Ik ben natuurlijk overdags niet thuis, maar vandaag heb ik ze alleen onder de tuintafel zien zitten.quote:
Vandaag geen eenden!quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:30 schreef Harajuku. het volgende:
Ze gaat toch niet weer diezelfde grap uithalen hè
Dat hadden wij dus kunnen zien met de webcamquote:Op woensdag 10 april 2013 22:50 schreef HetKlusKonijn het volgende:
........
Hopelijk is het inderdaad Emma geweest die dat klusje heeft uitgevoerd...
Wist niet dat die er was. Sorry. Tsja, dan ziet het er niet best uit...quote:Op woensdag 10 april 2013 23:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dat hadden wij dus kunnen zien met de webcam
Die is er ook nietquote:Op woensdag 10 april 2013 23:44 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Wist niet dat die er was. Sorry. Tsja, dan ziet het er niet best uit...
Die eieren gaan écht niet uitkomen als ze er niet op broedt hoorquote:Op woensdag 10 april 2013 22:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Vandaag geen eenden!![]()
Het viel me wel op dat de eieren heel anders in het nest lagen. Ik hoop dat Emma de eieren zelf heeft gedraaid, en dat er geen verstoring heeft plaatsgevonden...
Dat vrees ik ook. Het is - helaas - nog steeds te koud om die eieren zomaar zonder enige schade langere tijd achter te laten/niet te bebroeden.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die eieren gaan écht niet uitkomen als ze er niet op broedt hoor
TS moet er op gaan zitten en wel nuquote:Op donderdag 11 april 2013 00:24 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Het is - helaas - nog steeds te koud om die eieren zomaar zonder enige schade langere tijd achter te laten/niet te bebroeden.
En dit is een EISCH!!!quote:Op donderdag 11 april 2013 00:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
TS moet er op gaan zitten en wel nu
Hahaquote:Op donderdag 11 april 2013 07:32 schreef Guppyfriend het volgende:
Misschien was het een generale...?
Laat me nou even in de waanquote:
Ja, toen is ze een paar tuinen verderop gaan zittenquote:Op donderdag 11 april 2013 08:53 schreef Guppyfriend het volgende:
Dacht ik hoor, meende zoiets gelezen te hebben een keer. Maar ik kan het mishebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |