Misschien doet ze dat ook wel. Maar zien we gewoon het verschil nietquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:09 schreef Harajuku. het volgende:
Ik blijf stiekem hopen dat ze niet elke keer een nieuwe vent neemt maar weer terugkomt met een oude lover.
Volgens mij heeft TSE ze toentertijd aardig vergeleken met elkaar en bleek Emma gewoon een sletje te zijn.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:10 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Misschien doet ze dat ook wel. Maar zien we gewoon het verschil niet
Volgens diverse sites zijn eenden, net als de meeste watervogels, partners voor het leven. Maar goed, sletjes moet je ook hebben inderdaad. Goed voor de diversiteit!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Volgens mij heeft TSE ze toentertijd aardig vergeleken met elkaar en bleek Emma gewoon een sletje te zijn.
Ik zou zeggen, begin een onderzoek.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:22 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Volgens diverse sites zijn eenden, net als de meeste watervogels, partners voor het leven. Maar goed, sletjes moet je ook hebben inderdaad. Goed voor de diversiteit!
Kamertje beschikbaar met uitzicht op de tuinquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:59 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik zou zeggen, begin een onderzoek.
Je mag in de schuur.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Kamertje beschikbaar met uitzicht op de tuin
Inkl ontbijt en diner![]()
Alles voor de wetenschap
Wilde eenden zijn er-op-los-neukerds, hoor.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:22 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Volgens diverse sites zijn eenden, net als de meeste watervogels, partners voor het leven. Maar goed, sletjes moet je ook hebben inderdaad. Goed voor de diversiteit!
Helaas, dit is waar. Schijnt te komen doordat deze 'wilde' eenden helemaal geen wilde eenden meer zijn, continu beschikking hebben over stapels voer, volgevreten zijn en volledig gewend aan mensen. De èchte wilde eend was ooit een schuw nachtdier!quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:01 schreef Schunckelstar het volgende:
eendenvrouwtjes worden toch ook altijd verkracht door de complete mannelijke bevolking van de vijver![]()
soms tot de dood erop volgt zelfs
Ik duim,quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:12 schreef TheSilentEnigma het volgende:
De hele week zijn ze er om 7.00 's ochtends al en vertrekken ze pas als het begint te schemeren. Ook de eerste verkrachting is een feit en van de pluk stro is een nestje gemaakt...
To be continueend...
jaaaaaaaaquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:12 schreef TheSilentEnigma het volgende:
De hele week zijn ze er om 7.00 's ochtends al en vertrekken ze pas als het begint te schemeren. Ook de eerste verkrachting is een feit en van de pluk stro is een nestje gemaakt...
To be continueend...
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:12 schreef TheSilentEnigma het volgende:
To be continueend...
Misschien kon ze niet goed met de druk (hihi) omgaan.quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:47 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik zal er vanavond nog een pluk stro in de buurt leggen, maar verder houden we ons dit jaar maar eens wat meer op de achtergrond. Tot nu toe pakt dat bijzonder goed uit namelijk...
o yeahquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Potverdorie, ben ik toch mooi in de maling genomen door Emma!
Houd ik de hele tijd de grote pluk stro in de gaten, legt ze een halve meter verderop haar eieren neer....
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij zijn dat spikkeltjes zonlichtquote:
Nee, en aan de andere kant van de plant ligt dus een groot nest van zo'n 40 cm doorsnee. Maar goed, de eieren liggen nu wel recht onder het bordje van nestplaats 4 (zie vorige topics).quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:27 schreef Bucketlist het volgende:
Kom op Emma! Al lijkt het mij niet echt een comfortabel nestje.
Alle voorgaande jaren niet gevolgd?quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:16 schreef SeLang het volgende:
![]()
![]()
eitjes!
![]()
![]()
Ik ontdek dit topic nu pas. Dit ga ik volgen!
Geen idee hoe dat zou moeten. Jij wel?quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:51 schreef Schunckelstar het volgende:
zal ik dan de vraag maar weer stellen?
TSE, kun je geen webcam ophangen bij de eieren in de buurt?
quote:Op zondag 7 april 2013 13:50 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Geen idee hoe dat zou moeten. Jij wel?
De teller staat nu nog steeds op twee, dus vandaag is er geen ei bijgekomen.quote:Op zondag 7 april 2013 21:20 schreef Harajuku. het volgende:
Hoe doen eenden dat? Komt er elke dag een ei bij of zitten er ook wel meerdere dagen tussen?
Ik ben natuurlijk overdags niet thuis, maar vandaag heb ik ze alleen onder de tuintafel zien zitten.quote:
Vandaag geen eenden!quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:30 schreef Harajuku. het volgende:
Ze gaat toch niet weer diezelfde grap uithalen hè
Dat hadden wij dus kunnen zien met de webcamquote:Op woensdag 10 april 2013 22:50 schreef HetKlusKonijn het volgende:
........
Hopelijk is het inderdaad Emma geweest die dat klusje heeft uitgevoerd...
Wist niet dat die er was. Sorry. Tsja, dan ziet het er niet best uit...quote:Op woensdag 10 april 2013 23:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dat hadden wij dus kunnen zien met de webcam
Die is er ook nietquote:Op woensdag 10 april 2013 23:44 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Wist niet dat die er was. Sorry. Tsja, dan ziet het er niet best uit...
Die eieren gaan écht niet uitkomen als ze er niet op broedt hoorquote:Op woensdag 10 april 2013 22:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Vandaag geen eenden!![]()
Het viel me wel op dat de eieren heel anders in het nest lagen. Ik hoop dat Emma de eieren zelf heeft gedraaid, en dat er geen verstoring heeft plaatsgevonden...
Dat vrees ik ook. Het is - helaas - nog steeds te koud om die eieren zomaar zonder enige schade langere tijd achter te laten/niet te bebroeden.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die eieren gaan écht niet uitkomen als ze er niet op broedt hoor
TS moet er op gaan zitten en wel nuquote:Op donderdag 11 april 2013 00:24 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Het is - helaas - nog steeds te koud om die eieren zomaar zonder enige schade langere tijd achter te laten/niet te bebroeden.
En dit is een EISCH!!!quote:Op donderdag 11 april 2013 00:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
TS moet er op gaan zitten en wel nu
Hahaquote:Op donderdag 11 april 2013 07:32 schreef Guppyfriend het volgende:
Misschien was het een generale...?
Laat me nou even in de waanquote:
Ja, toen is ze een paar tuinen verderop gaan zittenquote:Op donderdag 11 april 2013 08:53 schreef Guppyfriend het volgende:
Dacht ik hoor, meende zoiets gelezen te hebben een keer. Maar ik kan het mishebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |