Ik ben natuurlijk overdags niet thuis, maar vandaag heb ik ze alleen onder de tuintafel zien zitten.quote:
Vandaag geen eenden!quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:30 schreef Harajuku. het volgende:
Ze gaat toch niet weer diezelfde grap uithalen hè
Dat hadden wij dus kunnen zien met de webcamquote:Op woensdag 10 april 2013 22:50 schreef HetKlusKonijn het volgende:
........
Hopelijk is het inderdaad Emma geweest die dat klusje heeft uitgevoerd...
Wist niet dat die er was. Sorry. Tsja, dan ziet het er niet best uit...quote:Op woensdag 10 april 2013 23:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dat hadden wij dus kunnen zien met de webcam
Die is er ook nietquote:Op woensdag 10 april 2013 23:44 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Wist niet dat die er was. Sorry. Tsja, dan ziet het er niet best uit...
Die eieren gaan écht niet uitkomen als ze er niet op broedt hoorquote:Op woensdag 10 april 2013 22:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Vandaag geen eenden!![]()
Het viel me wel op dat de eieren heel anders in het nest lagen. Ik hoop dat Emma de eieren zelf heeft gedraaid, en dat er geen verstoring heeft plaatsgevonden...
Dat vrees ik ook. Het is - helaas - nog steeds te koud om die eieren zomaar zonder enige schade langere tijd achter te laten/niet te bebroeden.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die eieren gaan écht niet uitkomen als ze er niet op broedt hoor
TS moet er op gaan zitten en wel nuquote:Op donderdag 11 april 2013 00:24 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Het is - helaas - nog steeds te koud om die eieren zomaar zonder enige schade langere tijd achter te laten/niet te bebroeden.
En dit is een EISCH!!!quote:Op donderdag 11 april 2013 00:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
TS moet er op gaan zitten en wel nu
Hahaquote:Op donderdag 11 april 2013 07:32 schreef Guppyfriend het volgende:
Misschien was het een generale...?
Laat me nou even in de waanquote:
Ja, toen is ze een paar tuinen verderop gaan zittenquote:Op donderdag 11 april 2013 08:53 schreef Guppyfriend het volgende:
Dacht ik hoor, meende zoiets gelezen te hebben een keer. Maar ik kan het mishebben.
Ach johquote:Op donderdag 11 april 2013 21:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
Welkom bij broedmachineverhuur Nederland.
Wilt u ook uw eigen eieren uitbroeden, maar vind u een broedmachine te duur voor de enkele keer dat u hem gebruikt? Heeft u extra capaciteit nodig, of wilt u gewoon een keer eieren uitbroeden met uw kinderen? Bij ons bent u aan het juiste adres. Wij hebben verschillende modellen in de verhuur. Grote en kleine, half-automatisch en vol-automatisch. Ook hebben wij complete broedpakketten voor op school, maar natuurlijk ook voor thuis. Bovendien kunnen wij u met raad en daad bijstaan. Natuurlijk bieden wij ook de mogelijkheid om bij ons eieren uit te broeden. Hiervoor hebben wij inlegdagen en ophaaldagen. Voor meer informatie neem contact op via het contact-formulier, of kijk rond op onze site. Wij wensen u veel broedplezier.
www.broedmachineverhuur.nl![]()
TSE durft niet op de eieren te gaan zitten
Kan de kip ook. Alleen moet TSE ze dan wel leren zwemmenquote:Op donderdag 11 april 2013 23:08 schreef Harajuku. het volgende:
Moet TSE dan voor de baby's gaan zorgen?
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:55 schreef Turbomuis het volgende:
Ik heb 5 kippen, en er is er bijna altijd wel 1 broeds. Lenen?
Hear, hear.quote:Op vrijdag 12 april 2013 07:12 schreef Guppyfriend het volgende:
Mag TS even zelf weten of ze wel of niet een webcam in d'r tuin wil? Ze hoeft alles hier niet te posten he
Ik ook, maar ik begin een naar gevoel te krijgen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:54 schreef Schunckelstar het volgende:
ik wil weer een kuiken-uittocht naar de grote vijver dit jaar![]()
Of we schilderen die put wit, dan wordt het een zebrapad en zijn ze ook veilig.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:28 schreef Prospera het volgende:
Dan kan er toch een 2de nestje komen en zijn de eerste 2 eitjes te koud geworden door het weer.
Dat verkrachten gaat alleen als er nieuwe eitjes komen.
*volgt Emma*
En als er kuukjes komen die gaan uitvliegen, wel even ducktape over dat putje richting het water.
quote:Op woensdag 17 april 2013 00:28 schreef Prospera het volgende:
....ducktape over dat putje richting het water.
quote:
quote:
Die kreeg ik er zomaar vanzelf bijquote:Op donderdag 18 april 2013 00:04 schreef Barbaaf het volgende:
[..]![]()
Al horen de bovenste drie foto's niet bij de onderste drie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |