Social mediaquote:Op maandag 25 maart 2013 19:30 schreef Studeur het volgende:
Mensen die je niet kent die je toevoegen op facebook
Klein pluspuntje vandaag: een 6 voor mn tentamen belastingrecht gehaald
Opbokken met je commentaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120
Je vergeet treinenquote:Op maandag 25 maart 2013 19:32 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Social media
Enorme bestanden met persoonlijke informatie over iedereen voor de regering
Hipsters
Mensen
(Behalve FOK!, vrienden en familie)
Familie
Ze zeggen, als je iets afwijst, wijs je iets toe.quote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 19:32 schreef Studeur het volgende:
[..]
Opbokken met je commentaarJij doet geeneens een studie met je pokkebaantje van 5,50 per uur.
Maar.. maar.. maar..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Fuck the EBU.
quote:Op maandag 25 maart 2013 19:12 schreef Moira. het volgende:
Hee Moon ik zei toch dat HaJee gister een verjaardags UI voor je had gemaakt?
Had ik zien staan in zo'n topic, had hij om een uurtje of 17:30 gepost ofzo, iets met 17u.
Ik weet niet of ik nou zo vreselijk scheel ben maar ik kan hem niet meer terug vinden
Je ziet dingen die je wilt zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
haha watquote:Op maandag 25 maart 2013 19:33 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ze zeggen, als je iets afwijst, wijs je iets toe.
Ik weet niet wat het betekent... of dat iemand dat uberhaubt zegt... maar ik zeg het. Dus ja.
Sorry ik moet niet afreageren op mensen in dit topic, ik ga mezelf wel voor mn kop slaan met een hamer.quote:
Er is niets mis met afreageren op hele bevolkingsgroepen. Er is daar nog nooit iets slechts uit gekomen in de geschiedenis van Europa of die van de VS of Afrika for that matterquote:Op maandag 25 maart 2013 19:34 schreef Studeur het volgende:
[..]
Sorry ik moet niet afreageren op mensen in dit topic, ik ga mezelf wel voor mn kop slaan met een hamer.
Nee serieusquote:
Hamersquote:Op maandag 25 maart 2013 19:34 schreef Studeur het volgende:
[..]
Sorry ik moet niet afreageren op mensen in dit topic, ik ga mezelf wel voor mn kop slaan met een hamer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee maar even serieus, wil je vertellen wat er is?
(Eventueel de situatie & naam net iets veranderen omdat FOK!)Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Je kunt beter je piemel aaien, dat eindigt vaak beter.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:34 schreef Studeur het volgende:
[..]
Dat moet een goeie UI zijn geweest danquote:Op maandag 25 maart 2013 19:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
en toen daarna quotte iemand dat nog en deed ""
quote:Op maandag 25 maart 2013 19:35 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
HamersEr is dus niks, helemaal niks. Helemaal niks uitgevoerd vandaag, helemaal niks nuttigs gedaan gewoon helemaal niks nada noppes. En toch overheerst agressie. Misschien helpt bier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee maar even serieus, wil je vertellen wat er is?
(Eventueel de situatie & naam net iets veranderen omdat FOK!)Heeft FOK!verkiring met Klojo120
quote:Op maandag 25 maart 2013 19:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je kunt beter je piemel aaien, dat eindigt vaak beter.
Je piemel wil je niet aaien als je depressief bent, ookal helpt klaarkomen dan echt (dopamine komt vrij jeweetzelf).. maar dan ben je niet in de mood.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Of seks.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:37 schreef Studeur het volgende:
[..]
Er is dus niks, helemaal niks. Helemaal niks uitgevoerd vandaag, helemaal niks nuttigs gedaan gewoon helemaal niks nada noppes. En toch overheerst agressie. Misschien helpt bier.
doe je dat vaak ja?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gaat er niet om of je het wílt, je wilt niks als je depressief bent en je bent nergens voor in de mood als je depressief bent. Maar om daar uit te komen zul je toch actie moeten ondernemen; daarom beter je pen0r aaien dan je hersens in slaanquote:Op maandag 25 maart 2013 19:37 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Je piemel wil je niet aaien als je depressief bent, ookal helpt klaarkomen dan echt (dopamine komt vrij jeweetzelf).. maar dan ben je niet in de mood.
Hoe kom ik godverdomme aan seks als ik geen geld heb voor een hoer en al helemaal geen chick heb die met me wil neukenquote:
Neen. Smoke een joint met hasj en shag (voor extra stonedheid).quote:Op maandag 25 maart 2013 19:37 schreef Studeur het volgende:
[..]
Er is dus niks, helemaal niks. Helemaal niks uitgevoerd vandaag, helemaal niks nuttigs gedaan gewoon helemaal niks nada noppes. En toch overheerst agressie. Misschien helpt bier.
Mono stelt zich vast beschikbaar voor jequote:Op maandag 25 maart 2013 19:38 schreef Studeur het volgende:
[..]
Hoe kom ik godverdomme aan seks als ik geen geld heb voor een hoer en al helemaal geen chick heb die met me wil neuken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |