het volgende:
Daarbij heeft Feyenoord al 2 keer dit seizoen tegen Heerenveen gespeeld en niet kunnen winnen.
Nergens zul je mij horen zeggen dat Feyenoord kansloos zou zijn, of zelfs niet favoriet... Maar toch is een verlies mogelijk en daar dient rekening mee gehouden te worden.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nu een Janmaat, de Vrij, Vilhena, Boetius en Schaken (en evt Mathijsen en Immers) die in vorm zijn. Hoeveel ploegen kunnen dat zeggen op dit moment?
Dat Feyenoord nog niet heeft kunnen winnen van Heerenveen kan ook voor extra motivatie zorgenquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker boeiend, gewoon vol gas erop. Klaar met dat gehuil. De enige reden dat 't nu nog fout kan gaan is pure angst dát het fout gaat. Ik hoop dat Koeman dat eruit krijgt gepraat bij die gasten.
Een verlies is altijd mogelijk.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nergens zul je mij horen zeggen dat Feyenoord kansloos zou zijn, of zelfs niet favoriet... Maar toch is een verlies mogelijk en daar dient rekening mee gehouden te worden.
Te meer als de wens om kampioen te worden er daadwerkelijk is bij de club, trainer en spelers. Als je dat doel daadwerkelijk wil bereiken, ondanks je doelstelling aan het begin van het seizoen, moet je elke komende wedstrijd winnen. Simpel.
Diep man.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een verlies is altijd mogelijk.
Wat een complete onzin, als Feyenoord de helf van der kansen maakt win je makkelijk, en dan hebben we het nog niet over de strafschop die je had moeten krijgen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zie PEC-Feyenoord, die volledig terecht verloren ging.
En mede het feit dat de kansen die Feyenoord kreeg niet gemaakt werden, maakt de nederlaag terecht. PEC scoorde namelijk wel uit hun kansen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:10 schreef Luni het volgende:
[..]
Wat een complete onzin, als Feyenoord de helf van der kansen maakt win je makkelijk, en dan hebben we het nog niet over de strafschop die je had moeten krijgen.
Laat dat voorspellen maar aan Aad over.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:38 schreef XSbig het volgende:
Ik moet trouwens wel hard lachen als we Heerenveen nu gewoon met 0-4 oprollen
Huh wat, terecht van PEC verloren?quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Lichtzinnig over Heerenveen denken, of welke ploeg in de eredivisie dan ook, is dom. Zie PEC-Feyenoord, die volledig terecht verloren ging.
Feyenoord moet elke wedstrijd 100% geconcentreerd in gaan en voor de overwinning gaan. Ook is het imo belangrijk om te realiseren dat je van elke club in de competitie kan verliezen. Dat wordt bijna elke week weer bewezen.
Ik ben ervan overtuigd, dat ze vol vertrouwen terug komen. Zie Janmaat maar eens, die speelt als iemand met enorm veel zelfvertrouwen. En hij zou de enige kunnen zijn die vermoeid is door zijn speelstijl. De Vrij en BMI (en Clasie en Schaken die beide 15min speelden) zullen niet veel merken...quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:10 schreef inZanity het volgende:
Interessant is ook hoe de internationals zullen reageren op de drukke interlandweek. Zullen ze vermoeid zijn? Of juist vol vertrouwen?
"Deze video bevat inhoud van Eredivisie CV, die deze wegens auteursrechtschending heeft geblokkeerd voor je land. "quote:
Was Andy van der Meyde ook maar denk dat ondanks zijn jeugd Clasie wel een proffesionele levensstijl op na houdt en met geld om kan gaanquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:31 schreef TN-FR het volgende:
Zag het filmpje idd, straight up trailer trash. Bikkembergs shirt dit dat, stekels met lange mat zus zo.
Ze hebben wel vaak samen foto's op Instagram.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:59 schreef Zaran het volgende:
Hebben Vilhena en Boeitius eigelijk een vaste relatie? dat is best belangrijk voor een voetballer tegenwoordig. Reden dat Bale zo goed is geworden
quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ze hebben wel vaak samen foto's op Instagram.
Die gastjes hebben er net haar op man.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:59 schreef Zaran het volgende:
Hebben Vilhena en Boeitius eigelijk een vaste relatie? dat is best belangrijk voor een voetballer tegenwoordig. Reden dat Bale zo goed is geworden
Als Heerenveen toen geen baat had gehad bij verlies hadden we die pot echt nooit gewonnen nee...quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:10 schreef Aldo-MC het volgende:
Heerenveen speelt over het algemeen wel goed tegen ons.
Vorig jaar laatste speelronde ook, werden we de eerste 30 minuten compleet overlopen en kwamen zelfs achter.
Uiteindelijk hebben wij er ook geen zak aan gehad.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:15 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Als Heerenveen toen geen baat had gehad bij verlies hadden we die pot echt nooit gewonnen nee...
Guidetti had al een vaste relatie vanaf zijn 15equote:Op woensdag 27 maart 2013 18:04 schreef inZanity het volgende:
[..]
Die gastjes hebben er net haar op man.
Heeft dat een magische bijwerking of wat?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb er godverdomme zin in
Denk ook dat ik zaterdag als avondeten pannenkoeken ga bakken
En zo zijn er ook zat voetballers die alles neuken wat los en vast zitquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:16 schreef Zaran het volgende:
[..]
Guidetti had al een vaste relatie vanaf zijn 15e
Suarez ook
Bale
Messi
etc
Zorgt voor stabiliteit en dat ze zich puur op het voetbal kunnen richten, Ibrahimovic is ook beter gaan spelen toen hij een vaste relatie kreeg
quote:De Vrij: 'Heb 3,5 jaar in de Eredivisie gespeeld, dat ken ik nu wel'
Woensdag, 27 maart 2013 om 17:42
Nu Stefan de Vrij bij het Nederlands elftal geregeld heeft mogen ruiken aan het allerhoogste niveau, wil de jonge stopper niet meer anders. Alhoewel pas 21 jaar, denkt de Feyenoorder klaar te zijn voor een stap hogerop. Spelen in de Champions League is het streven en zo niet, dan lijkt een transfer naar een buitenlandse club een zeer reële optie, zo vertelt hij in gesprek met Metro.
Voor De Vrij is het duidelijk: om de volgende stap te kunnen zetten, zal hij zich wekelijks moeten meten met de beste spitsen. Een ruime week met de selectie van Oranje heeft hem gesterkt in die gedachte. “De wedstrijden zijn leerzaam. Het niveau bij het Nederlands elftal is echt stukken hoger dan in de Eredivisie.” Met het WK op komst is het echter wel zaak om een goede afweging te maken. Een verkeerde keuze kan funest zijn.
“Het is daarom een pré om volgend seizoen met Feyenoord Europees te spelen, het liefst Champions League”, stelt hij. “Ik heb nu 3,5 jaar in de Eredivisie gespeeld. Dat ken ik nu wel.” Naar verluidt is er genoeg interesse voor de jonge verdediger uit Ouderkerk aan den IJssel. Met name bij Liverpool duikt zijn naam regelmatig op.
Zlatan neukt nog steeds in het rond. Ronaldo ook.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:16 schreef Zaran het volgende:
[..]
Suarez ook
Bale
Messi
etc
Zorgt voor stabiliteit en dat ze zich puur op het voetbal kunnen richten, Ibrahimovic is ook beter gaan spelen toen hij een vaste relatie kreeg
Wel als we tegen van basten spelen jwzquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:17 schreef Grifte het volgende:
[..]
Heeft dat een magische bijwerking of wat?
quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:19 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Wel als we tegen van basten spelen jwz
Zlatan is al iets van 5 jaar getrouwd en heeft kinderen die doet dat niet meer.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:18 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Zlatan neukt nog steeds in het rond. Ronaldo ook.
Je punt is?
Die gaat gewoon weg. Net als Indi en Clasie.quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:20 schreef Zaran het volgende:
[..]
Zlatan is al iets van 5 jaar getrouwd en heeft kinderen die doet dat niet meer.
Ronaldo heeft ook een vaste vriendin maar voor die tijd was hij ook goed, hij is de enige die mijn argument weerspreekt
Ja klopt alle voetballers die een vrouw hebben zijn monogaam.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:20 schreef Zaran het volgende:
[..]
Ronaldo heeft ook een vaste vriendin maar voor die tijd was hij ook goed, hij is de enige die mijn argument weerspreekt
''in deze fase'' moet alles gewoon met het beste elftal gespeeld worden, dus nee.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:21 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Die gaat gewoon weg. Net als Indi en Clasie.
Jammer dat er geen goede vervanger is voor Clasie.
Kongolo hoor en lees ik hier veel van maar als De Vrij of Indi van de zomer weggaat en hij de gedroomde opvolger is moet hij dan in deze fase niet wat gaan spelen?
Zijn er heus nog wel meer hoor.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:20 schreef Zaran het volgende:
[..]
Ibrahimovicquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:16 schreef Zaran het volgende:
[..]
Suarez ook
Bale
Messi
etc
quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:20 schreef Zaran het volgende:
[..]
Het heeft vooral gevolg op de lange termijn. Ronaldinho had ook een geweldig seizoen bij Barcalona maar het nachtleven brak hem op.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Romario kon er ook geen kut van zeker bij PSV.
Jij kent blijkbaar Ibrahimovic niet. Dat is een man van principes met een gigantische trots en eerquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja klopt alle voetballers die een vrouw hebben zijn monogaam.
Als Kongolo het niveau schijnbaar zo makkelijk aan kan dan kan die ook in deze fase toch gewoon spelen?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
''in deze fase'' moet alles gewoon met het beste elftal gespeeld worden, dus nee.
Hahahahaha.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:24 schreef Zaran het volgende:
Jij kent blijkbaar Ibrahimovic niet. Dat is een man van principes met een gigantische trots en eer
quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:24 schreef Zaran het volgende:
Jij kent blijkbaar Ibrahimovic niet. Dat is een man van principes met een gigantische neus
Als er een emotioneel instabiele mongool is dan is het die Zlatan wel.quote:
Shit ik ben mijn leven aan het vergooien dus volgens jou, wat nu.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:23 schreef inZanity het volgende:
Als je net 18 bent moet je gewoon lekker chickies regelen in de disco of het fietsenhok. Je leven weggooien door aan een vaste relatie te beginnen heb je nog je hele leven de tijd voor.
Heeft die gast een kind?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:29 schreef Aldo-MC het volgende:
De discussie even toe spitsen op Feyenoord, was het niet Fer die een kind kreeg en om die reden gaan in Rotterdam wilde blijven?
Om vervolgens een half jaar later op stel en sprong naar Enschede te willen.
Toch imo de beste spits ter wereld.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:27 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Als er een emotioneel instabiele mongool is dan is het die Zlatan wel.
Al is hij op het veld onverstoorbaar tot in het zieke.
vorig seizoen na de eerste wedstrijd tegen excelsior 1 dag, maar stonden eerste.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:28 schreef BlueRoom het volgende:
na zaterdag misschien 1e, wanneer heeft Feijenoord voor het laatst op 1 gestaan?
De 2-0 met een doelpunt van Fernandezquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:15 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
vorig seizoen na de eerste wedstrijd tegen excelsior 1 dag, maar stonden eerste.
En fer nog toch?quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De 2-0 met een doelpunt van Fernandez
Nope, E.D. van Leen van Steensel na goed doorzetten/voorzet van Cabral (zo zegt het wedstrijdverslagquote:
Een teken dat je geen enkele media meer kan vertrouwen dus, ze liegen ons allemaal voorquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:54 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Nope, E.D. van Leen van Steensel na goed doorzetten/voorzet van Cabral (zo zegt het wedstrijdverslag)
Zie ook de samenvatting
HMF mag dat, die komt gewoon even (voor de zoveelste keer) z'n gelijk halenquote:
Bron?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Mocht men zich afvragen waarom doet HMF zo hysterisch, de Europese commissie heeft geoordeeld dat de gemeentesteun aan PSV ongeoorloofd is en PSV moet mogelijk alles terug betalen, dus vandaar.
LOL, ik las eerst ook alleen hier zijn reactie, snapte er niet veel van, maar heerlijk nieuws jaquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Mocht men zich afvragen waarom doet HMF zo hysterisch, de Europese commissie heeft geoordeeld dat de gemeentesteun aan PSV ongeoorloofd is en PSV moet mogelijk alles terug betalen, dus vandaar.
Nounounou, al die haat, hij kwam wel goed nieuws brengen andersquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:16 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Mooi rot nu maar weer op proleet. Je bent niet voor niets verbannen.
Geloof er geen klapkloten van eerlijkgezegd. Voetbalzonequote:Op woensdag 27 maart 2013 22:17 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Nounounou, al die haat, hij kwam wel goed nieuws brengen anders
komt niet van VZ jongen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:18 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Geloof er geen klapkloten van eerlijkgezegd. Voetbalzone
Vast te ingewikkelde materie voor het lokale staatsmongooltjequote:Hier komen wij niet uit met de Commissie. Brussel haalt hier argumenten bij die niet in de wet staan. De argumentatie is strijdig met de eigen verordening. De Europese rechter moet zich hierover uitspreken.
Komt van PSV Watcher Thijs Sleegers (oid), staat morgen in het Eindhovuhs Dagbladquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:18 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Nieuwsuur meldt het ook, evenals het Eindhovens dagblad en waarschijnlijk straks alle grote / serieuze media.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:18 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Nee, de Europese commissie heeft zich hierover al uitgesproken, maar de gemeente Eindhoven en PSV willen in hoger beroep bij het Europees Hof.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:19 schreef Aldo-MC het volgende:
HMF is sowieso een idioot die niet kan lezen:
[..]
Vast te ingewikkelde materie voor het lokale staatsmongooltje
Ze willen niet in hoger beroep ze zijn al in hoger beroep gegaan.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, de Europese commissie heeft zich hierover al uitgesproken, maar de gemeente Eindhoven en PSV willen in hoger beroep bij het Europees Hof.
Jawel, dan wordt het een lening. Ze zullen uiteraard niet in één klap het geld hoeven terug te betalen, maar wel jaarlijks een fors bedrag met een forse rente. Dat lijkt me toch een behoorlijke financiële aderlating.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:22 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ze willen niet in hoger beroep ze zijn al in hoger beroep gegaan.
Daar bij is het dus niet zo dat als de rechter in het nadeel van de gemeente beslist PSV opeens maar het geld aangaande die transactie moet terugbetalen aan de gemeente....
quote:Mocht de Europese Commissie besluiten dat de gemeente in 2011 te veel heeft betaald voor de grond onder het Philips Stadion en De Herdgang, kan de gemeente direct een waarborgsom van 5 miljoen euro opeisen. Die miljoenen zijn destijds door PSV bij een notaris gestald. Dat gebeurde op verzoek van de Eindhovense gemeenteraad, schrijft de krant verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |