Jelly.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Soberso. Vrijdag eindelijk mijn Godin ontmoeten en eren. Ik hoop op genoegdoening en dat mijn zonden worden vergeven
Zodat je vervolgens weer met een schone lei verder kan gaan met zondigenquote:Op maandag 25 maart 2013 18:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Soberso. Vrijdag eindelijk mijn Godin ontmoeten en eren. Ik hoop op genoegdoening en dat mijn zonden worden vergeven
Ik ook niet, wel stokkende ademhalingen, openvallende monden en geglibber over stoelen.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:34 schreef Ugjerke het volgende:
Ook nog nooit een verbaasde "Oh, jij scheert niet?" gehoord.
Nee, ik ben klaar voor een doop om mijn leven in het teken van Moira. te zettenquote:Op maandag 25 maart 2013 18:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zodat je vervolgens weer met een schone lei verder kan gaan met zondigen
Ik wil er wel eentje bij eigenlijk. Een polspiemel heeft me altijd al tof geleken.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik er vaak toch wel genoeg heb aan één
Blijf strijden en drop die beats via soundcloud in de topics hier. Altijd welkomquote:Op maandag 25 maart 2013 18:42 schreef VMSDKR het volgende:
Ik zit in een FML-fase van m'n leven waarin ik de allerbruutste elektro ooit produceer.
Downsides have upsides.
Gaarne asap de .rarquote:Op maandag 25 maart 2013 18:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zal Haar Woord doorgeven onder het genot van alcoholische versnaperingen
Knip het gewoon bij als het je niet bevalt, of ga overal maar één keer overheen met een scheermesje (dan is 't ook kort, niet kaal)quote:Op maandag 25 maart 2013 18:40 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
[..]
Ja, was eigenlijk geen vraag. Maar dit is wel een hele cultuurshock voor mij.
quote:Op maandag 25 maart 2013 18:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ken je die ene dat ze zo je kontje dichtlijmen met superlijm en je dood gaat door poep dat gewoon in je hele verteringsstelsel verstopt zit?
Of dat ze een hogedrukspuit in je anus stoppen en dan heel hard spuiten, tot er poep uit je mond komt?Er was hier ooit een gast die een fles ouzo ineen keer op dronk. Die heeft toen ook poep staan kotsen omdat zijn lichaam helemaal samen krampte toen zijn maag leeg was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh gelukkig, niet kaal. Ik zal het overwegen als ik weer aan de vriendin ga.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Knip het gewoon bij als het je niet bevalt, of ga overal maar één keer overheen met een scheermesje (dan is 't ook kort, niet kaal)
Fuck nee, je kan ook te ver gaanquote:Op maandag 25 maart 2013 18:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, ik ben klaar voor een doop om mijn leven in het teken van Moira. te zetten
Times have changed, buddy. Het is 2013!quote:Op maandag 25 maart 2013 18:40 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
[..]
Ja, was eigenlijk geen vraag. Maar dit is wel een hele cultuurshock voor mij.
quote:Op maandag 25 maart 2013 18:43 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
Er was hier ooit een gast die een fles ouzo ineen keer op dronk. Die heeft toen ook poep staan kotsen omdat zijn lichaam helemaal samen krampte toen zijn maag leeg was.
Hallon HenkieSpankie komt ook uit Kampen en die scheert z'n pielemuis ook gewoon braaf hoorquote:Op maandag 25 maart 2013 18:44 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Oh gelukkig, niet kaal. Ik zal het overwegen als ik weer aan de vriendin ga.
Wat nog wel even kan duren overigens, ik vind het wel best zo, maar dat heb je nooit in de hand.
(Maar serieus, dat dit echt gebeurt.Kampen zal wel zo achtergebleven gat zijn)
Is ie zo klein?quote:Op maandag 25 maart 2013 18:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ook niet, wel stokkende ademhalingen, openvallende monden en geglibber over stoelen.
Maar dat had niets met de beharing te maken.
Ik hoor de 'bitches' juist zeggen dat ze dan het idee hebben dat ze een kleuter neuken. (Waarna ik denk "Wat voor klein pikkie heeft je vriend dan wel niet"quote:Op maandag 25 maart 2013 18:44 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Times have changed, buddy. Het is 2013!
Sowieso vind ik kaal ook veeeel fijner dan al dat haar.. ookal is het getrimmed.
Alleen dat random jeuken soms is irritant..
Maar heb net gelezen, dat als je vaak genoeg scheert, die jeuk niet meer terug komt.
Anyway, bitches dig bald dicks.
Een in je kont, een in je poes. Klaar.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik er vaak toch wel genoeg heb aan één
Mur, lief!quote:Op maandag 25 maart 2013 18:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pas op he.Ik breek je onderkaak open en ik rag hem door de achterkant van je schedel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |