abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124617894
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 19:16 schreef Lutte het volgende:

[..]

Bitch :{ Morgen eerst nog tentamen en dinsdag EHBO examen dus veel weekend zal het niet worden :')

Maar kwam eigenlijk om te *O* voor Bos z'n goede uitslag! Fijn dat je nu direct een EEG krijgt, kunnen ze iets doen mocht het nodig zijn en anders is het een hele geruststelling. Hopelijk dat laatste natuurlijk ;)
Veel succes Lut, wat een drukte! En tof EHBO O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_124618116
quote:
14s.gif Op donderdag 28 maart 2013 19:23 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Veel succes Lut, wat een drukte! En tof EHBO O+
Het is echt helemaal leuk! O+ Hoop er deze zomer mee op een post met de vierdaagse in Nijmegen te staan, en hier ga ik 'm zelf lopen als rolstoelduwer :D
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_124618241
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 19:28 schreef Lutte het volgende:

[..]

Het is echt helemaal leuk! O+ Hoop er deze zomer mee op een post met de vierdaagse in Nijmegen te staan, en hier ga ik 'm zelf lopen als rolstoelduwer :D
Oh wat gaaf van die vierdaagse :o _O_
  donderdag 28 maart 2013 @ 19:41:32 #104
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_124618623
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 19:28 schreef Lutte het volgende:

[..]

Je krijgt sowieso reanimeren en zeer ws stabiele zijligging. Verder heb je dikke kans dat je wervelletsel krijgt. En waarschijnlijk ook brand en snijwonden.

B-) Rustig blijven en goed nadenken / communiceren. Heb hem 2 maanden gelee gehaald. Succes :*
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_124618745
Verdorie, ik twijfel nu over een paartje schoenen in de sale. :')
http://www.crookedtongues(...)-trainers-511881-060

Ik heb al zon paartje (echt superlekker om op te lopen) maar net in een andere uitvoering en kleur.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_124619331
"tweede paasdag ziet het er práchtig uit........................ondanks de kou" :')
pi_124619383
quote:
14s.gif Op donderdag 28 maart 2013 19:41 schreef Qwea het volgende:

[..]

Je krijgt sowieso reanimeren en zeer ws stabiele zijligging. Verder heb je dikke kans dat je wervelletsel krijgt. En waarschijnlijk ook brand en snijwonden.

B-) Rustig blijven en goed nadenken / communiceren. Heb hem 2 maanden gelee gehaald. Succes :*
U gaat door voor de koelkast _O- Reanimeren is apart onderdeel, hangt een laptop aan dus dat komt ontzettend spits allemaal. En vijf cycli-AED-2 cycli is erg intensief als je krap veertig kilo weegt :+

Andere is verband en handeling, dus wonden/verstuikingen/amputaties en handeling kan idd stabiele zijligging zijn, al zijn ze daar hier niet zo'n fan van. Liefste chinlift -> over laten nemen door omstander, alleen als het echt niet anders kan dus. Andere handelingen zijn bv een slagader afdrukken of Rautek (iemand verslepen, ZWAAR!).

Derde grote situatie, vaak brandwonden, verkeersongeluk of elektriciteitsletsel. Wervelletsel niet stabiliseren of over je slachtoffer heen stappen betekent eigenlijk gezakt :D En gewoon alles zeggen wat je doet ja, zij zien niet of jij naar de ademhaling kijkt oud. Vind het spannend! 50% zakt voor een onderdeel de eerste keer :o Thanks :*

Speciale reden dat je EHBO hebt gedaan, iets met je studie ook?
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
pi_124619449
quote:
10s.gif Op donderdag 28 maart 2013 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
"tweede paasdag ziet het er práchtig uit........................ondanks de kou" :')
Lekker naar de Woonboulevard! _O- Je zult maar in je tentje op paaspop liggen :'(
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
pi_124619497
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 20:02 schreef Lutte het volgende:

[..]

Lekker naar de Woonboulevard! _O- Je zult maar in je tentje op paaspop liggen :'(
Alsof er nog iets prachtig is als we die pleuris kou hebben _O-
  donderdag 28 maart 2013 @ 20:04:30 #110
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_124619505
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 20:02 schreef Lutte het volgende:

[..]

Lekker naar de Woonboulevard! _O- Je zult maar in je tentje op paassneeuwpop liggen :'(
Fixed!
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_124619564
quote:
14s.gif Op donderdag 28 maart 2013 20:04 schreef Pagan het volgende:

[..]

Fixed!
_O-
pi_124619566
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 20:04 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Alsof er nog iets prachtig is als we die pleuris kou hebben _O-
Ik denk dat het tegen zondagmiddag errug rustig wordt _O-
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
pi_124619608
quote:
14s.gif Op donderdag 28 maart 2013 20:04 schreef Pagan het volgende:

[..]

Fixed!
Whehe :D Er zullen in elk geval veel sneeuwbarren zijn!
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
pi_124619749
En er komt net ook een besneeuwd katertje binnengetrippeld -O-
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
  donderdag 28 maart 2013 @ 20:24:29 #115
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_124620496
Dit jaar de witte eieren niet verven en dan verstoppen in de sneeuw. >:)
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  donderdag 28 maart 2013 @ 20:26:27 #116
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_124620602
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 20:01 schreef Lutte het volgende:

[..]

U gaat door voor de koelkast _O- Reanimeren is apart onderdeel, hangt een laptop aan dus dat komt ontzettend spits allemaal. En vijf cycli-AED-2 cycli is erg intensief als je krap veertig kilo weegt :+

Andere is verband en handeling, dus wonden/verstuikingen/amputaties en handeling kan idd stabiele zijligging zijn, al zijn ze daar hier niet zo'n fan van. Liefste chinlift -> over laten nemen door omstander, alleen als het echt niet anders kan dus. Andere handelingen zijn bv een slagader afdrukken of Rautek (iemand verslepen, ZWAAR!).

Derde grote situatie, vaak brandwonden, verkeersongeluk of elektriciteitsletsel. Wervelletsel niet stabiliseren of over je slachtoffer heen stappen betekent eigenlijk gezakt :D En gewoon alles zeggen wat je doet ja, zij zien niet of jij naar de ademhaling kijkt oud. Vind het spannend! 50% zakt voor een onderdeel de eerste keer :o Thanks :*

Speciale reden dat je EHBO hebt gedaan, iets met je studie ook?
Rautek is niet zwaar als je hem goed uitvoert :P

Iemand bij mij ging iemand met een wervelletsel overeind helpen :X Niet zo slim.

Nope, heb hem gedaan omdat ik het boeiend vind. Sta ook op grote evenementen. Ik draai 11 april mee in de halve van Den Helder en ik sta o.a ook op Sail. :)
pi_124621214
quote:
14s.gif Op donderdag 28 maart 2013 20:26 schreef Qwea het volgende:

[..]

Rautek is niet zwaar als je hem goed uitvoert :P

Iemand bij mij ging iemand met een wervelletsel overeind helpen :X Niet zo slim.

Nope, heb hem gedaan omdat ik het boeiend vind. Sta ook op grote evenementen. Ik draai 11 april mee in de halve van Den Helder en ik sta o.a ook op Sail. :)
Ik krijg de mensen uit m'n groepje nog wel twee meter weg, maar een vent van 100 kilo met de beste wil van de wereld niet. Slepen niet zo zeer, maar iemand die z'n gewicht dood houdt vanuit zitten omhoog hijsen :X

Oh fantastisch :') Net als vergeten een ambulance te bellen als je iemand wel gestabiliseerd hebt, of vergeten te koelen met brandwonden. Al zijn dat ook wel dingen die je door de spanning op een examen vergeet, als je het echt voor je ziet vergeet je zoiets minder snel dan wanneer je het 'speelt' en alleen zegt 'ik koel nu' of 'ik heb gestabiliseerd, ik laat dit een omstander overnemen'.

Cool :D Vanuit een vereniging oid? Wilde eigenlijk vorig jaar al uit mezelf een cursus doen, maar dat werd naarmate het begin naderde telkens dertig euro duurder, ja dag nu is het niveau hoger en in principe gratis :')
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
  donderdag 28 maart 2013 @ 20:45:05 #118
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_124621520
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 20:38 schreef Lutte het volgende:

[..]

Ik krijg de mensen uit m'n groepje nog wel twee meter weg, maar een vent van 100 kilo met de beste wil van de wereld niet. Slepen niet zo zeer, maar iemand die z'n gewicht dood houdt vanuit zitten omhoog hijsen :X

Oh fantastisch :') Net als vergeten een ambulance te bellen als je iemand wel gestabiliseerd hebt, of vergeten te koelen met brandwonden. Al zijn dat ook wel dingen die je door de spanning op een examen vergeet, als je het echt voor je ziet vergeet je zoiets minder snel dan wanneer je het 'speelt' en alleen zegt 'ik koel nu' of 'ik heb gestabiliseerd, ik laat dit een omstander overnemen'.

Cool :D Vanuit een vereniging oid? Wilde eigenlijk vorig jaar al uit mezelf een cursus doen, maar dat werd naarmate het begin naderde telkens dertig euro duurder, ja dag nu is het niveau hoger en in principe gratis :')
Ja nou ja, als je vergeet te koelen oke. Maar lotus gaf aan geen gevoel te hebben in haar benen, niet te kunnen bewegen, van een ladder te zijn geflikkerd... ja, nou, dan is het wel achterlijk om zo'n iemand omhoog te helpen hoor _O-

Ja, vanuit een vereniging. Moest 150 euro betalen, kreeg 75% vergoed van de zorgverzekeraar. En betaal elk jaar 40 euro aan lidmaatschap geld. En daar zitten onderhoudslessen van 10x per jaar bij.
pi_124621744
quote:
14s.gif Op donderdag 28 maart 2013 20:45 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja nou ja, als je vergeet te koelen oke. Maar lotus gaf aan geen gevoel te hebben in haar benen, niet te kunnen bewegen, van een ladder te zijn geflikkerd... ja, nou, dan is het wel achterlijk om zo'n iemand omhoog te helpen hoor _O-

Ja, vanuit een vereniging. Moest 150 euro betalen, kreeg 75% vergoed van de zorgverzekeraar. En betaal elk jaar 40 euro aan lidmaatschap geld. En daar zitten onderhoudslessen van 10x per jaar bij.
Nou ja.. Erg behulpzaam wel :+

Dat is echt super netjes :o En onderhoudslessen is al helemaal chill, absurd hoe snel richtlijnen veranderend Nu weet ik zeker dat ik knetterhard afgezet zou zijn _O- 400 euro zonder boek, examen, Lotus-lessen of AED :')
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
pi_124622011
Zulke zaken moeten ze veel toegankelijker maken.
That's all folks!
pi_124622487
Wat gaaf Q, dat je ook die evenementen doet!
pi_124626483
Hoe rol jij nu Pisc?
That's all folks!
  donderdag 28 maart 2013 @ 22:31:57 #123
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_124627678
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 20:50 schreef Lutte het volgende:

[..]

Nou ja.. Erg behulpzaam wel :+

Dat is echt super netjes :o En onderhoudslessen is al helemaal chill, absurd hoe snel richtlijnen veranderend Nu weet ik zeker dat ik knetterhard afgezet zou zijn _O- 400 euro zonder boek, examen, Lotus-lessen of AED :')
400?????????

Holyfuck. Wtf. 150 euro, met AED, Lotus, examen en boek. En koffie en thee en koekjes :') Lessen op Maandag 2u lang. Gedurende ik dacht 10 weken.
  donderdag 28 maart 2013 @ 22:34:01 #124
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_124627792
quote:
14s.gif Op donderdag 28 maart 2013 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
Wat gaaf Q, dat je ook die evenementen doet!
Leek me sowieso wel handig, kan ik mijn kennis bijhouden en uitbreiden. Plus dat het ook een beetje socializen is en dingen leren. Ben erg benieuwd wat ik allemaal tegen ga komen.

Best wel professioneel aangepakt ook. We krijgen portofoons enzo. Enige wat we niet "krijgen" is de kleding. Die moet je kopen, als je het wil hebben (jas, broek, ect) en anders draag je gewoon je normale kleding met een hesje eroverheen.

Heb zo'n geel reflecterend ding met heel groot "EHBO" erop in m'n kofferbak liggen. Kregen we na het examen. Altijd hendig.
pi_124627973
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 19:13 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Krijg je een gewone EEG of eentje na slaaponthouding?
een normale :)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')