4 maart mooi winstje behaaldquote:Op maandag 3 maart 2014 01:22 schreef Jimbo het volgende:
1340 Dollar inmiddels, nu vraag ik me dus af, met al het gezeik in de wereld momenteel, zou die goudprijs niet gigantisch stijgen dalijk?
Was een leuke dag idd.quote:
Wat voor hoeveelheden heb je het over?quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:22 schreef Normalur het volgende:
Wat is een goede plek om fysiek edelmetalen te kopen?
Ik denk er over om voor tussen de 1.000 en 10.000 euro hierin te investeren.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:49 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wat voor hoeveelheden heb je het over?
BTW.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:32 schreef Normalur het volgende:
Waarom is de opslag voor zilver zoveel hoger dan voor goud?
Inmiddels ook op munten voorzover ik weet.Dat maakt het nogal discutabel dat je het bezit van zilver op moet geven bij de belasting, maar ja probeer in NL maar eens iets uit de klauwen van de roverheid te houden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:50 schreef Normalur het volgende:
[..]
BTW zit toch alleen op baren, niet op munten?
Nou tenzij je grote partijen bijv zilveren maple leafs in 1x koopt komen ze er eigenlijk er niet achter.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:54 schreef drexciya het volgende:
[..]
Inmiddels ook op munten voorzover ik weet.Dat maakt het nogal discutabel dat je het bezit van zilver op moet geven bij de belasting, maar ja probeer in NL maar eens iets uit de klauwen van de roverheid te houden.
Wat wordt er onder een grote partij verstaan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:49 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Nou tenzij je grote partijen bijv zilveren maple leafs in 1x koopt komen ze er eigenlijk er niet achter.
Zelfde geldt voor goud boven de 11.500 moeten handelaren het doorgeven.
in geval van zilver betaal je al btw, minder gedoe maar persoonlijk zou ik t onder de 5000 euro houden per aankoop.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:57 schreef Normalur het volgende:
[..]
Wat wordt er onder een grote partij verstaan?
Niet direct; je zou het commodity fonds van Willem M. kunnen kopieren.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:56 schreef metallicelmo het volgende:
Zijn er nog mensen die veelbelovende goudmijnaandelen / bedrijven zien om in te investeren?
Fixed.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:35 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Het heeft in ieder een bijzondere eigenschap ten opzichte van andere commodities: het heeft volstrekt geen praktische toepassingkan niet onbeperkt worden bijgedrukt/gemaakt.
Die melding zit erop vanwege de witwaswetgeving als ik het me correct herinner.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:43 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
in geval van zilver betaal je al btw, minder gedoe maar persoonlijk zou ik t onder de 5000 euro houden per aankoop.
bij goud is het vastgesteld op 11.xxx weet ff niet exact dus ga maar van 11.500 uit.
kun je ook terugvinden als je beleggingsgoud op de BD site uitzoekt en de linkjes volgt.
Na enig uitzoekwerk: sinds 2012 op buitenlandse zilveren munten, niet op de Nederlandse.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:54 schreef drexciya het volgende:
[..]
Inmiddels ook op munten voorzover ik weet.Dat maakt het nogal discutabel dat je het bezit van zilver op moet geven bij de belasting, maar ja probeer in NL maar eens iets uit de klauwen van de roverheid te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |