Verkrachten!quote:Op maandag 25 maart 2013 19:38 schreef Studeur het volgende:
[..]
Hoe kom ik godverdomme aan seks als ik geen geld heb voor een hoer en al helemaal geen chick heb die met me wil neuken
oudjequote:Op maandag 25 maart 2013 19:38 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik heb dus serieus de hele dag op deze site gehangen. http://www.twolefthands.nl/
Jointje erbij en lezen maar
quote:Op maandag 25 maart 2013 19:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mono stelt zich vast beschikbaar voor je![]()
Onze allerliefste slettebak![]()
Oftewel; verkracht Mono!quote:
Ik zie nu al dat Hildo een baas is.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:38 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik heb dus serieus de hele dag op deze site gehangen. http://www.twolefthands.nl/
Jointje erbij en lezen maar
Tss, makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gaat er niet om of je het wílt, je wilt niks als je depressief bent en je bent nergens voor in de mood als je depressief bent. Maar om daar uit te komen zul je toch actie moeten ondernemen; daarom beter je pen0r aaien dan je hersens in slaan
Idd een Baas met hoofdletter Bquote:Op maandag 25 maart 2013 19:39 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik zie nu al dat Hildo een baas is.
Weet er alles van jaquote:Op maandag 25 maart 2013 19:40 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Tss, makkelijker gezegd dan gedaan.
Gewoon nog één maken.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:40 schreef Moira. het volgende:
Ja hallon Mono zit ik een mooien peent te maken voor in je topic (van vorige maand), geeft niemand een neuk
Ik ga toch voor bier, heb in deze stemming al helemaal geen zin om nog een pokkestuk door de pleuriskoude klerewind te fietsen naar de coffeeshop.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:39 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Neen. Smoke een joint met hasj en shag (voor extra stonedheid).
Veel gezonder dan drank, en fijner.
Gewoon lekker stoned worden, inzakken en alle stress vergeten.
Baasquote:Op maandag 25 maart 2013 19:42 schreef Unscrewed het volgende:
Trouwens, toen ik net BRB was effe lange vloei gekocht bij de Esso.
Ah wat een mooie herinneringen heb ik toch aan de Esso.
Ik weet nog dat ik als jonge bengel altijd daar heen ging om drank te halen, dat mocht ik nog helemaal niet want ik was te jong, maar er stond daar altijd een enorm lekkere meid met dikke tetten () en ze zei altijd met een geile stem: "Eigenlijk mag je nog helemaal geen drank, he" en dan gaf ze zo'n sexy knipoog. En ik liep altijd met drank en een harde penor uit de winkel!
nu lok je bijna een woedeuitbarsting bij me uit godverdomme, pas opquote:Op maandag 25 maart 2013 19:48 schreef Moira. het volgende:
GODVERDOMME STUDEUR NU GA JE TE VER! HATEN OP MIJN TETTEN EN OP MIJN PAINT? WAZ MET JOU?![]()
![]()
MAG JE GODVERDOMME NOG IN ZO'N KANKERBUI ZIJN MAAR DIT FLIK JE ME NIET NOG EEN KEER, BEGREPEN?![]()
![]()
JE MAG JE PIEM0L HATEN GODVERDOMME, DIT IS MIJN TOPIC JE WEET EN IEDEREEN MOET HIER LIEF ZIJN EN IK BEN KANKERLIEF EN IK TYP GEWOON MET HOOFDLETTERS DUS LIJKT HET ALSOF IK BOOS BEN WANT DAN WORDT MONO GEIL OHJA EN DEZE SMILEYS NIET VERGETENquote:Op maandag 25 maart 2013 19:49 schreef Studeur het volgende:
[..]
nu lok je bijna een woedeuitbarsting bij me uit godverdomme, pas op
LAAT ME LEKKER HATEN ALS IK DAT WIL
gayquote:Op maandag 25 maart 2013 19:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
JE MAG JE PIEM0L HATEN GODVERDOMME, DIT IS MIJN TOPIC JE WEET EN IEDEREEN MOET HIER LIEF ZIJN EN IK BEN KANKERLIEF EN IK TYP GEWOON MET HOOFDLETTERS DUS LIJKT HET ALSOF IK BOOS BEN WANT DAN WORDT MONO GEIL OHJA EN DEZE SMILEYS NIET VERGETEN![]()
MAAR STUDEUR STIEKEM VIND IK JE WEL LIEF HOOR EN JE MAG NIET VERDRIETIG OF BOOS ZIJN WANT DAT IS NIET CHILL DUS DENK MAAR AAN TETTEN
![]()
Ik ga maar even fappen met deze tekst in mijn achterhoofd, dat moet mijn humeur goed doen.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
JE MAG JE PIEM0L HATEN GODVERDOMME, DIT IS MIJN TOPIC JE WEET EN IEDEREEN MOET HIER LIEF ZIJN EN IK BEN KANKERLIEF EN IK TYP GEWOON MET HOOFDLETTERS DUS LIJKT HET ALSOF IK BOOS BEN WANT DAN WORDT MONO GEIL OHJA EN DEZE SMILEYS NIET VERGETEN![]()
MAAR STUDEUR STIEKEM VIND IK JE WEL LIEF HOOR EN JE MAG NIET VERDRIETIG OF BOOS ZIJN WANT DAT IS NIET CHILL DUS DENK MAAR AAN TETTEN
![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 19:54 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ik ga maar even fappen met deze tekst in mijn achterhoofd, dat moet mijn humeur goed doen.
Ik heb het niet nagelezen dus het staat waarschijnlijk vol fouten en plotholes en naakte vrouwen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Studeur
quote:Op maandag 25 maart 2013 19:59 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik heb het niet nagelezen dus het staat waarschijnlijk vol fouten en plotholes en naakte vrouwen.
Hopelijk voel je je hierdoor iets beter!HELDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Ik heb het niet nagelezen dus het staat waarschijnlijk vol fouten en plotholes en naakte vrouwen.
Hopelijk voel je je hierdoor iets beter!Godverdomme ik ga echt stukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
BAAS![]()
Dit verhaal gaf mij blijheid en vertier waardoor mijn klotehumeur langzaam verdwijnt onder het genot van een biertje. Heerlijk.Heeft FOK!verkiring met Klojo120
pics van desbetreffende tetten?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:02 schreef Monopoly het volgende:
We zijn gewoon één grote lieve familie onder de hoede van Moira die ons allen samen brengt door haar lieve glimlach en mooie tetten.
[..]
Hopelijk voel je je hierdoor iets beter!Wahaha baas! ik ga kapot hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:02 schreef Monopoly het volgende:
We zijn gewoon één grote lieve familie onder de hoede van Moira die ons allen samen brengt door haar lieve glimlach en mooie tetten.
[..]
Hopelijk voel je je hierdoor iets beter!HeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
HeldAls jij een kutdag hebt krijg je een eigen verhaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Studeur
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:10 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Als jij een kutdag hebt krijg je een eigen verhaal.
Fourth Floors broederquote:Op maandag 25 maart 2013 20:11 schreef OllieWilliams het volgende:
Iemand nog een shopje aan te raden ergens in Rotterdam centrum? Niet om binnen te zitten, maar gewoon voor een beetje variatie in de wiet die ik rook :-)
[..]
Hopelijk voel je je hierdoor iets beter!GodverdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:11 schreef Monopoly het volgende:
Nog even door, omdat verwijderde berichten jwz
Oh, wou zeggen, dit is 300 voor mijquote:Op maandag 25 maart 2013 20:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Post nummer 307 nu deze, ipv dicht op 301 jwz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |