SPOILER: STONER-MEET POLLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Mernerperlerrr
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic-vid by Moira.:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Sorry, ik wist geen goeie TT omdat ik net pas in het topic kwam.
Dit -- Parkiet is mijn papa
Gewoon, omdat het kanquote:Op maandag 25 maart 2013 17:22 schreef WhateverWhatever het volgende:
Waarom draaien mensen Joints met shag?Your beauty never ever scared me.![]()
Dat heeft hij goed gedaanquote:
@unscrewed, is het buitenwiet?He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Dat doe ik nu ook hoor, heb niks anders en ik ga geen 5-7 euro uitgeven voor een paar peuken.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:22 schreef WhateverWhatever het volgende:
Waarom draaien mensen Joints met shag?Precies! En het ziet er ook nog eens heel goed uit (ruikt ook goed).quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Jazeker!quote:Op maandag 25 maart 2013 17:24 schreef Olment het volgende:
[..]
Dat heeft hij goed gedaan
@unscrewed, is het buitenwiet?
Nou nou wat een vergelijking..quote:Op maandag 25 maart 2013 17:24 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Je kan het ook met schaamhaar draaien...Your beauty never ever scared me.![]()
Netjes.. meestal goed te roken.quote:
Ben van plan binnenkort ook wat plantjes te gaan zetten
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Zo zonde van de smaak, half peukie erbij en smullen maar!quote:Op maandag 25 maart 2013 17:25 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat doe ik nu ook hoor, heb niks anders en ik ga geen 5-7 euro uitgeven voor een paar peuken.
[..]
Precies! En het ziet er ook nog eens heel goed uit (ruikt ook goed).![]()
Ik zou het beide niet gebruiken voor mijn jointsquote:
Als je buitenwiet wil proberen zou ik nu beginnen.
Nu in de vensterbank zetten met de zon zo. Prima te doen met kiemen.
Dan kan je over 2-3 weken potten buiten. Dan is de vrieskou waarschijnlijk al weg. Begin zomer heb je prima wiet om te roken![]()
![]()
Ja, alleen binnenwiet is meestal wat groener en van mindere kwaliteit. Je kan wel iets doen genaamd: "Sweat Curing", daarmee word de wiet lichtbruin zoals bij buitenwiet, en dan is ie ook beter te smoken imo.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:26 schreef Olment het volgende:
[..]
Netjes.. meestal goed te roken.
Ben van plan binnenkort ook wat plantjes te gaan zetten
Huh?quote:Op maandag 25 maart 2013 17:30 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik dacht even dat er een user was die Mernerperlerrr heet
quote:Op maandag 25 maart 2013 17:30 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik dacht even dat er een user was die Mernerperlerrr heet![]()
![]()
Ben eerst bezig een huisje te regelenquote:Op maandag 25 maart 2013 17:28 schreef Monopoly het volgende:
Dan kan je over 2-3 weken potten buiten. Dan is de vrieskou waarschijnlijk al weg. Begin zomer heb je prima wiet om te roken
Daarna ff verbouwen, en dan kunnen plantjes worden gezet
En wat had jij gerookt?quote:Op maandag 25 maart 2013 17:30 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Wist niet dat buitenwiet het goed deed in NLquote:Op maandag 25 maart 2013 17:28 schreef Monopoly het volgende:
Dan kan je over 2-3 weken potten buiten. Dan is de vrieskou waarschijnlijk al weg. Begin zomer heb je prima wiet om te roken
Eigen huis gaat voor jaquote:Op maandag 25 maart 2013 17:32 schreef Olment het volgende:
[..]
Ben eerst bezig een huisje te regelen
Daarna ff verbouwen, en dan kunnen plantjes worden gezet
Ben verder helemaal geen kweker, maar zag bij een maat van mij dat hij te laat was begonnen.
Uiteindelijk heeft hij geluk gehad met een relatief zachte nazomer. Dus toen kwam het nog wel goed.![]()
Ik doe echt nooit meer dan een kwart sigaret door m'n joints. Tabak is smerigquote:Op maandag 25 maart 2013 17:26 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Zo zonde van de smaak, half peukie erbij en smullen maar!![]()
![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 17:35 schreef Monopoly het volgende:
Nog max een kwartiertje en dan isMoira.
er weer
Onze reeksmama
![]()
Dit wist ik niet eens
quote:Op maandag 25 maart 2013 17:35 schreef Monopoly het volgende:
er weer
Onze reeksmama
Mmmmm, van Moira!![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 17:40 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mmmmm, van Moira!![]()
![]()
![]()
Thuis van stage. Tijd voor een joekel van een kneiter.
Hoeveel halen jullie uit een grammetje? Ik soms maar net 2 jointjes
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
4 á 5quote:Op maandag 25 maart 2013 17:43 schreef Straatcommando. het volgende:
Thuis van stage. Tijd voor een joekel van een kneiter.
Hoeveel halen jullie uit een grammetje? Ik soms maar net 2 jointjes
Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Mh. Sommige mensen kunnen gigantisch zuipen. Ik heb het met smoken..quote:![]()
Vooral haze vliegt er doorheen bij mij, dus haal tegenwoordig 's avonds een 5je en daar wil ik het mee doen ook..''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Roken jullie puur?
If yes, hoeveel gram?
If no, hoeevel % tabak/shag & hoeveel % wiet/hasj?Dit -- Parkiet is mijn papa
Soms, als het puur is rook ik ze wel vrij dun ; dure hobby anders. Meestal draai ik met sigarettentabak, ongeveer 25/75 mix.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:48 schreef Unscrewed het volgende:
Roken jullie puur?
If yes, hoeveel gram?
If no, hoeevel % tabak/shag & hoeveel % wiet/hasj?''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 17:30 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Fuck the EBU.![]()
Ho ho, ik sta net buiten de deur, nu ff 5 minuutjes naar huis fietsenquote:Op maandag 25 maart 2013 17:35 schreef Monopoly het volgende:
er weer
Onze reeksmama
Fuck the EBU.![]()
Damn, als ik een hele joint op een dag rook is het al veel.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:47 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Mh. Sommige mensen kunnen gigantisch zuipen. Ik heb het met smoken..![]()
Vooral haze vliegt er doorheen bij mij, dus haal tegenwoordig 's avonds een 5je en daar wil ik het mee doen ook..
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Godver, m'n haar loopt weer irritant te doen. ><Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op maandag 25 maart 2013 17:40 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mmmmm, van Moira!
Fuck the EBU.![]()
Moet (en ben ook)aan het minderen gaanquote:Op maandag 25 maart 2013 17:54 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Damn, als ik een hele joint op een dag rook is het al veel.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Ah, hier precies hetzelfde, maar tabak = shag bij mij,quote:Op maandag 25 maart 2013 17:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Soms, als het puur is rook ik ze wel vrij dun ; dure hobby anders. Meestal draai ik met sigarettentabak, ongeveer 25/75 mix.
maar raad eens... ik heb weer alleen kleine vloeitjes.. godverDit -- Parkiet is mijn papa
Jezus, dat schaamhaar groeit ontzettend snel terug! Sneller dan gezichtshaar... En het jeukt als de malle.
Tankstation a mattie. Verkoopt ook gewoon LV. Zelfs tip!quote:Op maandag 25 maart 2013 17:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ah, hier precies hetzelfde, maar tabak = shag bij mij,
maar raad eens... ik heb weer alleen kleine vloeitjes.. godverShag vind ik niet zo lekker. Kreeg laatst een joint aangeboden die rondging, kruimelwiet, zware shag en niet als ommetje gedraaid. Heb vriendelijk bedankt
![]()
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
platjes?!?quote:Op maandag 25 maart 2013 17:56 schreef Unscrewed het volgende:
Jezus, dat schaamhaar groeit ontzettend snel terug! Sneller dan gezichtshaar... En het jeukt als de malle.![]()
Grmbl. Probeer ik eens heren kapsels te googlen, krijg je alleen van die uberonmogelijk shit. Ik heb geen team van mooie dames die mij 's morgens opmaken. Ik moet iets vinden wat ik zelf in vijf minuten kan doen gvd.
Anders is het weer tondeuzetijd.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Platjes?quote:
Weet iemand wat tegen die enorme jeukt werkt? Daarom trim ik dus altijd.
Wees een vent en mik er aftershave op. Ff tandjes op elkaar.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:01 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Platjes?
Weet iemand wat tegen die enorme jeukt werkt? Daarom trim ik dus altijd.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Net gedaan, deed niet eens pijn. Echt rare aftershave dit, maar het helpt voor geen meter.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wees een vent en mik er aftershave op. Ff tandjes op elkaar.
"Nivea Sensitive Aftershave Balsem"Dit -- Parkiet is mijn papa
Hebben we het over een baard of schaamhaar weg geschoren ?
Want als je schaamhaar weg scheert dan is (geloof het of niet) Zwitsal baby olie echt ideaal![]()
![]()
Gewoon die goedkope meuk van de action. Meer alcohol als wat anders. Branden zal 'tquote:Op maandag 25 maart 2013 18:04 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Net gedaan, deed niet eens pijn. Echt rare aftershave dit, maar het helpt voor geen meter.
"Nivea Sensitive Aftershave Balsem"hahaha
Schaamhaar inderdaad.. alleen heb op het moment even geen geld.. weet jij ook een product dat iedereen wel in huis heeft?quote:Op maandag 25 maart 2013 18:05 schreef Monopoly het volgende:
Want als je schaamhaar weg scheert dan is (geloof het of niet) Zwitsal baby olie echt ideaal
Ik hoorde ook hairconditioner.Dit -- Parkiet is mijn papa
Ruikt je pen0r naar babybilletjesquote:Op maandag 25 maart 2013 18:05 schreef Monopoly het volgende:
Want als je schaamhaar weg scheert dan is (geloof het of niet) Zwitsal baby olie echt ideaal
Fuck the EBU.![]()
Dan is je penor wel helemaal zachtquote:
Dat zou ik niet weten. Ik heb standaard Zwitsal staan, maar de laatste tijd scheer ik gewoon nat onder de douche, en heb nooit meer ergens last van.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Schaamhaar inderdaad.. alleen heb op het moment even geen geld.. weet jij ook een product dat iedereen wel in huis heeft?
Ik hoorde ook hairconditioner.Zachte babybilletjesquote:![]()
![]()
Niet slim denk ik, maar heb even hard gekrabt en nu is het weg, de jeuk. Alleen maar heel rood nuword steeds erger _o-
Ga gewoon naar je ouders en vraag om 3 euro voor een fles Zwitsal of talkpoeder manquote:Op maandag 25 maart 2013 18:09 schreef Unscrewed het volgende:
Niet slim denk ik, maar heb even hard gekrabt en nu is het weg, de jeuk. Alleen maar heel rood nuword steeds erger _o-
Gewoon zeggen dat je je lul geschoren hebt en dat je jeuk hebt.![]()
Geld schooien bij ouders voor baby poeder.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ga gewoon naar je ouders en vraag om 3 euro voor een fles Zwitsal of talkpoeder man
Gewoon zeggen dat je je lul geschoren hebt en dat je jeuk hebt.Fuck dat, ik gebruik wel spaargeld als het toch maar 3 euro is. Ik verwachte een tientje.
Zachte pen0rsquote:Op maandag 25 maart 2013 18:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dan is je penor wel helemaal zacht
Babybilletjesquote:Op maandag 25 maart 2013 18:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat zou ik niet weten. Ik heb standaard Zwitsal staan, maar de laatste tijd scheer ik gewoon nat onder de douche, en heb nooit meer ergens last van.
[..]
Zachte babybilletjes
Als het heel erg geïrriteerd is, knip het meeste dan gewoon weg. Zo krijg je geen irritaties van het scheren maar heb je ook geen last meer van jeuk door lange haren enzoquote:Op maandag 25 maart 2013 18:09 schreef Unscrewed het volgende:
Als het dan niet meer geïrriteerd is en niet meer jeukt; dan scheren
Fuck the EBU.![]()
Brr, ik wil mijn piemel en babybilletjes niet in dezelfde zin hebben staan.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
En toch doe je hetquote:Op maandag 25 maart 2013 18:13 schreef Ugjerke het volgende:
Brr, ik wil mijn piemel en babybilletjes niet in dezelfde zin hebben staan.![]()
![]()
Mesje of krabbertje?quote:Op maandag 25 maart 2013 18:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat zou ik niet weten. Ik heb standaard Zwitsal staan, maar de laatste tijd scheer ik gewoon nat onder de douche, en heb nooit meer ergens last van.![]()
Godver.quote:
Dat is echt niet goed hoorquote:Op maandag 25 maart 2013 18:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nice.
Ik gebruik nog steeds het ding waarmee ik de eerste keer scheerde.Incl dezelfde mesjes
_
Fuck the EBU.![]()
Ik scheer me niet, daarzo. Is dat zo raar?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Maagd?quote:Op maandag 25 maart 2013 18:23 schreef Ugjerke het volgende:
Ik scheer me niet, daarzo. Is dat zo raar?Fuck the EBU.![]()
Schurftig enzo?quote:Op maandag 25 maart 2013 18:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb een kaak als een betonblok, huid als een neushoorn.
Fuck the EBU.![]()
Ja maar jij bent soberzo een vieze boy, dus ik had niet anders van je verwachtquote:Op maandag 25 maart 2013 18:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ook niet.
[..]
Ik haal eigenlijk alleen mijn bek open vlak voor een date, true story.
Ja dat is altijd, Murphy's law enzo
Fuck the EBU.![]()
Maatschappijleer
Maatschappijleer is voor middelbare scholiertjes en MBO-paupertjes
MonoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
Jungleboyquote:Op maandag 25 maart 2013 18:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar jij bent soberzo een vieze boy, dus ik had niet anders van je verwacht
Ja dat is altijd, Murphy's law enzo![]()
![]()
Bij welke straffen zou de doodstraf volgens u ingevoerd moeten worden?quote:Op maandag 25 maart 2013 18:27 schreef loveew2x het volgende:
Jah moeten we doen voor Maatschappijleer
BIJ WELKE STRAFFEN ZOU DE DOODSTRAF NOU INGEVOERD MOETEN WORDEN HE?
BIJ DE DOODSTRAF WAT EEN DOMME VRAAG
GR GR
REX EN DE POOT VAN RIAHeeft FOK!verkiring met Studeur![]()
quote:
Tijdens de seks er geen last van hoor.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Toen ik een enquête als bijlage en ondersteuning van mijn PO Aardrijkskunde (quote:Op maandag 25 maart 2013 18:27 schreef loveew2x het volgende:
Jah moeten we doen voor Maatschappijleer![]()
) wilde hebben ben ik met stapels papier op pad gegaan door de straten, 3 dagen lang bezig geweest om al die klote dingen in te laten vullen door wildvreemde mensen aan hun deur
Vervolgens 3 dagen spenderen om al die klotegegevens in te voeren in Excel en er een conclusie uit te trekken
Dát is hoe je enquêtes doet!
Fuck the EBU.![]()
Geen last van dat je maagd bent tijdens de seks?quote:Op maandag 25 maart 2013 18:29 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Tijdens de seks er geen last van hoor.
Zij welquote:Op maandag 25 maart 2013 18:29 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Tijdens de seks er geen last van hoor.
Fuck the EBU.![]()
ze spamt hele forum onderquote:Op maandag 25 maart 2013 18:30 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wat is deze. Heb je niet door dat dit het Stoners topic is?Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Ik ga die enquete invullen.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
Enquete ingevuld, domste enquete die ik ooit heb gezien.
ik ben boos.Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
VMBO BBL 3 jeweet.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:32 schreef Klojo120 het volgende:
ik ben boos.Fuck the EBU.![]()
Wat, nooit gehoord. Ook nog nooit een verbaasde "Oh, jij scheert niet?" gehoord. Ik leef in de veronderstelling dat alleen porno-acteurs, homo's en mannen met een kleintje daar scheren.quote:
Kan ik het niet een beetje trimmen dan, kaal ga ik niet. No fucking way.
Sowieso mesjes bij m'n pik.. brr..Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ik was mijzelf aan het betastenquote:Op maandag 25 maart 2013 18:31 schreef Moira. het volgende:
MONERPOLER WAAR BEN JE ALS WE JE NODIG HEBBEN?! STAAKT HET SPAMMEN!
Nee, die ouwe kwam binnen gelopen met een diepvriespizza![]()
![]()
Hij was er al heul. Ik dook er ook al op.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:31 schreef Moira. het volgende:
MONERPOLER WAAR BEN JE ALS WE JE NODIG HEBBEN?! STAAKT HET SPAMMEN!![]()
wel echt zeldzaam slecht ja.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:32 schreef Klojo120 het volgende:
ik ben boos.
Toch een paar minuten vermaakt.![]()
![]()
Ik weet niet hoe ik hierop moet reageren, ik wilde een horoscoopgrap maken, maar horoscopen.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:30 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Geen last van dat je maagd bent tijdens de seks?
* 1 Wat is uw leeftijd?
Kanker
* 2 Wat is uw geslacht?
Vrouw
* 3 Bent u gelovig?
Ja
* 4 Wat is uw geloof?
Wiet met zijn profeet de gefrituurde sprinkhaan
* 5 Kent u het werk van mensenrechtenorganisaties zoals Amnesty International?
Ja
* 6 Wat vindt u van hun werk en waarom?
Negers stinken en geven ons geld door naar de KFC te gaan
*10 Waarom vind u dat mensen die gruwelijke dingen hebben gedaan, de doodstraf moeten krijgen?
Omdat het kan
Bedankt om deel te nemen aan dit onderzoek!Dit -- Parkiet is mijn papa
Wat uhm, zou een euhm, vriend van me moeten doen om dat ook voor elkaar te krijgen?quote:Op maandag 25 maart 2013 18:34 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hij was er al heul. Ik dook er ook al op.![]()
![]()
OMG JE BENT EEN HELDquote:Op maandag 25 maart 2013 18:34 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hij was er al heul. Ik dook er ook al op.![]()
![]()
Ik wil je aanraken!
Jezelf aan het betasten zijn terwijl die ouwe komt binnenlopen met een diepvriespizzaquote:Op maandag 25 maart 2013 18:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik was mijzelf aan het betasten
Nee, die ouwe kwam binnen gelopen met een diepvriespizza![]()
Fuck the EBU.![]()
Ook echt denken dat er iets van je Maatschappijleer enquête terecht komt als je hem op FOK! in ONZ rondspamtquote:![]()
Fuck the EBU.![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 18:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat uhm, zou een euhm, vriend van me moeten doen om dat ook voor elkaar te krijgen?![]()
![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 18:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ook echt denken dat er iets van je Maatschappijleer enquête terecht komt als je hem op FOK! in ONZ rondspamt![]()
![]()
Domme VMBO'ers.
Dan moet je Mono en Snakey ook aanraken want die veul waren eerder.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
OMG JE BENT EEN HELD![]()
![]()
Ik wil je aanraken!
![]()
Ik heb geantwoord dat de doodstraf niet opnieuw ingevoerd moet worden, maar dat het wel op Marrokanen e.d. toegepast mag worden, als uitzondering.Fuck the EBU.![]()
Is goed.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:36 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dan moet je Mono en Snakey ook aanraken want die veul waren eerder.Fuck the EBU.![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 18:36 schreef Moira. het volgende:
Ik heb geantwoord dat de doodstraf niet opnieuw ingevoerd moet worden, maar dat het wel op Marrokanen e.d. toegepast mag worden, als uitzondering.___! Groot gelijk!
wat.Dit -- Parkiet is mijn papa
Ik heb gezegd dat mensen recht hebben om verschrikkelijke misdaden te plegen, mits ze er ongestraft vanaf komen...quote:Op maandag 25 maart 2013 18:36 schreef Moira. het volgende:
Ik heb geantwoord dat de doodstraf niet opnieuw ingevoerd moet worden, maar dat het wel op Marrokanen e.d. toegepast mag worden, als uitzondering.
![]()
![]()
Arme meid met haar enquêtequote:Op maandag 25 maart 2013 18:37 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat mensen recht hebben om verschrikkelijke misdaden te plegen, mits ze er ongestraft vanaf komen...
![]()
![]()
![]()
Sorry hoor maar echt hoe dóm kan je zijn om dat in ONZ rond te spammen
Fuck the EBU.![]()
Hey, laat die domme doodstraf zooi jullie niet afleiden van mijn essentiele vragen of piemelscheren!
Wat is uw religie?
Ik aanbid allerlei heiligdommen in de natuur, zoals heilige bomen, menhirs en steencirkels.![]()
Ik heb een paar alternatieven uitgelegd.
Een verhaaltje over een oude russische martelmethode en de Judas Cradle.![]()
![]()
En dan ook nog in het Stoners topicquote:Op maandag 25 maart 2013 18:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Arme meid met haar enquête![]()
Sorry hoor maar echt hoe dóm kan je zijn om dat in ONZ rond te spammen![]()
2 pagina's over pimmelscheren is genoegquote:Op maandag 25 maart 2013 18:38 schreef Ugjerke het volgende:
Hey, laat die domme doodstraf zooi jullie niet afleiden van mijn essentiele vragen of piemelscheren!Fuck the EBU.![]()
Sorry, wat was je vraag?quote:Op maandag 25 maart 2013 18:38 schreef Ugjerke het volgende:
Hey, laat die domme doodstraf zooi jullie niet afleiden van mijn essentiele vragen of piemelscheren!
Soberso. Vrijdag eindelijk mijn Godin ontmoeten en eren. Ik hoop op genoegdoening en dat mijn zonden worden vergevenquote:![]()
![]()
Tss. Piemels heb je nooit genoeg.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
2 pagina's over pimmelscheren is genoegDit -- Parkiet is mijn papa
Jebers Christmas.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Soberso. Vrijdag eindelijk mijn Godin ontmoeten en eren. Ik hoop op genoegdoening en dat mijn zonden worden vergeven
quote:Op maandag 25 maart 2013 18:38 schreef Murdera het volgende:
Ik heb een paar alternatieven uitgelegd.
Een verhaaltje over een oude russische martelmethode en de Judas Cradle.
Ken je die ene dat ze zo je kontje dichtlijmen met superlijm en je dood gaat door poep dat gewoon in je hele verteringsstelsel verstopt zit?
Of dat ze een hogedrukspuit in je anus stoppen en dan heel hard spuiten, tot er poep uit je mond komt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
http://www.nuffy.net/arti(...)ng-weird-things.htmlquote:Op maandag 25 maart 2013 18:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Soberso. Vrijdag eindelijk mijn Godin ontmoeten en eren. Ik hoop op genoegdoening en dat mijn zonden worden vergeven![]()
quote:Ja, was eigenlijk geen vraag. Maar dit is wel een hele cultuurshock voor mij.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:34 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Wat, nooit gehoord. Ook nog nooit een verbaasde "Oh, jij scheert niet?" gehoord. Ik leef in de veronderstelling dat alleen porno-acteurs, homo's en mannen met een kleintje daar scheren.
Kan ik het niet een beetje trimmen dan, kaal ga ik niet. No fucking way.
Sowieso mesjes bij m'n pik.. brr..Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op maandag 25 maart 2013 18:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ken je die ene dat ze zo je kontje dichtlijmen met superlijm en je dood gaat door poep dat gewoon in je hele verteringsstelsel verstopt zit?
Of dat ze een hogedrukspuit in je anus stoppen en dan heel hard spuiten, tot er poep uit je mond komt?Dat geeft zo'n zooitje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jelly.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Soberso. Vrijdag eindelijk mijn Godin ontmoeten en eren. Ik hoop op genoegdoening en dat mijn zonden worden vergeven![]()
Zodat je vervolgens weer met een schone lei verder kan gaan met zondigenquote:Op maandag 25 maart 2013 18:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Soberso. Vrijdag eindelijk mijn Godin ontmoeten en eren. Ik hoop op genoegdoening en dat mijn zonden worden vergeven
Fuck the EBU.![]()
Ik ook niet, wel stokkende ademhalingen, openvallende monden en geglibber over stoelen.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:34 schreef Ugjerke het volgende:
Ook nog nooit een verbaasde "Oh, jij scheert niet?" gehoord.
Maar dat had niets met de beharing te maken.![]()
Nee, ik ben klaar voor een doop om mijn leven in het teken van Moira. te zettenquote:Op maandag 25 maart 2013 18:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zodat je vervolgens weer met een schone lei verder kan gaan met zondigen![]()
![]()
Ik wil er wel eentje bij eigenlijk. Een polspiemel heeft me altijd al tof geleken.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik er vaak toch wel genoeg heb aan éénOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ik zit in een FML-fase van m'n leven waarin ik de allerbruutste elektro ooit produceer.
Downsides have upsides.![]()
![]()
Blijf strijden en drop die beats via soundcloud in de topics hier. Altijd welkomquote:Op maandag 25 maart 2013 18:42 schreef VMSDKR het volgende:
Ik zit in een FML-fase van m'n leven waarin ik de allerbruutste elektro ooit produceer.
Downsides have upsides.![]()
![]()
Gaarne asap de .rarquote:Op maandag 25 maart 2013 18:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zal Haar Woord doorgeven onder het genot van alcoholische versnaperingen![]()
![]()
Knip het gewoon bij als het je niet bevalt, of ga overal maar één keer overheen met een scheermesje (dan is 't ook kort, niet kaal)quote:Op maandag 25 maart 2013 18:40 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
[..]
Ja, was eigenlijk geen vraag. Maar dit is wel een hele cultuurshock voor mij.
Fuck the EBU.![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 18:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Of dat ze een hogedrukspuit in je anus stoppen en dan heel hard spuiten, tot er poep uit je mond komt?Er was hier ooit een gast die een fles ouzo ineen keer op dronk. Die heeft toen ook poep staan kotsen omdat zijn lichaam helemaal samen krampte toen zijn maag leeg was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh gelukkig, niet kaal. Ik zal het overwegen als ik weer aan de vriendin ga.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Knip het gewoon bij als het je niet bevalt, of ga overal maar één keer overheen met een scheermesje (dan is 't ook kort, niet kaal)
Wat nog wel even kan duren overigens, ik vind het wel best zo, maar dat heb je nooit in de hand.
(Maar serieus, dat dit echt gebeurt.Kampen zal wel zo achtergebleven gat zijn)
Fuck nee, je kan ook te ver gaanquote:Op maandag 25 maart 2013 18:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, ik ben klaar voor een doop om mijn leven in het teken van Moira. te zetten
Fuck the EBU.![]()
Times have changed, buddy. Het is 2013!quote:Op maandag 25 maart 2013 18:40 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
[..]
Ja, was eigenlijk geen vraag. Maar dit is wel een hele cultuurshock voor mij.
Sowieso vind ik kaal ook veeeel fijner dan al dat haar.. ookal is het getrimmed.
Alleen dat random jeuken soms is irritant..
Maar heb net gelezen, dat als je vaak genoeg scheert, die jeuk niet meer terug komt.
Anyway, bitches dig bald dicks.
quote:Op maandag 25 maart 2013 18:43 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
Er was hier ooit een gast die een fles ouzo ineen keer op dronk. Die heeft toen ook poep staan kotsen omdat zijn lichaam helemaal samen krampte toen zijn maag leeg was.
op fok?''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Hallon HenkieSpankie komt ook uit Kampen en die scheert z'n pielemuis ook gewoon braaf hoorquote:Op maandag 25 maart 2013 18:44 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Oh gelukkig, niet kaal. Ik zal het overwegen als ik weer aan de vriendin ga.
Wat nog wel even kan duren overigens, ik vind het wel best zo, maar dat heb je nooit in de hand.
(Maar serieus, dat dit echt gebeurt.Kampen zal wel zo achtergebleven gat zijn)
Fuck the EBU.![]()
Is ie zo klein?quote:Op maandag 25 maart 2013 18:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ook niet, wel stokkende ademhalingen, openvallende monden en geglibber over stoelen.
Maar dat had niets met de beharing te maken.
Ik hoor de 'bitches' juist zeggen dat ze dan het idee hebben dat ze een kleuter neuken. (Waarna ik denk "Wat voor klein pikkie heeft je vriend dan wel niet"quote:Op maandag 25 maart 2013 18:44 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Times have changed, buddy. Het is 2013!
Sowieso vind ik kaal ook veeeel fijner dan al dat haar.. ookal is het getrimmed.
Maar heb net gelezen, dat als je vaak genoeg scheert, die jeuk niet meer terug komt.
Anyway, bitches dig bald dicks.)
Een in je kont, een in je poes. Klaar.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik er vaak toch wel genoeg heb aan één
Mur, lief!quote:Op maandag 25 maart 2013 18:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pas op he.Ik breek je onderkaak open en ik rag hem door de achterkant van je schedel.
Ik zeg ook vaak, niet altijdquote:Op maandag 25 maart 2013 18:46 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Een in je kont, een in je poes. Klaar.
Fuck the EBU.![]()
Al de meisjes waarmee ik een 'serieuze relatie' had, wilde hem juist kaal.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:46 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik hoor de 'bitches' juist zeggen dat ze dan het idee hebben dat ze een kleuter neuken. (Waarna ik denk "Wat voor klein pikkie heeft je vriend dan wel niet")
Sowieso vind ik het zelf fijner als ie kaal is en mooier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
quote:Op maandag 25 maart 2013 18:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pas op he.Ik breek je onderkaak open en ik rag hem door de achterkant van je schedel.
![]()
![]()
![]()
Jup het houdt naar verloop van tijd wel op. Alleen wat ik wel merk is dat wanneer het te lang wordt het dan wel weer gaat jeuken...quote:Op maandag 25 maart 2013 18:44 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Times have changed, buddy. Het is 2013!
Anyway, bitches dig bald dicks.![]()
BRBDit -- Parkiet is mijn papa
Kaal vind ik maar zo kaal. Ik heb er zelf een exploded view van een M1A2 Abrams in geborduurd. Heel gaaf.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:50 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
Jup het houdt naar verloop van tijd wel op. Alleen wat ik wel merk is dat wanneer het te lang wordt het dan wel weer gaat jeuken...''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 18:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Al de meisjes waarmee ik een 'serieuze relatie' had, wilde hem juist kaal.
Sowieso vind ik het zelf fijner als ie kaal is en mooier.Tering, dat is een goede vraag in je spoiler. Ik vond het sowieso rare opmerkingen. Als ik een kale kut zie denk ik ook niet aan een kleutermeisje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Krulletjesquote:Op maandag 25 maart 2013 18:52 schreef Monopoly het volgende:
Bijna altijd wel kaal/kort. Gewoon, omdat fijn.,
Fuck the EBU.![]()
Kijk, zo wordt het interessant. Doet ze m'n broek open, ziet ze een goatse in m'n schaamhaar. Dat wordt vast een groot succes.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:52 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Kaal vind ik maar zo kaal. Ik heb er zelf een exploded view van een M1A2 Abrams in geborduurd. Heel gaaf.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Dat dacht ik de eerste keer dat ik m'n kut scheerde welquote:Op maandag 25 maart 2013 18:52 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Tering, dat is een goede vraag in je spoiler. Ik vond het sowieso rare opmerkingen. Als ik een kale kut zie denk ik ook niet aan een kleutermeisje.![]()
Fuck the EBU.![]()
Mono weetquote:Op maandag 25 maart 2013 18:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Harige piemels op de schacht en haren in je mond tijdens het pijpen![]()
Fuck the EBU.![]()
toen was je 5 tochquote:Op maandag 25 maart 2013 18:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat dacht ik de eerste keer dat ik m'n kut scheerde wel![]()
![]()
Ja damn, de schacht kaalscheren lijkt me helemaal kut. Ik wil daar echt niks scherps in de buurt hebben.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Harige piemels op de schacht en haren in je mond tijdens het pijpenIk ben veel te impulsief soms om mezelf daarmee te vertrouwen. Ik zou ook geen kapper mogen worden, echt niet.
Wat me wel irriteert zijn haren die losraken en dan door mijn boxer heen reizen om tussen m'n eikel en m'n voorhuid te eindigen.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Toen ik 5 was had ik geen schaamhaarquote:
Denk dat ik een jaar of 14 was ofzo, dan schrik je wel even als je naar beneden kijkt hoorVond het net een kinderkutje
Inmiddels aan gewend en zulks jeweet.Fuck the EBU.![]()
Gewoon scheren als je een stijve hebt man. Veel makkelijker manouvreren en prettig.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:55 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ja damn, de schacht kaalscheren lijkt me helemaal kut. Ik wil daar echt niks scherps in de buurt hebben.Ik ben veel te impulsief soms om mezelf daarmee te vertrouwen. Ik zou ook geen kapper mogen worden, echt niet.
Wat me wel irriteert zijn haren die losraken en dan door mijn boxer heen reizen om tussen m'n eikel en m'n voorhuid te eindigen.![]()
Ik vind eigenlijk een beetje haar boven de kut ook niet verkeerd. Zolang de kut maar zichtbaar is.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Toen ik 5 was had ik geen schaamhaar
Denk dat ik een jaar of 14 was ofzo, dan schrik je wel even als je naar beneden kijkt hoorVond het net een kinderkutje
Inmiddels aan gewend en zulks jeweet.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
HAHAHAHAHAHA, ik zie mezelf al zitten. Een hand voor het fappen en in de ander een mes.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon scheren als je een stijve hebt man. Veel makkelijker manouvreren en prettig.
Jezus, kun je niet scheren ofzo dat je zo bang bent daarvoor?quote:Op maandag 25 maart 2013 18:55 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ja damn, de schacht kaalscheren lijkt me helemaal kut. Ik wil daar echt niks scherps in de buurt hebben.Ik ben veel te impulsief soms om mezelf daarmee te vertrouwen. Ik zou ook geen kapper mogen worden, echt niet.
Wat me wel irriteert zijn haren die losraken en dan door mijn boxer heen reizen om tussen m'n eikel en m'n voorhuid te eindigen.
Ik heb echt nog nooit een wondje gehadDoet geen pijn, niks.
Je snijdt toch ook niet je hele arm open als je je armhaar weg scheert? Of je gezicht aan flarden als je je snor scheert?
Of doet dat jou elke keer pijn om je bakkenbaarden bij te werken? Waarom zou het dan wel pijn doen/gevaarlijk zijn bij je lul?
Pro-tip: gebruik alleen geen elektrische scheerapparaten voor je ballen en anus
Fuck the EBU.![]()
probeer mijn scheermes eens.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jezus, kun je niet scheren ofzo dat je zo bang bent daarvoor?
Je snijdt toch ook niet je hele arm open als je je armhaar weg scheert? Of je gezicht aan flarden als je je snor scheert?
Of doet dat jou elke keer pijn om je bakkenbaarden bij te werken? Waarom zou het dan wel pijn doen/gevaarlijk zijn bij je lul?
Pro-tip: gebruik alleen geen elektrische scheerapparaten voor je ballen en anus![]()
![]()
MOET IK NOU GODVERDOMME OOK MIJN ARMEN AL GAAN SCHEREN?!quote:Op maandag 25 maart 2013 18:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jezus, kun je niet scheren ofzo dat je zo bang bent daarvoor?
Pro-tip: gebruik alleen geen elektrische scheerapparaten voor je ballen en anusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
OH EN MN ANUS OOK? HOE SCHEER JE EEN ANUS?! DAAR ZITTEN TWEE BILLETJES NAAST!Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Zoek eens op meneer goatse, die heeft een frapante houding die je kan aannemen om je anus prettig te ontharen.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:59 schreef Ugjerke het volgende:
OH EN MN ANUS OOK? HOE SCHEER JE EEN ANUS?! DAAR ZITTEN TWEE BILLETJES NAAST!![]()
laten doen door moira, die weet hoe dat moet.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:59 schreef Ugjerke het volgende:
OH EN MN ANUS OOK? HOE SCHEER JE EEN ANUS?! DAAR ZITTEN TWEE BILLETJES NAAST!
Moir, liefje, wil je mijn anus/naad scheren?![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 18:58 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
MOET IK NOU GODVERDOMME OOK MIJN ARMEN AL GAAN SCHEREN?!Gast de enige manier om je te snijden met een scheermesje is als je hem in je huid drukt en gaat lopen wroetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
Vroeger met zo'n eckt scheermes (1 blad) was het gevaarlijk ja, nu toch godverdomme niet meer johFuck.
Fuck the EBU.![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 18:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gast de enige manier om je te snijden met een scheermesje is als je hem in je huid drukt en gaat lopen wroeten_!
Vroeger met zo'n eckt scheermes (1 blad) was het gevaarlijk ja, nu toch godverdomme niet meer johFuck.
bullshit
![]()
Gewoon op je hurken gaan zitten en je spleet spreiden en er voorzichtig langs heen gaan, jeweetquote:Op maandag 25 maart 2013 18:59 schreef Ugjerke het volgende:
OH EN MN ANUS OOK? HOE SCHEER JE EEN ANUS?! DAAR ZITTEN TWEE BILLETJES NAAST!
Fuck the EBU.![]()
Ik zou mij niet je anus laten scheren neequote:Op maandag 25 maart 2013 18:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
laten doen door moira, die weet hoe dat moet.
Moir, liefje, wil je mijn anus/naad scheren?![]()
Of iig niet als ik pillen heb gedaan en een elektrisch scheerapparaat in m'n handen heb
Bloed enzo
Fuck the EBU.![]()
Nou nee, dankjewel. Dat haar zit er niet voor niets. Sowieso hoeft er helemaal niemand bij mijn anus in de buurt te komen.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gewoon op je hurken gaan zitten en je spleet spreiden en er voorzichtig langs heen gaan, jeweetOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
geil tochquote:Op maandag 25 maart 2013 19:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zou mij niet je anus laten scheren nee![]()
Of iig niet als ik pillen heb gedaan en een elektrisch scheerapparaat in m'n handen heb
Bloed enzo![]()
Ik moet lachenquote:Op maandag 25 maart 2013 19:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zou mij niet je anus laten scheren nee![]()
Bloed enzoEcht even eten maken voor ik de mental images tevoorschijn haal
![]()
![]()
Hoezo datquote:
Of ben je beetje motorisch gestoord in de handjes dat het je niet lukt?
Fuck the EBU.![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 19:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik moet lachenEcht even eten maken voor ik de mental images tevoorschijn haal
![]()
![]()
Doe dat![]()
Fuck the EBU.![]()
misschien moet ik nieuwe mesjes halen.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoezo dat
Of ben je beetje motorisch gestoord in de handjes dat het je niet lukt?![]()
![]()
Ja dat is misschien geen slecht ideequote:Op maandag 25 maart 2013 19:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
misschien moet ik nieuwe mesjes halen.
Fuck the EBU.![]()
Volgens mij heeft elke man zich wel eens gesneden bij het scheren. Behalve ik, want ik dacht "Ja, hallo, als jullie je allemaal snijden, ga ik dat mooi niet doen".Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Hoort bij het leven. Net dat je tijdens het fappen een keer mis schiet met je zaad en het op je muur/bed/zelf komt.
Hoort er gewoon bij![]()
of lazerus fappen en dan in slaap vallen en je op je buik draaienquote:Op maandag 25 maart 2013 19:05 schreef Monopoly het volgende:
Hoort bij het leven. Net dat je tijdens het fappen een keer mis schiet met je zaad en het op je muur/bed/zelf komt.
Hoort er gewoon bij![]()
![]()
Plakkende deken om je ballenquote:Op maandag 25 maart 2013 19:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
of lazerus fappen en dan in slaap vallen en je op je buik draaien![]()
![]()
Of m'n oog.quote:Hoort bij het leven. Net dat je tijdens het fappen een keer mis schiet met je zaad en het op je muur/bed/zelf komt.
Hoort er gewoon bij
Ik ga een blacklight meenemen als ik een keer bij jou thuis benquote:Op maandag 25 maart 2013 19:05 schreef Monopoly het volgende:
Hoort er gewoon bij
Fuck the EBU.![]()
En zo begon een verhaal vol liefde en intriges, passie en woeste seks.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ga een blacklight meenemen als ik een keer bij jou thuis ben![]()
Hee Moon ik zei toch dat HaJee gister een verjaardags UI voor je had gemaakt?
Had ik zien staan in zo'n topic, had hij om een uurtje of 17:30 gepost ofzo, iets met 17u.
Ik weet niet of ik nou zo vreselijk scheel ben maar ik kan hem niet meer terug vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 19:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
En zo begon een verhaal vol liefde en intriges, passie en woeste seks.
Fuck the EBU.![]()
Ja precies.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:52 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Tering, dat is een goede vraag in je spoiler. Ik vond het sowieso rare opmerkingen. Als ik een kale kut zie denk ik ook niet aan een kleutermeisje.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geloof mij, gewoon eerst in bad gaan, dan conditioner erop doen en je kan zo lomp zijn met scheren als je wilt, zelfs bij je balzak.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:55 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Wat me wel irriteert zijn haren die losraken en dan door mijn boxer heen reizen om tussen m'n eikel en m'n voorhuid te eindigen.Maarja.. ben er gisteren 100x overheen gegaan om het helemaal kaal te krijgen, dus nu is het best logisch dat het geirriteerd is eigenlijk.
Maar die conditioner erop, soms de 'pinch&roll' techniek en de jeuk is weg!
quote:Op maandag 25 maart 2013 18:58 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
MOET IK NOU GODVERDOMME OOK MIJN ARMEN AL GAAN SCHEREN?!Armhaar vind ik ook te ver gaan, hoor!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
Mag ik jou dat ALSJEBLIEFT zien doen? Je vertelt het zo geilquote:Op maandag 25 maart 2013 19:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gewoon op je hurken gaan zitten en je spleet spreiden en er voorzichtig langs heen gaan, jeweet
quote:Op maandag 25 maart 2013 19:26 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Mag ik jou dat ALSJEBLIEFT zien doen? Je vertelt het zo geil![]()
![]()
Ik heb net een ziekelijk goeie gedraaid.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Applausje voor mij eerste goed gelukte?Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 19:26 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Mag ik jou dat ALSJEBLIEFT zien doen? Je vertelt het zo geil
Fuck the EBU.![]()
Pics. Dan eventueel applaus.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:27 schreef Klojo120 het volgende:
Ik heb net een ziekelijk goeie gedraaid.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Applausje voor mij eerste goed gelukte?Fuck the EBU.![]()
Geen pics gemaakt, wist niet dat hij goed was voordat ik m opstak. Dacht eerst dat alles eruit zou waaien...quote:Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 19:28 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Geen pics gemaakt, wist niet dat hij goed was voordat ik m opstak. Dacht eerst dat alles eruit zou waaien...nou klein applausje dan
Fuck the EBU.![]()
Ik heb dat ook een beetjequote:Op maandag 25 maart 2013 19:28 schreef Studeur het volgende:
Heb echt een schijthumeur vandaag. Loop echt op alles te godveren en te kankeren. Nergens zin in en ik haat alles op dit moment.
[ afbeelding ]Maar niet echt dat ik chagrijnig ben ofzo, maar wel dat ik overal op zit te kankeren
Fuck the EBU.![]()
Mensen die je niet kent die je toevoegen op facebook
Klein pluspuntje vandaag: een 6 voor mn tentamen belastingrecht gehaaldHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Waarom?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:28 schreef Studeur het volgende:
Heb echt een schijthumeur vandaag. Loop echt op alles te godveren en te kankeren. Nergens zin in en ik haat alles op dit moment.
[ afbeelding ]
one love, zal ik een verhaal voor je schrijven om je dag weer goed te maken?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:28 schreef Studeur het volgende:
[ afbeelding ]Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Belastingquote:Op maandag 25 maart 2013 19:30 schreef Studeur het volgende:
Klein pluspuntje vandaag: een 6 voor mn tentamen belastingrecht gehaald
Recht
Tentamen
Fuck the EBU.![]()
Geen idee ik heb echt een pesthekel aan alles gewoonquote:graag als je wiltquote:Op maandag 25 maart 2013 19:30 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
one love, zal ik een verhaal voor je schrijven om je dag weer goed te maken?Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Social mediaquote:Op maandag 25 maart 2013 19:30 schreef Studeur het volgende:
Klein pluspuntje vandaag: een 6 voor mn tentamen belastingrecht gehaald
Enorme bestanden met persoonlijke informatie over iedereen voor de regering
Hipsters
Mensen
(Behalve FOK!, vrienden en familie)
Familie
Opbokken met je commentaarquote:Jij doet geeneens een studie met je pokkebaantje van 5,50 per uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Je vergeet treinenquote:Op maandag 25 maart 2013 19:32 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Social media
Enorme bestanden met persoonlijke informatie over iedereen voor de regering
Hipsters
Mensen
(Behalve FOK!, vrienden en familie)
Familie
Fuck the EBU.![]()
Ze zeggen, als je iets afwijst, wijs je iets toe.quote:
Ik weet niet wat het betekent... of dat iemand dat uberhaubt zegt... maar ik zeg het. Dus ja.
quote:Op maandag 25 maart 2013 19:32 schreef Studeur het volgende:
[..]
Opbokken met je commentaarJij doet geeneens een studie met je pokkebaantje van 5,50 per uur.
Maar.. maar.. maar..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Fuck the EBU.![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 19:12 schreef Moira. het volgende:
Hee Moon ik zei toch dat HaJee gister een verjaardags UI voor je had gemaakt?
Had ik zien staan in zo'n topic, had hij om een uurtje of 17:30 gepost ofzo, iets met 17u.
Ik weet niet of ik nou zo vreselijk scheel ben maar ik kan hem niet meer terug vinden
Je ziet dingen die je wilt zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
haha watquote:Op maandag 25 maart 2013 19:33 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ze zeggen, als je iets afwijst, wijs je iets toe.
Ik weet niet wat het betekent... of dat iemand dat uberhaubt zegt... maar ik zeg het. Dus ja.
Fuck the EBU.![]()
Sorry ik moet niet afreageren op mensen in dit topic, ik ga mezelf wel voor mn kop slaan met een hamer.quote:Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Er is niets mis met afreageren op hele bevolkingsgroepen. Er is daar nog nooit iets slechts uit gekomen in de geschiedenis van Europa of die van de VS of Afrika for that matterquote:Op maandag 25 maart 2013 19:34 schreef Studeur het volgende:
[..]
Sorry ik moet niet afreageren op mensen in dit topic, ik ga mezelf wel voor mn kop slaan met een hamer.![]()
![]()
Nee serieusquote:Dat was dat topic "feliciteer hier mono" van roos85 ofzo, en toen dacht ik "ermahgerd een 2e pagina! waarom heeft mijn topic geen 2e pagina?
ik was eerder!
" en toen zag ik dat mensjes jou daar nog hadden gefeliciteerd en dat HaJee dus zei "beetje laat, maar hier heb ik nog een verjaardagsUI voor je" ofzoiets, en toen daarna quotte iemand dat nog en deed "
"
IK ZWEER JOU IK WORD NIET GEK![]()
Fuck the EBU.![]()
Hamersquote:Op maandag 25 maart 2013 19:34 schreef Studeur het volgende:
[..]
Sorry ik moet niet afreageren op mensen in dit topic, ik ga mezelf wel voor mn kop slaan met een hamer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee maar even serieus, wil je vertellen wat er is?
(Eventueel de situatie & naam net iets veranderen omdat FOK!)Dit -- Parkiet is mijn papa
Je kunt beter je piemel aaien, dat eindigt vaak beter.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:34 schreef Studeur het volgende:
[..]
Sorry ik moet niet afreageren op mensen in dit topic, ik ga mezelf wel voor mn kop slaan met een hamer.Fuck the EBU.![]()
Dat moet een goeie UI zijn geweest danquote:Op maandag 25 maart 2013 19:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
en toen daarna quotte iemand dat nog en deed ""
quote:Op maandag 25 maart 2013 19:35 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
HamersEr is dus niks, helemaal niks. Helemaal niks uitgevoerd vandaag, helemaal niks nuttigs gedaan gewoon helemaal niks nada noppes. En toch overheerst agressie. Misschien helpt bier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee maar even serieus, wil je vertellen wat er is?
(Eventueel de situatie & naam net iets veranderen omdat FOK!)Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 19:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je kunt beter je piemel aaien, dat eindigt vaak beter.![]()
![]()
Je piemel wil je niet aaien als je depressief bent, ookal helpt klaarkomen dan echt (dopamine komt vrij jeweetzelf).. maar dan ben je niet in de mood.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je kunt beter je piemel aaien, dat eindigt vaak beter.
Of seks.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:37 schreef Studeur het volgende:
[..]
Er is dus niks, helemaal niks. Helemaal niks uitgevoerd vandaag, helemaal niks nuttigs gedaan gewoon helemaal niks nada noppes. En toch overheerst agressie. Misschien helpt bier.Fuck the EBU.![]()
doe je dat vaak ja?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je kunt beter je piemel aaien, dat eindigt vaak beter.![]()
Gaat er niet om of je het wílt, je wilt niks als je depressief bent en je bent nergens voor in de mood als je depressief bent. Maar om daar uit te komen zul je toch actie moeten ondernemen; daarom beter je pen0r aaien dan je hersens in slaanquote:Op maandag 25 maart 2013 19:37 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Je piemel wil je niet aaien als je depressief bent, ookal helpt klaarkomen dan echt (dopamine komt vrij jeweetzelf).. maar dan ben je niet in de mood.
Fuck the EBU.![]()
Hoe kom ik godverdomme aan seks als ik geen geld heb voor een hoer en al helemaal geen chick heb die met me wil neukenquote:Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ik heb dus serieus de hele dag op deze site gehangen. http://www.twolefthands.nl/
Jointje erbij en lezen maar![]()
![]()
Neen. Smoke een joint met hasj en shag (voor extra stonedheid).quote:Op maandag 25 maart 2013 19:37 schreef Studeur het volgende:
[..]
Er is dus niks, helemaal niks. Helemaal niks uitgevoerd vandaag, helemaal niks nuttigs gedaan gewoon helemaal niks nada noppes. En toch overheerst agressie. Misschien helpt bier.
Veel gezonder dan drank, en fijner.
Gewoon lekker stoned worden, inzakken en alle stress vergeten.
Mono stelt zich vast beschikbaar voor jequote:Op maandag 25 maart 2013 19:38 schreef Studeur het volgende:
[..]
Hoe kom ik godverdomme aan seks als ik geen geld heb voor een hoer en al helemaal geen chick heb die met me wil neuken![]()
Onze allerliefste slettebak![]()
Fuck the EBU.![]()
Verkrachten!quote:Op maandag 25 maart 2013 19:38 schreef Studeur het volgende:
[..]
Hoe kom ik godverdomme aan seks als ik geen geld heb voor een hoer en al helemaal geen chick heb die met me wil neuken![]()
oudjequote:Op maandag 25 maart 2013 19:38 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik heb dus serieus de hele dag op deze site gehangen. http://www.twolefthands.nl/
Jointje erbij en lezen maar
Fuck the EBU.![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 19:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mono stelt zich vast beschikbaar voor je![]()
Onze allerliefste slettebak
Oftewel; verkracht Mono!quote:Fuck the EBU.![]()
Ik zie nu al dat Hildo een baas is.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:38 schreef Gummiebeer het volgende:
Jointje erbij en lezen maar
Tss, makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gaat er niet om of je het wílt, je wilt niks als je depressief bent en je bent nergens voor in de mood als je depressief bent. Maar om daar uit te komen zul je toch actie moeten ondernemen; daarom beter je pen0r aaien dan je hersens in slaan
Idd een Baas met hoofdletter Bquote:Op maandag 25 maart 2013 19:39 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik zie nu al dat Hildo een baas is.![]()
![]()
Ja hallon Mono zit ik een mooien peent te maken voor in je topic (van vorige maand), geeft niemand een neuk
Fuck the EBU.![]()
Weet er alles van jaquote:Op maandag 25 maart 2013 19:40 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Tss, makkelijker gezegd dan gedaan.
Fuck the EBU.![]()
Gewoon nog één maken.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:40 schreef Moira. het volgende:
Ja hallon Mono zit ik een mooien peent te maken voor in je topic (van vorige maand), geeft niemand een neuk
![]()
Ik ga toch voor bier, heb in deze stemming al helemaal geen zin om nog een pokkestuk door de pleuriskoude klerewind te fietsen naar de coffeeshop.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:39 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Neen. Smoke een joint met hasj en shag (voor extra stonedheid).
Veel gezonder dan drank, en fijner.
Gewoon lekker stoned worden, inzakken en alle stress vergeten.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Trouwens, toen ik net BRB was effe lange vloei gekocht bij de Esso.
Ah wat een mooie herinneringen heb ik toch aan de Esso.
Ik weet nog dat ik als jonge bengel altijd daar heen ging om drank te halen, dat mocht ik nog helemaal niet want ik was te jong, maar er stond daar altijd een enorm lekkere meid met dikke tetten () en ze zei altijd met een geile stem: "Eigenlijk mag je nog helemaal geen drank, he" en dan gaf ze zo'n sexy knipoog. En ik liep altijd met drank en een harde penor uit de winkel!
Baasquote:Op maandag 25 maart 2013 19:42 schreef Unscrewed het volgende:
Trouwens, toen ik net BRB was effe lange vloei gekocht bij de Esso.
Ah wat een mooie herinneringen heb ik toch aan de Esso.
Ik weet nog dat ik als jonge bengel altijd daar heen ging om drank te halen, dat mocht ik nog helemaal niet want ik was te jong, maar er stond daar altijd een enorm lekkere meid met dikke tetten () en ze zei altijd met een geile stem: "Eigenlijk mag je nog helemaal geen drank, he" en dan gaf ze zo'n sexy knipoog. En ik liep altijd met drank en een harde penor uit de winkel!
Fuck the EBU.![]()
GODVERDOMME STUDEUR NU GA JE TE VER! HATEN OP MIJN TETTEN EN OP MIJN PAINT? WAZ MET JOU?![]()
![]()
MAG JE GODVERDOMME NOG IN ZO'N KANKERBUI ZIJN MAAR DIT FLIK JE ME NIET NOG EEN KEER, BEGREPEN?![]()
![]()
Fuck the EBU.![]()
nu lok je bijna een woedeuitbarsting bij me uit godverdomme, pas opquote:Op maandag 25 maart 2013 19:48 schreef Moira. het volgende:
GODVERDOMME STUDEUR NU GA JE TE VER! HATEN OP MIJN TETTEN EN OP MIJN PAINT? WAZ MET JOU?![]()
![]()
MAG JE GODVERDOMME NOG IN ZO'N KANKERBUI ZIJN MAAR DIT FLIK JE ME NIET NOG EEN KEER, BEGREPEN?![]()
![]()
LAAT ME LEKKER HATEN ALS IK DAT WILHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
JE MAG JE PIEM0L HATEN GODVERDOMME, DIT IS MIJN TOPIC JE WEET EN IEDEREEN MOET HIER LIEF ZIJN EN IK BEN KANKERLIEF EN IK TYP GEWOON MET HOOFDLETTERS DUS LIJKT HET ALSOF IK BOOS BEN WANT DAN WORDT MONO GEIL OHJA EN DEZE SMILEYS NIET VERGETENquote:Op maandag 25 maart 2013 19:49 schreef Studeur het volgende:
[..]
nu lok je bijna een woedeuitbarsting bij me uit godverdomme, pas op
LAAT ME LEKKER HATEN ALS IK DAT WIL![]()
MAAR STUDEUR STIEKEM VIND IK JE WEL LIEF HOOR EN JE MAG NIET VERDRIETIG OF BOOS ZIJN WANT DAT IS NIET CHILL DUS DENK MAAR AAN TETTEN
![]()
Fuck the EBU.![]()
gayquote:Op maandag 25 maart 2013 19:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
JE MAG JE PIEM0L HATEN GODVERDOMME, DIT IS MIJN TOPIC JE WEET EN IEDEREEN MOET HIER LIEF ZIJN EN IK BEN KANKERLIEF EN IK TYP GEWOON MET HOOFDLETTERS DUS LIJKT HET ALSOF IK BOOS BEN WANT DAN WORDT MONO GEIL OHJA EN DEZE SMILEYS NIET VERGETEN![]()
MAAR STUDEUR STIEKEM VIND IK JE WEL LIEF HOOR EN JE MAG NIET VERDRIETIG OF BOOS ZIJN WANT DAT IS NIET CHILL DUS DENK MAAR AAN TETTEN
![]()
![]()
Ik ga maar even fappen met deze tekst in mijn achterhoofd, dat moet mijn humeur goed doen.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
JE MAG JE PIEM0L HATEN GODVERDOMME, DIT IS MIJN TOPIC JE WEET EN IEDEREEN MOET HIER LIEF ZIJN EN IK BEN KANKERLIEF EN IK TYP GEWOON MET HOOFDLETTERS DUS LIJKT HET ALSOF IK BOOS BEN WANT DAN WORDT MONO GEIL OHJA EN DEZE SMILEYS NIET VERGETEN![]()
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 19:54 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ik ga maar even fappen met deze tekst in mijn achterhoofd, dat moet mijn humeur goed doen.
Fuck the EBU.![]()
Ik heb het niet nagelezen dus het staat waarschijnlijk vol fouten en plotholes en naakte vrouwen.quote:
Hopelijk voel je je hierdoor iets beter!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 19:59 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik heb het niet nagelezen dus het staat waarschijnlijk vol fouten en plotholes en naakte vrouwen.
Hopelijk voel je je hierdoor iets beter!HELDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Ik heb het niet nagelezen dus het staat waarschijnlijk vol fouten en plotholes en naakte vrouwen.
Hopelijk voel je je hierdoor iets beter!Godverdomme ik ga echt stukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
BAAS![]()
Dit verhaal gaf mij blijheid en vertier waardoor mijn klotehumeur langzaam verdwijnt onder het genot van een biertje. Heerlijk.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
We zijn gewoon één grote lieve familie onder de hoede van Moira die ons allen samen brengt door haar lieve glimlach en mooie tetten.![]()
![]()
pics van desbetreffende tetten?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:02 schreef Monopoly het volgende:
We zijn gewoon één grote lieve familie onder de hoede van Moira die ons allen samen brengt door haar lieve glimlach en mooie tetten.![]()
[..]
Hopelijk voel je je hierdoor iets beter!Wahaha baas! ik ga kapot hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:02 schreef Monopoly het volgende:
![]()
Soberzo altijd gezellige menschen hier
Fuck the EBU.![]()
[..]
Hopelijk voel je je hierdoor iets beter!HeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
HeldAls jij een kutdag hebt krijg je een eigen verhaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:10 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Als jij een kutdag hebt krijg je een eigen verhaal.
Fuck the EBU.![]()
Iemand nog een shopje aan te raden ergens in Rotterdam centrum? Niet om binnen te zitten, maar gewoon voor een beetje variatie in de wiet die ik rook :-)![]()
Fourth Floors broederquote:Op maandag 25 maart 2013 20:11 schreef OllieWilliams het volgende:
Iemand nog een shopje aan te raden ergens in Rotterdam centrum? Niet om binnen te zitten, maar gewoon voor een beetje variatie in de wiet die ik rook :-)![]()
Bubblegum daar. Epic![]()
[..]
Hopelijk voel je je hierdoor iets beter!GodverdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:11 schreef Monopoly het volgende:
Nog even door, omdat verwijderde berichten jwzFuck the EBU.![]()
Oh, wou zeggen, dit is 300 voor mijquote:Op maandag 25 maart 2013 20:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Post nummer 307 nu deze, ipv dicht op 301 jwz
Fuck the EBU.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: